Diskuze k článku Batman: Recenze

No, tak jsem si nasel cas a za me teda zklamani, atmosfera dobra, Batmanu v hudebni motiv vyborny, ale dejove co to sakra bylo? To, ze tam Batman chodi mezi vsema jak se mu zachce, co chvili tam dostane po hube, v jedne scene tam i rve bolesti a nevim co uz vsechno, to byla fakt bida.. honicka s Tucnakem uplne o nicem, supernadupany Batmobil nemuze x minut dohonit obycejny auto s tlustochem atd. Dal treba obsazeni krom dejme tomu Falconeho taky slabota, Alfred to bylo co nebo Catwoman uplne zbytecna.. mimochodem Bruce Wayne vyzobrazen jak nejaky bezdak... a hlavni zaporak.. boze.. ten jak kdyby tam byl z uplne jinyho filmu ten herec...

TDK je uplne jinde ...
825905
No, tak jsem si nasel cas a za me teda zklamani, atmosfera dobra, Batmanu v hudebni motiv vyborny, ale dejove co to sakra bylo? To, ze tam Batman chodi mezi vsema jak se mu zachce, co chvili tam dostane po hube, v jedne scene tam i rve bolesti a nevim co uz vsechno, to byla fakt bida.. honicka s Tucnakem uplne o nicem, supernadupany Batmobil nemuze x minut dohonit obycejny auto s tlustochem atd. Dal treba obsazeni krom dejme tomu Falconeho taky slabota, Alfred to bylo co nebo Catwoman uplne zbytecna.. mimochodem Bruce Wayne vyzobrazen jak nejaky bezdak... a hlavni zaporak.. boze.. ten jak kdyby tam byl z uplne jinyho filmu ten herec... TDK je uplne jinde ...
5 -5
Welp, pridavam sa k zmiesanym pocitom. Remeselne a atmosferou vyborny film. Scena startovania batmobilu moze ist rovno do ucebnic kinematografie. Len ten dej akosi ... a hlavne to uplne premarnene finale, rovnako ako v TDK, mimochodom. Vobec by nevadila trojhodinova stopaz, keby film realne neskoncil pred hodinou. Najhorsie je, ze to genericke finale dostalo prednost pred dotahovanim pribehu.
825387
3 -2
HBO MAX oznamuje The Batman od 18. dubna. To je fakt hodně zhurta. Až to nepůsobí dobře vůči tvůrcům, je to jasný kinofilm.
825018
1 0
Mno, mí dva zásadní batmanové jsou tedy TDK a Batman. :+
Prvních pár minut je dokonalých. a) to skvěle nastaví diváka, b) to připomíná otvírák 300, po kterém člověk prostě věří, že Sparťani jsou polobohové (a že Batman je ... ehm ... Batman).
Zbytek filmu se nese v duchu solidní "temné" kriminálky. Není to zrovna Se7en, ale na poli comicsových blockbusterů je to výrazně před konkurencí a k Batmanovi se to neuvěřitelně hodilo. Finále sice zamrzelo, protože degradovalo zajímavou Batmanovu alternativu na random teroristu. Na druhou stranu až tento akt pomohl Batmana vykreslit jako "více než jen pomstu". Celý film pak doprovází solidní režie, cinematografie apod. Člověk nemá pocit, že "konzumuje produkt", ale že "prožívá film".
Fandovsky jsem si velmi užíval, že má opravdu brnění (byť ten počet kulek které tankuje byl už hodně přes čáru :D ), že přes enemáky jde křupavě a že z Batmobilu jsem v kině málem zanechal loužičku.
Za mně super film a super směr. Nemůžu se dočkat dalšího kousku.:+:+:+
822161
Mno, mí dva zásadní batmanové jsou tedy TDK a Batman. *:+* Prvních pár minut je dokonalých. a) to skvěle nastaví diváka, b) to připomíná otvírák 300, po kterém člověk prostě věří, že Sparťani jsou polobohové (a že Batman je ... ehm ... Batman). Zbytek filmu se nese v duchu solidní "temné" kriminálky. Není to zrovna Se7en, ale na poli comicsových blockbusterů je to výrazně před konkurencí a k Batmanovi se to neuvěřitelně hodilo. Finále sice zamrzelo, protože degradovalo zajímavou Batmanovu alternativu na [spoiler]random teroristu. Na druhou stranu až tento akt pomohl Batmana vykreslit jako "více než jen pomstu"[/spoiler]. Celý film pak doprovází solidní režie, cinematografie apod. Člověk nemá pocit, že "konzumuje produkt", ale že "prožívá film". Fandovsky jsem si velmi užíval, že má opravdu brnění (byť ten počet kulek které tankuje byl už hodně přes čáru *:D* ), že přes enemáky jde křupavě a že z Batmobilu jsem v kině málem zanechal loužičku. Za mně super film a super směr. Nemůžu se dočkat dalšího kousku.*:+**:+**:+*
8 -1
reaguje na: mates44
Dělá. Je ovšem otázka, jestli bude dál chtít dělat pro stream.
821830
821697
1 0

Ehm

Nedělá Fraser Mandaloriana?….pro stream?
821697
Ehm
2 0
reagují: StevieCZ
Abych byl upřímný tenhle Batman naprosto vydrtil Dark Knight Rises, včetně záporáků. Jednak to bylo takové uvěřitelnější a jednak i takové víc Batmanovské a hlavně bez dementního zvratu a hloupé Catwoman. Motivace těch lidí jsem jim věřil.

Jelo to od začátku až do konce, líbil se mi parádní atmosferický dojezd scén, oproti tomu Nolanovi Batmani se potýkají často s hrozně uspěchaným střihem.

Tohle byla rozsáhlá kriminálka, ze které až mrazilo, plně jsem si to užil a pasuju to na úroveň 7sedm. Hodně mi taky vyhovovala spolupráce Batmana s policií, když tam mezi nimi stál, tak byl doslova jako ikona. Nolanův Batman byl víc odměřený a samozřejmě po něm šli, ale tohle bylo mnohem lepší. Opravdu daleko víc vyzněl jako symbol. Totální paráda a Pattinson JE Batman.
821633
Abych byl upřímný tenhle Batman naprosto vydrtil Dark Knight Rises, včetně záporáků. Jednak to bylo takové uvěřitelnější a jednak i takové víc Batmanovské a hlavně bez dementního zvratu a hloupé Catwoman. Motivace těch lidí jsem jim věřil.  Jelo to od začátku až do konce, líbil se mi parádní atmosferický dojezd scén, oproti tomu Nolanovi Batmani se potýkají často s hrozně uspěchaným střihem.  Tohle byla rozsáhlá kriminálka, ze které až mrazilo, plně jsem si to užil a pasuju to na úroveň 7sedm. Hodně mi taky vyhovovala spolupráce Batmana s policií, když tam mezi nimi stál, tak byl doslova jako ikona. Nolanův Batman byl víc odměřený a samozřejmě po něm šli, ale tohle bylo mnohem lepší. Opravdu daleko víc vyzněl jako symbol. Totální paráda a Pattinson JE Batman.
5 -4
Překvapivý příklon k tolikrát dříve vysmívané temnotě, zde zřejmě splněno na 100%. Atmosféra je v tomto zpracování totiž to nejlepší co se u DC urodilo od...no od Nolana (to je povzbuzující asi tak jako říct, že Batman je nejúspěšnější film jara..wau).

Reeves byla skvělá volba, ale milník jako u Nolana se pochopitelně nekoná.
Pamatujeme si všichni Schumachera a jeho předtitulkový běh bat-family před tím překombinovaným bat symbolem (Schumacherův trademark). ,,Dlouhých" 8 let dělilo dalšího Batmana, ten měl laťku velmi nízko (ale hlavně se trefil do černého i přes nízké tržby ).

Nedávno vyšel Snyder verse a Affleck neřekl ani své poslední slovo, jelikož ho brzy uvidíme v kině znovu, obří zlatý hřeb zařazeny v dortu je pak přítomnost Keatona.

Byť mám tu postavu rád, řekl bych že pro ní teď není správná doba na remake,obzvlášť začnu-li se bavit o záporácích a scénáři, co se snaží stále recyklovat to co bylo slavné a fungovalo v komiksu.
Zde tedy alespoň palec za Batmana v procesu a ne další origin.

Více a více zpětné obdivuji Nolana, kterak to měl promyšlené co se vývoje postav (a hlavně Bruce/Batmana ) i vývoje trilogie. Tj.každá část představovala své téma a vše i přes pár mírných přešlapů zapadlo skvěle.

Zde to beru jako v případě Begins o oťukávání mantinelu a příště očekávám vývoj a více osobitější vizi autora, který na to rozhodně má . Nutno zapracovat též na vedlejších postavách...holt nejsou to opice.

Pattinson toho zvládne mnohem více, jestli to má i nadále mít takový nádech, jsem pro ho vykoupat v mnohém větších sra.kách ...protože on to unese, není přece hrdina..ale Temný rytíř:) (tedy snad bude).

Nutno nakonec sdělit, že předtitulková scéna z Begins je za mě bezkonkurenční . Vyhrává nad TDK a samozřejmě i nad touto co se zde mlží do spoilerového oparu . Scéna z Begins má skvělého Oldmana i Balea, dialogy,  pomrknutí bylo trefou do černého a samozřejmě soundtrack.

Zde ...bohužel, jsem přežrán, může za to WB a jejich divná vize, které nerozumím a sere mě.

Teď budu ochotně čekat na Afflecka (myslím,že to je o Flashovi) a Jokera II ...a pak si zanadávám.
821516
Překvapivý příklon k tolikrát dříve vysmívané temnotě, zde zřejmě splněno na 100%. Atmosféra je v tomto zpracování totiž to nejlepší co se u DC urodilo od...no od Nolana (to je povzbuzující asi tak jako říct, že Batman je nejúspěšnější film jara..wau). Reeves byla skvělá volba, ale milník jako u Nolana se pochopitelně nekoná. Pamatujeme si všichni Schumachera a jeho předtitulkový běh bat-family před tím překombinovaným bat symbolem (Schumacherův trademark). ,,Dlouhých" 8 let dělilo dalšího Batmana, ten měl laťku velmi nízko (ale hlavně se trefil do černého i přes nízké tržby ). Nedávno vyšel Snyder verse a Affleck neřekl ani své poslední slovo, jelikož ho brzy uvidíme v kině znovu, obří zlatý hřeb zařazeny v dortu je pak přítomnost Keatona. Byť mám tu postavu rád, řekl bych že pro ní teď není správná doba na remake,obzvlášť začnu-li se bavit o záporácích a scénáři, co se snaží stále recyklovat to co bylo slavné a fungovalo v komiksu. Zde tedy alespoň palec za Batmana v procesu a ne další origin. Více a více zpětné obdivuji Nolana, kterak to měl promyšlené co se vývoje postav (a hlavně Bruce/Batmana ) i vývoje trilogie. Tj.každá část představovala své téma a vše i přes pár mírných přešlapů zapadlo skvěle. Zde to beru jako v případě Begins o oťukávání mantinelu a příště očekávám vývoj a více osobitější vizi autora, který na to rozhodně má . Nutno zapracovat též na vedlejších postavách...holt nejsou to opice. Pattinson toho zvládne mnohem více, jestli to má i nadále mít takový nádech, jsem pro ho vykoupat v mnohém větších sra.kách ...protože on to unese, není přece hrdina..ale Temný rytíř*:)* (tedy snad bude). Nutno nakonec sdělit, že předtitulková scéna z Begins je za mě bezkonkurenční . Vyhrává nad TDK a samozřejmě i nad touto co se zde mlží do spoilerového oparu . Scéna z Begins má skvělého Oldmana i Balea, dialogy,  pomrknutí bylo trefou do černého a samozřejmě soundtrack.  Zde ...bohužel, jsem přežrán, může za to WB a jejich divná vize, které nerozumím a sere mě. Teď budu ochotně čekat na Afflecka (myslím,že to je o Flashovi) a Jokera II ...a pak si zanadávám.
1 -1
Všetko už bolo povedané, tak za mňa len - silná 8 ale za štartovanie batmobilu a nápadu s kovovými topánkami 9/10 :+.
821454
Všetko už bolo povedané, tak za mňa len - silná 8 ale za štartovanie batmobilu a nápadu s kovovými topánkami 9/10 *:+*.
6 -1
Takže za mě ultra utahany a pomalý, v bijaku fakt utrpení, jinak atmoska dobrá, ale celkem 60%....
821447
3 -3

The Batman

Ja som trosku sklamany, akoze film je to urcite dobry. Zacnem plusmi, skvela hudba asi navyraznejsi prvok, samozrejme technicky je to super, aj vizualne, s jednou vynimkou, ku ktorej sa dostanem. Je to v podstate dost atmosfericka kriminalka, herecky vedie Colin Farrell, neviem ci je to tou maskou alebo jeho hereckym prejavom, ale je brutalny.  Potom skvela "herecky" je catwoman, i ked jej charakter je trosku nedopeceny a ta linka by si zasluzila vlastny film, Pattinson je ku podivu cool Batman. Co je ale horsie, je jeho forma Bruca Wayna, ktory (myslim si, ze to nie je jeho vina) je velmi upozadeny možno najviac z filmov o Batmanovi. No a mame tu tie menej zaujimave postavy: Paul Dano je skvely herec, ale tu nema moc priestoru na hranie, vacsinu filmu ma podla mna zbytocne uchylnu masku a na konci konverzacia s Batmanom vyzera velmi podobne ako sme uz videli s Jokerom v Dark Knight. Podla mna je to v podstate nudny zaporak a ani sa poriadne nedozvieme jeho backstory, ale svojmu ucelu posluzil. Co uz z castingu funguje menej je Alfred, v podani Andyho Serkisa, ktory mi do tej ulohy vylozene nesadol a na to aky je ten film dlhy, mal minimum priestoru. Co mi prislo ako nepodarený casting, bol Carmin Falcone, Johna Turturra poznam z Big Lebowskeho a vobec sa tam nehodil. Teraz k tej negativnej vynimke, hoci je to dobre zvladnuty akcny thriller, tej akcie je malo a je brutalne neoriginalna a miestami az nezaujimava. Aj tie zaujimave casti ako nahanacka na dialnici mi pripomenuli sialene zostrihanu nahanacku v jednej bondovke a kamera sa tam totalne otrasne davala z boku auta ,snimalo sa to tak, ze mi to doslova liezlo na nervy. Ak by som to mal zhrnut, tak ide o slusny film, ktory  ale nic, skoro nic nerobi originalne a je samozrejme sialene dlhy. 3 hodiny su proste moc :( Ciselne takych silnych 7 z 10, ale neviem, ci to potrebujem vidiet niekedy znovu. A to je Batman podla mna najlepšia komiksova postava.
821308
The Batman
2 0
reaguje na: do_Od
Tak hlavne ja dúfam v max 6-8 dielne minisérie. určite nechcem aby opäť nastolila "móda" 24 hodinových častí na sériu
821274
821270
1 0
reaguje na: SHUTTER
Já už mám ze seriálů o záporácích, co se snaží urvat někde moc, tak trochu PTSD. Podle mě to může jedině překvapit. To samé ten seriál z Arkhamu nebo případně něco s Catwoman. Bude hrozně těžký udržet tón filmu a nějakou kvalitativní laťku (už jen proto, že Fraser a Giacchino těžko půjdou dělat věci pro stream), aby ty seriály následně nezadupaly veškerý dobře rozjetý linky z Batmana do země.
821270
821269
3 -1
reagují: SHUTTER
reaguje na: The Joker
Aspoň že ten Penguin bude. Teším sa na ten boj o moc :+
821269
Aspoň že ten Penguin bude. Teším sa na ten boj o moc *:+*
821264
1 0
reagují: do_Od
Tak ten Gotham Central serial ze ktereho se stal Arkham nebude. Respektive oboji jednou mozna natoci, ale bez Joe Bartona. Coz je skoda, jeho Giri / Haji je pomerne povedene. Nicmene... tohle jsou proste Warner Bros / DC v kostce. Oznami strasne moc vselijakych projektu a nakonec pulka nevzvnikne, tretina o x let pozdeji a v podstate jen 1-2 z 10 nejak tak na cas a v puvodnim slozeni. Docela ubijejici oproti Marvelu. :-:-
821264
Tak ten Gotham Central serial ze ktereho se stal Arkham nebude. Respektive oboji jednou mozna natoci, ale bez Joe Bartona. Coz je skoda, jeho Giri / Haji je pomerne povedene. Nicmene... tohle jsou proste Warner Bros / DC v kostce. Oznami strasne moc vselijakych projektu a nakonec pulka nevzvnikne, tretina o x let pozdeji a v podstate jen 1-2 z 10 nejak tak na cas a v puvodnim slozeni. Docela ubijejici oproti Marvelu. *:-**:-*
2 0
reagují: SHUTTER

Nevím

ale vůbec mi to nesedlo. Chvílemi mi to přišlo směšné. Dramaturgicky zmršený, 4/10
821234
Nevím
6 -9
Parádní (takové až videoherní) zobrazení do morku kostí shnilého Gothamu. Spousta působivých vizuálních momentů. Robert Pattinson je jako pomstychtivý Batman přesvědčivý a Zoe Kravitz jako Catwoman krásně balancuje mezi drsnou ženou a zranitelnou kráskou.

Bohužel se ale rozbil střih, smyslupný děj a motivace postav.
První 2/3 filmu to ještě jakž-takž funguje a dal bych 7/10. Pak ale přijde poslední hodina a vše jde do kopru. Bez nadsázky si myslím, že bych udělal líp, kdybych odešel po smrti Falconeho. Nudná, špatně sestříhaná, bezduchá akce a klišoidní scény. Vše pak dovrší "hodný" Batman a já se teď vůbec netěším na pokračování od Reevese.

Pokud zapomenu poslední třetinu (o což se usilovně snažím), tak mi z toho vylézá film se spoustou výborných nápadů - Batman je Batman, Bruce Wayne je schováný někde hluboko pod maskou. Gotham je natolik přehnaně nechutný, že netopýří magor v něm vlastně dává naprostý smysl. Film se bere vážně, a až na výjimky (vrtící se tučňák) nemá potřebu jít do sebeparodie. Hodně se mi líbil Torturo jako Falcone, na kterého tady padla kritika, ale podle mě hraje velice dobře. Je to mafián na vrcholu potravního řetězce a jako snad jediná postava ve filmu nemá potřebu ze sebe dělat většího drsňáka než je. (Pak mu bohužel podkopne nohy scénář, ale to už je věc druhá).

Bohužel mám čím dál tím větší pocit, že Matt Reeves je trochu patlal (protože opice mě trápily obdobně, jen ne do takové míry, jak tady). Podivné herecké výkony - šeptající, "drsný" Gordon (Přišlo mi, že dělá víc Batmana než samotný Batman. Pro mě těžký herecký fail). Přehrávající Paul Dano jako ufňukaný, uřvaný Riddler, který mě přes veškerou snahu nijak nezajímal. Většina postav není schopná mluvit hlasitěji než naprosté minimum, všichni mají snad depresi... Nevysvětlené motivace postav a zároveň očekávání, že film u diváka dosáhne nějakých emočních vrcholů (scéna v nemocnici vůbec nefunguje). Chybí výraznější logické návaznosti scén. Někdo někam jde, tam se něco stane a pak se stane tamto a pak se stane tamhleto...
Giacchinova hudba je velmi dobrá, ale samotné její použití mě často rušilo (opravdu nemusí hrát romantický motiv pokaždé, kdy se k sobě Batman a Catwoman přiblíží...).
A bohužel samotná detektivní část příběhu je hodně slaboučká (hádanky jsou jednoduše vyřešeny, žádné chytré tahy se nekonají).

Mrzí mě, že film nešel v tom Batmanově vzteku a surovosti ještě dál (tady možno zaúřadovalo studio), protože to mě na tom filmu bavilo asi nejvíc. A že Catwoman nedostala více prostoru. Její vztah s Batman fungoval překvapivě dobře.

Pak mě vyrušily wtf věci typu:
Batmanova nerozbitelná čelist.
Batman se praští rychlostí asi 100 km/h do hlavy a přežije.
Tučňák se vrtí jako tučňák.
"Je to můj otec!"
Alfred otvírá balíček.
Nepřehledná honička s batmobilem - Tučňák uvízne v zácpě. Batman najede na deus ex machina rampu.
Batman dostane brokovnicí a "umírá".
Batman voyeur.
Zaplavení Gothamu.
821233
Parádní (takové až videoherní) zobrazení do morku kostí shnilého Gothamu. Spousta působivých vizuálních momentů. Robert Pattinson je jako pomstychtivý Batman přesvědčivý a Zoe Kravitz jako Catwoman krásně balancuje mezi drsnou ženou a zranitelnou kráskou. Bohužel se ale rozbil střih, smyslupný děj a motivace postav. První 2/3 filmu to ještě jakž-takž funguje a dal bych 7/10. Pak ale přijde poslední hodina a vše jde do kopru. Bez nadsázky si myslím, že bych udělal líp, kdybych odešel po [spoiler]smrti Falconeho.[/spoiler] Nudná, špatně sestříhaná, bezduchá akce a klišoidní scény. Vše pak dovrší [spoiler]"hodný"[/spoiler] Batman a já se teď vůbec netěším na pokračování od Reevese. Pokud zapomenu poslední třetinu (o což se usilovně snažím), tak mi z toho vylézá film se spoustou výborných nápadů - Batman je Batman, Bruce Wayne je schováný někde hluboko pod maskou. Gotham je natolik přehnaně nechutný, že netopýří magor v něm vlastně dává naprostý smysl. Film se bere vážně, a až na výjimky (vrtící se tučňák) nemá potřebu jít do sebeparodie. Hodně se mi líbil Torturo jako Falcone, na kterého tady padla kritika, ale podle mě hraje velice dobře. Je to mafián na vrcholu potravního řetězce a jako snad jediná postava ve filmu nemá potřebu ze sebe dělat většího drsňáka než je. (Pak mu bohužel podkopne nohy scénář, ale to už je věc druhá). Bohužel mám čím dál tím větší pocit, že Matt Reeves je trochu patlal (protože opice mě trápily obdobně, jen ne do takové míry, jak tady). Podivné herecké výkony - šeptající, "drsný" Gordon (Přišlo mi, že dělá víc Batmana než samotný Batman. Pro mě těžký herecký fail). Přehrávající Paul Dano jako ufňukaný, uřvaný Riddler, který mě přes veškerou snahu nijak nezajímal. Většina postav není schopná mluvit hlasitěji než naprosté minimum, všichni mají snad depresi... Nevysvětlené motivace postav a zároveň očekávání, že film u diváka dosáhne nějakých emočních vrcholů (scéna v nemocnici vůbec nefunguje). Chybí výraznější logické návaznosti scén. Někdo někam jde, tam se něco stane a pak se stane tamto a pak se stane tamhleto... Giacchinova hudba je velmi dobrá, ale samotné její použití mě často rušilo (opravdu nemusí hrát romantický motiv pokaždé, kdy se k sobě Batman a Catwoman přiblíží...). A bohužel samotná detektivní část příběhu je hodně slaboučká (hádanky jsou jednoduše vyřešeny, žádné chytré tahy se nekonají). Mrzí mě, že film nešel v tom Batmanově vzteku a surovosti ještě dál (tady možno zaúřadovalo studio), protože to mě na tom filmu bavilo asi nejvíc. A že Catwoman nedostala více prostoru. Její vztah s Batman fungoval překvapivě dobře. Pak mě vyrušily wtf věci typu: Batmanova nerozbitelná čelist. Batman se praští rychlostí asi 100 km/h do hlavy a přežije. Tučňák se vrtí jako tučňák. "Je to můj otec!" Alfred otvírá balíček. Nepřehledná honička s batmobilem - Tučňák uvízne v zácpě. Batman najede na deus ex machina rampu. Batman dostane brokovnicí a [spoiler]"umírá"[/spoiler][spoiler].[/spoiler] Batman voyeur. [spoiler]Zaplavení [/spoiler]Gothamu.
4 -5
reaguje na: Lolex

7/10 max

Bohužel souhlasím, nuda - vlastně taková krimoška o psychopatovi, kterého B-man pomáhá vystopovat jako tuctový chlápek v oblečku. Dalo by se to sestříhat o hodinu minimálně a 2x jsem koukal, kolik je hodin, jak dlouho se ještě budu nudit a se mnou plno lidí v kině, kdy jsem zahlédl záblesky jejich mobilů. Naopak bitky nebyly špatné, jen byly až moc "reálné" a  v dnešních komixovkách jsme zvyklí na spíše nereálný přístup a tohle vypadalo jako chudej strejda ... ale +1 dávám Patisonovi, protože jak mi je bytostně nesympatický z těch upířích slaďáků, tak tady si šplhl a nevadil mi a naopak Cat-holka byla úplně k ničemu, kdyby tam nebyla, prd se stane.
821221
7/10 max
821166
4 -8
Nuda. Usínal jsem u toho. Takový seriál Daredevil s podobným superhrdinou mě bavil milionkrát víc a ta choreografie bitek se nedá srovnávat.
821166
8 -15
reagují: harsesis
Za mě je to 7/10, protože skvělý Patison neměl prostor moc co hrát, Bruce Wayne jak si ho představuje Matt Reeves mi příjde nevěrohodný a až moc odlidštěný, pokud bych si přál něco od pokračování, tak ubrat Batmana a přidat víc Bruce Wayna, pořádně ho propracovat jako lidskou bytost.  Nejlepší na filmu byli padouši, Colin Farell je ďábel, na ten jeho spinoff se těším. Catwoman byla za mě skvělá, neříkám, že její linka tam byla navíc, ale to by se dalo říct i o mnoha dalších, mít nůžky, tak to sestříhám alespoň o půl hodiny. Poslední část mi přišla zbytečná.
821150
6 -2