I v dnešní době může být televizní produkce kvalitní a zároveň prodejná - stačí se podívat kamkoli za západní hranice a člověk se jen nepřestává divit jak je možné že u nás stále stejným způsobem vládne a upadá tragická Nova a tragikomická ČT... jenže upřímně, komu to tady dnes trhá žíly?
Zásadní problém je v tom že televize je přežitek, s trochou nadsázky relikt minulosti, pasivní informační kanál který čím dál víc nahrazuje obsah na vyžádání a tudíž se není co divit tomu že se jejich kvalita dnes nezlepšuje, ale naopak zhoršuje.
Člověku který má určité nároky na to co chce sledovat nabídka televizí nedostačuje a tak místo aby se snažil přepínal kanály a nebo se jinak pokoušel vytvořit tlak na konkurenční prostředí a na zkvalitnění produkce si radši pohodlně sedne k internetu a má všechno co chce jako na dlani, nemá důvod být na televizi závislý - u ní trvale zůstávají jen ti kterým je v podstatě jedno jak kvalitní pořady sledují... takže logicky jejich tvůrci na kvalitu dlabou, radši šetří náklady a sledovanost nahánějí lacinějšími metodami. Teď je možná šance aby se to změnilo díky větší diverzitě vysílaných kanálů, ale nevsázel bych na to.
Nesouhlasím že by dnes byla jednodušší kultura, nebo lidé, jen se přesunuly priority náročnějších diváků a rychlost jakou od médií vyžadují (což ovšem občas znamená že "rychlé informace" jsou více plytké).
564161
I v dnešní době může být televizní produkce kvalitní a zároveň prodejná - stačí se podívat kamkoli za západní hranice a člověk se jen nepřestává divit jak je možné že u nás stále stejným způsobem vládne a upadá tragická Nova a tragikomická ČT... jenže upřímně, komu to tady dnes trhá žíly?
Zásadní problém je v tom že televize je přežitek, s trochou nadsázky relikt minulosti, pasivní informační kanál který čím dál víc nahrazuje obsah na vyžádání a tudíž se není co divit tomu že se jejich kvalita dnes nezlepšuje, ale naopak zhoršuje.
Člověku který má určité nároky na to co chce sledovat nabídka televizí nedostačuje a tak místo aby se snažil přepínal kanály a nebo se jinak pokoušel vytvořit tlak na konkurenční prostředí a na zkvalitnění produkce si radši pohodlně sedne k internetu a má všechno co chce jako na dlani, nemá důvod být na televizi závislý - u ní trvale zůstávají jen ti kterým je v podstatě jedno jak kvalitní pořady sledují... takže logicky jejich tvůrci na kvalitu dlabou, radši šetří náklady a sledovanost nahánějí lacinějšími metodami. Teď je možná šance aby se to změnilo díky větší diverzitě vysílaných kanálů, ale nevsázel bych na to.
Nesouhlasím že by dnes byla jednodušší kultura, nebo lidé, jen se přesunuly priority náročnějších diváků a rychlost jakou od médií vyžadují (což ovšem občas znamená že "rychlé informace" jsou více plytké).
|
reagovat
|


ale ja chci po vas docela jednoduche odpovedi...má podle vás filmova a serialova tvorba po roce 89 klesajici kvalitativni tendenci? Proč tu dnes nemáme herce jako Sovák a spol? Proč, když filmaři a tvůrci všeho možnýho mají nepřeberné možnosti, mohou čerpat odkudkoli, mam takovej pocit, že se daj i finance čerpat z EU na filmy atd. proč jde tak moc všechno do pi*če? Je málo talentu, je to jako s našim nároďákem, prostě jen odešla ta správná generace a teď na tu další budeme moset čekat?
A pokud jde o Sydney, tak konečně snad někdo pochopil, v jakejch rolích ji lidi vidět chtěj a v jakejch ne - obsazovat ji do různejch nerdek, jeptišek nebo podivínek ve svetru a kamaších fakt nedává smysl. Jasně, možná si ty rádoby "vážnější" role vybírala cíleně ona sama, ale vzhledem k tomu, jakým způsobem jede svý vlastní selfpromo co do výběru outfitů a stylu reelsek na sockách, bych pochyboval o tom, že si chce ona sama hrát na charakterní herečku. Sama pro sebe totiž svůj sex appeal dojí (sic!) poměrně dost zodpovědně,