Diskuze k článku Expend4bles: Postr4datelní: Recenze

příspěvky 1 - 0 Napsat příspěvek

5/10

Jak se dalo předem tušit, Waugh po nedávném Hidden Strike ani tentokrát nepřekročil svůj stín (patlal Wimmer je na tom, nečekaně, úplně stejně) a jediná skutečně pozitivní věc na filmu je tak fakt, že s ohledem na tržební výbuch čtyřky je celá tahle vyšeptalá série (ne, ani jednička s dvojkou nejsou žádný velký zázrak) snad jednou provždy pohřbena:D.

Stallone se ve filmu ukáže jen proto, aby se mohl objevit v traileru a na plakátě, tudíž to celé stojí pouze na Stathamovi (zbytek sestavy tvoří, jako obvykle, nezajímavé křoví, což je v případě Lundgrena opět velká škoda), ale to se předem čekalo. Nová dámská atrakce, nebo-li plastiková barbína lomeno gumový kačer, Fox se stále nenaučila hrát, ale to se také předem čekalo:D a naštěstí se ve filmu moc dlouho neohřeje. Důvod (rovná se výmluva), proč Stallone v ději z větší části absentuje, je vycucaný z prstu a "šokující" dvojitý plot twist v závěru (Stallone a Garcia) nedává žádný smysl. Všudypřítomná lacinost produkce i castingu tady křičí z každého záběru, přičemž z nepovedeného cgi na úrovni videoher z přelomu století (jakákoliv scéna, ve které se vyskytuje kolabující letadlo nebo loď) rovnou bolí oči.

Akce sice obecně za moc nestojí, ale na druhou stranu je jí poměrně dost. Uwais a Jaa předvedou pár efektních fatalit a nejlepší akční scény ve filmu si, nepřekvapivě, ukradnou pro sebe (bohužel na společnou bitku trestuhodně nedojde). Návrat slibovaného eRkového ratingu také není na škodu (pár průstřelů hlav a cákanců krve navíc se vždycky hodí:)). Statham se snaží, seč mu síly a charisma stačí. Humor jakž takž funguje. Stopáž je, oproti přepálené trojce, znovu relativně rozumná. Celkově, v rámci podobných nenáročných akčních výplachovek, to je nic proti ničemu.
884848
Jak se dalo předem tušit, Waugh po nedávném Hidden Strike ani tentokrát nepřekročil svůj stín (patlal Wimmer je na tom, nečekaně, úplně stejně) a jediná skutečně pozitivní věc na filmu je tak fakt, že s ohledem na tržební výbuch čtyřky je celá tahle vyšeptalá série (ne, ani jednička s dvojkou nejsou žádný velký zázrak) snad jednou provždy pohřbena*:D*.   Stallone se ve filmu ukáže jen proto, aby se mohl objevit v traileru a na plakátě, tudíž to celé stojí pouze na Stathamovi (zbytek sestavy tvoří, jako obvykle, nezajímavé křoví, což je v případě Lundgrena opět velká škoda), ale to se předem čekalo. Nová dámská atrakce, nebo-li plastiková barbína lomeno gumový kačer, Fox se stále nenaučila hrát, ale to se také předem čekalo*:D* a naštěstí se ve filmu moc dlouho neohřeje. Důvod (rovná se výmluva), proč Stallone v ději z větší části absentuje, je vycucaný z prstu a "šokující" dvojitý plot twist v závěru [spoiler](Stallone a Garcia)[/spoiler] nedává žádný smysl. Všudypřítomná lacinost produkce i castingu tady křičí z každého záběru, přičemž z nepovedeného cgi na úrovni videoher z přelomu století (jakákoliv scéna, ve které se vyskytuje kolabující letadlo nebo loď) rovnou bolí oči.   Akce sice obecně za moc nestojí, ale na druhou stranu je jí poměrně dost. Uwais a Jaa předvedou pár efektních fatalit a nejlepší akční scény ve filmu si, nepřekvapivě, ukradnou pro sebe [spoiler](bohužel na společnou bitku trestuhodně nedojde)[/spoiler]. Návrat slibovaného eRkového ratingu také není na škodu (pár průstřelů hlav a cákanců krve navíc se vždycky hodí*:)*). Statham se snaží, seč mu síly a charisma stačí. Humor jakž takž funguje. Stopáž je, oproti přepálené trojce, znovu relativně rozumná. Celkově, v rámci podobných nenáročných akčních výplachovek, to je nic proti ničemu.
5/10
0 0
Long story short. Je to o moc horší než Logan. Strašne smutná podívaná za 100 mega. Wrath of Man se Stathamem stálo 40 a seriálový SAS taky ani ne půlku. Uf uf uf, přitom je to hnusný jak kdyby to stálo 15. Fox uplně omylem, Garcia znuděný, Stallone 5 minut. Buď sedí na židli nebo za kniplem. Naprosto příšerný look všech postav, horší jak cosplay, o moc.
Vůbec to nijak nevyužije Uwaise ani Jaa. U obou je hrozná škoda, že nemají víc než 2 super filmy, přitom takové talenty v akci...
Na aspoň 3,4 hvězdy to tahá Statham, jinak by to byl čistý odpad. Neskutečný co ten chlap umí a dělá. My se tu celou dobu bavíme jestli je akční hvězdou této generace Diesen nebo Rock a on je to už čtvrt století Statham, snad mu to ještě přes 10 let bude kopat. 3-4/10
883916
Long story short. Je to o moc horší než Logan. Strašne smutná podívaná za 100 mega. Wrath of Man se Stathamem stálo 40 a seriálový SAS taky ani ne půlku. Uf uf uf, přitom je to hnusný jak kdyby to stálo 15. Fox uplně omylem, Garcia znuděný, Stallone 5 minut. Buď sedí na židli nebo za kniplem. Naprosto příšerný look všech postav, horší jak cosplay, o moc.  Vůbec to nijak nevyužije Uwaise ani Jaa. U obou je hrozná škoda, že nemají víc než 2 super filmy, přitom takové talenty v akci...  Na aspoň 3,4 hvězdy to tahá Statham, jinak by to byl čistý odpad. Neskutečný co ten chlap umí a dělá. My se tu celou dobu bavíme jestli je akční hvězdou této generace Diesen nebo Rock a on je to už čtvrt století Statham, snad mu to ještě přes 10 let bude kopat. 3-4/10
2 0
Já vám teda nevim, ale on je někdo, kdo ty finální zvraty neuhodnul hned, jakmile byli aspoň trochu naznačeny?
1. V traileru je scéna, kdy je Sly v helikoptéře. Před jeho "smrtí" ve filmu nebyla, takže se dalo čekat, že se ještě objeví.
2. Jakmile je řečeno, že identita záporáka je utajena, tak je jasné, že je to někdo z nových postav. Taky je jasné, že to je někdo s konexemi. V podstatě je tak Garcia jedinej kandidát.
881810
Já vám teda nevim, ale on je někdo, kdo ty finální zvraty neuhodnul hned, jakmile byli aspoň trochu naznačeny? 1. [spoiler]V traileru je scéna, kdy je Sly v helikoptéře. Před jeho "smrtí" ve filmu nebyla, takže se dalo čekat, že se ještě objeví. [/spoiler]2. [spoiler]Jakmile je řečeno, že identita záporáka je utajena, tak je jasné, že je to někdo z nových postav. Taky je jasné, že to je někdo s konexemi. V podstatě je tak Garcia jedinej kandidát.[/spoiler]
0 0

4/10

včera jsem byl v kině, ale bohužel opravdu slabota... jako i tý akce tam bylo hodně málo... když si vzpomenu na jedničku či dvojku, kde každá postava dostala svůj prostor a byla tam vždy více než jedna slušná bitka... ale pardon mít postavený závěrečnou akční scénu na tom, že Statham občas někoho zapíchne nebo tam jezdí na motorce a střílí? ... odcházeli jsme s kámošem dost zklamaní... ani hlavní záporák pořádný nebyl... ve dvojce jsme se mohli těšit na bitku s JCVD či ve trojce s Gibsonem... 4/10 a to jen za bitku Statham vs Iko či Statham vs Megan:D
P.S.
Megan je srdcovka od Transformers či Želv Ninja, na tu mi nesahejte a hájit ji budu navždy :D
881716
včera jsem byl v kině, ale bohužel opravdu slabota... jako i tý akce tam bylo hodně málo... když si vzpomenu na jedničku či dvojku, kde každá postava dostala svůj prostor a byla tam vždy více než jedna slušná bitka... ale pardon [spoiler]mít postavený závěrečnou akční scénu na tom, že Statham občas někoho zapíchne nebo tam jezdí na motorce a střílí? [/spoiler]... odcházeli jsme s kámošem dost zklamaní... ani hlavní záporák pořádný nebyl... ve dvojce jsme se mohli těšit na bitku s JCVD či ve trojce s Gibsonem... 4/10 a to jen za bitku [spoiler]Statham vs Iko [/spoiler]či [spoiler]Statham vs Megan*:D*[/spoiler] P.S. Megan je srdcovka od Transformers či Želv Ninja, na tu mi nesahejte a hájit ji budu navždy *:D*
4/10
0 0
Ta série má pořád potenciál ale musí se toho chytnout někdo šikovný. Nejhorší je že ani otec série Stallone si to nedokáže pohlídat. Pamatujete na časy kdy Robert Rodriguez začínal a točil takové pecky jako Desperado za minimální peníze. Tak mě ještě napadá že čtvrtý Rambo stál padesát milionů a bylo to hodně dobrý. Takže jak se říká když se chce tak jde všechno.
881304
3 -1

z mojich fejsbukov :)

Už si ani nespomínam, kedy som naposledy videl v kine na veľkom plátne takúto chobotinu. :D Ale čo už, mal som chuť na retardovaný výplach, dostal som retardovaný výplach, tak sa vlastne nemôžem sťažovať.

Načisto prostoduché a dokonale predvídateľné béčko pôsobí dojmom, že pôvodne to bola čisto stathamovka na tému "prepadnutie v Pacifiku"... a potom sa niekto rozhodol urobiť z toho štvorku Expendables a pomerne náhodne na to popriliepal aj scény s inými borcami. A borkyňami - aj keď tá snaha urobiť z nekonečne afektovanej Megan Fox akčnú hrdinku a dokonca líderku družstva je vo výsledku presne taká srandovná, ako to znie na prvé počutie.

Natáčalo sa v bulharských Nu Boyana Studios, kde sa riadia mottom: "Urobíme všetko pre to, aby váš film vyzeral hnusne a lacne". Takže aj toto sa odohráva v opustených priemyselných areáloch, hnusných fabrikách, hnusných hangároch, ešte hnusnejších akože lodných podpalubiach, medzi hrdzavými nosníkmi, železnými schodmi, debnami a kontajnermi z vlnitého plechu. Navyše, film má otrasné triky a krv je digitálna.

Pozitíva? Je to krátke, fest brutálne a slušne natlakované akciou, ktorá má celkom obstojnú choreografiu, hlavne keď si navzájom nakladajú Statham, Tony Jaaj a Iko Jauwajs.

Absolútne sa neodvážim nejako súhrnne hodnotiť, tak hádam iba: rozhodne doma na telke stačí, a aj to len vtedy, keď nebude naporúdzi nejaký piatkový bazmeg od Netflixu.
881294
Už si ani nespomínam, kedy som naposledy videl v kine na veľkom plátne takúto chobotinu. :D Ale čo už, mal som chuť na retardovaný výplach, dostal som retardovaný výplach, tak sa vlastne nemôžem sťažovať. Načisto prostoduché a dokonale predvídateľné béčko pôsobí dojmom, že pôvodne to bola čisto stathamovka na tému "prepadnutie v Pacifiku"... a potom sa niekto rozhodol urobiť z toho štvorku Expendables a pomerne náhodne na to popriliepal aj scény s inými borcami. A borkyňami - aj keď tá snaha urobiť z nekonečne afektovanej Megan Fox akčnú hrdinku a dokonca líderku družstva je vo výsledku presne taká srandovná, ako to znie na prvé počutie. Natáčalo sa v bulharských Nu Boyana Studios, kde sa riadia mottom: "Urobíme všetko pre to, aby váš film vyzeral hnusne a lacne". Takže aj toto sa odohráva v opustených priemyselných areáloch, hnusných fabrikách, hnusných hangároch, ešte hnusnejších akože lodných podpalubiach, medzi hrdzavými nosníkmi, železnými schodmi, debnami a kontajnermi z vlnitého plechu. Navyše, film má otrasné triky a krv je digitálna. Pozitíva? Je to krátke, fest brutálne a slušne natlakované akciou, ktorá má celkom obstojnú choreografiu, hlavne keď si navzájom nakladajú Statham, Tony Jaaj a Iko Jauwajs. Absolútne sa neodvážim nejako súhrnne hodnotiť, tak hádam iba: rozhodne doma na telke stačí, a aj to len vtedy, keď nebude naporúdzi nejaký piatkový bazmeg od Netflixu.
z mojich fejsbukov :)
6 0
Tvl proč tam cpou Padesáťáka a Megan PVC Fox? Tím hned degradují film do céckových vod.. Vždyť je v Hollywoodu tolik vyhaslých hvězd, které by chytli možnost hrát v E4...
881253
2 -1
reaguje na: (=LIFTY=)
Taky mi známka moc neladí s textem.
881251
Taky mi známka moc neladí s textem.
881250
2 0
reaguje na: AndyKaufman
Já si po dlouhé době nesjel na číselné hodnocení a až na poslední odstavec jsem si byl jistý, že to dostane 3/10.
881250
881247
1 0
reagují: fr3ak
Tahle recenze je jedna z nejpozitivnějších na netu podle Rottenu a Metacriticu.
881247
1 0
reagují: (=LIFTY=)
reaguje na: (=LIFTY=)
Podle mě by to měla být cameo postavy kterou ztvárnil ve filmu Cellular s Kim Basinger a Chrisem Evansem, myslím ze to natáčeli na stejném místě tak se tam mihl. Btw hraje tam zaporaka :)
881236
881234
2 0
reaguje na: ovmartin23
Natolik legendární, že jsem si myslel, že sis to spletl s Kurýrem.:D

A myslím, že Stallonemu stačí, když režisér drží hubu a poslouchá ho.
881234
Natolik legendární, že jsem si myslel, že sis to spletl s Kurýrem.*:D* A myslím, že Stallonemu stačí, když režisér drží hubu a poslouchá ho.
881224
3 0
reagují: kristian.nguyen
reaguje na: P.Kratky
881232
881230
3 0
reaguje na: ovmartin23
tvl teď jsem si musel googlit, kde tam byl, já si ho snad nikdy nevšiml
881231
881224
1 0
Nezdá se vám Dolph nějaký pohublý? Není to jeho nemocí? Doufám že bude v pořádku! Sakra ať se ho ujme nějaký dobrý režisér.
881230
2 0
reagují: do_Od
reaguje na: ovmartin23
Haha:D
881229
Haha*:D*
881224
1 -1
Jasona Stathama moc nechápu. proč leze do takových braků? vždyť například jeho role v Collateral je legendární
881224
1 -1
reaguje na: dreamy
Určitě se znali, Sly mel v Hidden Strike hrat. A lred natacenim mel na kontě komercne celkem uspesne Need for speed a Povinnost a cest, ktera po akcni strance nebyla zla.  Podle me kdyz lovili rezisera, davalo to smysl. Minimalne smysl jako treba u Patricka Hughese u trojky.
881221
881219
2 0

Díky,

ušetřil jsi mi pár stovek. Všechny předchozí znám jen z Blu-ray, tak jsem si říkal, že na čtyřku možná zajdu, i když trailer byl humus. Nezajdu. Statham je můj oblíbenec a nevadilo by mi, že mu Sly předal otěže, ale tohle bude evidentně průšvih. Už trojka bylo zoufalství, ale dostat místo Crewse, Rourka, Liho a ostatních lacinou pornoherečku... Uložto to jistí.
881220
Díky,
2 -2
mě by zajímalo esi měl Sly možnost vidět něco z Hidden Strike, protože nevěřim že by ho to nechal točit kdyby jo.. ten rejža má v dna otřesný oko pro vizuál a akci nedává
Sly i Statham sou týpci a uspěch bych jim přál ale obsazením 50 centa a Fox u mě kino padlo..to bych tam fakt radši viděl Seagala
881219
mě by zajímalo esi měl Sly možnost vidět něco z Hidden Strike, protože nevěřim že by ho to nechal točit kdyby jo.. ten rejža má v dna otřesný oko pro vizuál a akci nedává Sly i Statham sou týpci a uspěch bych jim přál ale obsazením 50 centa a Fox u mě kino padlo..to bych tam fakt radši viděl Seagala
3 0
reagují: Mr. Hlad