Diskuze k článku Captain Marvel: Recenze

Jakou problematickou minulost má za sebou Gal Gadot? :o
709883
Jakou problematickou minulost má za sebou Gal Gadot? *:o*
709881
5 -2
reagují: Hairy_Ass
Gal Gadot má za sebou řekněme problematickou minulost, která se prostě neslučuje s hodnotami tak ikonické postavy, jakou Wonder Woman je. Brie Larson není nepříjemná a neřekla nic špatného, nebo alespoň nic tak špatného, co by každému, kdo s odpuštěním není ''bílej internetovej kokot'' mohlo jakkoliv vadit. Z překrucování cizích slov se dá hezky vyžít, zvlášť v dnešní době a zvlášť v atmosféře a prostředí, která tady cíleně vytváří YouTube. Takže hromada zakomplexovaných autorů může každý druhý den zveřejňovat nové a nové video, ve kterém všichni stejně reagují na ve své podstatě úplnou hloupost, ale mnohem více Kapitánce Marvel uškodí fakt, že její film asi opravdu bude škvár. A to říkám jako ten nejtolerantnější, nejroztomilejší hippísácký komunista :D Jo a Gwyneth Paltrow si za svůj ezo- bulšit byznys postavený na opařování vagin zaslouží všechen hejt světa 8)
709881
Gal Gadot má za sebou řekněme problematickou minulost, která se prostě neslučuje s hodnotami tak ikonické postavy, jakou Wonder Woman je. Brie Larson není nepříjemná a neřekla nic špatného, nebo alespoň nic tak špatného, co by každému, kdo s odpuštěním není ''bílej internetovej kokot'' mohlo jakkoliv vadit. Z překrucování cizích slov se dá hezky vyžít, zvlášť v dnešní době a zvlášť v atmosféře a prostředí, která tady cíleně vytváří [url=https://a2larm.cz/2019/01/youtube-nejde-o-fakta-ale-o-vasi-pozornost/]YouTube[/url]. Takže hromada zakomplexovaných autorů může každý druhý den zveřejňovat nové a nové video, ve kterém všichni stejně reagují na ve své podstatě úplnou hloupost, ale mnohem více Kapitánce Marvel uškodí fakt, že její film asi opravdu bude škvár. A to říkám jako ten nejtolerantnější, nejroztomilejší hippísácký komunista *:D* Jo a Gwyneth Paltrow si za svůj ezo- bulšit byznys postavený na opařování vagin zaslouží všechen hejt světa *8)*
3 -11
reagují: Chermy, AndyKaufman
reaguje na: Arbiter
#alitachallenge  .. welcome to 9gagZone :D
709868
709842
1 -3
reaguje na: Chermy
Pomerne casto jsem videl, ze plivali na tohle a vyzdvihovali Wonder Woman ve stejny vete, coz me prijde dost uchylny, takze to bude spis Brie. A trzby nic neovlivnuje. #alitachallenge prinese cely 4 miliony a Cpt. Marvel mezi tim dost dobre miri k miliarde... takze asi tak.
709842
709835
3 -5
reagují: TheAshenOne
reaguje na: Chermy
Ono je to hlavně kvůli tomu že Brie je od pohledu nesimpaticka a ještě k tomu zatvrzela feministka!!:D
709840
Ono je to hlavně kvůli tomu že Brie je od pohledu nesimpaticka a ještě k tomu zatvrzela feministka!!*:D*
709835
4 -12
Dneska na to jdu... tak jsem zvědavej. Ale ten shit storm na Youtube mě celkem fascinuje. Na druhou stranu... opravdu máte pocit, že jde o nějaké "haters" kteří jsou obecně nabroušený proti woman power? Nebo jde čistě o fakt, že Brie Larson je nepříjemná jako pohlazení rašplí?;) Já se od skutečných povah herců dokážu odprostít a film si užít, když hraná postava bude fajn... ale že tolik lidí upřímně nenávidí protivnou a polopitomou Brie se nedivím :)A jsem zvědavej jak se to projeví na tržbách. Gwyneth Paltrow taky nenávidí hodně lidí (a vzhledem k jejím aktivitám se nedivím), ale jako Peper je sympatická a nepřijde mi, že by nějak ovlivňovala tržby...
709835
Dneska na to jdu... tak jsem zvědavej. Ale ten shit storm na Youtube mě celkem fascinuje. Na druhou stranu... opravdu máte pocit, že jde o nějaké "haters" kteří jsou obecně nabroušený proti woman power? Nebo jde čistě o fakt, že Brie Larson je nepříjemná jako pohlazení rašplí?*;)* Já se od skutečných povah herců dokážu odprostít a film si užít, když hraná postava bude fajn... ale že tolik lidí upřímně nenávidí protivnou a polopitomou Brie se nedivím *:)*A jsem zvědavej jak se to projeví na tržbách. Gwyneth Paltrow taky nenávidí hodně lidí (a vzhledem k jejím aktivitám se nedivím), ale jako Peper je sympatická a nepřijde mi, že by nějak ovlivňovala tržby...
1 -3
reagují: Arbiter, rush
reaguje na: K_A_I
Poté, co po válce Peggy Carter založila S.H.I.E.L.D., Howard Stark nalezl teserakt v moři, kam spadl s kápem. Předpokládám, že na teseraktu pracovali nejlepší vědci S.H.I.E.L.D.u a k nim patřila i Mar-Vell. A zbytek jsi viděl ve filmu.
709803
Poté, co [spoiler]po válce Peggy Carter založila S.H.I.E.L.D., Howard Stark nalezl teserakt v moři, kam spadl s kápem. Předpokládám, že na teseraktu pracovali nejlepší vědci S.H.I.E.L.D.u a k nim patřila i Mar-Vell.[/spoiler] A zbytek jsi viděl ve filmu.
709800
9 -1
Do kina jsem sel s obavou, že budu zklamán jak po panteroj, ale odcházel jsem naprosto spokojen a marvelka je pro mne asi jeden z nejzábavnějších originu co z MCU vypadlo. Dost možná to bude Tim, že S.L. Jacksona miluji snad ve všech jeho rolích a taky asi tim ze jsem velký kočkofil. Prosil bych ted nějaký film jen s Furym a Goose :-3
Ale Prosím je tu někdo kdo mi trochu osvětlí kde, jak, proc a co tam vůbec děla teserakt
709800
Do kina jsem sel s obavou, že budu zklamán jak po panteroj, ale odcházel jsem naprosto spokojen a marvelka je pro mne asi jeden z nejzábavnějších originu co z MCU vypadlo. Dost možná to bude Tim, že S.L. Jacksona miluji snad ve všech jeho rolích a taky asi tim ze jsem velký kočkofil. Prosil bych ted nějaký film jen s Furym a Goose :-3  Ale Prosím je tu někdo kdo mi trochu osvětlí kde, jak, proc a co tam vůbec děla [spoiler]teserakt [/spoiler]
6 -2
reagují: Robur
reaguje na: hroubek
Konflikt mezi Kree a Skrully je hodně špatný, to uznávám a zároveň se bojím, že to bylo všechno co jsme z toho viděli. Marvel rád nechává otazníky a já jen doufám, že ještě využijí postavu Yon-Rogga, když ho jen uklidili a hned nezabili.
709782
[spoiler]Konflikt mezi Kree a Skrully je hodně špatný, to uznávám a zároveň se bojím, že to bylo všechno co jsme z toho viděli. Marvel rád nechává otazníky a já jen doufám, že ještě využijí postavu Yon-Rogga, když ho jen uklidili a hned nezabili. [/spoiler]
709730
2 -3
reagují: hroubek
reaguje na: xnewstedx
Goose/Flerken zvracející Teserakt
709773
[spoiler]Goose/Flerken zvracející Teserakt[/spoiler]
709771
6 -2

potitulkova scena

Aka je druha potitulkova scena?
Prvu s pagerom som videl
709771
Aka je druha potitulkova scena?  [spoiler]Prvu s pagerom som videl[/spoiler]
potitulkova scena
2 -1
reagují: YipMan

Captain Marvel

Překvapivě musím říct, že jsem si ten film celkem užil. Hlavní hrdinka je pro mě nečekaně sympatická a zajímavá na rozdíl od trailerů (opravdu nechápu, proč ji v trailerech vykreslovaly převážně jako věčně zamračenou a protivnou osobu) a samotná Brie Larson mě překvapila tím jak její Carol Danvers dokáže být zatvrzelá a zároveň dostatečně milá holka, které nemám problém fandit. Samuel L. Jackson samozřejmě ani nemohl zklamat a špičkování Furyho s Carol bylo dost dobré. Mělo to správnou atmosféru a humor, který mi seděl.
Co bylo slabší? Akce sice nebyla vyloženě špatná ale, kdyby byla výraznější, filmu by to neuškodilo. Horší bylo, že zápletka kolem války mezi Kree a Skrully byla naprosto nedotažená a kdyby věnovali tak pět minut objasnění motivací obou znepřátelených táborů jistě by to tvůrce nijak nebolelo. S tím souvisí asi ten nejméně šťastný „nečekaný“ dějový zvrat. Udělat ze Skrullů defakto nevinné oběti zlovůle rasy Kree je z mého pohledu jen voda na mlýn těm, kteří Captain Marvel hejtují jako SJW propagandu a podobné je to i s rozhodnutím udělat z postavy Mar-Vella ženu. Naopak Girl Power vyjádřená v postavě hlavní hrdinky mi nijak nevadila.
Celkově je podle mě Captain Marvel zábavný odlehčený film,který rychle uteče, ale nijak výrazně nenadchne ovšem to jak je vidět ani nikdy neměl v plánu, takže svůj účel vlastně splnil.
Moje hodnocení: 7/10
PS: Scény s kočkou Goosem byly super a Furymu naprosto rozumím, protože mám taky jednu doma a ta je také hodně roztomilá ale naštěstí nemá chapadla:D
709765
Překvapivě musím říct, že jsem si ten film celkem užil. Hlavní hrdinka je pro mě nečekaně sympatická a zajímavá na rozdíl od trailerů (opravdu nechápu, proč ji v trailerech vykreslovaly převážně jako věčně zamračenou a protivnou osobu) a samotná Brie Larson mě překvapila tím jak její Carol Danvers dokáže být zatvrzelá a zároveň dostatečně milá holka, které nemám problém fandit. Samuel L. Jackson samozřejmě ani nemohl zklamat a špičkování Furyho s Carol bylo dost dobré. Mělo to správnou atmosféru a humor, který mi seděl.  Co bylo slabší? Akce sice nebyla vyloženě špatná ale, kdyby byla výraznější, filmu by to neuškodilo. Horší bylo, že zápletka kolem války mezi Kree a Skrully byla naprosto nedotažená a kdyby věnovali tak pět minut objasnění motivací obou znepřátelených táborů jistě by to tvůrce nijak nebolelo. S tím souvisí asi ten nejméně šťastný „nečekaný“ dějový zvrat. [spoiler]Udělat ze Skrullů defakto nevinné oběti zlovůle rasy Kree je z mého pohledu jen voda na mlýn těm, kteří Captain Marvel hejtují jako SJW propagandu a podobné je to i s rozhodnutím udělat z postavy Mar-Vella ženu.[/spoiler] Naopak Girl Power vyjádřená v postavě hlavní hrdinky mi nijak nevadila.  Celkově je podle mě Captain Marvel zábavný odlehčený film,který rychle uteče, ale nijak výrazně nenadchne ovšem to jak je vidět ani nikdy neměl v plánu, takže svůj účel vlastně splnil. Moje hodnocení: 7/10 PS: Scény s kočkou Goosem byly super a Furymu naprosto rozumím, protože mám taky jednu doma a ta je také hodně roztomilá [spoiler]ale naštěstí nemá chapadla[/spoiler]. *:D*
Captain Marvel
7 -1
reaguje na: Mr. Hlad
Nápad je to dobrý, ale osobně si myslím že pokračování v devadesátkách nehrozí. Buď to bude další pokračování vycházet z událostí Endgame a zkusí z toho udělat něco ve stylu Tajné invaze(bude tam příležitost zapojit X-meny a novou zrestartovanou Fantastic Four). A nebo je možnost jít hlouběji do minulosti a ukážou nám počátek konfliktu a seznámí nás Mar-vellem, který v této bitvě padl. A tím by se krásně vystavěl dějových oblouk pro postavu Yon-Rogga, proč se choval ve filmu tak jak se choval. Jsou to takové nápady kam jít, kdyby Brie a film neoslovily tak jak by měly.
709741
Nápad je to dobrý, ale osobně si myslím že pokračování v devadesátkách nehrozí. Buď to bude další pokračování vycházet z událostí Endgame a zkusí z toho udělat něco ve stylu Tajné invaze(bude tam příležitost zapojit X-meny a novou zrestartovanou Fantastic Four). A nebo je možnost jít hlouběji do minulosti a ukážou nám [spoiler]počátek konfliktu a seznámí nás Mar-vellem, který v této bitvě padl. A tím by se krásně vystavěl dějových oblouk pro postavu Yon-Rogga, proč se choval ve filmu tak jak se choval.[/spoiler] Jsou to takové nápady kam jít, kdyby Brie a film neoslovily tak jak by měly.
709733
1 -1
reaguje na: hroubek
Já si myslím, že pořád existuje možnost, že se dočkáme pokračování, které by přímo navazovalo na jedničku a bylo by ve vesmíru v devadesátých letech a dál a klidně by se mohlo ukázat, že Skrullové jsou fakt svině a jen Carol využili. A viděl bych to docela rád.
709733
Já si myslím, že pořád existuje možnost, že se dočkáme pokračování, které by přímo navazovalo na jedničku a bylo by [spoiler]ve vesmíru v devadesátých letech a dál[/spoiler] a klidně by se mohlo ukázat, že[spoiler] Skrullové jsou fakt svině a jen Carol využili. [/spoiler]A viděl bych to docela rád.
709731
9 0
reagují: hroubek
reaguje na: blahar
Přesně. Neříkám že se muselo jít do hloubky, ale ten konflikt se dal krásně popsat během pár minut, aby nám alespoň trochu záleželo co s postavy stane.
709731
709700
5 -2
reaguje na: moonight
Vážně?? Mě nějaké to překroucení nevadí pokud to pomáhá ve vyprávění. Ale překopat celou rasu, a udělat z family friendly postavy, tak to mě dost vadí. A celý ten konflikt mezí Kree a Skrully je nevyužitý a nezáživný. Co se týče Mar-vella, tak kdyby ho nezmínili a nebo z něj neudělali ženu, tak bych to neřešil. Jenže to co jsem viděl mě akorát naštvalo. Tohle si ta postava nezaslouží. Ale tady se zas ukazuje, jak si Marvel s některými věcmi vytírání zadek.
709730
[spoiler]Vážně?? Mě nějaké to překroucení nevadí pokud to pomáhá ve vyprávění. Ale překopat celou rasu, a udělat z family friendly postavy, tak to mě dost vadí. A celý ten konflikt mezí Kree a Skrully je nevyužitý a nezáživný. Co se týče Mar-vella, tak kdyby ho nezmínili a nebo z něj neudělali ženu, tak bych to neřešil. Jenže to co jsem viděl mě akorát naštvalo. Tohle si ta postava nezaslouží. Ale tady se zas ukazuje, jak si Marvel s některými věcmi vytírání zadek.  [/spoiler]
709698
2 -7
reagují: moonight
reaguje na: Ex-SOLDIER
No jo vlastně. Ježiš, tou první fotkou si fakt podřízli větev :)

X-Men: Dark Phoenix naopak bude "v pohodě", protože tam fakeovej hejt asi nebude potřeba... :D
709728
No jo vlastně. Ježiš, tou první fotkou si fakt podřízli větev *:)* X-Men: Dark Phoenix naopak bude "v pohodě", protože tam fakeovej hejt asi nebude potřeba... *:D*
709725
4 -1
reaguje na: Ex-SOLDIER
U toho terminátora je to hodně vtipný. I tady na MZ už nějaký nešťastník psal, že tam cpou nějakou girl power, přitom silná hlavní hrdinka byla v téhle sérii už od začátku. Občas mi přijde, že ty komenty píšou lidi co viděli poslední dva díly (o kterých se navíc ve slušné společnosti nemluví)
709727
709725
6 -1