Diskuze k článku Moonlight: Recenze

0 0
374760
[link="https://youtu.be/Ot9DX5S8aHk"]moonlight explained[/link]
0 0

Disketa

"Rozporuplné a většinou odmítavé ohlasy v českém, respektive slovenském prostoru nikterak nepřekvapí, protože hlavní hrdina vyrůstá ve zcela specifickém sociálním prostředí"

Imho největší bullshit, co jsem tu za poslední dobu čet. Ten film je fajn, na debutový dílo je fakt solidně natočenej, ale tohle určitě není to, proč sklízí rozporuplné ohlasy nejen u nás, ale v celém světe (kromě přehnaně pc USA, i když tam je situace skutečně zcela odlišná). Dialogy právěže zase tolik nemakaj a hlavně ten film se nesoustředí na nic pořádně. Možná to je na něm super, protože jinak by byl nekoukatelnej, ale ty ceny jsou úplně mimo. Pohodová žánrová věc, na druhou stranu nikterak převratná. Ali je tam 10 minut a tváří se pořád stejně, kromě jedné scény. To mi taky moc nedošlo, z čeho všichni tak tečou. Schovávat jasné nedostatky na černochy, prostředí a bůh ví, co ještě, je neskutečná podpáskovka.
374750
"Rozporuplné a většinou odmítavé ohlasy v českém, respektive slovenském prostoru nikterak nepřekvapí, protože hlavní hrdina vyrůstá ve zcela specifickém sociálním prostředí" Imho největší bullshit, co jsem tu za poslední dobu čet. Ten film je fajn, na debutový dílo je fakt solidně natočenej, ale tohle určitě není to, proč sklízí rozporuplné ohlasy nejen u nás, ale v celém světe (kromě přehnaně pc USA, i když tam je situace skutečně zcela odlišná). Dialogy právěže zase tolik nemakaj a hlavně ten film se nesoustředí na nic pořádně. Možná to je na něm super, protože jinak by byl nekoukatelnej, ale ty ceny jsou úplně mimo. Pohodová žánrová věc, na druhou stranu nikterak převratná. Ali je tam 10 minut a tváří se pořád stejně, kromě jedné scény. To mi taky moc nedošlo, z čeho všichni tak tečou. Schovávat jasné nedostatky na černochy, prostředí a bůh ví, co ještě, je neskutečná podpáskovka.
Disketa
0 0
Téma hledání vlastní identity není ve světové kinematografii nic ojedinělého. V roce 2016 vznikly na toto téma hned dva snímky, konkrétně francouzské drama V sedmnácti a zde hodnocený Moonlight. Rozporuplné a většinou odmítavé ohlasy v českém, respektive slovenském prostoru nikterak nepřekvapí, protože hlavní hrdina vyrůstá ve zcela specifickém sociálním prostředí a navíc se musí vyrovnávat s jinakostí ve vlastní menšině, na což není není mainstreamové publikum nijak zvyklé. Jenkinsův snímek nijak nesklouzává k patosu, dialogy - hlavně ty v závěrečné třetině - jsou fantastické, herci a herečky ze sebe dostávají maximum, zní tu skvělý soundtrack a kamera výborně zachycuje nijak nepřikrášlenou atmosféru miamské afroamerické komunity (v kině ona kamera vynikne ještě lépe). Brad Pitt coby hlavní producent dobře věděl, kam investovat svoje úspory. Oscar za nejlepší film byl udělen právem.
374747
0 0
Videné v nedeľu večer len pár hodín pred tým, ako som zasadol k TV a sledoval udeľovanie Oscarov. V podstate súhlas s recenziou. Naozaj to je kvalitný snímok so silným príbehom a predovšetkým geniálnymi hereckými výkonmi. Ale nemôžem povedať, že by som bol z toho filmu nejako nadšený a mal potrebu ho znova vidieť. Napríklad taký La La Land a Arrival som v kine videl až 3-krát a určite ma tieto filmy oslovili viac. A celkovo keď to porovnám so snímkami ako Boys Don't Cry, Philadelphia alebo Brokeback Mountain, tak Moonlight na mňa nemal až taký silný dopad. A vôbec to nesúvisí s tým, že sa v celom filme neobjaví jediný beloch. 7/10
374389
0 0
Dnes jsem to viděl a Rimsy to naprosto přesně shrnul. Skvělá recenze a vyhovuje mi i ten mini formát..8)
373736
Dnes jsem to viděl a Rimsy to naprosto přesně shrnul. Skvělá recenze a vyhovuje mi i ten mini formát..*8)*
0 0
Manchester a Arrival jsou pro mě nejlepší filmy letošních Oscarů (ano, La La Land jsem viděla), ale Moonlight hodně příjemně překvapil, čekala jsem, že to bude jen humbuk kolem (v dobrém případě) průmerného filmu. S recenzí naprosto souhlasím včetně výsledného hodnocení :+
373674
Manchester a Arrival jsou pro mě nejlepší filmy letošních Oscarů (ano, La La Land jsem viděla), ale Moonlight hodně příjemně překvapil, čekala jsem, že to bude jen humbuk kolem (v dobrém případě) průmerného filmu. S recenzí naprosto souhlasím včetně výsledného hodnocení *:+*
0 0

flash56

Oba filmy jsou výjimečný.
373671
Oba filmy jsou výjimečný.
flash56
0 0

flash56

Manchester. Bez přemýšlení.
373653
Manchester. Bez přemýšlení.
flash56
0 0

flash56

Určitě Manchester by the sea, jelikož dokáže dokonale uzemnit a je to taková melancholická cesta za vykoupením, které nemůže nikdy přijít a přesto jsou to fakt vtipné a odlehčující momenty.
373643
flash56
0 0
Ktorý film by ste mi z výberu Moonlight alebo Manchester by the sea odporučili viac? Pre zaujímavosť.
A najväčšia pecka aj tak pre mňa ostáva La la land z min roku (distribučné ako svk to môžem tvrdiť :D) a Arrival :)
373612
Ktorý film by ste mi z výberu Moonlight alebo Manchester by the sea odporučili viac? Pre zaujímavosť. A najväčšia pecka aj tak pre mňa ostáva La la land z min roku (distribučné ako svk to môžem tvrdiť :D) a Arrival :)
0 0
Neni to pribeh z predmesti, ale spis z "inner cities" jako Liberty City nebo Overtown centralne v Miami. Vic o tom treba tady - link
373610
[b]Rimsy[/b] Neni to pribeh z predmesti, ale spis z "inner cities" jako Liberty City nebo Overtown centralne v Miami. Vic o tom treba tady - http://www.newyorker.com/culture/photo-booth/life-in-the-black-miami-of-moonlight.
0 0