Doporucujem (> 6*)
Resurrection - viac drama nez horror ale fanusikovia Japan shock ala Audition si pridu na svoje vo filme v ktorom Rebecca Hall podava svoj zivotny vykon. 8*
What Josiah Saw - vo vela veciach mi tento film rozpravany v kapitolach o dysfunkcnej rodine pripomenul The Devil All the Time ale je ovela komornejsi a pomalsi. Neocakavat pravy horror ale drsnu dramu s naznakmi hororu. 7*
Prey - prijemne prekvapenie a nebyt tych prisernych CGI zvierat, ktore ma z filmu uplne vytrhli, tak by som to hodnotil aj vyssie. Hlavna hrdinka je velmi sympaticka a ten jej boj je v pohode uveritelny. Teraz uz len dufat, ze sa tento koncept osvedci a uvidime Predatora aj v inych casovych obdobiach. 7*
Nedoporucujem (3-6*)
Nope - zaujimavy napad, sympaticke postavy, excelentna kamera ale Peele asi nikdy nenatoci dobry horror ale len zaujimavy socialny komentar a pritom par scen naznacuje. ze ten talent na horror naozaj ma. V konecnom dosledku sa to cele ale nakoniec rozpadlo a to slusne budovanie tajomna sa v zavere uplne vytrati. 6*
Fall - prekvapujuco som sa bavil ale nemozem to doporucit lebo je to len take jednoduche becko ale pre fanusikov survival horrorov (47 Meters Down) povinnost, pretoze ta intenzita a pocit zavratu funguje dostatone dobre. 6*
The Black Phone - 6*
Orphan: First Kill - 4*
Umma - 4*
Odpad (< 3*)
They/Them, Dawn Breaks Behind the Eyes, Rubikon, La Pasajera, Master
Julove/Augustove hororove okienko
reagovat
|