Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 7641 - 7660 Napsat příspěvek

NieR Remaster

Pro PS4, Xbox a PC :+
link
750007
Pro PS4, Xbox a PC *:+* https://www.youtube.com/watch?v=_sdn1B0N4k0
NieR Remaster
3 0
reagovat
reaguje na: HAL
Zatím ne. Early accessu se většinou vyhejbám a u hry založený na průzkumu bez procedurálně generovanýho obsahu to platí trojnásob.
749835
Zatím ne. Early accessu se většinou vyhejbám a u hry založený na průzkumu bez procedurálně generovanýho obsahu to platí trojnásob.
749828
0 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Jo, tak pořád je to idSoftware, i když už bez Carmacka a ostatních - nikdo neměl tu technickou stránku tak vymazlenou jako vždycky oni.
749830
Jo, tak pořád je to idSoftware, i když už bez Carmacka a ostatních - nikdo neměl tu technickou stránku tak vymazlenou jako vždycky oni.
749804
0 -1
reagovat
reaguje na: Kostěj
Hrál jsi i Bellow Zero? Přemýšlím jestli se do něj pustit i když jsem Subnauticu dohrál na podzim, jestli nebude tohle až moc stejné.
749828
Hrál jsi i Bellow Zero? Přemýšlím jestli se do něj pustit i když jsem Subnauticu dohrál na podzim, jestli nebude tohle až moc stejné.
749806
0 -1
reagují: Kostěj
reagovat

World War Z

Aktivujte si zadaco :)
link
749821
Aktivujte si zadaco :) [url=https://www.epicgames.com/store/en-US/product/world-war-z/home]link[/url]
World War Z
2 0
reagovat
reaguje na: HAL
S genialitou Subnauticy souhlasím bez výhrad :+

Co se týče estetický stránky DOOMa, pokud nenarážíš na ty barvičky, prostředí mi skutečně přijde hezčí a pestřejší. Nakolik jsem si stihl během tý rubanice všimnout...
749806
S genialitou Subnauticy souhlasím bez výhrad *:+* Co se týče estetický stránky DOOMa, pokud nenarážíš na ty barvičky, prostředí mi skutečně přijde hezčí a pestřejší. Nakolik jsem si stihl během tý rubanice všimnout...
749803
0 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: HAL
Ono bohužel dnes si enginy hrají na "artist stačí" přístup a pak všichni narazí na strašné základy :D.
749804
Ono bohužel dnes si enginy hrají na "artist stačí" přístup a pak všichni narazí na strašné základy *:D*.
749803
0 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: Kostěj
Subnautica je tak tragicky spatne optimalizovana hra, ze pri ni rve snad uplne vsechno (ne ze by to moc vadilo, ta hra je genialni) 

A jo, Doom jsem hral chvilku a zda se to jako dost fajn hra. Jen to ze vypada o moc lip bych netvrdil - technicky jiste, ale esteticky se mi zatim zdal spis horsi. 
749803
Subnautica je tak tragicky spatne optimalizovana hra, ze pri ni rve snad uplne vsechno (ne ze by to moc vadilo, ta hra je genialni)  A jo, Doom jsem hral chvilku a zda se to jako dost fajn hra. Jen to ze vypada o moc lip bych netvrdil - technicky jiste, ale esteticky se mi zatim zdal spis horsi. 
749793
0 -1
reagují: Kostěj, Gonzi
reagovat
Ciwe, lidi. Alyx a VR, všechno hezký, ale ten novej DOOM! Když pominu ten šílenej masakr, kterej tvoří gameplay (vůbec si nejsem jistej, jestli to budu schopnej ve svým věku ještě dohrát; je to fakt ještě o dost rychlejší než '16), ono to hlavně vypadá o hodně líp a zároveň běží o dost líp! Měl jsem strach, jestli to na tý svý dýchavičný 970 vůbec rozhejbu, ale valím všechno na mid - high ve FullHD a grafika, která při Subnautice řvala jak Jawa v blátě ani nemukne. Jestli se mi podaří nějak bypassnout ten VRAM check, věřim, že to utáhne ještě o dost vyšší nastavení.
Jak je tohle možný?
749793
Ciwe, lidi. Alyx a VR, všechno hezký, ale ten novej DOOM! Když pominu ten šílenej masakr, kterej tvoří gameplay (vůbec si nejsem jistej, jestli to budu schopnej ve svým věku ještě dohrát; je to fakt ještě o dost rychlejší než '16), ono to hlavně vypadá o hodně líp a zároveň běží o dost líp! Měl jsem strach, jestli to na tý svý dýchavičný 970 vůbec rozhejbu, ale valím všechno na mid - high ve FullHD a grafika, která při Subnautice řvala jak Jawa v blátě ani nemukne. Jestli se mi podaří nějak bypassnout ten VRAM check, věřim, že to utáhne ještě o dost vyšší nastavení. Jak je tohle možný?
3 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: KARLOS
V tom pripade je to stejne "demicko" jako byl Crysis pro grafiku
749783
V tom pripade je to stejne "demicko" jako byl Crysis pro grafiku
749781
3 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Nepozastavuju, obrovský pokrok v tom vidím, nemám ale růžové brýle a nebojím se říct, že dané technologie, alespoň z mého pohledu, nejsou tak uživatelsky přívětivé, jak tvrdí nynější opojení z Alyx.
Plus - pokud hratelnost stojí výhradně na VR, jak se snaží přesvědčit vývojáři, pak to je technologické demíčko. Což si ale nemyslím. Stačí takto?
749781
Nepozastavuju, obrovský pokrok v tom vidím, nemám ale růžové brýle a nebojím se říct, že dané technologie, alespoň z mého pohledu, nejsou tak uživatelsky přívětivé, jak tvrdí nynější opojení z Alyx. Plus - pokud hratelnost stojí výhradně na VR, jak se snaží přesvědčit vývojáři, pak to je technologické demíčko. Což si ale nemyslím. Stačí takto?
749778
0 0
reagují: Snipsley
reagovat
reaguje na: KARLOS
já jen že jiní se nad tím fakt moc rozplývají, právě nad tou interaktivitou (v, ehm, interaktivním médiu). Netvrdím, že to hejtíš, ale pořád se pozastavuješ nad něčím, co já považuju za obrovský pokrok :-D přestřelky ve VR jsou tak strašně moc něco jiného, že jsem naprosto rád, že další HL není "SP záležitost na 5 hodin", ale vymazlené VR :-) Každopádně jak říkáš, asi jiný pohled.

HALF LIFE ALYX
Jinak se nad tím zrovna rozplývají v digital foundry a třeba ten moment, kdy si chlápek pistolí vysklí okno, pak smázne zbytek střepů a pak se střílí je pro mě skoro orgastický zážitek: link silně doporučuju celé vidko, ale dávám timed link
749778
já jen že jiní se nad tím fakt moc rozplývají, právě nad tou interaktivitou (v, ehm, interaktivním médiu). Netvrdím, že to hejtíš, ale pořád se pozastavuješ nad něčím, co já považuju za obrovský pokrok :-D přestřelky ve VR jsou tak strašně moc něco jiného, že jsem naprosto rád, že další HL není "SP záležitost na 5 hodin", ale vymazlené VR :-) Každopádně jak říkáš, asi jiný pohled. HALF LIFE ALYX Jinak se nad tím zrovna rozplývají v digital foundry a třeba ten moment, kdy si chlápek pistolí vysklí okno, pak smázne zbytek střepů a pak se střílí je pro mě skoro orgastický zážitek: https://youtu.be/72FAuoUU_2k?t=401 silně doporučuju celé vidko, ale dávám timed link
749777
2 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: Gonzi
Co máš z toho, já nerozumím, proč si myslíš, že to nějak hejtím... ?):D Náš komunikační kanál ale není z nějakého důvodu kompatibilní už delší dobu, jestli sis toho všiml. :));)
Celé sem to uvedl subjektivním dojmem, že to ovládání "za dechberoucí nepovažuju" a vysvětlil, že z toho, co sem viděl, to má imo ještě hodně hodně limitů. To však neznamená, že bych to automaticky odsuzoval.
Nevím, kde si vyčetl, že bych "hejtil" vlasní myšlenku, nebo to, jakými prvky ta hra oplývá a že kritizuju, že se to rozhodli vydat jenom do VR only.
Naopak ale upozorňuju, že VR ovládání je pořád VR ovládání a byť to má tunu nesporných výhod a vylepšení, pořád na tom jde vidět "období z plenek".
Pokud to tam nevidíš ty, tak jedině dobře pro tebe, ne? Ale zrovna v tomhle případě přesvědčovat někoho dalšího o skvělosti nějakého systému ovládání je ekvivalentem hádek, jestli je ovládání na gamepadu horší, nebo lepší, jak na klávesnici a myši. Nebo přesvědčovat babičku, že když tablet nemá tlačítka, stejně tam ty tlačítka najde a to číslo vyzvoní. A o tom to celé je.
Proboha, to fakt člověk musí mít jen dva druhy názorů a buď něco adorovat, nebo to zatracovat? Nebo že člověk hledá alternativy a zkouší vyhodnotit - řekněme to na rovinu - druhou nejčastější otázku a to, zda by Alyx jako hra uspěla i v klasickém formátu?
Vrátím se tedy úplně k prvopočátku - přední vývojář se vyjádřil, že to v klasické formě nemůže fungovat a argumentuje tím, že se z tama vytratí dobrá polovina obsahu. OK, souhlas, ztratí se polovina gameplaye spojená s ovládáním ve VR.
Já jen uvažuju, jestli zrovna titul, který patří do legendární série a má řadu nesporných kvalit i mimo samotné VR, by byl opravdu bez těchto prvků a v klasickém podání nehratelný, byť třeba o polovinu kratší (protože by tam polovina věcí chyběla), zvlášť, pokud samo VR podle mě pořád bojuje s tunou dětských nemocí (a já netrvdím, že hráč, co v tom bude trávit dny, skil v ovládání nechytí, ovšem jak sem hned z kraje říkal, alespoň gameplaye ukazují, že ta realita je prostě někde jinde - logicky, tohle není další PS4 titul, který má na gamepadu shodné ovládání, jako tuna jiných her).
749777
Co máš z toho, já nerozumím, proč si myslíš, že to nějak hejtím... *?)**:D* Náš komunikační kanál ale není z nějakého důvodu kompatibilní už delší dobu, jestli sis toho všiml. *:))**;)* Celé sem to uvedl [b]subjektivním[/b] dojmem, že to ovládání "za dechberoucí nepovažuju" a vysvětlil, že z toho, co sem viděl, to má [b]imo[/b] ještě hodně hodně limitů. To však neznamená, že bych to automaticky odsuzoval. Nevím, kde si vyčetl, že bych "hejtil" vlasní myšlenku, nebo to, jakými prvky ta hra oplývá a že kritizuju, že se to rozhodli vydat jenom do VR only. Naopak ale upozorňuju, že VR ovládání je pořád VR ovládání a byť to má tunu nesporných výhod a vylepšení, pořád na tom jde vidět "období z plenek". Pokud to tam nevidíš ty, tak jedině dobře pro tebe, ne? Ale zrovna v tomhle případě přesvědčovat někoho dalšího o skvělosti nějakého systému ovládání je ekvivalentem hádek, jestli je ovládání na gamepadu horší, nebo lepší, jak na klávesnici a myši. Nebo přesvědčovat babičku, že když tablet nemá tlačítka, stejně tam ty tlačítka najde a to číslo vyzvoní. A o tom to celé je. Proboha, to fakt člověk musí mít jen dva druhy názorů a buď něco adorovat, nebo to zatracovat? Nebo že člověk hledá alternativy a zkouší vyhodnotit - řekněme to na rovinu - druhou nejčastější otázku a to, zda by Alyx jako hra uspěla i v klasickém formátu? Vrátím se tedy úplně k prvopočátku - přední vývojář se vyjádřil, že to v klasické formě nemůže fungovat a argumentuje tím, že se z tama vytratí dobrá polovina obsahu. OK, souhlas, ztratí se polovina gameplaye spojená s ovládáním ve VR. Já jen uvažuju, jestli zrovna titul, který patří do legendární série a má řadu nesporných kvalit i mimo samotné VR, by byl opravdu bez těchto prvků a v klasickém podání nehratelný, byť třeba o polovinu kratší (protože by tam polovina věcí chyběla), zvlášť, pokud samo VR podle mě pořád bojuje s tunou dětských nemocí (a já netrvdím, že hráč, co v tom bude trávit dny, skil v ovládání nechytí, ovšem jak sem hned z kraje říkal, alespoň gameplaye ukazují, že ta realita je prostě někde jinde - logicky, tohle není další PS4 titul, který má na gamepadu shodné ovládání, jako tuna jiných her).
749763
0 0
reagují: Gonzi
reagovat
výkřik do tmy
Kamarád má ten VR set od Valve a za sebe musím říct, že u něj se to někam posunulo, ale je to raketa. Ale kdybych měl pořizovat VR, tak jen kvůli Beat Saber :+
/konec výkřiku do tmy
749775
výkřik do tmy Kamarád má ten VR set od Valve a za sebe musím říct, že u něj se to někam posunulo, ale je to raketa. Ale kdybych měl pořizovat VR, tak jen kvůli Beat Saber *:+* /konec výkřiku do tmy
2 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Nechtělo se mi hledat slova, souhlas :+ pořád by to jakože fungovalo s klávesnicí a myší, ale ten zážitek byl zamýšlen úplně jiný a myslím, že VR bylo správné rozhodnutí
749766
Nechtělo se mi hledat slova, souhlas *:+* pořád by to jakože [i]fungovalo[/i] s klávesnicí a myší, ale ten zážitek byl zamýšlen úplně jiný a myslím, že VR bylo správné rozhodnutí
749763
0 0
reagovat

KARLOS

Možná se jen nějak vytrácí ta tvá myšlenka, ale obecně ti nerozumím. HL1 je legendární, protože defacto přišlo s pomalým příběhem ve střílečce (viz 5 min ve vlaku... ), HL2 je legendární právě kvůli fyzice (já teda nevím co si z toho kdo pamatuje, ale mě rozhodně nejvíce utkvěly v paměti ty věci na stropě, co táhly ke stropu naprosto VŠE, ty momenty kdy člověk pomocí reálné fyziky a reálného problem solvingu překonával překážky ve hře, ty hrátky s házením kotoučů z pily apod.... osobně si nijak víc nevybavuji naprosto jakoukoli "přestřelku s combine". HL3 teď přišla s tím, že tu interakci s prostředím posunula zase o kus dál... Ty v tom vidíš, že chlápek chytne kliku až na podruhé. Já v tom vidím, že chlápek chytne kliku random auta na ulici a otevře dveře, podívá se do schránek, nakrmí zvířátko ve skleničce, pokreslí fixem okno či do kýble chytá "facehuggera" a přijde mi to úžasné. Dnešní hry jsou typicky kulisy, drtivá většina prostředí je nezničitelná a možná se sem tam pohne křoví, když přes něj člověk projde. Alyx je vedle toho jasný nástupce interaktivity v HL2 (u které bych taky rád upozornil, že jiné hry tu fyziku rozhodně běžně nemají ani o těch 10+ let později).

A co se týče toho, že je to clunky... sorry, ale pokud někdo umí dělat toto: link tak je to objektivně v pohodě a jinde je chyba v uživateli/setupu.
749763
Možná se jen nějak vytrácí ta tvá myšlenka, ale obecně ti nerozumím. HL1 je legendární, protože defacto přišlo s pomalým příběhem ve střílečce (viz 5 min ve vlaku... ), HL2 je legendární právě kvůli fyzice (já teda nevím co si z toho kdo pamatuje, ale mě rozhodně nejvíce utkvěly v paměti ty věci na stropě, co táhly ke stropu naprosto VŠE, ty momenty kdy člověk pomocí reálné fyziky a reálného problem solvingu překonával překážky ve hře, ty hrátky s házením kotoučů z pily apod.... osobně si nijak víc nevybavuji naprosto jakoukoli "přestřelku s combine". HL3 teď přišla s tím, že tu interakci s prostředím posunula zase o kus dál... Ty v tom vidíš, že chlápek chytne kliku až na podruhé. Já v tom vidím, že chlápek chytne kliku random auta na ulici a otevře dveře, podívá se do schránek, nakrmí zvířátko ve skleničce, pokreslí fixem okno či do kýble chytá "facehuggera" a přijde mi to úžasné. Dnešní hry jsou typicky kulisy, drtivá většina prostředí je nezničitelná a možná se sem tam pohne křoví, když přes něj člověk projde. Alyx je vedle toho jasný nástupce interaktivity v HL2 (u které bych taky rád upozornil, že jiné hry tu fyziku rozhodně běžně nemají ani o těch 10+ let později). A co se týče toho, že je to clunky... sorry, ale pokud někdo umí dělat toto: https://gfycat.com/opulentkaleidoscopicflyingfox tak je to objektivně v pohodě a jinde je chyba v uživateli/setupu.
KARLOS
6 0
reagují: KARLOS, Snipsley
reagovat
Veď toto ma odrádza momentálne asi najviac. Aj by som som si to vedel kúpiť, aj by som počkal tých 8 týždňov, ale jeblo by ma keby za pár mesiacov vyšla nová verzia a 100 krát lepšia. Niekto môže povedať, že toto ale predsa platí skoro pre každý hardware, ale tu mám pocit, že to platí niekoľkonásobne viac. Je tam podľa mňa ešte veľký priestor na vylepšenie. 
749706
Veď toto ma odrádza momentálne asi najviac. Aj by som som si to vedel kúpiť, aj by som počkal tých 8 týždňov, ale jeblo by ma keby za pár mesiacov vyšla nová verzia a 100 krát lepšia. Niekto môže povedať, že toto ale predsa platí skoro pre každý hardware, ale tu mám pocit, že to platí niekoľkonásobne viac. Je tam podľa mňa ešte veľký priestor na vylepšenie. 
1 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
No ty ceny máš asi trošku staršího data. Oculus stojí už pod 15k a PSVR pod 9k(v akci dokonce něco přes 6k).
To byl další důvod proč jsem šel radši do PSVR. Ta investice byla v té době skoro třetinová a ty PC sety vychází na můj vkus až moc často a skoky v kvalitě jsou někdy hodně znatelné.
749689
No ty ceny máš asi trošku staršího data. Oculus stojí už pod 15k a PSVR pod 9k(v akci dokonce něco přes 6k). To byl další důvod proč jsem šel radši do PSVR. Ta investice byla v té době skoro třetinová a ty PC sety vychází na můj vkus až moc často a skoky v kvalitě jsou někdy hodně znatelné.
749683
1 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
Přidal bych k tomu cenu za top HW - sestavu která utáhne moderní grafiku ve 4k 100 fps asi ne každý doma má. 
749688
Přidal bych k tomu cenu za top HW - sestavu která utáhne moderní grafiku ve 4k 100 fps asi ne každý doma má. 
749683
3 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
Na to jsem koukal, to už tak leda na podnikání, za 200 Kč na hoďku na to pouštět lidi, jinak mi to smysl nedává, myslím tu věc za 100k
749684
Na to jsem koukal, to už tak leda na podnikání, za 200 Kč na hoďku na to pouštět lidi, jinak mi to smysl nedává, myslím tu věc za 100k
749683
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se