Diskuze k článku Armáda mrtvých: Recenze

792354
Někdy je to prostě trefná satira, ale tady si fakt dokážu představit, že [url=https://www.youtube.com/watch?v=TC1LiBBkDdo]takhle[/url] Snyder přemýšlel
Pitch meeting
15 0
reagují: Robur, AndyKaufman, Will, Chermy, duro
Je to strasne spatny.
Hlavne uz proboha nenechte nikdy Snydera, aby si sam delal kameru. Myslel jsem, ze mam neco s obrazovkou pri tech hnusnych rozmazanych scenach, ale pak jsem si vzpomnel, ze to bylo videt uz v traileru, kde jsem doufal, ze je to jeste nejak nehotove, ci co...
To bylo opravdu odporne. Az me z toho skoro bolela hlava, jak se oci snazily marne ostrit.

O zbytku radeji ani nemluvit. Bylo to probrano dostatecne. A to jsem zatim asi vsechny Snyderovy filmy mel rad. :(
792349
Je to strasne spatny. Hlavne uz proboha nenechte nikdy Snydera, aby si sam delal kameru. Myslel jsem, ze mam neco s obrazovkou pri tech hnusnych rozmazanych scenach, ale pak jsem si vzpomnel, ze to bylo videt uz v traileru, kde jsem doufal, ze je to jeste nejak nehotove, ci co... To bylo opravdu odporne. Az me z toho skoro bolela hlava, jak se oci snazily marne ostrit. O zbytku radeji ani nemluvit. Bylo to probrano dostatecne. A to jsem zatim asi vsechny Snyderovy filmy mel rad. :(
5 -2
reaguje na: duro
Ja si pamatuju strechu a pozorovani souseda v budove vedle :)
A ze se mi to tenkrat hodne libilo. Ale taky uz sem to nevidel vic jak deset let.
792348
Ja si pamatuju strechu a pozorovani souseda v budove vedle :) A ze se mi to tenkrat hodne libilo. Ale taky uz sem to nevidel vic jak deset let.
792347
1 0
Uvažujem o tom, že si po rokoch znovu pozriem Úsvit, čisto aby som zistil, či je to stále taká pecka, ako sa traduje. Lebo z toho si tiež pamätám excelentný brutálny úvod... a potom už vlastne nič.
792347
6 -1
reagují: Cival, TedGeorge

Přesně. Dobrá recenze :+
792344
Přesně. Dobrá recenze *:+*
1 0
Respektuji názor většiny zde přítomných, chápu, že ne každý je schopen objektivně hodnotit film po prvním zhlédnutí ( do téhle skupiny se
hrdě hlásím i já ), záleží v jakém rozpoložení každý z nás při
prvotním čučení je, ale přestává mě bavit omlouvat dnešní trend ´´direktorských vizí´´, kdy se tvůrčí neschopnost schovává za rádoby uměleckou pózu. Zacharyho Armáda krásně potvrzuje aktuální dění v HollyÚdu a je tak jen dalším z řady produkčně bohatých, ale kvalitativně fádních omylů a hlavně dalším schodem do pekel popcornové zábavy . Vůbec nechápu proč ten Zachariáš nemá po boku několik alespoň průměrně inteligentních lidí, kterým by dal před první klapkou scénář přečíst a kteří by mu odvážně, ale upřímně potvrdili, že to co napsal, nedává od první scény žádný ZMYSEL !. Recenze jinak suprová, díky DO_OD !
792338
Respektuji názor většiny zde přítomných, chápu, že ne každý je schopen objektivně hodnotit film po prvním zhlédnutí ( do téhle skupiny se hrdě hlásím i já ), záleží v jakém rozpoložení každý z nás při prvotním čučení je, ale přestává mě bavit omlouvat dnešní trend ´´direktorských vizí´´, kdy se tvůrčí neschopnost schovává za rádoby uměleckou pózu. Zacharyho Armáda krásně potvrzuje aktuální dění v HollyÚdu a je tak jen dalším z řady produkčně bohatých, ale kvalitativně fádních omylů a hlavně dalším schodem do pekel popcornové zábavy . Vůbec nechápu proč ten Zachariáš nemá po boku několik alespoň průměrně inteligentních lidí, kterým by dal před první klapkou scénář přečíst a kteří by mu odvážně, ale upřímně potvrdili, že to co napsal, nedává od první scény žádný ZMYSEL !. Recenze jinak suprová, díky DO_OD !
4 -2
Ked v zavere zaznel cover Zombie (ktory niekto vybral asi tak, ze zadal to slovo do Spotify), bolo mi jasne, ze ten film ma na svedomi uplny kokot. Co vysvetlovalo vsetko to, co sa tam dovtedy udialo.

Polux
"V závěru jsem čekal, že nakažený Bautista po proměně zabije svou otravnou dceru"
To by u mna dvihlo hodnotenie minimalne o jednu hviezdu.
792333
Ked v zavere zaznel cover Zombie (ktory niekto vybral asi tak, ze zadal to slovo do Spotify), bolo mi jasne, ze ten film ma na svedomi uplny kokot. Co vysvetlovalo vsetko to, co sa tam dovtedy udialo. [b]Polux[/b] [spoiler]"V závěru jsem čekal, že nakažený Bautista po proměně zabije svou otravnou dceru" [/spoiler]To by u mna dvihlo hodnotenie minimalne o jednu hviezdu.
13 -3
reagují: HulibrkCZ
Tak film ktery lze definovat jako "Snyder urvany z retezu" jsme tu uz meli - Sucker Punch. A dostal za to (za me dost neopravneny) hate.
Jinak ale to, ze tohle je sracka, nijak nerozporuju.
792332
Tak film ktery lze definovat jako "Snyder urvany z retezu" jsme tu uz meli - Sucker Punch. A dostal za to (za me dost neopravneny) hate. Jinak ale to, ze tohle je sracka, nijak nerozporuju.
2 -2

5/10

Heistmovie se zombies v oblasti odříznuté od okolního světa a k tomu jde o Las Vegas? No, paráda! Jeden z případů, u kterých béčková premisa na papíře zní prostě skvěle (podobně jako nacisti na Měsíci, Manhattan přeměněný ve vězení, zombie vojáci z WW2 atd.) a je příslibem originální, hutné, vtipné a drsné akční řežby. Bohužel ne tak zde.

Úvodní titulky jsou ten nejlepší prvek celého filmu (imho ale Dawn Of The Dead nebo Watchmen stále nepřekonáno). Zbytek je velký, špatný. Skoro hodinová expozice, než se postavy dostanou do města (proč?). Nudná a zbytečná verbovačka vedlejších postav (proč?). Bautista se snaží, seč může, ovšem všichni ostatní okolo něj spadají do ranku "nezajímavé a zaměnitelné plus v nemálo případech doslova otravné postavy" (Notaro je zajímavá asi jen tím, jak je její postava přesná kopírka postavy, kterou hraje ve ST: Discovery). Rodinná linka a řešení vztahů vůbec nefunguje a je (opět) zbytečně navíc.

Na papíře zněl nápad zkombinovat do jednoho filmu old school zombies a übermacht zombies, a.k.a. "alfy" (a.k.a. vykrádačka I Am Legend) asi docela dobře, ovšem ve filmu to přináší nejeden problém (např. jak vlastně vznikají old school zombies, když apokalypsa začala alfou a všichni napadení se také stali alfami?). Přesto pár relativně dobrých nápadů ve filmu je - hibernace (nicméně k čemu potřebuje mrtvé tělo hibernovat:D?), zombie potomstvo (i když takový Braindead si s tématem doslova vyhrál), nebo zombie zvířata (i to ale již bylo jindy a jinde). Pak je zde ovšem to ostatní.

Las Vegas je vyjma zombie Elvise trestuhodně nevyužito - děj by se mohl odehrávat doslova kdekoliv jinde a na výsledek by to nemělo pražádný vliv. Akce je redukována na headshoty ve stylu Johna Wicka, tj. kdyby na místo zombies byli protivníci lidé, tak to vyjde na stejno, ale především ve filmu není prakticky žádný gore (utržené končetiny, vyhřezlá střeva nebo obnažené mozky téměř nebo zcela absentují). Samotný heist se smrskl na krátkou scénu překonávání trojího zabezpečení a otevření sejfu tím nejtriviálnějším způsobem, jaký si lze představit. Celý film je tak v podstatě jen o tom, že se 2h čeká na 20 minutový klimax v závěru.

Nečekal jsem, že to napíšu, ale vážně by to chtělo WhedonCut, tj. vyhodit z filmu hodinu nadbytečné vaty, protože world building, vztahy nebo vývoj charakterů u Snydera tak jako tak nefunguje nebo rovnou neexistuje, takže by se o nic nepřišlo, jen by se zrychlilo tempo a netrvalo by to tak dlouho (a možná by bylo méně "hrátek" se zaostřením záběru).

P.S. V závěru jsem čekal, že nakažený Bautista po proměně zabije svou otravnou dceru (a po zabití manželky tak krásně uzavře kruh) a stane se novou (a jedinou zbývající) alfou, aneb otevřená vrátka k pokračování. Naštěstí se to nestalo, ale o moc lepší to stejně nebylo:D.
792329
Heistmovie se zombies v oblasti odříznuté od okolního světa a k tomu jde o Las Vegas? No, paráda! Jeden z případů, u kterých béčková premisa na papíře zní prostě skvěle (podobně jako nacisti na Měsíci, Manhattan přeměněný ve vězení, zombie vojáci z WW2 atd.) a je příslibem originální, hutné, vtipné a drsné akční řežby. Bohužel ne tak zde. Úvodní titulky jsou ten nejlepší prvek celého filmu (imho ale Dawn Of The Dead nebo Watchmen stále nepřekonáno). Zbytek je velký, špatný. Skoro hodinová expozice, než se postavy dostanou do města (proč?). Nudná a zbytečná verbovačka vedlejších postav (proč?). Bautista se snaží, seč může, ovšem všichni ostatní okolo něj spadají do ranku "nezajímavé a zaměnitelné plus v nemálo případech doslova otravné postavy" (Notaro je zajímavá asi jen tím, jak je její postava přesná kopírka postavy, kterou hraje ve ST: Discovery). Rodinná linka a řešení vztahů vůbec nefunguje a je (opět) zbytečně navíc. Na papíře zněl nápad zkombinovat do jednoho filmu old school zombies a übermacht zombies, a.k.a. "alfy" (a.k.a. vykrádačka I Am Legend) asi docela dobře, ovšem ve filmu to přináší nejeden problém (např. jak vlastně vznikají old school zombies, [spoiler]když apokalypsa začala alfou a všichni napadení se také stali alfami[/spoiler]?). Přesto pár relativně dobrých nápadů ve filmu je - hibernace (nicméně k čemu potřebuje mrtvé tělo hibernovat*:D*?), zombie [spoiler]potomstvo[/spoiler] (i když takový [spoiler]Braindead[/spoiler] si s tématem doslova vyhrál), nebo zombie zvířata (i to ale již bylo jindy a jinde). Pak je zde ovšem to ostatní. Las Vegas je vyjma zombie Elvise trestuhodně nevyužito - děj by se mohl odehrávat doslova kdekoliv jinde a na výsledek by to nemělo pražádný vliv. Akce je redukována na headshoty ve stylu Johna Wicka, tj. kdyby na místo zombies byli protivníci lidé, tak to vyjde na stejno, ale především ve filmu není prakticky žádný gore (utržené končetiny, vyhřezlá střeva nebo obnažené mozky téměř nebo zcela absentují). Samotný heist se smrskl na krátkou scénu překonávání trojího zabezpečení a otevření sejfu tím nejtriviálnějším způsobem, jaký si lze představit. Celý film je tak v podstatě jen o tom, že se 2h čeká na 20 minutový klimax v závěru. Nečekal jsem, že to napíšu, ale vážně by to chtělo WhedonCut, tj. vyhodit z filmu hodinu nadbytečné vaty, protože world building, vztahy nebo vývoj charakterů u Snydera tak jako tak nefunguje nebo rovnou neexistuje, takže by se o nic nepřišlo, jen by se zrychlilo tempo a netrvalo by to tak dlouho (a možná by bylo méně "hrátek" se zaostřením záběru). P.S. V závěru jsem čekal, že [spoiler]nakažený Bautista po proměně zabije svou otravnou dceru (a po zabití manželky tak krásně uzavře kruh) a stane se novou (a jedinou zbývající) alfou, aneb otevřená vrátka k pokračování.[/spoiler] Naštěstí se to nestalo, ale o moc lepší to stejně nebylo*:D*.
5/10
2 0
reaguje na: RegistrovanKvul
Vzhledem k probíhajícím streamovacím válkám si to nemyslím... spíš si myslím, že když už někdo nabízí tu svobodu, vytáhli mnozí autoři ze šuplíků dlouho odkládané projekty, protože z toho či onoho důvodu nejsou moc "divácké", ale natočit si to chtěli...
792328
792325
2 0
reaguje na: Cival
Já chápu, že ukočírovat takový projekt, jako je velkofilm, asi není v rukou jednoho člověka snadné, ale úplně sám na to nikdy není. A když má někdo talent a točí dobré filmy, neříkej, že v momentě kdy mu někdo nekouká přes rameno, tak nevidí, že mu vzniká špatný film:) Každopádně jestli je to tak, čeká nás do budoucna asi i od Nolana stále více do sebe zahleděných a překombinovaných filmů, protože se mu stále méně lidí odváží do toho kecat :D
792327
Já chápu, že ukočírovat takový projekt, jako je velkofilm, asi není v rukou jednoho člověka snadné, ale úplně sám na to nikdy není. A když má někdo talent a točí dobré filmy, neříkej, že v momentě kdy mu někdo nekouká přes rameno, tak nevidí, že mu vzniká špatný film*:)* Každopádně jestli je to tak, čeká nás do budoucna asi i od Nolana stále více do sebe zahleděných a překombinovaných filmů, protože se mu stále méně lidí odváží do toho kecat *:D*
792319
5 -1
reagují: Gonzi
Vzhledem k tomu, že těch filmů už Netflix vypustil stovky, některé koupené, jiné s tvůrčí svobodou, tak by se tam dala už celkem bezpečně spočítat korelace pokud bych tam zahrnul hodnocení.

Zvláštní že u seriálů to působí naopak.
792326
Vzhledem k tomu, že těch filmů už Netflix vypustil stovky, některé koupené, jiné s tvůrčí svobodou, tak by se tam dala už celkem bezpečně spočítat korelace pokud bych tam zahrnul hodnocení.  Zvláštní že u seriálů to působí naopak.
2 0
reaguje na: Chermy
Ten problém bude pravděpodobně složitější než že "tvůrčí svoboda = špatný film".
Já mám pocit, že Hollywood a tvůrci vidí Netflix jako něco podřadného filmům, které chodí do kina a kvalita projektů, které pro ně dělají tomu odpovídá. A nemyslím si, že se v brzké době na tomto názoru něco změní.
792325
Ten problém bude pravděpodobně složitější než že "tvůrčí svoboda = špatný film".  Já mám pocit, že Hollywood a tvůrci vidí Netflix jako něco podřadného filmům, které chodí do kina a kvalita projektů, které pro ně dělají tomu odpovídá. A nemyslím si, že se v brzké době na tomto názoru něco změní.
792317
5 0
reagují: Chermy

7/10

Při prvním zhlédnutí ok, při druhém lepší. Trhák to není, ale co se týče akce a emocí..mě se to líbilo... já mu dávám za jeho snahu palec nahoru .... Byly tam nelogické momenty, asi nejvíc bijící je ten na začátku, kdy se vojáci rozhodli jít pěšky od těch hamrů :-  Nevěřím tomu, že to v redakci zhodnotíte stejně, kdyby to natočil jiný režisér než Zack...co myslím, že má v kapse tak obsazení.. Bautista spolu s Arnezeder(vlčicí) a Hardwickem (skopčák mi lezl trochu na nervy, pár zábavných momentů tam měl viz nevěsta)  byli nejlepší postavy za mě.  Nevím jestli to z příběhu většina pochytila, ale podle původních plánů týmu ten heist měl projít lehce ,ovšem jak je to v životě...představy jsou jedna věc a realita druhá + Tanakovi o ten trezor nešlo, šlo mu především o vzorek z mrtvýho zombíka, proč šli tedy pro ty peníze? protože chtěli zbohatnout oni sami+ nahoře stál vrtulník .... dal bych 6/10, ale za těch posledních 30 min dávám o bod více :+
792323
Při prvním zhlédnutí ok, při druhém lepší. Trhák to není, ale co se týče akce a emocí..mě se to líbilo... já mu dávám za jeho snahu palec nahoru .... Byly tam nelogické momenty, asi nejvíc bijící je ten na začátku, kdy se vojáci rozhodli jít pěšky od těch hamrů *:-*  Nevěřím tomu, že to v redakci zhodnotíte stejně, kdyby to natočil jiný režisér než Zack...co myslím, že má v kapse tak obsazení.. Bautista spolu s Arnezeder(vlčicí) a Hardwickem (skopčák mi lezl trochu na nervy, pár zábavných momentů tam měl viz nevěsta)  byli nejlepší postavy za mě.  Nevím jestli to z příběhu většina pochytila, ale podle původních plánů týmu ten heist měl projít lehce ,ovšem jak je to v životě...představy jsou jedna věc a realita druhá + Tanakovi o ten trezor nešlo, šlo mu především o vzorek z mrtvýho zombíka, proč šli tedy pro ty peníze? protože chtěli zbohatnout oni sami+ nahoře stál vrtulník .... dal bych 6/10, ale za těch posledních 30 min dávám o bod více *:+*
7/10
6 -6
Já se u Armády mrtvých bavil dost, ale je to způsob zábavy jakým se bavím u filmů na Festivalu otrlého diváka - což je to nejlepší v co jsem od Snydera po JL doufal, takže už ani zklamaný nejsem.
792321
2 -2
reaguje na: Chermy
Ma to naprosto rozhodujici vliv :) Takze ne, neni to smula.
792319
792317
7 0
reagují: Chermy
Já si začínám říkat, že má ten Netflix strašnou smůlu... přeci mi neříkejte, že "tvůrčí svoboda" rovná se průser.... mně se nechce věřit, že na výsledný produkt má takový vliv, když Vám do toho kecá nějaký producent... bude to spíš scénáristickou impotencí posledních let a obecně asi faktem, že když už dostali režiséři tu volnou ruku, vytáhli ze svých archivů ty největší bizáry a "sobecké projekty" u kterých věděli, že nikoho moc zajímat nebudou a teď konečně mají šanci si to natočit... Viz Fincherův Mank... doufám, že se časem situace uklidní, až si všichni vyčistí své kostlivce ve skříni a začnou zase točit normální filmy. Že to zrovna píšu pod filmem Zacka Snydera je spíš náhoda, po jeho Sucker Punchi mě vůbec nepřekvapuje, že u něj naprostá tvůrčí svoboda znamená úlet...
792317
2 -2
reagují: RegistrovanKvul, Cival
Toren jednou řekl, že Snyder má dobrý nápady, ale to provedení občas dost skřípe - myslím, že to je úplně přesný. Ve filmu je dost cool nápadů (mně se třeba nakonec líbila i ta hloubka ostření), ale evidentně by se ujaly mnohem lépe v nějakém metalovém klipu než v dvouapůlhodinovém filmu. Super začátek a super konec pro mě, všechno mezi tím už jsem za 48 hodin zapomněl.
792315
2 -1

6/10

Já jsem byl ve výsledku spokojený, logika tam šla do háje několikrát, nechci to ani obhajovat, ale buď mi to během sledování nevadilo nebo s tím umím žít. :D
Za mě nejlepší postava Dieter, jeho dialogy s Vanem i jak všechny seřval, když mu zkazili první pokus otevřít trezor. :D Líbila se mi kojotka, Bautista s dcerou mi vůbec nevadili. Stejně tak alfa zombík se svojí vyvolenou.
U toho zbytku chápu, že vzali na prakticky sebevražednou misi ty největší magory, kterým nedošlo, do čeho jdou, tam jsem vůbec neměl problém. Nepotřeboval jsem si k nim budovat vztah, stejnak to bylo žrádlo pro zombíky. :D
Zápletka a vše okolo není bůvíjaké veledílo, ale zabaví to dobře, docela to utíká, byl tam humor, pár drsnějších brutalit.
Mínusy jsou rozmazání, někdy to šlo, někdy to fakt nešlo. :D
Tig Notaro fakt nehrála ve stejném filmu, měli tam nechat toho původního. Pár lidí by to možná bojkotovalo, ale to by bylo minimum.
Ten úplný závěr... jo, zasmál jsem se, ale trochu moc WTF. :D
792314
Já jsem byl ve výsledku spokojený, logika tam šla do háje několikrát, nechci to ani obhajovat, ale buď mi to během sledování nevadilo nebo s tím umím žít. *:D* Za mě nejlepší postava Dieter, jeho dialogy s Vanem i jak všechny seřval, když mu zkazili první pokus otevřít trezor. *:D* Líbila se mi kojotka, Bautista s dcerou mi vůbec nevadili. Stejně tak alfa zombík se svojí vyvolenou. U toho zbytku chápu, že vzali na prakticky sebevražednou misi ty největší magory, kterým nedošlo, do čeho jdou, tam jsem vůbec neměl problém. Nepotřeboval jsem si k nim budovat vztah, stejnak to bylo žrádlo pro zombíky. *:D* Zápletka a vše okolo není bůvíjaké veledílo, ale zabaví to dobře, docela to utíká, byl tam humor, pár drsnějších brutalit. Mínusy jsou rozmazání, někdy to šlo, někdy to fakt nešlo. *:D* Tig Notaro fakt nehrála ve stejném filmu, měli tam nechat toho původního. Pár lidí by to možná bojkotovalo, ale to by bylo minimum. Ten úplný závěr... jo, zasmál jsem se, ale trochu moc WTF. *:D*
6/10
2 -4

Souhlas s recenzí..

je to vážně škoda. Zack s Úsvitem tenkrát hodně zaválel. Ani mi nevadily ty jeho experimenty (Sucker Punch), užil jsem si Watchmeny. Ale tady to prostě nezvládl. Ten film je takovej odfláknutej. A je to škoda. Potenciál tam rozhodně je, Bautista se snaží o106 a jeho scéna v kasinu kde sundavá zástupy nemrtvých je super. Stejně pasáž s hibernujícími zombies a glowsticky měla skvělou atmosféru. Hudba taky sedla a bavila (Cranberries).

Škoda toho hloupého scénáře a nerozhodnosti režiséra, jestli chce točit další Zombieland nebo něco vážnějšího. Zack by se měl příště docela snažit...
792312
je to vážně škoda. Zack s Úsvitem tenkrát hodně zaválel. Ani mi nevadily ty jeho experimenty (Sucker Punch), užil jsem si Watchmeny. Ale tady to prostě nezvládl. Ten film je takovej odfláknutej. A je to škoda. Potenciál tam rozhodně je, Bautista se snaží o106 a jeho scéna v kasinu kde sundavá zástupy nemrtvých je super. Stejně pasáž s hibernujícími zombies a glowsticky měla skvělou atmosféru. Hudba taky sedla a bavila (Cranberries). Škoda toho hloupého scénáře a nerozhodnosti režiséra, jestli chce točit další Zombieland nebo něco vážnějšího. Zack by se měl příště docela snažit...
Souhlas s recenzí..
3 0