Diskuze k článku Z jiného těsta: Recenze

Tak to asi vynechám...škoda. Ráda si udělám vlastní názor, ale ty reakce jsou všude podobné...

Nicméně ohledně toxicity postav....mně s přibývajícím věkem a ostupem začal extrémně lézt na nervy i ten tatík v moje tlustá řecká svatba, tak kdoví, co ještě snesu a co ne :D
857452
Tak to asi vynechám...škoda. Ráda si udělám vlastní názor, ale ty reakce jsou všude podobné... Nicméně ohledně toxicity postav....mně s přibývajícím věkem a ostupem začal extrémně lézt na nervy i ten tatík v moje tlustá řecká svatba, tak kdoví, co ještě snesu a co ne *:D*
0 0
Už když jsem tady viděl trailer tak jsem psal,že to dělá Netflix tak se raději moc netěším.Jsem rád,že jsem ho před rokem odhlásil,protože jediný co mě od nich za celej rok opravdu bavilo bylo Hustle,což je sakra zoufalý když za obsah utrácí kolem 20(!!)miliard.
857318
2 0
reaguje na: duro
Měl, mám rád Murphyho :)
857291
Měl, mám rád Murphyho *:)*
857288
4 0
Tragedia je ze co-writer bol Jonah Hill

Takuto sracku som od neho necakal
857289
Tragedia je ze co-writer bol Jonah Hill  Takuto sracku som od neho necakal
6 0
reaguje na: AndyKaufman
Fakt si to mal v liste? Tu úplne všetko ukazovalo na kapitálnu sračku.

Ja si na NF naklikám do listu všeličo, bizarné španielske thrillery alebo teraz sadu starých filmov (Africká kráľovná atď.), ale toto fakt nie.
857288
Fakt si to mal v liste? Tu úplne všetko ukazovalo na kapitálnu sračku. Ja si na NF naklikám do listu všeličo, bizarné španielske thrillery alebo teraz sadu starých filmov (Africká kráľovná atď.), ale toto fakt nie.
857282
2 0
reagují: AndyKaufman
reaguje na: KarelR
Díky, smazal jsem si to z playlistu. Škoda kvůli Murphymu... :-
857282
Díky, smazal jsem si to z playlistu. Škoda kvůli Murphymu... *:-*
857274
3 0
reagují: duro
reaguje na: KarelR
Já jsem naivně doufal, že to bude lepší. :(
857280
Já jsem naivně doufal, že to bude lepší. *:(*
857274
1 0
reaguje na: KarelR
na moju obranu, ja som to mal pracovne. Až taký masochista nie som :D
857279
na moju obranu, ja som to mal pracovne. Až taký masochista nie som *:D*
857274
2 0
reaguje na: KarelR
Jako jedna z nej věcí, co jsem poslední dobou udělal, bylo zrušení Netflixu.
857278
857274
7 0
reaguje na: Mr. Hlad
... v tom případě je všechno v pořádku :D
857277
... v tom případě je všechno v pořádku *:D*
857275
7 0
reaguje na: KarelR
Já to neviděl, trpěl Spooner :)
857275
Já to neviděl, trpěl Spooner :)
857274
4 0
reagují: KarelR
Vždycky se divím sám sobě, že mě šokuje, kolik lidí si dobrovolně pustilo očividně hroznou komedii jenom proto, že zrovna naskočila na Netflix, jsou v ní dva známý ksichty a má pod dvě hodiny. A teď ještě vidím těch 730 hodnocení na ČSFD... come on, people! Hlad očividně trpěl zbytečně! :)
857274
Vždycky se divím sám sobě, že mě šokuje, kolik lidí si dobrovolně pustilo očividně hroznou komedii jenom proto, že zrovna naskočila na Netflix, jsou v ní dva známý ksichty a má pod dvě hodiny. A teď ještě vidím těch 730 hodnocení na ČSFD... come on, people! Hlad očividně trpěl zbytečně! *:)*
5 0

4/10

Na papíře to nevypadalo vůbec špatně - provařená černo-bílá premisa po vzoru klasiky z 60s Guess Who's Coming to Dinner, ještě k tomu "vylepšená" o slibný náboženský prvek, jehož situačně komický potenciál je značný, před kamerou se vedle sebe postavily dlouholeté komediální jistoty v podobě Hilla a Murphyho (přičemž nelze opomenout také Duchovnyho), tudíž o spoustu nekorektního humoru a trefnou satiru na současnou sociálně-spravedlivou společnost neměla být nouze a za kamerou (respektive psacím stolem) režijního debutanta Barrise jistil režijní skoro-debutant Hill, jehož pár let stará autorská prvotina se docela povedla, takže šance na zábavnou romcom žánrovku tady rozhodně byla. Namísto pobaveného úsměvu (natož upřímného smíchu) ovšem film u diváků (jako už poněkolikáté) tak akorát vyvolá polemiku nad nezvládnutou/absentující dramaturgií panující v Netflixu, protože výsledkem je nudná, nevtipná, zdlouhavá a šablonovitá žánrová marnost, místy přecházející až v zoufale bolestivou křeč.

Hill zde předvádí svou tradiční charakterovou škatulku, ovšem v mnohem méně vtipné, sarkastické, vulgární a sexistické verzi, než je u něj obvyklé, což je zklamání. S London navíc mezi sebou nemají v podstatě žádnou chemii a jejich partnerský vztah ve filmu působí, že existuje jen proto, že to tak stálo ve scénáři. Zatímco třeba v Knocked Up se tomu, jak se názorově/hodnotově/společensky nesourodá dvojice dá dohromady, věnuje skutečně významná část stopáže, tady po prvotním setkání následuje střih "o půl roku později" a prakticky až do konce filmu se divák nedočká smysluplného vysvětlení, proč jsou ti dva vůbec/stále spolu. Korunu tomu pak dává "povinné" usmiřovací finále, ve kterém si, štěstí potomkům nepřející, rodiče dojemně uvědomí svou chybu a přestanou svým ratolestem stát v cestě, přicházející stejně nečekaně a nevěrohodně, jako celá ve filmu popisovaná romance. A co hůře, Murphy je při vzpomínce na všechny jeho stand-up výstupy u takto, na jakékoliv vtipné situace, vděčného tématu proklatě nevyužit a Duchovny je zde, bohužel, vysloveně už jen do počtu. Fakt, že veškeré rasové/náboženské/genderové rádoby vtipné konfrontace ve filmu spadají do kategorie bezzubé/odbyté/směšné/trapné v čele s klíčovou scénou v podobných žánrovkách a totiž s rodičovskou seznamovačkou při obědě/večeři, je pak už jen smutnou vizitkou všech zúčastněných. Zkrátka viděno a obratem zapomenuto:-.

P.S. Pokud někoho zajímá uvedené téma (romantická dvojice vs rodiče vs rasové a jiné předsudky), tak udělá nesrovnatelně lépe, pokud ty zdejší dvě hodiny čistého času stráví opakovaným sledováním legendární obědové scénky Hill vs Cube v 22 Jump Street (s neméně legendárním kancelářským dodatkem k tomu), která je vtipností, načasováním, dialogy i hereckými výkony úplně někde jinde, než tenhle streamovací nedodělek.
857273
Na papíře to nevypadalo vůbec špatně - provařená černo-bílá premisa po vzoru klasiky z 60s Guess Who's Coming to Dinner, ještě k tomu "vylepšená" o slibný náboženský prvek, jehož situačně komický potenciál je značný, před kamerou se vedle sebe postavily dlouholeté komediální jistoty v podobě Hilla a Murphyho (přičemž nelze opomenout také Duchovnyho), tudíž o spoustu nekorektního humoru a trefnou satiru na současnou sociálně-spravedlivou společnost neměla být nouze a za kamerou (respektive psacím stolem) režijního debutanta Barrise jistil režijní skoro-debutant Hill, jehož pár let stará autorská prvotina se docela povedla, takže šance na zábavnou romcom žánrovku tady rozhodně byla. Namísto pobaveného úsměvu (natož upřímného smíchu) ovšem film u diváků (jako už poněkolikáté) tak akorát vyvolá polemiku nad nezvládnutou/absentující dramaturgií panující v Netflixu, protože výsledkem je nudná, nevtipná, zdlouhavá a šablonovitá žánrová marnost, místy přecházející až v zoufale bolestivou křeč.   Hill zde předvádí svou tradiční charakterovou škatulku, ovšem v mnohem méně vtipné, sarkastické, vulgární a sexistické verzi, než je u něj obvyklé, což je zklamání. S London navíc mezi sebou nemají v podstatě žádnou chemii a jejich partnerský vztah ve filmu působí, že existuje jen proto, že to tak stálo ve scénáři. Zatímco třeba v Knocked Up se tomu, jak se názorově/hodnotově/společensky nesourodá dvojice dá dohromady, věnuje skutečně významná část stopáže, tady po prvotním setkání následuje [spoiler]střih "o půl roku později"[/spoiler] a prakticky až do konce filmu se divák nedočká smysluplného vysvětlení, proč jsou ti dva vůbec/stále spolu. Korunu tomu pak dává "povinné" usmiřovací finále, [spoiler]ve kterém si, štěstí potomkům nepřející, rodiče dojemně uvědomí svou chybu a přestanou svým ratolestem stát v cestě[/spoiler], přicházející stejně nečekaně a nevěrohodně, jako celá ve filmu popisovaná romance. A co hůře, Murphy je při vzpomínce na všechny jeho stand-up výstupy u takto, na jakékoliv vtipné situace, vděčného tématu proklatě nevyužit a Duchovny je zde, bohužel, vysloveně už jen do počtu. Fakt, že veškeré rasové/náboženské/genderové rádoby vtipné konfrontace ve filmu spadají do kategorie bezzubé/odbyté/směšné/trapné v čele s klíčovou scénou v podobných žánrovkách a totiž s rodičovskou seznamovačkou při obědě/večeři, je pak už jen smutnou vizitkou všech zúčastněných. Zkrátka viděno a obratem zapomenuto*:-*.   P.S. Pokud někoho zajímá uvedené téma (romantická dvojice vs rodiče vs rasové a jiné předsudky), tak udělá nesrovnatelně lépe, pokud ty zdejší dvě hodiny čistého času stráví opakovaným sledováním legendární obědové scénky Hill vs Cube v 22 Jump Street (s neméně legendárním kancelářským dodatkem k tomu), která je vtipností, načasováním, dialogy i hereckými výkony úplně někde jinde, než tenhle streamovací nedodělek.
4/10
2 0
reaguje na: RainMakeR
sračka by byla sračka vždycky
857272
sračka by byla sračka vždycky
857265
2 0
Kdyby tohle natočil v 90 letech. Tak je to možná jedna z top komedii dekády.

Bohužel dnešní doba není na tyhle typy filmu a scenáristi jsou hold tlačení do kouta a nemůžou napsat pořádnou kontroverzní komedii.

I ten Smith, Apatow a další se drží zpátky....
Velký špatný
857265
Kdyby tohle natočil v 90 letech. Tak je to možná jedna z top komedii dekády.  Bohužel dnešní doba není na tyhle typy filmu a scenáristi jsou hold tlačení do kouta a nemůžou napsat pořádnou kontroverzní komedii. I ten Smith, Apatow a další se drží zpátky....  Velký špatný
1 -5
reagují: Mr. Hlad
Tak jako ony už trailery byly dostatečný varování. Vlastně moc nechápu lidi, kteří je viděli a ještě měli odvahu na celej film :D
857264
Tak jako ony už trailery byly dostatečný varování. Vlastně moc nechápu lidi, kteří je viděli a ještě měli odvahu na celej film *:D*
2 0
Film mě od začátku lezl na nervy debilním scénářem. Celé je to ošklivé natočené, takže film vypadá jako laciná podprůměrná komedie určená pro nedělní odpoledne. Pokusy o humor tragický selhávají. Zasmál jsem se asi dvakrát. Eddie Murphy má sice charizma, ale hraje nesympatického arogantního debila. Ostatní postavy jsou na tom podobně. Vlastně zde není komu fandit, protože hlavní hrdina se celou dobu chová jako postpubertální idiot. A jeho holka na tom není o moc líp.
Zpětně bych asi udělal líp, kdybych si místo tohoto nepovedeného pokusu o komedii raději pustil Co jsme komu udělali na podobné téma.
Moje hodnocení: 2/10
857262
Film mě od začátku lezl na nervy debilním scénářem. Celé je to ošklivé natočené, takže film vypadá jako laciná podprůměrná komedie určená pro nedělní odpoledne. Pokusy o humor tragický selhávají. Zasmál jsem se asi dvakrát. Eddie Murphy má sice charizma, ale hraje nesympatického arogantního debila. Ostatní postavy jsou na tom podobně. Vlastně zde není komu fandit, protože hlavní hrdina se celou dobu chová jako postpubertální idiot. A jeho holka na tom není o moc líp.  Zpětně bych asi udělal líp, kdybych si místo tohoto nepovedeného pokusu o komedii raději pustil Co jsme komu udělali na podobné téma.  Moje hodnocení: 2/10
4 0
reaguje na: Alcil
ako píšem nižšie, to prvé by bolo ok, ak by scenár ich toxicitu adekvátne atakoval a konfrontoval ich s ňou. To sa nedeje, ani zdaleka. A nie, fakt, že Murphy a Hillova familia odrazu dostanú "change of heart" a uzmieria sa tieto prvky nespĺňa.

Ad holocaust, ako píšem taktiež nižšie, výrok ako taký je fajn a aj zasmiať sa mu je v poriadku. Ide o to, k čomu vedie, resp. nevedie a forma a okolnosti jeho podania. Takto sú na výsmech autori, že ho tam v tejto forme dali a nepracovali s ním lepšie. Takže ak Spooner píše, čo píše, chápem, aké dôvody na to môže mať. :)
857261
ako píšem nižšie, to prvé by bolo ok, ak by scenár ich toxicitu adekvátne atakoval a konfrontoval ich s ňou. To sa nedeje, ani zdaleka. A nie, fakt, že [spoiler]Murphy a Hillova familia odrazu dostanú "change of heart" a uzmieria sa[/spoiler] tieto prvky nespĺňa.  Ad holocaust, ako píšem taktiež nižšie, výrok ako taký je fajn a aj zasmiať sa mu je v poriadku. Ide o to, k čomu vedie, resp. nevedie a forma a okolnosti jeho podania. Takto sú na výsmech autori, že ho tam v tejto forme dali a nepracovali s ním lepšie. Takže ak Spooner píše, čo píše, chápem, aké dôvody na to môže mať. *:)*
857258
5 0
Co je za problém, že postavy jsou toxické? A co je špatného na srovnání holocaustu s americkým otroctvím? Chápu, že film může být špatný, ale tyto výtky mi přijdou dost divné.
857258
1 -4
reagují: Ravenous
Už trailer ukazoval obrovskou bídu materiálu, takže výsledek nemohl překvapit snad nikoho... ale i tak je to škoda, po Devadesátkách jsem zadoufal že Jonaha Hilla snad osvítil duch svatý, on v sobě našel dříve neexistující talent a odteď bude dělat kvalitní věci, Eddie Murphy víceméně to samé... no a ono ne.
857255
1 0