Já budu klidně bombardovat maily CineStar, CinemaCity, distributory, UFD (tu nejradši:D, ale abych zase nebyl sám... i když to ničemu nepomůže, tak alespoň se rozvíří voda a třeba o tom začnou přemýšlet... a bude sranda :D
Ale chtělo by to vymyslet pár myšlenek, které by měl mít každý ten mail, ať už bude napsaný každý jiným stylem... Myslím, že důležité je zmínit, že by člověk na ten film šel, ale kvůli znehodnocení zážitku nepůjde nebo půjde v praze na orig. (tudíž kino, kterému je adresován email přijde o tržbu), že se jako jeden člověk může zdát zanedbatelný, ale s přibývajícími dabovanými filmy a nespokojenými lidmy se bude zvyšovat i ušlý zisk. Distributorům naznačit, že s nastupující digitalizací začíná být výmluva na náklady na výrobu kopie (přestože i ta digitální něco stojí) omšelá a že vedle osmi denních projekcí Harryho Pottera by mohla běžet ještě jedna s titulkama třeba v každém multikině (V podstatě ze stejného HD s jinou audiostopou). (Ten Harry je příklad, ale další díl třeba už uvidíme digitálně...) A myslím, že nás ještě nějaké základní body napadnou...
|
reagovat
|

Jen nevím, co by prospělo dřív, jestli vytvořit místo, kde se budeme domlouvat, anebo se rovnou vrhnout na tvorbu emailů.
)
.
)