Ach jo...
Reklama - jeste jednou a naposledy. Snim Civalovy Stormtroopersky trencle, jestli byl rozpocet na reklamu mensi jak klasickych blocbusterovych 150 mega celosvetove. Tech 60, ktere uvadi boxoffice, je odhad reklamy pouze v US. Ty reklamy byly vsude a zrovna Warneri neumi setrit.
Rozpocet - Miller dostal v roce 2011 100-125 milionu dolaru. V roce 2012 - viz link se zacali objevovat zpravy o problemech s natacenim a prekrocenim rozpoctu. Puvodne planovana premiera byla odsunuta na 2013. Nasledne se nestihalo, dotacelo se, a premiera se odsunula na rok 2014. Nasledne se jim zase neco nelibilo, "budget has ballooned into untold amounts" (viz screenrobot tema) a po nekonecnych peripetiich, mnoha pretacenich (to hlavni skoncilo v roce 2012!!!) jsme se filmu dockali az tenhle rok.
Ja chapu, ze chcete aby to byl co nejvetsi uspech, ale ta vase cisla jsou (bohuzel) naprosto mimo realitu.
|
reagovat
|



) s bonusem navíc v podobě stand-up vsuvek
. Ambiciózní Maestro moc nepřesvědčil, ale zdaleka nejlepší scénou ve filmu byla manželská hádka, tak snad se to pozitivně projeví na výsledku. Fajn civilní trailer příjemně překvapil (na čemž má velkou zásluhu i vhodně zvolený hudební podkres