Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Dvě miliardy pro Marvel jsou doma, tři jsou těsně za obzorem

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
reaguje na: Memphis
To je uplne jedno 3mld EG neda a na sesazeni Avatara to uz taky neni. Minuly tyden nedali ani 100mega a porad jim 400chybi.... 

Lidi si to po druhe radeji stahnou z torrentu, nez jit do kina.... 
717618
To je uplne jedno 3mld EG neda a na sesazeni Avatara to uz taky neni. Minuly tyden nedali ani 100mega a porad jim 400chybi....  Lidi si to po druhe radeji stahnou z torrentu, nez jit do kina.... 
717501
2 -5
reagovat
Patek Endgame dokonce jenom 16...
717613
Patek Endgame dokonce jenom 16...
4 0
reagovat
Hm tak som asi neni v mensite co nema chut ten film vidiet znova a znova ako som si myslel. Zda sa ze aj pre vacsinu ludi nema vyznam na ten film chodit viackrat. No co uz, skoda. Marvel by si tu troku zasluzil
717611
Hm tak som asi neni v mensite co nema chut ten film vidiet znova a znova ako som si myslel. Zda sa ze aj pre vacsinu ludi nema vyznam na ten film chodit viackrat. No co uz, skoda. Marvel by si tu troku zasluzil
3 -1
reagovat
TK malé děti chodí na žlutý flusanec z videohry, jak smutný!! 
717608
TK malé děti chodí na žlutý flusanec z videohry, jak smutný!! 
0 -6
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: HellblazerZabud
To je pravda, ale vidieť Pikachu pred Endgame stojí za to, aj keď to bude asi len na jeden deň. Celkovo Pokémoni budú mať ešte čo robiť, aby to tento víkend dotiahli aspoň na odhadované minimum z pesimistických variánt. Snáď to bude aspoň trvalka. Väčšina divákov spokojných (A- cinemascore), ani kritici to úplne neodstrelili (64% z 188 recenzií na rottenoch). Sequel sa už píše a bola by škoda, keby to zrušili.
717596
To je pravda, ale vidieť Pikachu pred Endgame stojí za to, aj keď to bude asi len na jeden deň. Celkovo Pokémoni budú mať ešte čo robiť, aby to tento víkend dotiahli aspoň na odhadované minimum z pesimistických variánt. Snáď to bude aspoň trvalka. Väčšina divákov spokojných (A- cinemascore), ani kritici to úplne neodstrelili (64% z 188 recenzií na rottenoch). Sequel sa už píše a bola by škoda, keby to zrušili.
717590
1 0
reagovat
Hlavne ze tu minulej tejden lidi porvavali, jak jsou 3 miliardy jisty. Ani prd...
717595
Hlavne ze tu minulej tejden lidi porvavali, jak jsou 3 miliardy jisty. Ani prd...
3 -1
reagovat
reaguje na: Sublog
Vzhledem k tomu jak moc se mluví o Spider-manovi a málokdo mluví o X-menech, aniž by zmínil průser, to na průser ala Sólo vypadá. 
717594
Vzhledem k tomu jak moc se mluví o [b]Spider-manovi[/b] a málokdo mluví o [b]X-menech,[/b] aniž by zmínil průser, to na průser ala [b]Sólo[/b] vypadá. 
717581
0 0
reagovat
reaguje na: kyller
Endgame teda megasesup. To bude po mesici s megarekordama ale na nule :) Jestli to tak bude dal tak za par let budou blockbustery v kinech tyden :)
717592
Endgame teda megasesup. To bude po mesici s megarekordama ale na nule :) Jestli to tak bude dal tak za par let budou blockbustery v kinech tyden :)
717588
3 0
reagovat
reaguje na: kyller
Pikachu teda nic moc kedze tam je zapocitanych aj tych 5,7 z previews.
717590
Pikachu teda nic moc kedze tam je zapocitanych aj tych 5,7 z previews.
717588
0 -1
reagují: kyller
reagovat

Estimates za piatok

Pikachu 20M
Endgame 18M
717588
Pikachu 20M Endgame 18M
Estimates za piatok
1 0
reagují: Cival, HellblazerZabud
reagovat
X-Men budou průser ne ? :D bych se nedivil, kdyby to u sebe doma nevydělalo ani sto míčů. 
717581
X-Men budou průser ne ? *:D* bych se nedivil, kdyby to u sebe doma nevydělalo ani sto míčů. 
2 0
reagují: Cinefil
reagovat
reaguje na: crazytunny
Žádný z těch filmů není pro Endgame vyloženě konkurence a co se týče Spider-Mana, ten jí naopak v závěru může mírně pomoct.
717501
Žádný z těch filmů není pro Endgame vyloženě konkurence a co se týče Spider-Mana, ten jí naopak v závěru může mírně pomoct.
717497
2 0
reagují: crazytunny
reagovat
reaguje na: Verbon
3mld to nedá, potřebují 450mil na Avatara, což možná dají a pak "ještě" dalších 250mil, což ve světle toho, že za 14dní jde do kin X-MEN (a Godzilla, ale ta potáhne spíše v Číně) a za měsíc už zase další Marvelovka Spider-man bude dost těžké.
Tzn do Spidermana to je 7týdnů, v průměru tedy musi EG vydojit ještě 100mega/týdně.....
717497
3mld to nedá, potřebují 450mil na Avatara, což možná dají a pak "ještě" dalších 250mil, což ve světle toho, že za 14dní jde do kin X-MEN (a Godzilla, ale ta potáhne spíše v Číně) a za měsíc už zase další Marvelovka Spider-man bude dost těžké. Tzn do Spidermana to je 7týdnů, v průměru tedy musi EG vydojit ještě 100mega/týdně.....
717118
0 0
reagují: Memphis
reagovat
Endgame je prvním zahraničním filmem, co překonal v Číně 4 miliardy yuanů a teprve třetím filmem celkově, kterému se to podařilo. Měl přes 590 milionů dolarů, ale kvůli 'obchodní válce' má teď 'jen' 586 mega.
717493
Endgame je prvním zahraničním filmem, co překonal v Číně 4 miliardy yuanů a teprve třetím filmem celkově, kterému se to podařilo. Měl přes 590 milionů dolarů, ale kvůli 'obchodní válce' má teď 'jen' 586 mega.
1 -2
reagovat
Železný Jim gratuluje Avengers. Link
717229
Železný Jim gratuluje Avengers. [url=https://twitter.com/JimCameron/status/1126338232562716672]Link[/url]
4 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
To šlo nakonec celkem rychle. 
717190
To šlo nakonec celkem rychle. 
717187
0 0
reagovat
link

"We’re currently projecting Endgame to eclipse that film’s $2.788 billion final total sometime close to, or during, Memorial Day weekend."

Takze podle pro.boxoffice je za 3 tejdny hotovo...
717187
https://www.boxofficepro.com/daily-avengers-endgame-global-overseas-domestic-updates/ "[b]We’re currently projecting [/b][i][b]Endgame[/b][/i][b] to eclipse that film’s $2.788 billion final total sometime close to, or during, Memorial Day weekend.[/b]" Takze podle pro.boxoffice je za 3 tejdny hotovo...
2 -2
reagují: Joker_George
reagovat

Tip

Po zapojení veškeré výpočetní techniky, kterou mám (Windows kalulačka), jsem došel k závěru, že by mohla padnout 3mild. hranice. Bude to tak tak. 

3mild +/-20mil.
717118
Po zapojení veškeré výpočetní techniky, kterou mám (Windows kalulačka), jsem došel k závěru, že by mohla padnout 3mild. hranice. Bude to tak tak.  [b][i]3mild +/-20mil.[/i][/b]
Tip
1 -2
reagují: crazytunny
reagovat
To je jak sociologie prvního semestru:D Sushiho neplašit, je kouzelné i když se diskuze na moviezone vymykají vzorci zbylého internetu tak sem tam to do tech stereotypů sklouzne. Ukaž mi kde jsem to napsal:D rozchazime se názorově poněvadž nejsem idiot nerovná se, že ty seš8) ježíš to je krása...
Vždy si vzpomenu na analogii s paralympiadou:D:D
717042
To je jak sociologie prvního semestru*:D* Sushiho neplašit, je kouzelné i když se diskuze na moviezone vymykají vzorci zbylého internetu tak sem tam to do tech stereotypů sklouzne. Ukaž mi kde jsem to napsal*:D* rozchazime se názorově poněvadž nejsem idiot nerovná se, že ty seš*8)* ježíš to je krása... Vždy si vzpomenu na analogii s paralympiadou*:D**:D*
2 0
reagovat
reaguje na: sushi232
"Je snadné kopírovat, ale podstatně těžší vymýšlet to nanovo". Výborně. Takže uznáváš, že benefity Avatara, tvůrčího týmu a i samotného Camerona jsou i někde jinde, než v technologii. Chápu to správně?

"A s těmi technologiemi... touché?" Jako myslíš fakt, že to, co tu píšeš o daných technických věcech, tu píšu od Avatara i já, jen "trochu" méně povýšeně? Jistě.

Pokud se nepletu...

3D Fusion Rig byl prve použit Cameronem u Ghosts of the Abyss (2003). Zásluhy si připisovali především konstruktéři, Cameron to jen "popularizoval". K tomuhle rigu náleží i kalibrační technika nástřelu 3D. 3D jako takové je známo od dvacátých let minulého století. A předskokana Cameronovi dělal i IMAX. Cameron začal s prvými návrhy Fusion rigu blbnout už při natáčení kraťasu "T2 3D atraction" nebo tak nějak a to byly hluboké léta devadesátek. Komu přisvojit zásluhy si nedovolí ani Cameron, mnohdy jinak velmi sebevědomý (jak ostatně říkáš).
S generováním realtime CGI scény za účelem konpozice už blbnul Jackson před Společenstvem prstenu a používal ho i Zemeckis u všech svých CGI celovečeráků. Zemeckisi patří primát i v realtime full motion capture (pohyb těla a hrubý záznam mimiky), detailní záznam mimiky použil opět Jackson u Konga. A samotný motion capture se zrodil někdy v osmdesátkách...
Cameron si od píky ovšem vyvinul vlastní verzi obou oblastí - jak full motion capture, tak virtual cameru. Prvé o dost posunulo přesnost a objem zachycených informací pohybu (včetně drobné mimiky a motoriky rukou včetně prstů), druhé se posunulo v detailnosti a "přívětivějšímu" rozhraní. Obě oblasti přispěly technologii filmu stejnou, neli větší měrou, jak ty originální prvopočátky.
Kombinace live záběrů z "3D fusion kamer" a virtual camery je jedním z mála věcí, které si "Cameron", respektive jeho tým nárokují jako vlastní nově vyvinutá technologie.
Rozpočet byl podle všeho 240M na samotnou produkci a 40-60M na vývoj "nových" technologií, které se ale počítají separátně - z velké části šly prej z kapsy Camerona. Nebýt toho, že chtěl Cameron z velké části motion capture natáčení, šel by už při prvém Avatarovi do HFR (48/60fps) záznamu a pravděpodobně distribuce...
717031
"Je snadné kopírovat, ale podstatně těžší vymýšlet to nanovo". Výborně. Takže uznáváš, že benefity Avatara, tvůrčího týmu a i samotného Camerona jsou i někde jinde, než v technologii. Chápu to správně? "A s těmi technologiemi... touché?" Jako myslíš fakt, že to, co tu píšeš o daných technických věcech, tu píšu od Avatara i já, jen "trochu" méně povýšeně? Jistě. Pokud se nepletu... 3D Fusion Rig byl prve použit Cameronem u Ghosts of the Abyss (2003). Zásluhy si připisovali především konstruktéři, Cameron to jen "popularizoval". K tomuhle rigu náleží i kalibrační technika nástřelu 3D. 3D jako takové je známo od dvacátých let minulého století. A předskokana Cameronovi dělal i IMAX. Cameron začal s prvými návrhy Fusion rigu blbnout už při natáčení kraťasu "T2 3D atraction" nebo tak nějak a to byly hluboké léta devadesátek. Komu přisvojit zásluhy si nedovolí ani Cameron, mnohdy jinak velmi sebevědomý (jak ostatně říkáš). S generováním realtime CGI scény za účelem konpozice už blbnul Jackson před Společenstvem prstenu a používal ho i Zemeckis u všech svých CGI celovečeráků. Zemeckisi patří primát i v realtime full motion capture (pohyb těla a hrubý záznam mimiky), detailní záznam mimiky použil opět Jackson u Konga. A samotný motion capture se zrodil někdy v osmdesátkách... Cameron si od píky ovšem vyvinul vlastní verzi obou oblastí - jak full motion capture, tak virtual cameru. Prvé o dost posunulo přesnost a objem zachycených informací pohybu (včetně drobné mimiky a motoriky rukou včetně prstů), druhé se posunulo v detailnosti a "přívětivějšímu" rozhraní. Obě oblasti přispěly technologii filmu stejnou, neli větší měrou, jak ty originální prvopočátky. Kombinace live záběrů z "3D fusion kamer" a virtual camery je jedním z mála věcí, které si "Cameron", respektive jeho tým nárokují jako vlastní nově vyvinutá technologie. Rozpočet byl podle všeho 240M na samotnou produkci a 40-60M na vývoj "nových" technologií, které se ale počítají separátně - z velké části šly prej z kapsy Camerona. Nebýt toho, že chtěl Cameron z velké části motion capture natáčení, šel by už při prvém Avatarovi do HFR (48/60fps) záznamu a pravděpodobně distribuce...
717027
9 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se