Diskuze k článku Na pivo do první linie: Recenze

příspěvky 1 - 4 Napsat příspěvek
reaguje na: TedGeorge
Jak jsem byl při útoku zařezanej a filmem pohlcenej, tak mě závěr totálně minul a částečně zkazil film. Doufal jsem v něco hutnějšího, místo toho dostal objetí na lavičce...škoda, ale i tak pro mě velký překvapení. Ten film jinak funguje skvěle.
844398
843093
0 0
6/10
Guilty pleasure, jak má být. Zábavná blbina, kterou jsem si užil, ale nevím, komu bych ji doporučil. Efron s novou bradou mě snad poprvé v něčem bavil.
843106
6/10 Guilty pleasure, jak má být. Zábavná blbina, kterou jsem si užil, ale nevím, komu bych ji doporučil. Efron s novou bradou mě snad poprvé v něčem bavil.
0 0

6-7/10

Dobrý, akorát to ke konci dost ztratilo tempo a vyznělo to hodně do ztracena.
Zac fajn, Russel dokonce imho vybornej
843093
Dobrý, akorát to ke konci dost ztratilo tempo a vyznělo to hodně do ztracena. Zac fajn, Russel dokonce imho vybornej
6-7/10
3 0
reagují: Likan7

7/10

Farrelly se po feel-good dramedy o rasismu podle skutečných událostí rozhodl natočit feel-good dramedy o válce ve Vietnamu podle skutečných událostí a možná překvapivě mu to opět vyšlo. Zápletka je svou premisou tak neuvěřitelná, že kdyby nebyla založena na reálném příběhu, byl by film jistě označen za absurdní divadlo s doprovodnou stížností na scénáristy, kteří už fakt nevědí, co by si ještě vymysleli. Ale právě svou šíleností a nesmyslností ukázkově zrcadlí podstatu celého konfliktu, ve kterém se odehrává.

A Farrelly to moc dobře ví, protože povedenou dobovou atmosférou, budovanou pro filmy o válce ve Vietnamu nepostradatelnými songy z té doby a natáčením na lokacích sice ne přímo v socialistické republice, ale co by napalmem kamenem dohodil, vedlejšími postavami, tvořenými roztodivnými figurkami od nadšených zelených mozků po obyčejné lidi, kteří chápou v jakém průseru se nachází a snaží se s tím vyrovnat jak jen to jde, občas humorným, občas absurdním všudypřítomným logistickým chaosem, ve kterém stačí havajská košile a vyhýbavé (a občas idiotské) odpovědi na to, aby se z člověka stal agent CIA:D a v neposlední řadě jednotlivými, často až dadaistickými, historkami jak ze zázemí, tak z (častokrát horké) fronty, které hlavní postava během své dobrodružné výpravy "tam a zase zpátky" prožije, se film blíží válečně-humorným klasikám Good Morning, Vietnam a Air America.

K tomu se tady Farrelly může opřít i o herecké představitele. Efron v titulní roli tak trochu dobromyslného prosťáčka, který si v průběhu děje projde určitým charakterovým vývojem, hraje hodně slušně a dávno už není jen "ten hezounek z Disneyho muzikálu", sekundující Crowe tady vystřihl dalšího ze svých nenápadných hrdinů z lidu s jasným morálním kompasem a potěšil rovněž Murray v pro něj možná netypické roli, který i na malém prostoru hraje skvěle.

Na rozdíl od minula se v tomto případě asi pro žádné ceny na pódium chodit nebude, protože se tady nenastavuje žádné zrcadlo, neřeší se "vážná témata" a netepe se do velkého společenského traumatu, ale to vůbec nevadí, protože výsledek i tak stojí za to.
843015
Farrelly se po feel-good dramedy o rasismu podle skutečných událostí rozhodl natočit feel-good dramedy o válce ve Vietnamu podle skutečných událostí a možná překvapivě mu to opět vyšlo. Zápletka je svou premisou tak neuvěřitelná, že kdyby nebyla založena na reálném příběhu, byl by film jistě označen za absurdní divadlo s doprovodnou stížností na scénáristy, kteří už fakt nevědí, co by si ještě vymysleli. Ale právě svou šíleností a nesmyslností ukázkově zrcadlí podstatu celého konfliktu, ve kterém se odehrává. A Farrelly to moc dobře ví, protože povedenou dobovou atmosférou, budovanou pro filmy o válce ve Vietnamu nepostradatelnými songy z té doby a natáčením na lokacích sice ne přímo v socialistické republice, ale co by [s]napalmem[/s] kamenem dohodil, vedlejšími postavami, tvořenými roztodivnými figurkami od nadšených zelených mozků po obyčejné lidi, kteří chápou v jakém průseru se nachází a snaží se s tím vyrovnat jak jen to jde, občas humorným, občas absurdním všudypřítomným logistickým chaosem, ve kterém stačí havajská košile a vyhýbavé (a občas idiotské) odpovědi na to, aby se [spoiler]z člověka stal agent CIA[/spoiler]*:D* a v neposlední řadě jednotlivými, často až dadaistickými, historkami jak ze zázemí, tak z (častokrát horké) fronty, které hlavní postava během své dobrodružné výpravy "tam a zase zpátky" prožije, se film blíží válečně-humorným klasikám Good Morning, Vietnam a Air America. K tomu se tady Farrelly může opřít i o herecké představitele. Efron v titulní roli tak trochu dobromyslného prosťáčka, který si v průběhu děje projde určitým charakterovým vývojem, hraje hodně slušně a dávno už není jen "ten hezounek z Disneyho muzikálu", sekundující Crowe tady vystřihl dalšího ze svých nenápadných hrdinů z lidu s jasným morálním kompasem a potěšil rovněž Murray v pro něj možná netypické roli, který i na malém prostoru hraje skvěle. Na rozdíl od minula se v tomto případě asi pro žádné ceny na pódium chodit nebude, protože se tady nenastavuje žádné zrcadlo, neřeší se "vážná témata" a netepe se do velkého společenského traumatu, ale to vůbec nevadí, protože výsledek i tak stojí za to.
7/10
6 0