Jestli myslíš výrobu matrice, pak ta jehla bude vibrovat, ehm, dalece lépe, jak většina repráků. Ale čistě v této logice ano, A/D převod se posune o několik stupňů dopředu. Dostateš se na úroveň DAC, ale podle výrobce desek na nepoměrně lepší DAC, což může být zase opět obrovský benefit pro posluchače LP. Jako není DAC, jako DAC. Stejně, jako není deska a deska a jako není zesilovač a zesilovač.
Argumentuješ nedokonalou deskou a dokonalou reprodukcí digitálu, přitom ten digitál trpí na úplně stejné množství neduhů a dokonalý není. Viz níže.
Pokud zohledním vlastnosti LP desky, tak zjistím, že se výstupu lehce vzdálím (nic není neprůstřelné), ale zpátečnické věci jsou a budou přítomny i u toho digitálu. A co se týče masteru, tak u digitálu tě mohou postihnout stejné výpadky informací, jako u té desky - takže se masteru vzdálíš i s tím digitálem.
...
Opět opakuju, lépe, nebo hůře znějící je už subjekvitní vnímání. Pokud se budeme bavit čistě o technologiích, pak LP sice může působit zpátečnicky, ale ten výstup má stále natolik kvalitní, že je bezpředmětné se bavit o tom, že digitál bude hrál za stejných podmínek lépe. On bude hrát jinak a pokud budeš hrát hires, pak velmi podobně. klasické 16/44.1 PCM prostě není signál, co ti přenáší zvukovou informaci srovnatelnou s LP.
Tech masterů, co se vydaly jednotně na LP, CD, SACD a hires sice není hodně, ale existují. A testy se dělaly nejedny. Já tu nemluvím nějakou svou mantru a neprosazuju favorira - jak sem říkal, kloním se taktéž k digitálu - ale pokud chceš tomu věnovat čas, nejedny studie a testy ke vztahu LP a digitál jsou dostupné.
LP jakožto analog digitál poráží. Někdy prostě existují zpátečnické technologie, které sráží ty novější na lopatky.
reaguje na:
Gonzi
|
reagují:
Gonzi
|
reagovat
|
. To jsou prostě technologicky tak zpátečnické vlastnosti, že to není možné 



