Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum FILMY

příspěvky 48401 - 48420 Napsat příspěvek
I v dnešní době může být televizní produkce kvalitní a zároveň prodejná - stačí se podívat kamkoli za západní hranice a člověk se jen nepřestává divit jak je možné že u nás stále stejným způsobem vládne a upadá tragická Nova a tragikomická ČT... jenže upřímně, komu to tady dnes trhá žíly?
Zásadní problém je v tom že televize je přežitek, s trochou nadsázky relikt minulosti, pasivní informační kanál který čím dál víc nahrazuje obsah na vyžádání a tudíž se není co divit tomu že se jejich kvalita dnes nezlepšuje, ale naopak zhoršuje.
Člověku který má určité nároky na to co chce sledovat nabídka televizí nedostačuje a tak místo aby se snažil přepínal kanály a nebo se jinak pokoušel vytvořit tlak na konkurenční prostředí a na zkvalitnění produkce si radši pohodlně sedne k internetu a má všechno co chce jako na dlani, nemá důvod být na televizi závislý - u ní trvale zůstávají jen ti kterým je v podstatě jedno jak kvalitní pořady sledují... takže logicky jejich tvůrci na kvalitu dlabou, radši šetří náklady a sledovanost nahánějí lacinějšími metodami. Teď je možná šance aby se to změnilo díky větší diverzitě vysílaných kanálů, ale nevsázel bych na to.

Nesouhlasím že by dnes byla jednodušší kultura, nebo lidé, jen se přesunuly priority náročnějších diváků a rychlost jakou od médií vyžadují (což ovšem občas znamená že "rychlé informace" jsou více plytké).
564161
I v dnešní době může být televizní produkce kvalitní a zároveň prodejná - stačí se podívat kamkoli za západní hranice a člověk se jen nepřestává divit jak je možné že u nás stále stejným způsobem vládne a upadá tragická Nova a tragikomická ČT... jenže upřímně, komu to tady dnes trhá žíly? Zásadní problém je v tom že televize je přežitek, s trochou nadsázky relikt minulosti, pasivní informační kanál který čím dál víc nahrazuje obsah na vyžádání a tudíž se není co divit tomu že se jejich kvalita dnes nezlepšuje, ale naopak zhoršuje. Člověku který má určité nároky na to co chce sledovat nabídka televizí nedostačuje a tak místo aby se snažil přepínal kanály a nebo se jinak pokoušel vytvořit tlak na konkurenční prostředí a na zkvalitnění produkce si radši pohodlně sedne k internetu a má všechno co chce jako na dlani, nemá důvod být na televizi závislý - u ní trvale zůstávají jen ti kterým je v podstatě jedno jak kvalitní pořady sledují... takže logicky jejich tvůrci na kvalitu dlabou, radši šetří náklady a sledovanost nahánějí lacinějšími metodami. Teď je možná šance aby se to změnilo díky větší diverzitě vysílaných kanálů, ale nevsázel bych na to. Nesouhlasím že by dnes byla jednodušší kultura, nebo lidé, jen se přesunuly priority náročnějších diváků a rychlost jakou od médií vyžadují (což ovšem občas znamená že "rychlé informace" jsou více plytké).
0 0
reagovat
dnesni divak je oproti tehdejsimu imo pohodlnejsi, postrada vkus a nepotrebuje nejakou socialni nebo politickou reflexi. doba je jednodussi, divak je jednodussi, bohuzel je jednodussi i kultura. to je prece aplikovatelny na cokoliv, ne jen na cesky film. podivejte na hollywood sedesatych az osmdesatych let a srovnejte ho s tim dnesnim.
lecktera tvorba u nas samozrejme kvalitni je a to jak filmova, tak televizni. jen ta televizni bohuzel upada podstatne rychleji, ale za to muze uspechanejsi doba. dneska uz prece neni sledovani televize svatek, jako tomu bylo driv. dneska je to odpocinek, clovek u nej vypne. je to podradna zabava.
me se nedavno libilo, jak tabery v respektu mluvil o zurnalistice. ta dobra je strasne draha a lidi ji nebavi cist. ta spatna je plna senzaci a lidi se u ni bavi. ktera se asi prodava lip? to bohuzel dneska plati napric veskerou kulturou. a politicka ideologie, ve ktery ta kultura vznika, s tim nema nic spolecnyho. jsme to co jsme a takhle se "tvarujeme" sami. do kulturni vzdelanosti cloveka nema nic tlacit, musi si ji prat sam.
absence ceskych hereckych talentu s tim vsim uzce souvisi. kvuli penezum se mnoha televizni tvorba rusila a zustaly jen ty laciny smejdy, ktery samozrejme zadnou hvezdu nikdy nebudou schopny vyprodukovat.

a cain ma na tri dny banana
564153
dnesni divak je oproti tehdejsimu imo pohodlnejsi, postrada vkus a nepotrebuje nejakou socialni nebo politickou reflexi. doba je jednodussi, divak je jednodussi, bohuzel je jednodussi i kultura. to je prece aplikovatelny na cokoliv, ne jen na cesky film. podivejte na hollywood sedesatych az osmdesatych let a srovnejte ho s tim dnesnim. lecktera tvorba u nas samozrejme kvalitni je a to jak filmova, tak televizni. jen ta televizni bohuzel upada podstatne rychleji, ale za to muze uspechanejsi doba. dneska uz prece neni sledovani televize svatek, jako tomu bylo driv. dneska je to odpocinek, clovek u nej vypne. je to podradna zabava. me se nedavno libilo, jak tabery v respektu mluvil o zurnalistice. ta dobra je strasne draha a lidi ji nebavi cist. ta spatna je plna senzaci a lidi se u ni bavi. ktera se asi prodava lip? to bohuzel dneska plati napric veskerou kulturou. a politicka ideologie, ve ktery ta kultura vznika, s tim nema nic spolecnyho. jsme to co jsme a takhle se "tvarujeme" sami. do kulturni vzdelanosti cloveka nema nic tlacit, musi si ji prat sam. absence ceskych hereckych talentu s tim vsim uzce souvisi. kvuli penezum se mnoha televizni tvorba rusila a zustaly jen ty laciny smejdy, ktery samozrejme zadnou hvezdu nikdy nebudou schopny vyprodukovat. a cain ma na tri dny banana
0 0
reagovat
jhr to vystihl: "Za minulého režimu byla kinematografie v rukou státu a tomu nešlo o zisk ale o kvalitní kulturu."

tržní ekonomika: jediné měřítko kvality je počet prodaných kusů. Když ve zprávách ubereme na faktičnosti a přidáme na emocích a vlastních (blogískových) názorech, tak to bude zajímat víc lidí = z našeho pohledu je to lepší, než drahé a faktické zprávy, které nikoho nezajímají (bohužel). Prostě touha udělat co jak nejmenší náklady (největší sra*ku), která se prodá dostatku lidí je cílová a pak se ti ani u seriálu nikdo nesnaží vytvářet lepší kvalitu, když se lidi koukaj i na Ulici. Lepší herci jsou dražší, tudíž snižují zisk a zůstanou ve filmech, maximálně v minisériích apod.

- tvrdím, že tento režim, v tomto období, v této zemi naprosto zabil televizní tvorbu, dabing do kin apod., protože z principu zanikl požadavek na kvalitu, protože ta v tomto oboru nejde ruku v ruce se ziskem. :-
564152
jhr to vystihl: "Za minulého režimu byla kinematografie v rukou státu a tomu nešlo o zisk ale o kvalitní kulturu." tržní ekonomika: jediné měřítko kvality je počet prodaných kusů. Když ve zprávách ubereme na faktičnosti a přidáme na emocích a vlastních (blogískových) názorech, tak to bude zajímat víc lidí = z našeho pohledu je to lepší, než drahé a faktické zprávy, které nikoho nezajímají (bohužel). Prostě touha udělat co jak nejmenší náklady (největší sra*ku), která se prodá dostatku lidí je cílová a pak se ti ani u seriálu nikdo nesnaží vytvářet lepší kvalitu, když se lidi koukaj i na Ulici. Lepší herci jsou dražší, tudíž snižují zisk a zůstanou ve filmech, maximálně v minisériích apod. - tvrdím, že tento režim, v tomto období, v této zemi naprosto zabil televizní tvorbu, dabing do kin apod., protože z principu zanikl požadavek na kvalitu, protože ta v tomto oboru nejde ruku v ruce se ziskem. *:-*
0 0
reagovat

popik

Nárožného, Sobotu.....a tak bych moch pokračovat do nekonečna
564150
Nárožného, Sobotu.....a tak bych moch pokračovat do nekonečna
popik
0 0
reagovat

popik

Vždycky je proti čemu bojovat, ne? Tak proč tu nemáme nového Svěráka a Smoljaka, nebo Šimka? To je to oč tu běží...
564149
Vždycky je proti čemu bojovat, ne? Tak proč tu nemáme nového Svěráka a Smoljaka, nebo Šimka? To je to oč tu běží...
popik
0 0
reagovat
Myslim Cimrmana ako takeho, este v divadle. Tam sa aj ti dvaja dali dokopy nie? Chcem tym naznacit, ze vdaka tomu, ze niekto citil odpor k tomu ako to tu bolo, tak mal chut to zo seba dostat alebo svojim sposobom s tym nejako "bojovat".
564151
Myslim Cimrmana ako takeho, este v divadle. Tam sa aj ti dvaja dali dokopy nie? Chcem tym naznacit, ze vdaka tomu, ze niekto citil odpor k tomu ako to tu bolo, tak mal chut to zo seba dostat alebo svojim sposobom s tym nejako "bojovat".
0 0
reagovat

popik

to je třeba podle me hloupost, mozna by sme nemeli Oscara(spis urcite:-D), ale Sverak i Smoljak by zustali u filmu a divadla jako to je teď, ale to je dohad. Navíc Jára Cimrman, ležící, spící vznikl přece v 83 ne?
564148
to je třeba podle me hloupost, mozna by sme nemeli Oscara(spis urcite:-D), ale Sverak i Smoljak by zustali u filmu a divadla jako to je teď, ale to je dohad. Navíc Jára Cimrman, ležící, spící vznikl přece v 83 ne?
popik
0 0
reagovat
Tak mna napada, kolko ma take Panoptikum serii? Existovalo vtedy nieco ako seria, tak ako ju pozname teraz? Ak ano, kolko dielov mala taka seria? Ide mi o to, ze teraz maju scenaristi aj viac prace, lebo musia chrlit diely na americky sposob.

Inak co sa tyka tych hercov, tak minule som nad tym premyslal. Ono za byvaleho rezimu ti herci nemali tak na vyber ako teraz. Kolko bolo programov? Proste sa vyberalo to najlepsie. Dalsie co mna napadlo bolo, ze herci tu nebrali miliony ako v Hollywoode, takze vela ich kludne zobralo aj nejaky mensi štek, aby si privyrobili. A este tu bol urcite odporu proti rezimu. Pochybujem, ze by vznikol napriklad taky Cimrman. Sverak by bol teraz ucitel v dochodku a Cesko by asi malo o Oscara menej.:)
564147
Tak mna napada, kolko ma take Panoptikum serii? Existovalo vtedy nieco ako seria, tak ako ju pozname teraz? Ak ano, kolko dielov mala taka seria? Ide mi o to, ze teraz maju scenaristi aj viac prace, lebo musia chrlit diely na americky sposob. Inak co sa tyka tych hercov, tak minule som nad tym premyslal. Ono za byvaleho rezimu ti herci nemali tak na vyber ako teraz. Kolko bolo programov? Proste sa vyberalo to najlepsie. Dalsie co mna napadlo bolo, ze herci tu nebrali miliony ako v Hollywoode, takze vela ich kludne zobralo aj nejaky mensi štek, aby si privyrobili. A este tu bol urcite odporu proti rezimu. Pochybujem, ze by vznikol napriklad taky Cimrman. Sverak by bol teraz ucitel v dochodku a Cesko by asi malo o Oscara menej.*:)*
0 0
reagovat

popik

ale právě proto se ptám, každej si může točit co chce o čem chce, má absolutní tvůrčí svobodu, tak mi sakra pověz proč nikdo, opakuju NIKDO nebyl už skoro 10 let (nevim strilim od boku ) schopnej natočit pohádku, která by se stala opravdovou klasikou, kterou si člověk pustí i za 20 let jako je např. tři oříšky pro Popelku? a prosim nevytahujte zase to, ze nam vlastne komunisti tu pohadku vsugerovali jako klasiku...
564146
ale právě proto se ptám, každej si může točit co chce o čem chce, má absolutní tvůrčí svobodu, tak mi sakra pověz proč nikdo, opakuju NIKDO nebyl už skoro 10 let (nevim strilim od boku ) schopnej natočit pohádku, která by se stala opravdovou klasikou, kterou si člověk pustí i za 20 let jako je např. tři oříšky pro Popelku? a prosim nevytahujte zase to, ze nam vlastne komunisti tu pohadku vsugerovali jako klasiku...
popik
0 0
reagovat
Jestli se chceš ohánět tím, že za komunistů se vedlo filmům lépe, tak já ti nevím. I dnes vznikají zajímavé věci, i když těch komerčních je víc.
Ale hlavně nezapomeň, že teď si může aspoň každý točit co chce a o čem chce...
564145
Jestli se chceš ohánět tím, že za komunistů se vedlo filmům lépe, tak já ti nevím. I dnes vznikají zajímavé věci, i když těch komerčních je víc. Ale hlavně nezapomeň, že teď si může aspoň každý točit co chce a o čem chce...
0 0
reagovat

popik

killerzeli: nemam argument, prostě mám jen dojem, že ta klesající kvalita tu je, a proto se táži všech ostatní zda maj taky ten pocit a zároveň se ptám proč vrchol českýho filmu a seriálu byl právě v období tak proklínanýho komunismu...
564144
killerzeli: nemam argument, prostě mám jen dojem, že ta klesající kvalita tu je, a proto se táži všech ostatní zda maj taky ten pocit a zároveň se ptám proč vrchol českýho filmu a seriálu byl právě v období tak proklínanýho komunismu...
popik
0 0
reagovat

popicek

Za minulého režimu byla kinematografie v rukou státu, to znamená, že ateliéry a všechno s tím spojené financoval stát a tomu nešlo o zisk ale o kvalitní kulturu.
564143
Za minulého režimu byla kinematografie v rukou státu, to znamená, že ateliéry a všechno s tím spojené financoval stát a tomu nešlo o zisk ale o kvalitní kulturu.
popicek
0 0
reagovat

popik

Nechce se mi to číst všechno - jaký je tvůj argument pro klesající kvalitu, která tu ve světě českých seriálů velmi pravděpodobně je? Jen mě to zajímá...
564142
Nechce se mi to číst všechno - jaký je tvůj argument pro klesající kvalitu, která tu ve světě českých seriálů velmi pravděpodobně je? Jen mě to zajímá...
popik
0 0
reagovat

popik

Panoptikum města pražského vs. Kriminálka anděl, měla snad ta srač*oidní Kriminálka Anděl měnší rozpočet než Panoptikum?
564141
Panoptikum města pražského vs. Kriminálka anděl, měla snad ta srač*oidní Kriminálka Anděl měnší rozpočet než Panoptikum?
popik
0 0
reagovat

popik

Ok, dobře...proč teda kolem roku 89 peníze byly, když se chrlilo tolik novych a novych filmu a serialu? To se zadlužoval stát jen na úkor filmů? Nebo jak? Proč teď to nejde, když před tím to šlo?
564139
Ok, dobře...proč teda kolem roku 89 peníze byly, když se chrlilo tolik novych a novych filmu a serialu? To se zadlužoval stát jen na úkor filmů? Nebo jak? Proč teď to nejde, když před tím to šlo?
popik
0 0
reagovat

Popicek

I kdyby ti talenti byli tak jim na film u kterého aspoň trochu nebude předpoklad, že neprodělá, peníze nikdo nedá a než je nějak seženou tak se s toho zblázní.
564138
I kdyby ti talenti byli tak jim na film u kterého aspoň trochu nebude předpoklad, že neprodělá, peníze nikdo nedá a než je nějak seženou tak se s toho zblázní.
Popicek
0 0
reagovat

Luc44

Viděl jsem, pomeje je nešťastník, ale jak někdo říkal, jako parodie by a.t. byla stravitelnější.
564126
Viděl jsem, pomeje je nešťastník, ale jak někdo říkal, jako parodie by a.t. byla stravitelnější.
Luc44
0 0
reagovat

popik

:D ale ja chci po vas docela jednoduche odpovedi...má podle vás filmova a serialova tvorba po roce 89 klesajici kvalitativni tendenci? Proč tu dnes nemáme herce jako Sovák a spol? Proč, když filmaři a tvůrci všeho možnýho mají nepřeberné možnosti, mohou čerpat odkudkoli, mam takovej pocit, že se daj i finance čerpat z EU na filmy atd. proč jde tak moc všechno do pi*če? Je málo talentu, je to jako s našim nároďákem, prostě jen odešla ta správná generace a teď na tu další budeme moset čekat?
564136
*:D* ale ja chci po vas docela jednoduche odpovedi...má podle vás filmova a serialova tvorba po roce 89 klesajici kvalitativni tendenci? Proč tu dnes nemáme herce jako Sovák a spol? Proč, když filmaři a tvůrci všeho možnýho mají nepřeberné možnosti, mohou čerpat odkudkoli, mam takovej pocit, že se daj i finance čerpat z EU na filmy atd. proč jde tak moc všechno do pi*če? Je málo talentu, je to jako s našim nároďákem, prostě jen odešla ta správná generace a teď na tu další budeme moset čekat?
popik
0 0
reagovat
řeším přes vzkazník, neubudu tu otravovat ostatní uživatele
564135
řeším přes vzkazník, neubudu tu otravovat ostatní uživatele
0 0
reagovat
No jo, zrovna dneska zas dávali k dobru fakt, že Andělská tvář natrhla v přímým souboji ve sledovanosti Tmavomodrý svět...
564134
No jo, zrovna dneska zas dávali k dobru fakt, že Andělská tvář natrhla v přímým souboji ve sledovanosti Tmavomodrý svět...
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se