Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku TOP 11 největších kasovních propadáků za rok 2023

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
U toho Indyho mě to mrzí hlavně proto, že Ford se fakt zdál docela nadšený. Nemyslím si, že zrovna on do toho leze jen proto, aby "platil nájem", ale tady jsem s ním viděla pár rozhovorů a - jasně, herec bude svůj produkt propagovat, ale tady byl místy až skoro dojatý. Už to vypadalo, že po tom minulém si Indy spraví reputaci. Škoda 
891633
U toho Indyho mě to mrzí hlavně proto, že Ford se fakt zdál docela nadšený. Nemyslím si, že zrovna on do toho leze jen proto, aby "platil nájem", ale tady jsem s ním viděla pár rozhovorů a - jasně, herec bude svůj produkt propagovat, ale tady byl místy až skoro dojatý. Už to vypadalo, že po tom minulém si Indy spraví reputaci. Škoda 
1 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Cim vic propadlych komiksu tim lip. Dojebaly celou kinematografii v posledni dekade
891436
Cim vic propadlych komiksu tim lip. Dojebaly celou kinematografii v posledni dekade
891417
10 -6
reagovat
reaguje na: Adventurer
To by mě také zajímalo.
Co se týče tržeb - podle boxofficemojo jednička udělala 30 mega
(dvojka... jak už tu kdosi někde predikoval, udělá méně než jednička, protože nemůže počítat, že na ní automaticky poběží každý divák jedničky, a kdo jí neviděl, půjde na druhý díl sotva...
Na druhou stranu podle boxoffice film zatím odstartoval jen u nás, ve Francii, Británii a jedné, dvou dalších zemích... u jedničky se podílelo na tržbách celkem dost i pár dalších zemí, které u dvojky BO nepočítá
link
link
891433
To by mě také zajímalo. Co se týče tržeb - podle boxofficemojo jednička udělala 30 mega (dvojka... jak už tu kdosi někde predikoval, udělá méně než jednička, protože nemůže počítat, že na ní automaticky poběží každý divák jedničky, a kdo jí neviděl, půjde na druhý díl sotva... Na druhou stranu podle boxoffice film zatím odstartoval jen u nás, ve Francii, Británii a jedné, dvou dalších zemích... u jedničky se podílelo na tržbách celkem dost i pár dalších zemí, které u dvojky BO nepočítá https://www.boxofficemojo.com/title/tt12672536/?ref_=bo_se_r_5 https://www.boxofficemojo.com/title/tt12672620/?ref_=bo_se_r_6
891404
1 0
reagovat
Kdyz tak procitam tu diskuzi  tak mi prijde ze KK prevzala oteze i Marvelu :D jinak to neni mozny. Kdxz vidim tu provazanost napric celou 4 fazi (doukoukano what if). A i trzebne by to sedelo :D 
No je fakt ze lezos toho bylo hodne k nastvani kravataku a hlavne oslava 100let mysakovi vubec nevysla, tuusim ze ani parky letos moc nejeli. Tak doufam ze se mad sebou mistri excelu zamysli a daji do tech projektu i srdicko. Je to skoda protoze mit mozbost chodit do kina skoro zadarmo a letos jit jen 3x (strazci,opppie a indy) je hrozne smutne. 
891432
Kdyz tak procitam tu diskuzi  tak mi prijde ze KK prevzala oteze i Marvelu *:D* jinak to neni mozny. Kdxz vidim tu provazanost napric celou 4 fazi (doukoukano what if). A i trzebne by to sedelo *:D*  No je fakt ze lezos toho bylo hodne k nastvani kravataku a hlavne oslava 100let mysakovi vubec nevysla, tuusim ze ani parky letos moc nejeli. Tak doufam ze se mad sebou mistri excelu zamysli a daji do tech projektu i srdicko. Je to skoda protoze mit mozbost chodit do kina skoro zadarmo a letos jit jen 3x (strazci,opppie a indy) je hrozne smutne. 
1 -2
reagovat
Děkujeme za další skvělý článek. Čte se to samo a myslím že nejsem sám kdo by chtěl pokračování ;) materiálu je tento rok spoustu :D 
891429
Děkujeme za další skvělý článek. Čte se to samo a myslím že nejsem sám kdo by chtěl pokračování *;)* materiálu je tento rok spoustu *:D* 
5 0
reagovat
Osobně mě mrzí jenom neúspěch Renfielda. Ten film je pecka, humor mi dokonale sedl a smál sem se od začátku do konce.
891425
Osobně mě mrzí jenom neúspěch Renfielda. Ten film je pecka, humor mi dokonale sedl a smál sem se od začátku do konce.
0 -3
reagovat
reaguje na: fibi76
Akorat je tam dost lichy argument v tom, ze Applu primarne nejde o zisk, ale chce proste u sebe primarne ty plesouny a prestiz, protoze penez ma za elektroniku a cloudovy reseni jak slupek. Zatimco pro Marvel a WB jsou trzby za film core business, takze potencionalni propadak je boli milionkrat vic nez Apple. Tim filmem sice nakrmi i svuj stream, ale nebojim se rict, ze vsechny firemni forecasty pocitaly s tim, ze tyhle filmy budou tezce profitabilni (pri nejhorsim nejaka cerna nula) a sekera z kin je pro ne proste pruser. 

Netflix je proti HBO i Disney+ taky v jiny pozici, ten uz je tak velky, ze proste chrli kvanta obsahu a obcas si udela radost nejakou vetsi produkci, ale jeji pripadny neuspech rozpusti v bambilionu dalsich projektu
891419
Akorat je tam dost lichy argument v tom, ze Applu primarne nejde o zisk, ale chce proste u sebe primarne ty plesouny a prestiz, protoze penez ma za elektroniku a cloudovy reseni jak slupek. Zatimco pro Marvel a WB jsou trzby za film core business, takze potencionalni propadak je boli milionkrat vic nez Apple. Tim filmem sice nakrmi i svuj stream, ale nebojim se rict, ze vsechny firemni forecasty pocitaly s tim, ze tyhle filmy budou tezce profitabilni (pri nejhorsim nejaka cerna nula) a sekera z kin je pro ne proste pruser.  Netflix je proti HBO i Disney+ taky v jiny pozici, ten uz je tak velky, ze proste chrli kvanta obsahu a obcas si udela radost nejakou vetsi produkci, ale jeji pripadny neuspech rozpusti v bambilionu dalsich projektu
891416
5 -1
reagovat
reaguje na: captainbalu
Nebude dostatečně velký propadák na to, aby se dostal mezi top 11. Ať už udělá globálně 350 nebo 400. Respektive ještě jinak. Samozřejmě, že prodělá Warnerum více peněz, než Guy Ritchie dokáže dohromady s Covenantem a Operaci Fortune. Ale bude vlastně ještě patřit k úspěšnějším letošním komiksovkam a kdybych jich tam v žebříčku měl osm, už je to trochu nuda.
891417
Nebude dostatečně velký propadák na to, aby se dostal mezi top 11. Ať už udělá globálně 350 nebo 400. Respektive ještě jinak. Samozřejmě, že prodělá Warnerum více peněz, než Guy Ritchie dokáže dohromady s Covenantem a Operaci Fortune. Ale bude vlastně ještě patřit k úspěšnějším letošním komiksovkam a kdybych jich tam v žebříčku měl osm, už je to trochu nuda.
891415
4 0
reagují: WalkingDude
reagovat
Vzhledem prvnímu odstavci, mě napadla otázka do diskuze. Píše se tam o Napoleonovi a Zabijácích rozkvetlého měsíce, že se nedají plně považovat za propadáky, protože jejich hlavní cíl je stream. Nedá se pak takto uvažovat prakticky o celém Marvelu potažmo Disneym? Jakože chápu, že tam jsou ambice úplně jiné a ty filmy nevznikaly primárně pro stream. Ale ve chvíli, kdy se vezme v úvahu, že ty filmy na streamu poběží a pokud by nevznikly pro kina, tak by pro stream muselo tak jako tak něco vzniknout, tak jde v podstatě o podobnou situaci, ne? Ty projekty sice nebyly zrovna levné, ale na druhou stranu prošly kinem, což jim nějakou reklamu dělá. A když uvažuju Netflix, ten dokáže točit filmy s rozpočtem 200M, ve většině případů se špatnými ohlasy a recenzemi, posílat je jen na stream a prohlašovat je za úspěch. Když oproti tomu postavím takového Indyho, sice ještě o kus větší rozpočet, ale z kin má nějakých 400M, díky tomu mnohem větší reklamu před startem na streamu než netlfixárny. Prakticky se nyní stal hlavním lákadlem na Disney+ (s určitě mnohem větší silou než třeba konkureční Rebel Moon), za poslední měsíc je na všech reklamách.
Jak jsem psal chápu, že to jsou jasné kinopropadáky, ale přemýšlím o tom, jestli ten faktor streamu, to přece jen výrazně nezachraňuje, protože nějaké velké projekty by pro něj asi musely vznikat tak jako tak.
891416
Vzhledem prvnímu odstavci, mě napadla otázka do diskuze. Píše se tam o Napoleonovi a Zabijácích rozkvetlého měsíce, že se nedají plně považovat za propadáky, protože jejich hlavní cíl je stream. Nedá se pak takto uvažovat prakticky o celém Marvelu potažmo Disneym? Jakože chápu, že tam jsou ambice úplně jiné a ty filmy nevznikaly primárně pro stream. Ale ve chvíli, kdy se vezme v úvahu, že ty filmy na streamu poběží a pokud by nevznikly pro kina, tak by pro stream muselo tak jako tak něco vzniknout, tak jde v podstatě o podobnou situaci, ne? Ty projekty sice nebyly zrovna levné, ale na druhou stranu prošly kinem, což jim nějakou reklamu dělá. A když uvažuju Netflix, ten dokáže točit filmy s rozpočtem 200M, ve většině případů se špatnými ohlasy a recenzemi, posílat je jen na stream a prohlašovat je za úspěch. Když oproti tomu postavím takového Indyho, sice ještě o kus větší rozpočet, ale z kin má nějakých 400M, díky tomu mnohem větší reklamu před startem na streamu než netlfixárny. Prakticky se nyní stal hlavním lákadlem na Disney+ (s určitě mnohem větší silou než třeba konkureční Rebel Moon), za poslední měsíc je na všech reklamách. Jak jsem psal chápu, že to jsou jasné kinopropadáky, ale přemýšlím o tom, jestli ten faktor streamu, to přece jen výrazně nezachraňuje, protože nějaké velké projekty by pro něj asi musely vznikat tak jako tak.
1 0
reagují: MeaCulpa
reagovat
Otázka je, jak moc velký průser bude nebo už je, Aquaman 2. Opening weekend nic moc a jestli neudělá ani 200...
891415
Otázka je, jak moc velký průser bude nebo už je, Aquaman 2. Opening weekend nic moc a jestli neudělá ani 200...
0 -1
reagují: TedGeorge
reagovat
Vynechat H. Zimmera a použít AI by mohlo být zajímavé. A možná by to vyšlo i lépe. Dunění by AI určitě zvládla.
891409
Vynechat H. Zimmera a použít AI by mohlo být zajímavé. A možná by to vyšlo i lépe. Dunění by AI určitě zvládla.
3 -3
reagovat
reaguje na: fibi76
Mozna ano, mozna to stream(serialy) odstartovali. Ta masova vyroba se neda uhlidat, 10 hodin rocne vs 40 hodin. Takze dozor neni uz tak silny + ten pocet lidi mezi tvurci se vyrazne navysil.. to Feige sam nemel sanci ukocirovat. Mozna veril, ze to zvladne, ale bohuzel se prepocital a v tom skakani zleva do prava se ztratil. Takze jednak lidi odmitali sledovat x-hodinove serialy a jeste k tomu jim studio posilalo do kin prumer/shit.. 
Ale neco v tom Disney bude spatne mnohem v hlubsich strukturach. Letos to byl tvrdy pad na hubu, ale v té louzi se placaji uz 3-4 roky a probehla nejaka zmena ? Nebo Kennedy v čele lucasfilmu ? taky si vesela dal sefuje :D Ti v Disney jsou ztraceni mi prijde.
891407
Mozna ano, mozna to stream(serialy) odstartovali. Ta masova vyroba se neda uhlidat, 10 hodin rocne vs 40 hodin. Takze dozor neni uz tak silny + ten pocet lidi mezi tvurci se vyrazne navysil.. to Feige sam nemel sanci ukocirovat. Mozna veril, ze to zvladne, ale bohuzel se prepocital a v tom skakani zleva do prava se ztratil. Takze jednak lidi odmitali sledovat x-hodinove serialy a jeste k tomu jim studio posilalo do kin prumer/shit..  Ale neco v tom Disney bude spatne mnohem v hlubsich strukturach. Letos to byl tvrdy pad na hubu, ale v té louzi se placaji uz 3-4 roky a probehla nejaka zmena ? Nebo Kennedy v čele lucasfilmu ? taky si vesela dal sefuje :D Ti v Disney jsou ztraceni mi prijde.
891401
7 0
reagovat
Kolik musí vydělat mušketýři aby vznikla trojka? 
1. Díl udělal přes 100 mega , dvojka zatím jen 5? 
Ach jo :o
891404
Kolik musí vydělat mušketýři aby vznikla trojka?  1. Díl udělal přes 100 mega , dvojka zatím jen 5?  Ach jo *:o*
3 -1
reagují: cervidus
reagovat
Ted: Jinak si ale myslím, že Lucy (Liu) je dobrá herečka.
Bill Murray: *nekontrolovatelný smích*
:D
891403
Ted: [i]Jinak si ale myslím, že Lucy (Liu) je dobrá [/i][i]herečka. [/i]Bill Murray: *[i]nekontrolovatelný smích* *:D*[/i]
6 0
reagovat
Co se týká Marvels a celkově Marvelu, tak souhlasím s tím co píše níže Ted, prostě není nyní celkově nálada na marvelovky chodit a přesně bych řekl, že dost kvůli seriálům. A celkově bych ten důvod rozšířil na celé Disney+ ať přímo nebo nepřímo. Dříve, jak se píše níže, diváky bavilo na marvelovky chodit, doplňovat si střípky co jim chyběly. Ale v té době celá skládačka nebyla tak těsně provázaná. Návaznosti byly řešeny občasným pomrknutím, díky kterému se vědělo, že se postavy pohybují ve stejném světe. Potitulkovou scénou, která ale nebyla nějak extrémně důležitá apod. Divák se mohl prakticky koukat na cokoli a nepotřeboval vidět předchozí filmy. Myslím si, že i první Avengers bylo možno v pohodě odkoukat bez znalosti předchozího, znalost byla prostě jen bonus.
A k tomu ještě šlo většinou o 2 (max. 3) filmy ročně.  Nyní se nám stav změnil tak, že máme 3 - 4 filmy ročně, k tomu cca 4 seriály. Aby člověk viděl všechno za rok, tak to máme místo třeba 6 hodin času, odhadem 25-30 hodin? Jako i dřív byly horší kusy, ale odkoukat horší film stálo 2 hodiny času, ne třeba 10 hodin na dvou seriálech. A když do toho přidáme, že dříve rozhodně nebylo nutné vidět vše, tak nyní je vše provázané mnohem těsněji (k pochopení návaznosti Marvels potřebuji ideálně 2 seriály a min.1 film) a vytvořil se z toho takový maglajz, že už se v tom jen tak někdo neorientuje. A ještě přidám do rovnice, že pro podobný typ vesmírů by bylo potřeba, aby vše bylo dostupnější ve větší míře, než pouze na jedné streamovací službě. Jako jasně chápu, jsou to exkluzivity, které na ni mají lákat. Jenže na druhou stranu, pokud mám takový vesmír, tak ho potřebuji do diváků prát ze všech stran, aby jim pokud možno nic neuniklo, což je vlastně díky tomu streamu úplně naopak. To si myslím že je také zásadní rozdíl oproti předchozímu stavu, kdy třeba na HBO (patrně i jinde) byly všechny nové Marvelovky na nějakou dobu dostupné tak pul roku po kině, občas se objevili i další věci. Když ti něco uniklo, jednoduše jsi si doplnil. To teď také není tak jednoduché. 
Ono existuje dalších x důvodů snižujícího se zájmu. Nějaká změna směřování, mnohem větší podíl špatných a ještě horších projektů, rozjíždění extrémního množství linek, jejich nedokončování, vzájemné popírání. Ale příjde mi, že na začátku uvažování o změně byl opět stream, potřeba na něj vytvořit desítky hodin obsahu, všechno provázat abych donutil diváky vidět všechno. Abych to shnul, řekl bych že zdrojem většiny problémů je změna směřování kvůli stremu. Ale bohužel pro Disneyho se trochu přepočítal, diváci místo toho, aby chtěli vidět vše, tak nechtějí vidět nic.
891401
Co se týká Marvels a celkově Marvelu, tak souhlasím s tím co píše níže Ted, prostě není nyní celkově nálada na marvelovky chodit a přesně bych řekl, že dost kvůli seriálům. A celkově bych ten důvod rozšířil na celé Disney+ ať přímo nebo nepřímo. Dříve, jak se píše níže, diváky bavilo na marvelovky chodit, doplňovat si střípky co jim chyběly. Ale v té době celá skládačka nebyla tak těsně provázaná. Návaznosti byly řešeny občasným pomrknutím, díky kterému se vědělo, že se postavy pohybují ve stejném světe. Potitulkovou scénou, která ale nebyla nějak extrémně důležitá apod. Divák se mohl prakticky koukat na cokoli a nepotřeboval vidět předchozí filmy. Myslím si, že i první Avengers bylo možno v pohodě odkoukat bez znalosti předchozího, znalost byla prostě jen bonus. A k tomu ještě šlo většinou o 2 (max. 3) filmy ročně.  Nyní se nám stav změnil tak, že máme 3 - 4 filmy ročně, k tomu cca 4 seriály. Aby člověk viděl všechno za rok, tak to máme místo třeba 6 hodin času, odhadem 25-30 hodin? Jako i dřív byly horší kusy, ale odkoukat horší film stálo 2 hodiny času, ne třeba 10 hodin na dvou seriálech. A když do toho přidáme, že dříve rozhodně nebylo nutné vidět vše, tak nyní je vše provázané mnohem těsněji (k pochopení návaznosti Marvels potřebuji ideálně 2 seriály a min.1 film) a vytvořil se z toho takový maglajz, že už se v tom jen tak někdo neorientuje. A ještě přidám do rovnice, že pro podobný typ vesmírů by bylo potřeba, aby vše bylo dostupnější ve větší míře, než pouze na jedné streamovací službě. Jako jasně chápu, jsou to exkluzivity, které na ni mají lákat. Jenže na druhou stranu, pokud mám takový vesmír, tak ho potřebuji do diváků prát ze všech stran, aby jim pokud možno nic neuniklo, což je vlastně díky tomu streamu úplně naopak. To si myslím že je také zásadní rozdíl oproti předchozímu stavu, kdy třeba na HBO (patrně i jinde) byly všechny nové Marvelovky na nějakou dobu dostupné tak pul roku po kině, občas se objevili i další věci. Když ti něco uniklo, jednoduše jsi si doplnil. To teď také není tak jednoduché.  Ono existuje dalších x důvodů snižujícího se zájmu. Nějaká změna směřování, mnohem větší podíl špatných a ještě horších projektů, rozjíždění extrémního množství linek, jejich nedokončování, vzájemné popírání. Ale příjde mi, že na začátku uvažování o změně byl opět stream, potřeba na něj vytvořit desítky hodin obsahu, všechno provázat abych donutil diváky vidět všechno. Abych to shnul, řekl bych že zdrojem většiny problémů je změna směřování kvůli stremu. Ale bohužel pro Disneyho se trochu přepočítal, diváci místo toho, aby chtěli vidět vše, tak nechtějí vidět nic.
3 -3
reagují: House5
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Problém není v samotných ženských hrdinkách, ale v tom jak se k nim přistupuje. Když ženská hrdinka působí jako nesympatická protivná blbka jako Phoebe Waller-Bridge v posledním díle Indyho tak je oheň na střeše. Nestačí jako v Marvels naházet do filmu random ženské postavy, kdy Captain Marvel všichni nesnáší a ty další dvě postavy skoro nikdo nezná, protože seriály ze světa MCU skoro nikdo neviděl. A když je výsledek ještě k tomu nepodařená sra...ka tak nelze očekávat nic jiného než katastrofu. Naprati tomu v aktuální druhé řadě What If? mají ženské postavy z MCU relativně velký prostor. A po kvalitativní stránce je s nimi zacházeno stokrát líp než v hraných projektech z MCU po Endgame snad jen s výjimkou třetích Strážců Galaxie. 8) 
891398
Problém není v samotných ženských hrdinkách, ale v tom jak se k nim přistupuje. Když ženská hrdinka působí jako nesympatická protivná blbka jako Phoebe Waller-Bridge v posledním díle Indyho tak je oheň na střeše. Nestačí jako v Marvels naházet do filmu random ženské postavy, kdy Captain Marvel všichni nesnáší a ty další dvě postavy skoro nikdo nezná, protože seriály ze světa MCU skoro nikdo neviděl. A když je výsledek ještě k tomu nepodařená sra...ka tak nelze očekávat nic jiného než katastrofu. Naprati tomu v aktuální druhé řadě What If? mají ženské postavy z MCU relativně velký prostor. A po kvalitativní stránce je s nimi zacházeno stokrát líp než v hraných projektech z MCU po Endgame snad jen s výjimkou třetích Strážců Galaxie. *8)* 
891379
5 -3
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Já netvrdím, že to nebude obří tržební průšvih, nebo že Evropa Manna zachrání. Jen to, že publikum v Evropě na tahle "evropská" témata slyší více než to v US a v minulosti (zmíněný Gucci nebo Napoleon) se to u podobných biopiců na poměru tržeb projevilo, takže si dovedu představit, že int se Mann dostane na dvojnásobné tržby dom (a drtivá většina z toho bude z Evropy). Ale pořád se pohybujeme těžce v červených číslech, to je jasné. 

Jinak já bych nás naopak (jako jediné:)) počítal, protože nikdo jiný, než fanoušci filmu, Manna nebo brandu na ten film tak jako tak nedorazí, i kdyby se STX a Neon úplně nevykašlali na kampaň. Ne po těch prvotních vcelku vlažných ohlasech.
891396
Já netvrdím, že to nebude obří tržební průšvih, nebo že Evropa Manna zachrání. Jen to, že publikum v Evropě na tahle "evropská" témata slyší více než to v US a v minulosti (zmíněný Gucci nebo Napoleon) se to u podobných biopiců na poměru tržeb projevilo, takže si dovedu představit, že int se Mann dostane na dvojnásobné tržby dom (a drtivá většina z toho bude z Evropy). Ale pořád se pohybujeme těžce v červených číslech, to je jasné.  Jinak já bych nás naopak (jako jediné*:)*) počítal, protože nikdo jiný, než fanoušci filmu, Manna nebo brandu na ten film tak jako tak nedorazí, i kdyby se STX a Neon úplně nevykašlali na kampaň. Ne po těch prvotních vcelku vlažných ohlasech.
891365
2 -1
reagovat
Jak pise HAL... To je film mirici prece v prve rade na uplne jinou cilovku. A to je ten zasadni problem, spousta tech lidi bud realne nevi pro koho toci nebo tou casti publika nejak "opovrhuje" a mermomoci chce cilit na jine.
891395
Jak pise HAL... To je film mirici prece v prve rade na uplne jinou cilovku. A to je ten zasadni problem, spousta tech lidi bud realne nevi pro koho toci nebo tou casti publika nejak "opovrhuje" a mermomoci chce cilit na jine.
7 -1
reagovat
reaguje na: Cival
No ale to druhé tím přece myslíme - naopak Barbie je příklad perfektního míření na cílovku. Navíc masivně umocněného Barbenhaimer memem, to byl zázrak který se nedá zopakovat a který oběma (zvlášť Oppenhaimerovi imo) přidal tak třetinu tržeb.
891394
No ale to druhé tím přece myslíme - naopak Barbie je příklad perfektního míření na cílovku. Navíc masivně umocněného Barbenhaimer memem, to byl zázrak který se nedá zopakovat a který oběma (zvlášť Oppenhaimerovi imo) přidal tak třetinu tržeb.
891393
10 -2
reagovat
Kdyby takhle slepe platilo Go Woke, Go Broke, nebyla by Barbie tam kde je preci.

Spis plati Go woke tupě a jen nesmyslně podle excel tabulek, Go Broke ;)
891393
Kdyby takhle slepe platilo Go Woke, Go Broke, nebyla by Barbie tam kde je preci. Spis plati Go woke tupě a jen nesmyslně podle excel tabulek, Go Broke ;)
12 -2
reagují: HAL
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se