Diskuze k článku Baby Driver: Recenze

Až do závěrečné dvacetiminutovky hrozná nuda s otravným ost...
389939
5/10
0 0

7-8/10

Velká stylovka!

Příběh je samozřejmě jednoduchý a docela přímočarý. Postavy mají víceméně jeden rozměr a vše směřuje přesně tam kam očekáváte. Jo dalo by se to odpálit jako průměrný akčňák, ale to by byla velká škoda. Tak zručně natočené automobilové honičky jsem už dlouho neviděl. Mám hrozně rád, když jde hudba ruku v ruce s dějem a tady je to jedna báseň. Střih na hudbu, veškerý pohyb postav na hudbu, záběrování tak aby vyšlo na hudbu. Prostě slast, pro někoho kdo tyhle technické finesy žere, třeba pro mě. Je tu spoustu strašně cool momentů, které předvádí strašně cool herci na strašně cool hudbu a vůbec mi to nevadí.

Baby Driver jede na styl a na efekt a mně to v jeho případě stačí. Rozhodně to není nejlepší Wright, ale své peníze si v kinech zaslouží a možná naučí teenagery poslouchat dobrou hudbu.:+
387876
Velká stylovka!  Příběh je samozřejmě jednoduchý a docela přímočarý. Postavy mají víceméně jeden rozměr a vše směřuje přesně tam kam očekáváte. Jo dalo by se to odpálit jako průměrný akčňák, ale to by byla velká škoda. Tak zručně natočené automobilové honičky jsem už dlouho neviděl. Mám hrozně rád, když jde hudba ruku v ruce s dějem a tady je to jedna báseň. Střih na hudbu, veškerý pohyb postav na hudbu, záběrování tak aby vyšlo na hudbu. Prostě slast, pro někoho kdo tyhle technické finesy žere, třeba pro mě. Je tu spoustu strašně cool momentů, které předvádí strašně cool herci na strašně cool hudbu a vůbec mi to nevadí.  Baby Driver jede na styl a na efekt a mně to v jeho případě stačí. Rozhodně to není nejlepší Wright, ale své peníze si v kinech zaslouží a možná naučí teenagery poslouchat dobrou hudbu.*:+*
7-8/10
0 0

4/10

tezke zklamani. nejhorsi film na ktery jsem byl za poslednich 10, 15 let v kine. bavil me Spacey a celkem i hlavni hrdina. scenar, kamera, hudba sly uplne mimo me. shaun of the dead je moje nejoblibenejsi komedie. tohle je o nicem. s velkou pravdepodobnosti to podruhe nikdy neuvidim
387299
4/10
0 0

5/10

Těžké zklamání. V podstatě jsem si mohl pustit trailer a do kina vůbec nemusel chodit. Akční scény jsou po celý film jako přes kopírák dle první scény filmu a dle trailerů, takže koukáte několikrát na to samé akorát v jiných autech a s jinými herci a po zbytek filmu marně čekáte na něco cool či něco zapamatovatelného, ale nic. Po hodině mě to fakt těžce nebavilo. Jo, sice to je pěkně nastříhaný do hudby a hrajou tam dobrý fláky a Lily James je sexy, ale to celkový dojem fakt nezachrání. Škoda, velká škoda.:-:-
386461
Těžké zklamání. V podstatě jsem si mohl pustit trailer a do kina vůbec nemusel chodit. Akční scény jsou po celý film jako přes kopírák dle první scény filmu a dle trailerů, takže koukáte několikrát na to samé akorát v jiných autech a s jinými herci a po zbytek filmu marně čekáte na něco cool či něco zapamatovatelného, ale nic. Po hodině mě to fakt těžce nebavilo. Jo, sice to je pěkně nastříhaný do hudby a hrajou tam dobrý fláky a Lily James je sexy, ale to celkový dojem fakt nezachrání. Škoda, velká škoda.*:-**:-*
5/10
0 0
Já jsem spokojený. Nadšený jsem z toho jak je hudba napasovaná na střih a vůbec celou akci. Hodně jsem se v kině bavil.
A tam kde hraje Easy, tak to nemůže být špatný film :)
386459
Já jsem spokojený. Nadšený jsem z toho jak je hudba napasovaná na střih a vůbec celou akci. Hodně jsem se v kině bavil. A tam kde hraje Easy, tak to nemůže být špatný film *:)*
0 0
To ze je ten film sympaticky, neznamena, ze je dobry.  A uz vobec nie, ze ho musis mat rad. Hm,  prave som nevedomky tak nejako celkovo zhrnul svoj vztah k wrightovi. Btw. Baby drivera povazujem za jeho najlepsiu vec. Odvareny som z toho vsak vazne nebol
386416
0 0

Duro

V tom pripade jsem vnútorne mrtvá. :D Soundtrack a strih zvuku vyborny, cast sympaticky, zacatek nadupany. Pak jsem se ale pulku filmu nudila. Probudila mne az sedacka do zad kopajici s takovou razanci, ze mam orazene ledviny a rano tam budou modriny. Kdybych nesla na 4DX, tak bych si to mozna uzila vic. Nebo by me u titulku museli vzbudit. :D
386415
V tom pripade jsem vnútorne mrtvá. *:D* Soundtrack a strih zvuku vyborny, cast sympaticky, zacatek nadupany. Pak jsem se ale pulku filmu nudila. Probudila mne az sedacka do zad kopajici s takovou razanci, ze mam orazene ledviny a rano tam budou modriny. Kdybych nesla na 4DX, tak bych si to mozna uzila vic. Nebo by me u titulku museli vzbudit. *:D*
Duro
0 0
Aby človek nemal rád takýto film, musí byť vnútorne mŕtvy. :)
386413
0 0
Duro: ty ses fakt vyrizenej :))
386411
Duro: ty ses fakt vyrizenej *:))*
0 0

duro

Ne, jenom te postuchuju :))
386409
Ne, jenom te postuchuju *:))*
duro
0 0

Ted

Naopak, na dura je spoleh :+
386408
Naopak, na dura je spoleh *:+*
Ted
0 0

Ted

Vyjadruješ sa k tomu preto, že si to videl a máš iný názor? :)
386405
Ted
0 0

duro

Jsi nevypocitatelny baca
386403
Jsi nevypocitatelny baca
duro
0 0
10/10 a zatiaľ najlepší film tohto roka a zďaleka naj film od Wrighta. Nechápem reči, že pod tým nalešteným povrchom nič nie je. Je tam veľké srdce a plno milých osobných príbehov.
386402
0 0
Osobně mi nesedlo tempo. Začátek je super, pak je tam hluchá třetina a finále je zas přepálené. Taky mě zklamaly scény z auty - vše v trailerech a vše tahané střihem. Jinak je to ale peckovní záležitost. Zvažuju že si na to zajdu znovu. Byť bych to označil za "zábavnou jednohubku", tak ta hravost režie a střihu je prostě boží.
386373
Osobně mi nesedlo tempo. Začátek je super, pak je tam hluchá třetina a finále je zas přepálené. Taky mě zklamaly scény z auty - vše v trailerech a vše tahané střihem. [b]Jinak je to ale peckovní záležitost[/b]. Zvažuju že si na to zajdu znovu. Byť bych to označil za "zábavnou jednohubku", tak ta hravost režie a střihu je prostě boží.
0 0
Jsem dost spokojený, ale nebudu lhát čekal jsem to trochu lepší. Akce, dialogy a boží soundtrack to táhnou dost nahoru. Sedlo mě obsazení vedlejších herců, kteří si to hodně moc dávají Spacey, Foxx a hlavně Hamm. Je to dobrá podívaná a určitě jí časem uvidím znovu. 7,5-8/10
386359
0 0
Ja jsem s zadnym velkym ocekavanim do kina nesel, tak jsem dostal sviznou, mistama vtipnou, ale hlavne velmi stylovou podivanou, ktera stavi na akci a soundtracku vic nez pribehu. Na tom se asi vsichni shodneme. Hlavni hrdina taky nemusi sednout kazdymu, ale zbytek hercu si to dava slusne. Urcite to stoji za shlednuti na velkem platne, nenechaval bych to az na domaci kino. 8/10 s lehkou nohou na plynu :+
384982
Ja jsem s zadnym velkym ocekavanim do kina nesel, tak jsem dostal sviznou, mistama vtipnou, ale hlavne velmi stylovou podivanou, ktera stavi na akci a soundtracku vic nez pribehu. Na tom se asi vsichni shodneme. Hlavni hrdina taky nemusi sednout kazdymu, ale zbytek hercu si to dava slusne. Urcite to stoji za shlednuti na velkem platne, nenechaval bych to az na domaci kino. 8/10 s lehkou nohou na plynu *:+*
0 0

10/10

Ansel Elgort příjemně překvapil. To samý se dá říct i o Lily James — v Cinderelle mě ještě nepřesvědčila, protože mě film vůbec nebavil, ale tady je naprosto k sežrání. John Hamm vládne a jakmile se jeho Buddy nase*e, tak byste mu rozhodně nechtěli stát v cestě. Jamie Foxx a jeho "Professor Chaos" pak s Hammem zdatně soupeří o roli největšího badasse ve filmu. Spacey sice z trailerů působil, že si jen došel pro šek a hned zase odjel hrát někam do divadla, ale jak napsal Imf, ve filmu je ho překvapivě hodně a roli si dost užívá.

Vlastně všechny postavy mě hodně bavily a neměl jsem problém věřit hercům jakýkoliv emoce. A že je Baby Driver místama skutečně intenzivní. Ke konci pak zvládne bejt i příjemně brutální, s čímž ruku v ruce exponenciálně roste body count. Tenhle mix typicky americký akční komedie a britský nekompromisnosti byl další z věcí, který jsem si obrovsky užíval.

Co se týče toho "mělkýho děje", tuhle výtku upřímně vůbec nechápu. Na akční žánr se toho podle mě ve filmu děje až dost a ve světě nedodělků z marvelovský pásový výroby naopak Baby Driver působí jako výjimečně svěží a plnokrevnej biják. A pokud jde o nedostatek humoru, tak ano, nečekejte další Jump Street. Tenhle film ale ani nechce bejt čistokrevnou komedií jako Wrigtovy starší kousky. Přesto jsem měl po celou stopáž na tváři úsměv od ucha k uchu.

Jinak samotnej film, podobně jako třeba La La Land, čerpá inspiraci z hromady starších kousků. Při sledování si vzpomenete na Reservoir Dogs, Heat nebo Drive. V úvodu pak Wright kopíruje svůj vlastní hudební klip z roku 2003, kterej si určitě pusťte, než vyrazíte do kina.

Psát o vymazleným soundtracku, parádní akci a perfektním střihu by bylo mlácení prázdný slámy. Wright je borec, a z filmu přímo sálá obrovský srdce a velikej smysl pro detail. Po trailerech, který mě moc nebraly, a redakčních dojmech jsem od filmu neměl přehnaně velký očekávání, ale o to nadšenější jsem z kina odcházel.

Je to dobrý, běžte na to.
384950
Ansel Elgort příjemně překvapil. To samý se dá říct i o Lily James — v Cinderelle mě ještě nepřesvědčila, protože mě film vůbec nebavil, ale tady je naprosto k sežrání. John Hamm vládne a jakmile se jeho Buddy nase*e, tak byste mu rozhodně nechtěli stát v cestě. Jamie Foxx a jeho "Professor Chaos" pak s Hammem zdatně soupeří o roli největšího badasse ve filmu. Spacey sice z trailerů působil, že si jen došel pro šek a hned zase odjel hrát někam do divadla, ale jak napsal Imf, ve filmu je ho překvapivě hodně a roli si dost užívá. Vlastně všechny postavy mě hodně bavily a neměl jsem problém věřit hercům jakýkoliv emoce. A že je Baby Driver místama skutečně intenzivní. Ke konci pak zvládne bejt i příjemně brutální, s čímž ruku v ruce exponenciálně roste body count. Tenhle mix typicky americký akční komedie a britský nekompromisnosti byl další z věcí, který jsem si obrovsky užíval. Co se týče toho "mělkýho děje", tuhle výtku upřímně vůbec nechápu. Na akční žánr se toho podle mě ve filmu děje až dost a ve světě nedodělků z marvelovský pásový výroby naopak Baby Driver působí jako výjimečně svěží a plnokrevnej biják. A pokud jde o nedostatek humoru, tak ano, nečekejte další Jump Street. Tenhle film ale ani nechce bejt čistokrevnou komedií jako Wrigtovy starší kousky. Přesto jsem měl po celou stopáž na tváři úsměv od ucha k uchu. Jinak samotnej film, podobně jako třeba La La Land, čerpá inspiraci z hromady starších kousků. Při sledování si vzpomenete na Reservoir Dogs, Heat nebo Drive. V úvodu pak Wright kopíruje svůj vlastní [url=https://www.youtube.com/watch?v=dfrcZsKcVxU]hudební klip[/url] z roku 2003, kterej si určitě pusťte, než vyrazíte do kina. Psát o vymazleným soundtracku, parádní akci a perfektním střihu by bylo mlácení prázdný slámy. Wright je borec, a z filmu přímo sálá obrovský srdce a velikej smysl pro detail. Po trailerech, který mě moc nebraly, a redakčních dojmech jsem od filmu neměl přehnaně velký očekávání, ale o to nadšenější jsem z kina odcházel. Je to dobrý, běžte na to.
10/10
0 0
Nechcem zabrdat do zlozitej hollywoodskej matematiky, ale co sa tyka pomeru nakladov a trzieb, nemam dojem, ze by boli Shaun of the Dead a Hot Fuzz prepadakmi, skor naopak.