Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum FILMY

příspěvky 50641 - 50660 Napsat příspěvek
Právě ho upravuje Joss Whedon a zatím to vypadá, že se do role záporáků vloží mimozemská rasa Skrulls ;)
547060
Právě ho upravuje Joss Whedon a zatím to vypadá, že se do role záporáků vloží mimozemská rasa Skrulls *;)*
0 0
reagovat
Jak to teď vlastně vypadá z Avengers? V jakém stavu už je scénář?
547059
Jak to teď vlastně vypadá z Avengers? V jakém stavu už je scénář?
0 0
reagovat

Vardant

Sakra to je nádhera, kéž by někdo udělal starou dobrou Blade runner adventuru v tomhle enginu:+
547057
Sakra to je nádhera, kéž by někdo udělal starou dobrou Blade runner adventuru v tomhle enginu*:+*
Vardant
0 0
reagovat
Cryengine 2 má dohlednost 16km jen tak mimochodem a stejně jako Gonzi mám pocit, že problém je spíš ve vaší představivosti, než by byl ve výsledné kvalitě filmu.

Jakýkoliv zde zmíněný engine je pouze příklad a nějaké omezení z toho plynoucí jsou naprosto bezpředmětné. Naopak výhody a ušetřené peníze můžou být věcí, která umožní přenést na "plátno" filmy, které by se tam jinak nikdy neměli šanci dostat.
547055
Cryengine 2 má dohlednost 16km jen tak mimochodem a stejně jako Gonzi mám pocit, že problém je spíš ve vaší představivosti, než by byl ve výsledné kvalitě filmu. Jakýkoliv zde zmíněný engine je pouze příklad a nějaké omezení z toho plynoucí jsou naprosto bezpředmětné. Naopak výhody a ušetřené peníze můžou být věcí, která umožní přenést na "plátno" filmy, které by se tam jinak nikdy neměli šanci dostat.
0 0
reagovat
Zrovna škálovatelnost bych u Cryenginu neuváděl. Jinak nové enginy se dělaj protože jdou s dobou (s možnostmí shaderů, directů, s architekturou karet...) Všechno ve hrách je fake, a je btw o dost těžší zjistit, jak to udělat fake, než přímo raytracingem. Jde jen o to, že pokud naboostuješ možnosti Cryenginu na max, tak v tom budeš schopný realizovat hodně dobrý "animák" - nebude to Avatar, ale bude to lepší než Mumie apod. Myslím si, že se neshodnem spíše protože si buďto představuješ vyloženě grafiku her, nebo protože prostě o pár procent horší grafiku ve filmech nesneseš. (Což je imho problém hodně lidí čistě od filmů - nehráčů).
547054
Zrovna škálovatelnost bych u Cryenginu neuváděl. Jinak nové enginy se dělaj protože jdou s dobou (s možnostmí shaderů, directů, s architekturou karet...) Všechno ve hrách je fake, a je btw o dost těžší zjistit, jak to udělat fake, než přímo raytracingem. Jde jen o to, že pokud naboostuješ možnosti Cryenginu na max, tak v tom budeš schopný realizovat hodně dobrý "animák" - nebude to Avatar, ale bude to lepší než Mumie apod. Myslím si, že se neshodnem spíše protože si buďto představuješ vyloženě grafiku her, nebo protože prostě o pár procent horší grafiku ve filmech nesneseš. (Což je imho problém hodně lidí čistě od filmů - nehráčů).
0 0
reagovat

Gonzi

Jiste na nejakou previzualizaci proc ne, skvelej napad, clovek si to v sandboxu muze ladit jak chce a vidi to hned.. na final urcite ne. Jak jsem rekl kazdy game engine ma svuj strop, svuj limit na ktery je psany, a dezignovany (dam priklad, letecky simulator bude psan primarne tak aby mel co nejvetsi dohlednost, zbytek nebude tak kvalitni jako napriklad nejaka interierova strilecka kde se bude hrat na efekty, shadery a nasviceni). Pak ti nepomuze ani offline render. Proc myslis ze se delaji nove verze enginu, prave proto ze ten stary uz vycerpal svuj potencial. (nejde jen o to pridat par novych efektu, shaderu a novych directx vychytavek). Navic i dnesnim hernim enginum se muze o nejakem raytracingu, subsurface scatteringu, prave globalni illuminaci atd jen zdat (vsechno jsou to jen napodobeniny). A to nemluvim o dalsich omezenich jako jsou specificke pozadavky na particle systemy, pozadavky na animaci, workflow, atd. je toho proste moc. Navic tebou zmineny postup se dnes da pouzit prave i v tech programech jako je Maya, 3DS max atd. pro ktere samozrejme existuji i realtime interaktivni rendery.
547052
Jiste na nejakou previzualizaci proc ne, skvelej napad, clovek si to v sandboxu muze ladit jak chce a vidi to hned.. na final urcite ne. Jak jsem rekl kazdy game engine ma svuj strop, svuj limit na ktery je psany, a dezignovany (dam priklad, letecky simulator bude psan primarne tak aby mel co nejvetsi dohlednost, zbytek nebude tak kvalitni jako napriklad nejaka interierova strilecka kde se bude hrat na efekty, shadery a nasviceni). Pak ti nepomuze ani offline render. Proc myslis ze se delaji nove verze enginu, prave proto ze ten stary uz vycerpal svuj potencial. (nejde jen o to pridat par novych efektu, shaderu a novych directx vychytavek). Navic i dnesnim hernim enginum se muze o nejakem raytracingu, subsurface scatteringu, prave globalni illuminaci atd jen zdat (vsechno jsou to jen napodobeniny). A to nemluvim o dalsich omezenich jako jsou specificke pozadavky na particle systemy, pozadavky na animaci, workflow, atd. je toho proste moc. Navic tebou zmineny postup se dnes da pouzit prave i v tech programech jako je Maya, 3DS max atd. pro ktere samozrejme existuji i realtime interaktivni rendery.
Gonzi
0 0
reagovat

sectoid

Proč? Protože rendertime mayi apod je naprosto jinde, než rendertime herních enginů, které ale dnes, hlavně díky shaderům a architektuře 3D karet umí vytvářet slušně vypadající scény v reálném čase. Výsledek si pořád na horší nastavení grafiky zobrazuješ v reálném čase a až si spokojený, tak pustíš offline rendering, můžeš při akčních scénách používat adekvátní kameru (pro představu: Final Fantasy VII) můžeš do filmu přidávat kvanta akčních scén, výbuchů, bitev atd. Né že bych říkal, že se má všechno točit v herních enginech, ale je to cesta, o které se obecně neuvažuje a myslím si, že je to chyba. Je to totiž IMHO fajn způsob, jak dostat k životu kompletně neexistující prostředí (Avatar) tak, aby to nestálo 500+ mega a pořád to vypadalo mnohonásobně líp, než animáky a i líp, než celkem slušné procento klasických filmových efektů.
547051
Proč? Protože rendertime mayi apod je naprosto jinde, než rendertime herních enginů, které ale dnes, hlavně díky shaderům a architektuře 3D karet umí vytvářet slušně vypadající scény v reálném čase. Výsledek si pořád na horší nastavení grafiky zobrazuješ v reálném čase a až si spokojený, tak pustíš offline rendering, můžeš při akčních scénách používat adekvátní kameru (pro představu: Final Fantasy VII) můžeš do filmu přidávat kvanta akčních scén, výbuchů, bitev atd. Né že bych říkal, že se má všechno točit v herních enginech, ale je to cesta, o které se obecně neuvažuje a myslím si, že je to chyba. Je to totiž IMHO fajn způsob, jak dostat k životu kompletně neexistující prostředí (Avatar) tak, aby to nestálo 500+ mega a pořád to vypadalo mnohonásobně líp, než animáky a i líp, než celkem slušné procento klasických filmových efektů.
sectoid
0 0
reagovat

Vardant, Gonzi

Taky se stavim proti ciste renderovanemu filmu... a uz urcite ne v nejakem game enginu. On i takovy Cry engine (2-3), ma sve limity a nejde z nej pak uz vymacknout vic (dohlednost, pocet polygonu ve scene, odrazy, atd). Vseobecne pro game enginy se musi vse strasne zjednodusovat a fakekovat. Tudiz se jedna o zbytecnou praci navic, highpoly modely se zjednodusi na lowpoly vytvareji se normal mapy... Navic je clovek svazany enginem jen na to co umi, veskere dalsi veci se musi doprogramovat, pokud to vubec licencni podminky umoznuji. Takze proc si takto ztezovat praci. Vypocetni sila je dnes jiz celkem "zanedbatelna"
547050
Taky se stavim proti ciste renderovanemu filmu... a uz urcite ne v nejakem game enginu. On i takovy Cry engine (2-3), ma sve limity a nejde z nej pak uz vymacknout vic (dohlednost, pocet polygonu ve scene, odrazy, atd). Vseobecne pro game enginy se musi vse strasne zjednodusovat a fakekovat. Tudiz se jedna o zbytecnou praci navic, highpoly modely se zjednodusi na lowpoly vytvareji se normal mapy... Navic je clovek svazany enginem jen na to co umi, veskere dalsi veci se musi doprogramovat, pokud to vubec licencni podminky umoznuji. Takze proc si takto ztezovat praci. Vypocetni sila je dnes jiz celkem "zanedbatelna"
Vardant, Gonzi
0 0
reagovat
Taky to bylo v době s kartama bez tesselace a dělané na koleně.

Tady by odpadl i problém s převodem do 3D, protože u her je to vážně triviální záležitost a podle lidí co měli možnost srovnat to nejlepší z obou světů je 3D ve hrách daleko lepší.
Motion capture se ve hrách používá už dlouho, ale všechno se zjednodušuje právě kvůli real-time renderingu, což tady odpadá. Chce to trochu představivosti ;)
547049
Taky to bylo v době s kartama bez tesselace a dělané na koleně. Tady by odpadl i problém s převodem do 3D, protože u her je to vážně triviální záležitost a podle lidí co měli možnost srovnat to nejlepší z obou světů je 3D ve hrách daleko lepší. Motion capture se ve hrách používá už dlouho, ale všechno se zjednodušuje právě kvůli real-time renderingu, což tady odpadá. Chce to trochu představivosti *;)*
0 0
reagovat

Vardant

Na film to teda vypadá dost otřesně
547048
Na film to teda vypadá dost otřesně
Vardant
0 0
reagovat

Snipsley

Detailnost 3D modelu... hodíš detailnější, trochu ti klesne výkon, pořád se ale nic zásadního nestane a pořád máš realtime herní render. Jinak Cryengine 2 render: link
slušná ukázka filmového potenciálu
547047
Detailnost 3D modelu... hodíš detailnější, trochu ti klesne výkon, pořád se ale nic zásadního nestane a pořád máš realtime herní render. Jinak Cryengine 2 render: http://www.moddb.com/engines/cryengine-2/videos/cryengine-sony-bravia-tv-ad-recreation slušná ukázka filmového potenciálu
Snipsley
0 0
reagovat

Vardant

Vypadá to hezky, ty hranaté kabely a špičaté kameny by ale producenti imho ve filmu nedopustili.
547046
Vypadá to hezky, ty hranaté kabely a špičaté kameny by ale producenti imho ve filmu nedopustili.
Vardant
0 0
reagovat
podobnym stylem klidne nejaky bonus dvd, Mass Effect: Origins, nebo tak něco... ve stylo toho anime batmana a nebo animatrixu, ale film rozhodně točenej, ne render... jakkoli se mi avatar libil, myslim si, že ME má prostředí, který se dá líp udělat modýlkama nebo reál přikrášlenej cgi, než full render.... a to nemluvim o animacich pohybu, ktery by minimalne nejakej avata-like motion capture potřebovaly...
547045
podobnym stylem klidne nejaky bonus dvd, Mass Effect: Origins, nebo tak něco... ve stylo toho anime batmana a nebo animatrixu, ale film rozhodně točenej, ne render... jakkoli se mi avatar libil, myslim si, že ME má prostředí, který se dá líp udělat modýlkama nebo reál přikrášlenej cgi, než full render.... a to nemluvim o animacich pohybu, ktery by minimalne nejakej avata-like motion capture potřebovaly...
0 0
reagovat
I garfield 3d pusobi o dost lip nez mumie 3, nicméně jediná věc, která mi k tomu sedí jsou zatím Watchmeni.... podobným stylem bych si to představoval.... a bojim se toho, že to dopadne jako druhej Riddick
547044
I garfield 3d pusobi o dost lip nez mumie 3, nicméně jediná věc, která mi k tomu sedí jsou zatím Watchmeni.... podobným stylem bych si to představoval.... a bojim se toho, že to dopadne jako druhej Riddick
0 0
reagovat
Když jsem to psal, tak jsem měl právě na mysli jeden z Cryengine contestů - link link

Je to dělané doma, takže na nějaké farmě by ta kvalita mohla jít ještě více nahoru.
547043
Když jsem to psal, tak jsem měl právě na mysli jeden z Cryengine contestů - http://www6.incrysis.com/screenshots/blade_runner1.jpg http://www6.incrysis.com/screenshots/blade_runner2.jpg Je to dělané doma, takže na nějaké farmě by ta kvalita mohla jít ještě více nahoru.
0 0
reagovat

xxendxx

Si představ, že by to bylo v cry enginu s perfektnim nastavenim, tzn na nejake hodne vykonne domaci sestave by se treba snimek renderoval klidne i par sekund - cely film by mel jednotny look, takze by se graficka nedokonalost smazala, jeho rendertime by byl zanedbatelny a ve vysledku by to IMHO mohlo pusobit o dost lip, nez treba Mumie 3.
547042
Si představ, že by to bylo v cry enginu s perfektnim nastavenim, tzn na nejake hodne vykonne domaci sestave by se treba snimek renderoval klidne i par sekund - cely film by mel jednotny look, takze by se graficka nedokonalost smazala, jeho rendertime by byl zanedbatelny a ve vysledku by to IMHO mohlo pusobit o dost lip, nez treba Mumie 3.
xxendxx
0 0
reagovat
možná kdyby to mělo bejt nějaký Direct 2 DVD jako TITAN AD, ale v kině by takova machinima imho neuspěla...
547041
možná kdyby to mělo bejt nějaký Direct 2 DVD jako TITAN AD, ale v kině by takova machinima imho neuspěla...
0 0
reagovat
On by se teoreticky dal použít přímo i herní engine na celý film. Díky tomu, že by to nebylo potřeba renderovat real-time by se rapidně zvýšila kvalita, odpadl by problém s výběrem herců a nadabovat by to mohli klidně ti co dělali hru.
547040
On by se teoreticky dal použít přímo i herní engine na celý film. Díky tomu, že by to nebylo potřeba renderovat real-time by se rapidně zvýšila kvalita, odpadl by problém s výběrem herců a nadabovat by to mohli klidně ti co dělali hru.
0 0
reagovat

Fluke

Nemyslim si ze by brneni a rozkladaci guny byly v dnesni dobe zas az takovej problem... viz Ironman, Batman a vubec veskery comicsarny :) Horsi bych to spise videl v oblasti tvorby mimozemskych charakteru a jejich uveritelnosti, Krogani, Assari, Turiani, Salariani, Gethove... je toho spousta a kazda rasa ma za sebou sve vlastni univerzum... Ano je tu technologie pouzita v Avataru ale tady by ji bylo treba nasadit opravdu ve velkem ;) Na druhou stranu ve hre s tim nenam nejmensi problem a to je jen realtime render ;)
547039
Nemyslim si ze by brneni a rozkladaci guny byly v dnesni dobe zas az takovej problem... viz Ironman, Batman a vubec veskery comicsarny *:)* Horsi bych to spise videl v oblasti tvorby mimozemskych charakteru a jejich uveritelnosti, Krogani, Assari, Turiani, Salariani, Gethove... je toho spousta a kazda rasa ma za sebou sve vlastni univerzum... Ano je tu technologie pouzita v Avataru ale tady by ji bylo treba nasadit opravdu ve velkem *;)* Na druhou stranu ve hre s tim nenam nejmensi problem a to je jen realtime render *;)*
Fluke
0 0
reagovat

aba

Sorry, ale ME je v oblasti filmu nová značka, a chtějí mít určitě úspěch, takže hlavní role připadne stoprocentně chlapovi, protože aktuálně není ženská, co by dokázala přilákat do kina svým jménem. A Rhona Mitra by byla perfektní jako Shepardka, ale to by automaticky znamenalo béčko:)

Jinak v Mass Effectu, až na dvojku, se nehraje na žádný velký úsměvný kanóny, všechno jsou to pušky, brokovnice, pistole nebo sniperky, který se navíc rozkládají, což je podle mě první věc, která do filmu asi neprojde:/ Druhá věc jsou vymakaný brněný, který asi taky neprojdou nebo budou vypadat přinejmenším vtipně.
Myslím si, že ve filmu bude zatraceně těžký dodržet zákony dané Mass Effect Kodexem, tak aby působili ve filmu realisticky.
547035
Sorry, ale ME je v oblasti filmu nová značka, a chtějí mít určitě úspěch, takže hlavní role připadne stoprocentně chlapovi, protože aktuálně není ženská, co by dokázala přilákat do kina svým jménem. A Rhona Mitra by byla perfektní jako Shepardka, ale to by automaticky znamenalo béčko:) Jinak v Mass Effectu, až na dvojku, se nehraje na žádný velký úsměvný kanóny, všechno jsou to pušky, brokovnice, pistole nebo sniperky, který se navíc rozkládají, což je podle mě první věc, která do filmu asi neprojde:/ Druhá věc jsou vymakaný brněný, který asi taky neprojdou nebo budou vypadat přinejmenším vtipně. Myslím si, že ve filmu bude zatraceně těžký dodržet zákony dané Mass Effect Kodexem, tak aby působili ve filmu realisticky.
aba
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se