Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Život v hajzlu: Recenze

příspěvky 21 - 33 Napsat příspěvek
reaguje na: AndyKaufman
Manýra opravdu není stylizace. Nechci se do toho moc zamotávat, ale jak říká slovník cizích slov, manýra je "bezduchý zaběhnutý způsob tvorby opakující stále tutéž formální a technickou zkušenost"... A v tom co jsem psal, právě nijak o stylizaci nepíšu. Doslova jsem napsal, že projevuje manýru nehledě na výtvarný jazyk (výtvarný jazyk = stylizace). každopádně Život v hajzlu jsem neviděl, nevím jak to Dood myslel.
953187
Manýra opravdu není stylizace. Nechci se do toho moc zamotávat, ale jak říká slovník cizích slov, manýra je "bezduchý zaběhnutý způsob tvorby opakující stále tutéž formální a technickou zkušenost"... A v tom co jsem psal, právě nijak o stylizaci nepíšu. Doslova jsem napsal, že projevuje manýru nehledě na výtvarný jazyk (výtvarný jazyk = stylizace). každopádně Život v hajzlu jsem neviděl, nevím jak to Dood myslel.
953183
1 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Ty jsi fakt zoufale přechytralej. :)
953186
Ty jsi fakt [url=https://nofilmschool.com/2017/09/8-signature-trademarks-darren-aronofskys-work]zoufale[/url] přechytralej. *:)*
953183
4 -1
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: HAL
Whale, Requiem, Wrestler sú jasný pětikvalt a jedny z naj filmov ever. Labuť o stupeň slabšia, stále bomba. Pi a Fountain ľahký nadpriemer, ale zapamätateľné  filmy, kt. sa určite oplatí vidieť. Noe a matku som nevidel. Aronofsky určite do konverzácie ohľadom top režisérov patrí. Hit and Miss vyzerá dosť inak, napr. ako posledných 15 rokov Ridleyho Scotta. 
953185
Whale, Requiem, Wrestler sú jasný pětikvalt a jedny z naj filmov ever. Labuť o stupeň slabšia, stále bomba. Pi a Fountain ľahký nadpriemer, ale zapamätateľné  filmy, kt. sa určite oplatí vidieť. Noe a matku som nevidel. Aronofsky určite do konverzácie ohľadom top režisérov patrí. Hit and Miss vyzerá dosť inak, napr. ako posledných 15 rokov Ridleyho Scotta. 
953184
3 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Nenazýval bych Aronofskyho top režisérem, u něj je to hodně hit and miss. Wrestler a Labuť byly špičkové filmy, Pi ok, jinak nic moc.
953184
Nenazýval bych Aronofskyho top režisérem, u něj je to hodně hit and miss. Wrestler a Labuť byly špičkové filmy, Pi ok, jinak nic moc.
953174
2 0
reagují: Ravenous
reagovat
reaguje na: truffaut
Není. Manýra je stylizace a tu má ve všech filmech opravdu jinou. Dále popisuješ něco, co není stylizace. 
Dood šustil papírem, nic víc. 
953183
Není. Manýra je stylizace a tu má ve všech filmech opravdu jinou. Dále popisuješ něco, co není stylizace.  Dood šustil papírem, nic víc. 
953177
1 -1
reagují: truffaut, do_Od
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
A není to naopak? Je to jeden z mála režisérů, který má tak charakteristický rukopis, až by se to dalo nazvat manýrou. A to hned v několika věcech, které se opakují napříč většinou jeho filmů, nehledě na téma nebo výtvarný jazyk (Fontána je hodně digitální, Wresler naopak usazený v realismu - ty filmy vypadají úplně jinak, ale uvnitř jsou si podobné). Často je středem příběhu člověk, který se cití osamělý - nerozumí svému okolí, nebo okolí nerzumí jemu. A vnitřní chaos toho člověka postupně nějak převládne a doslova ovládne rytmus samotného vyprávění...a Aronofsky to znázorňuje gradací děje, která je patrná na celkové dynamice, střuhové skladbě ... postupně se to stává zběsilejší a zběsilejší... Asi jsou v jeho tvorbě výjimky - ale takhle to je V Pí, Rekviem za sen, Wrestlerovi, Černé labuti, matce... je to dokonce i ve zpackaném filmu Noe. Většinou se mi ten jeho jazyk líbí, ale tím, jak se mu to stále opakuje (a vnímám to jako rukopis), tak si toho nejde nevšimnout. Nolan, Spielberg, Scott... mají rukopis, kerý se skrývá třeba v blokování akce, komponování záběrů - ale mám pocit, že se víc podřizujou příběhu. Aronofsky zachází tak daleko, že každý příběh láme do své stále se opakující se struktury... 
953177
A není to naopak? Je to jeden z mála režisérů, který má tak charakteristický rukopis, až by se to dalo nazvat manýrou. A to hned v několika věcech, které se opakují napříč většinou jeho filmů, nehledě na téma nebo výtvarný jazyk (Fontána je hodně digitální, Wresler naopak usazený v realismu - ty filmy vypadají úplně jinak, ale uvnitř jsou si podobné). Často je středem příběhu člověk, který se cití osamělý - nerozumí svému okolí, nebo okolí nerzumí jemu. A vnitřní chaos toho člověka postupně nějak převládne a doslova ovládne rytmus samotného vyprávění...a Aronofsky to znázorňuje gradací děje, která je patrná na celkové dynamice, střuhové skladbě ... postupně se to stává zběsilejší a zběsilejší... Asi jsou v jeho tvorbě výjimky - ale takhle to je V Pí, Rekviem za sen, Wrestlerovi, Černé labuti, matce... je to dokonce i ve zpackaném filmu Noe. Většinou se mi ten jeho jazyk líbí, ale tím, jak se mu to stále opakuje (a vnímám to jako rukopis), tak si toho nejde nevšimnout. Nolan, Spielberg, Scott... mají rukopis, kerý se skrývá třeba v blokování akce, komponování záběrů - ale mám pocit, že se víc podřizujou příběhu. Aronofsky zachází tak daleko, že každý příběh láme do své stále se opakující se struktury... 
953174
4 0
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: Vozembouch
Mám to stejně. Nechci být útočný ani osobní, ale fakt se s Do_odem rozcházím tak moc, že hodnocení ani recenze mi prostě moc neřeknou.
Ne, beru zpět. Vlastně vím, že to prostě budu mít naopak.
953176
Mám to stejně. Nechci být útočný ani osobní, ale fakt se s Do_odem rozcházím tak moc, že hodnocení ani recenze mi prostě moc neřeknou. Ne, beru zpět. Vlastně vím, že to prostě budu mít naopak.
953153
3 0
reagovat
reaguje na: Failarth
Jo, s tím taky souhlasím. Aronofsky prostě specifický rukopis nemá. Nevím, jestli je jiný top režisér, u kterého by byly náhodně 2 vybrané filmy vzdálenější rukopisem. 
953174
Jo, s tím taky souhlasím. Aronofsky prostě specifický rukopis nemá. Nevím, jestli je jiný top režisér, u kterého by byly náhodně 2 vybrané filmy vzdálenější rukopisem. 
953150
2 0
reagují: HAL, truffaut
reagovat
reaguje na: House5
Já jsem jen o chloupek míň spokojený než Ondra, jestli ti to stačí k návštěvě kina. 8)
953167
Já jsem jen o chloupek míň spokojený než Ondra, jestli ti to stačí k návštěvě kina. *8)*
953156
3 0
reagují: House5
reagovat
Mě láká to obsazení, defakto mi to bylo prodáno tou fotkou s Schreiberem, D'Onofriou a mezi nimi Butler, takže pokud to zbytek redakce neocení podprůměrem, tak v pátek jdu :+
953156
Mě láká to obsazení, defakto mi to bylo prodáno tou fotkou s Schreiberem, D'Onofriou a mezi nimi Butler, takže pokud to zbytek redakce neocení podprůměrem, tak v pátek jdu *:+*
1 0
reagují: Mr. Hlad
reagovat
A zbytek redakce? ... Trailer za *****.

Níže jsou popsané chronicky známé případy Do_odových názorů, s nimiž jsem taky nesouhlasil. Demokracie, super. 

Viděl jsem nejdřív kousek Vetřelce - toho seriálu, 2025, nuda, nějaká alternativní země podobající se dětskýmu hřišti (?) nebo co to bylo za základnu; jak tam ta holka skáče z 50 metrů na pláž - kvůli tomu byl ten hype na seriál? Vetřelce to neevokovalo vůbec ... a to je něco, co si zaslouží chválení? (podcast, TVzone live 11) ... 

s Do-oddem se někdy rozcházím, jako když puberťáci ulítavaj na mangách, a mě to nic neříká ... Superman nekoukatelný (při první reakci Imfa jsem si, myslel, že tentokrát zašel fakt už moc daleko, ale vlastně jen popisoval realitu) ...

Cherry za *****, Poslední křížová výprava za ****, aby byla spravedlnost.


Ale taky jsem od první ukázky cítil, že by to mohla být jízda:+. Takový ten "film do poličky", jak se před 50 lety říkalo ;-)
953153
A zbytek redakce? ... Trailer za *****. Níže jsou popsané chronicky známé případy Do_odových názorů, s nimiž jsem taky nesouhlasil. Demokracie, super.  Viděl jsem nejdřív kousek Vetřelce - toho seriálu, 2025, nuda, nějaká alternativní země podobající se dětskýmu hřišti (?) nebo co to bylo za základnu; jak tam ta holka skáče z 50 metrů na pláž - kvůli tomu byl ten hype na seriál? Vetřelce to neevokovalo vůbec ... a to je něco, co si zaslouží chválení? (podcast, TVzone live 11) ...  s Do-oddem se někdy rozcházím, jako když puberťáci ulítavaj na mangách, a mě to nic neříká ... Superman nekoukatelný (při první reakci Imfa jsem si, myslel, že tentokrát zašel fakt už moc daleko, ale vlastně jen popisoval realitu) ... Cherry za *****, Poslední křížová výprava za ****, aby byla spravedlnost. Ale taky jsem od první ukázky cítil, že by to mohla být jízda*:+*. Takový ten "film do poličky", jak se před 50 lety říkalo ;-)
3 0
reagují: gonzo
reagovat
,,Aronofskyho specifický rukopis se ukazuje být jako dělaný pro tohle překvapivě temně laděné kriminální vyprávění" 

Jako ano, ale tenhle pán je za mě absolutně nečitelnej ve výběru práce. Po Matce je tohle jak kdyby šel točit toho Wolverina...
953150
,,Aronofskyho specifický rukopis se ukazuje být jako dělaný pro tohle překvapivě temně laděné kriminální vyprávění"  Jako ano, ale tenhle pán je za mě absolutně nečitelnej ve výběru práce. Po Matce je tohle jak kdyby šel točit toho Wolverina...
0 0
reagují: AndyKaufman
reagovat
To docela namotivovalo to vidět v kině, díky za tip :+
953149
To docela namotivovalo to vidět v kině, díky za tip *:+*
1 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se