Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Sebevražedný oddíl: Trailer

příspěvky 61 - 80 Napsat příspěvek
reaguje na: LV426

Namátkou

Ford v Ferrari
Rush
Inception
Shutter Island
Interstellar
Django Unchained
Edge of Tomorrow
How To Train Your Dragon
Joker
Whiplash
Spider-verse
Logan
The Wolf of Wall Street
Sully
The Avengers
Kingsman
Deadpool
Inside Out
The Social Network
50/50
Marriage Story
...
Ale vlastně s tebou i trochu souhlasím, protože si nejsem jistý, že by letos dostal Shawsank stejný budget a herce jako kdysi... leda by to byl reklamní projekt nějakého streamu. Což je ale důvod, proč s tebou nesouhlasím komplexně:

Ono se stalo to, že natočit dobrý neakční film (nebo i akční, viz první Wick) dnes není tak nedostupné. Největší studia sypou nejvíce peněz do super blockbusterů s širokou cílovkou, protože úžasnou dialogovku (Marriage Story) můžeš mít i na Netflixu. Sám zmiňuješ The Boys - já bych to nechtěl vidět jako film a dost možná by si to jako film úplně nevydělalo (viz plno kasovních failů typu Judge Dredd).
785235
Ford v Ferrari Rush Inception Shutter Island Interstellar Django Unchained Edge of Tomorrow How To Train Your Dragon Joker Whiplash Spider-verse Logan The Wolf of Wall Street Sully The Avengers Kingsman Deadpool Inside Out The Social Network 50/50 Marriage Story ... Ale vlastně s tebou i trochu souhlasím, protože si nejsem jistý, že by letos dostal Shawsank stejný budget a herce jako kdysi... leda by to byl reklamní projekt nějakého streamu. Což je ale důvod, proč s tebou nesouhlasím komplexně: Ono se stalo to, že natočit dobrý neakční film (nebo i akční, viz první Wick) dnes není tak nedostupné. Největší studia sypou nejvíce peněz do super blockbusterů s širokou cílovkou, protože úžasnou dialogovku (Marriage Story) můžeš mít i na Netflixu. Sám zmiňuješ The Boys - já bych to nechtěl vidět jako film a dost možná by si to jako film úplně nevydělalo (viz plno kasovních failů typu Judge Dredd).
Namátkou
785229
11 0
reagují: Chermy
reagovat

Trocha statistiky

Vybírám podle nějakého "obecného" hodnocení. Těch filmů je samozřejmě mnohem, MNOHEM víc.


       1980 - 1990
Vetřelci
Star Wars V
Indiana Jones
Predátor
Smrtonosná zbraň
Osvícení
Sám doma
Tanec s Vlky
Smrtonosná zbraň
Návrat do Budoucnosti


      
       1990 - 2000 
Shawshank
Terminátor 2
Forest Gump
Matrix
Stateční srdce
Zelená míle
Sedm
Pulp Fiction
Mlčení jehňátek
Casino
Nelítostný souboj

       2000 - 2010

Temný Rytíř
Pán Prstenů
Skrytá identita
Černý jestřáb sestřelen
Bourne

Tady by se ještě pár filmů našlo :)


        2010+

respektive poslední dekáda, ať si každý udělá obrázek sám třeba tady
link
785229
Vybírám podle nějakého "obecného" hodnocení. Těch filmů je samozřejmě mnohem, MNOHEM víc.        1980 - 1990 Vetřelci Star Wars V Indiana Jones Predátor Smrtonosná zbraň Osvícení Sám doma Tanec s Vlky Smrtonosná zbraň Návrat do Budoucnosti               1990 - 2000  Shawshank Terminátor 2 Forest Gump Matrix Stateční srdce Zelená míle Sedm Pulp Fiction Mlčení jehňátek Casino Nelítostný souboj        2000 - 2010 Temný Rytíř Pán Prstenů Skrytá identita Černý jestřáb sestřelen Bourne Tady by se ještě pár filmů našlo :)         2010+ respektive poslední dekáda, ať si každý udělá obrázek sám třeba tady https://www.csfd.cz/zebricky/specificky-vyber/?type=0&origin=&genre=&year_from=2010&year_to=2020&actor=&director=&ok=Zobrazit&_form_=charts&show=complete
Trocha statistiky
2 -14
reagovat
Ten trailer mi teda moc neseděl, oproti božím trailerům na jedničku.Na druhou stranu možná dostaneme tentokrát lepší film.Ps:to pouze v kinech mohli taky prepsat:D
785222
Ten trailer mi teda moc neseděl, oproti božím trailerům na jedničku.Na druhou stranu možná dostaneme tentokrát lepší film.Ps:to pouze v kinech mohli taky prepsat*:D*
3 -1
reagovat
Co to sakra bylo? Už v polovině traileru jsem se nudil. Adept na nejzbytečnější film roku (možná i dekády) je jasnej. Zlatej původní film:o
785221
Co to sakra bylo? Už v polovině traileru jsem se nudil. Adept na nejzbytečnější film roku (možná i dekády) je jasnej. Zlatej původní film*:o*
5 -6
reagovat
Ale jasne, ze driv taky byly sracky, ale aby 9/10 Ackovych akcnich filmu bylo pripitomelych jako dnes.. pak tu mame veci jako The Boys apod., ktere tyhle trapacke plastenkovky strci do kapsy. To ale nic nemeni na faktu, ze poradny normalni (nejen akcni) filmy docela chybi..

A tu bidu prave dost ukazuji i ty remaky/pokracovani, vzdyt oni dnes pri tech moznostech co maji ani nedokazi natocit stejne dobre  neco, co "kopiruji" z minulosti a vi o tom vse jak by to melo vypadat, aby to byl supr film, stejne dnes ve finale natoci ptakovinu, tak jak muzou dobre natocit neco noveho?
785220
Ale jasne, ze driv taky byly sracky, ale aby 9/10 Ackovych akcnich filmu bylo pripitomelych jako dnes.. pak tu mame veci jako The Boys apod., ktere tyhle trapacke plastenkovky strci do kapsy. To ale nic nemeni na faktu, ze poradny normalni (nejen akcni) filmy docela chybi.. A tu bidu prave dost ukazuji i ty remaky/pokracovani, vzdyt oni dnes pri tech moznostech co maji ani nedokazi natocit stejne dobre  neco, co "kopiruji" z minulosti a vi o tom vse jak by to melo vypadat, aby to byl supr film, stejne dnes ve finale natoci ptakovinu, tak jak muzou dobre natocit neco noveho?
1 -13
reagovat
reaguje na: LV426
A co chceš přesně vysvětlovat? Skupinka náctiletých z Tvé sociální bubliny nadává na Avengers? Jiná skupinka náctiletých je zbožňuje a podle toho, kolik zrovna za MCU utratila v kinech a za merch (jakožto hlavní cílové publikum) bude, hádám, celkem (hodně) velká.

Já znám lidi, kterým se prequely a dokonce sequely SW líbí více než původní trilogie. Protože je viděli první a / nebo vyrůstali v té době. O čem to vypovídá? Vůbec o ničem, kromě toho, že je viděli první a / nebo vyrůstali v té době.

Pokud si náhodou někdo myslí, jak se kdysi točily jen dobré filmy a dnes jsou to samé blbosti a dobrých filmů je jen pár, tak fakt ne, no. I v těch "starých dobrých časech" vznikaly doslova tuny trashe. Rozdíl je jen v tom, že časem byly tyhle filmy oprávněně zapomenuty a v diváckém povědomí logicky přetrvaly jen ty klasiky a kulty. Tudíž k mnoha lidem ta záplava starého braku ani nedoputovala (pokud nejsou filmoví fanoušci nebo historici), z čehož pak plyne to zkreslené vnímání toho, jak to kdysi stran filmů (a nejen jich) bylo lepší než teď. Obecně nebylo, individuálně samozřejmě jak pro koho. Ať tak jednoduché to je.
785216
A co chceš přesně vysvětlovat? Skupinka náctiletých z Tvé sociální bubliny nadává na Avengers? Jiná skupinka náctiletých je zbožňuje a podle toho, kolik zrovna za MCU utratila v kinech a za merch (jakožto hlavní cílové publikum) bude, hádám, celkem (hodně) velká. Já znám lidi, kterým se prequely a dokonce sequely SW líbí více než původní trilogie. Protože je viděli první a / nebo vyrůstali v té době. O čem to vypovídá? Vůbec o ničem, kromě toho, že je viděli první a / nebo vyrůstali v té době. Pokud si náhodou někdo myslí, jak se kdysi točily jen dobré filmy a dnes jsou to samé blbosti a dobrých filmů je jen pár, tak fakt ne, no. I v těch "starých dobrých časech" vznikaly doslova tuny trashe. Rozdíl je jen v tom, že časem byly tyhle filmy oprávněně zapomenuty a v diváckém povědomí logicky přetrvaly jen ty klasiky a kulty. Tudíž k mnoha lidem ta záplava starého braku ani nedoputovala (pokud nejsou filmoví fanoušci nebo historici), z čehož pak plyne to zkreslené vnímání toho, jak to kdysi stran filmů (a nejen jich) bylo lepší než teď. Obecně nebylo, individuálně samozřejmě jak pro koho. Ať tak jednoduché to je.
785198
13 0
reagovat
Mě to už zkrátka nejde. Kdyby mi bylo znovu 20, tak se na to i těším a určitě bych byl celý bez sebe, kdybych viděl, jaký všechny postavy tam jsou a taky bych si stříkl do trenek z King Sharka, ale už nemůžu.

Vypadá to jak strašná šaškárna, bere se to jakože totálně odlehčeně, ale přitom to není vtipný, je to přebarvičkovaný a přitom to není Marvel. Tak co to je?
785215
Mě to už zkrátka nejde. Kdyby mi bylo znovu 20, tak se na to i těším a určitě bych byl celý bez sebe, kdybych viděl, jaký všechny postavy tam jsou a taky bych si stříkl do trenek z King Sharka, ale už nemůžu. Vypadá to jak strašná šaškárna, bere se to jakože totálně odlehčeně, ale přitom to není vtipný, je to přebarvičkovaný a přitom to není Marvel. Tak co to je?
5 -5
reagovat
reaguje na: LV426

hm

a jak vysvestlis ze mi je 36, miluji Posledniho skauta a dalsi 80kove filmy ale na nektere komiksovky nedam dopustit a to navic tu mam rad filmy ktere mozna ani tady nefrci, jako je speedracer a scott pilgrim, takze ja jsem co? kdyz se mi libi oboji?
785210
a jak vysvestlis ze mi je 36, miluji Posledniho skauta a dalsi 80kove filmy ale na nektere komiksovky nedam dopustit a to navic tu mam rad filmy ktere mozna ani tady nefrci, jako je speedracer a scott pilgrim, takze ja jsem co? kdyz se mi libi oboji?
hm
785198
9 0
reagovat
reaguje na: LV426
Já si dokážu užít jak Terminátora, Vetřelce, Ramba tak i právě například Avengers. A proč? Protože dokážu odlišit dobrý komiksový film od špatného. Tvoji frustraci z dnešní doby sice dokážu pochopit, ale nic se nemá přehánět. Ano doba před dvaceti lety byla lepší, protože jsem jako dospívající nemusel nic moc řešit a neměl jsem žádnou velkou zodpovědnost. Jenže čas nezastavíš a žít minulostí je hloupé. 8)
785205
Já si dokážu užít jak Terminátora, Vetřelce, Ramba tak i právě například Avengers. A proč? Protože dokážu odlišit dobrý komiksový film od špatného. Tvoji frustraci z dnešní doby sice dokážu pochopit, ale nic se nemá přehánět. Ano doba před dvaceti lety byla lepší, protože jsem jako dospívající nemusel nic moc řešit a neměl jsem žádnou velkou zodpovědnost. Jenže čas nezastavíš a žít minulostí je hloupé. *8)*
785200
14 0
reagovat
reaguje na: LV426
Ehm, já ani nevyjádřil svůj názor na komiksovky a tenhle trailer, ale ok :D Tvůj okamžitý osobní výpad proti mně asi mluví za všechno.
785201
Ehm, já ani nevyjádřil svůj názor na komiksovky a tenhle trailer, ale ok :D Tvůj okamžitý osobní výpad proti mně asi mluví za všechno.
785200
10 -1
reagovat
reaguje na: Jardus
Protoze reknou, ze to je pitchovina a dal to neresi a jdou se bavit treba o Mortal Kombatu :D Hele najdou se tu i taci, kteri maji dobre nazory a je radost je cist, nesmis posuzovat vsechny podle sebe ;)

edit: smajlík = vtípek, boha, tady fakt aby se člověk bál cokoli napsat, proč všichni hned tak brečí a uráží se? Hrozná to doba, chci stroj času zpět do těch 80tek :) Tvůj příspěvek taky můžu pochopit stylem "když  se ti nelíbí, že mám rád SS, běž si jinam.." a brečet tady. A dělám to? Ne, protože jsem čuměl na Arnieho a Slye, vy co čumíte na Avengery jste přecitlivělí a furt jen brečíte :D Mas ale bod za Jir-ko-vi, supr ;)
785200
Protoze reknou, ze to je pitchovina a dal to neresi a jdou se bavit treba o Mortal Kombatu :D Hele najdou se tu i taci, kteri maji dobre nazory a je radost je cist, nesmis posuzovat vsechny podle sebe ;) edit: smajlík = vtípek, boha, tady fakt aby se člověk bál cokoli napsat, proč všichni hned tak brečí a uráží se? Hrozná to doba, chci stroj času zpět do těch 80tek :) Tvůj příspěvek taky můžu pochopit stylem "když  se ti nelíbí, že mám rád SS, běž si jinam.." a brečet tady. A dělám to? Ne, protože jsem čuměl na Arnieho a Slye, vy co čumíte na Avengery jste přecitlivělí a furt jen brečíte *:D* Mas ale bod za Jir-ko-vi, supr *;)*
785199
2 -15
reagují: DarkSith, Jardus
reagovat
reaguje na: LV426
Tak proč si nezanadáváš na tenhle trailer a komiksovky obecně s těmi tvými běžnými lidmi v tvém okolí? Místo téhle "I member" agitky na MZ, kde lidé samozřejmě filmům nerozumí :D
785199
Tak proč si nezanadáváš na tenhle trailer a komiksovky obecně s těmi tvými běžnými lidmi v tvém okolí? Místo téhle "I member" agitky na MZ, kde lidé samozřejmě filmům nerozumí *:D*
785198
9 -1
reagují: LV426
reagovat
reaguje na: HAL
Nebo clovek jen vi, co se mu libi a nenecha si cpat, co by se mu melo libit.
Jak jsem psal, vidim to i na svem okoli a to jak nase generace, tak i ti mladsi, jak jsou z tech vsech Avengeru apod. otraveni.. Bezni lidi v mem okoli maji lepsi vkus, nez spousta filmovych fandu tady na MZ :) to zase prijde smutne mne..

Polux: a jak pak vysvetlis, ze skupinka nactiletych nadava na Avengers, cehoz jsem byl nedavno svedkem :)
785198
Nebo clovek jen vi, co se mu libi a nenecha si cpat, co by se mu melo libit. Jak jsem psal, vidim to i na svem okoli a to jak nase generace, tak i ti mladsi, jak jsou z tech vsech Avengeru apod. otraveni.. Bezni lidi v mem okoli maji lepsi vkus, nez spousta filmovych fandu tady na MZ :) to zase prijde smutne mne.. Polux: a jak pak vysvetlis, ze skupinka nactiletych nadava na Avengers, cehoz jsem byl nedavno svedkem :)
785197
2 -13
reagují: Polux, BranMakMorn, Jardus
reagovat
reaguje na: LV426
Tak posun to je jednoznačně, to přece chápeš sám, Tango&Cash jsou jinde než tohle, Terminátor je jinde než Mad Max: Fury Road - já tím nemyslím nutně posun k lepšímu nebo horšímu, jen jinam.
Ale je prostě blbý když se někdo nedokáže s tou změnou vyrovnat a neumí si užívat nic co vybočuje z jeho zajetého rámce. Musí to být hrozně omezující.
785197
Tak posun to je jednoznačně, to přece chápeš sám, Tango&Cash jsou jinde než tohle, Terminátor je jinde než Mad Max: Fury Road - já tím nemyslím nutně posun k lepšímu nebo horšímu, jen jinam. Ale je prostě blbý když se někdo nedokáže s tou změnou vyrovnat a neumí si užívat nic co vybočuje z jeho zajetého rámce. Musí to být hrozně omezující.
785193
12 0
reagují: LV426
reagovat
Zase ten OOO o tom, jak kdysi to bylo lepší a dnes to stojí za...nic, protože dobré / originální / myšlenkově hodnotné / whatever filmy se točily tehdy a dnes jsou to samé výplachovky / omalovánky / digibordel / whatever:D:D:D

Filmy jsou produktem své doby a stejně tak lidé, kteří v té které době vyrůstali / žili. V každé (opakuji, v každé) generaci jsou lidé, kteří si mysleli přesně tohle. V 60s nadávali na sandálovky, protože film noir klasiky z 40s a 50s. V 80s nadávali na akčnáky s Arniem / Slyem/ spol. protože oceňovaná krimi/dramata z 70s (plus samozřejmě film noir klasiky z 40s a 50s a - překvapení - sandálovky z 60s). V současnosti nadávají na komiksovky, protože blockbustery z 80s a 90s (plus samozřejmě film noir klasiky z 40s a 50s, sandálovky z 60s, oceňovaná krimi/dramata z 70s a - překvapivě - akčnáky z 80s).

Výše uvedené byly jen příklady, ale platí to univerzálně - "dnes se nadává na [whatever], protože včera [whatever]". A platí to nejen ve filmech, ale v hudbě, literatuře a umění obecně (plus ve spoustě dalších oblastí - móda, sport atd.). Můžete se spolehnout, že budoucí generace budou adorovat právě ty současné komiksovky (samozřejmě ne všechny do jedné, ale chápeme se:)) a řadit je po bok všech těch skvělých filmů z ještě dávnější minulosti a nadávat na filmy / populární žánr v jejich době.

Znamená to, že takoví lidé mají pravdu a filmy jsou horší a horší? Samozřejmě, že ne. V každé (opakuji, v každé) době vznikají dobré / originální / myšlenkově hodnotné/ whatever filmy (vedle výplachovek / omalovánek / digibordelu / whatever).
785195
Zase ten OOO o tom, jak kdysi to bylo lepší a dnes to stojí za...nic, protože dobré / originální / myšlenkově hodnotné / whatever filmy se točily tehdy a dnes jsou to samé výplachovky / omalovánky / digibordel / whatever*:D**:D**:D* Filmy jsou produktem své doby a stejně tak lidé, kteří v té které době vyrůstali / žili. V každé (opakuji, v každé) generaci jsou lidé, kteří si mysleli přesně tohle. V 60s nadávali na sandálovky, protože film noir klasiky z 40s a 50s. V 80s nadávali na akčnáky s Arniem / Slyem/ spol. protože oceňovaná krimi/dramata z 70s (plus samozřejmě film noir klasiky z 40s a 50s a - překvapení - sandálovky z 60s). V současnosti nadávají na komiksovky, protože blockbustery z 80s a 90s (plus samozřejmě film noir klasiky z 40s a 50s, sandálovky z 60s, oceňovaná krimi/dramata z 70s a - překvapivě - akčnáky z 80s). Výše uvedené byly jen příklady, ale platí to univerzálně - "dnes se nadává na [whatever], protože včera [whatever]". A platí to nejen ve filmech, ale v hudbě, literatuře a umění obecně (plus ve spoustě dalších oblastí - móda, sport atd.). Můžete se spolehnout, že budoucí generace budou adorovat právě ty současné komiksovky (samozřejmě ne všechny do jedné, ale chápeme se*:)*) a řadit je po bok všech těch skvělých filmů z ještě dávnější minulosti a nadávat na filmy / populární žánr v jejich době. Znamená to, že takoví lidé mají pravdu a filmy jsou horší a horší? Samozřejmě, že ne. V každé (opakuji, v každé) době vznikají dobré / originální / myšlenkově hodnotné/ whatever filmy (vedle výplachovek / omalovánek / digibordelu / whatever).
17 0
reagovat
reaguje na: HAL
Tady jen v rychlosti. Pokud tohle oznacujes za posun, tak je pro me svym zpusobem cest, ze nekdo jako ty pise neco o smutnem zivote :) asi tak..
785193
Tady jen v rychlosti. Pokud tohle oznacujes za posun, tak je pro me svym zpusobem cest, ze nekdo jako ty pise neco o smutnem zivote :) asi tak..
785191
2 -9
reagují: HAL
reagovat
Hosi nemam ted ani cas reagovat na vsechny, napisu to teda souhrnne a jednoduse. Ty starsi filmy me proste bavi a to i kdyz je clovek videl xkrat. Vetsina novych nebavi ani napoprve. Znam lidi co ty nove filmy v pulce vypinaji a to driv bylo neco nemyslitelneho.. takze asi tak.
785192
Hosi nemam ted ani cas reagovat na vsechny, napisu to teda souhrnne a jednoduse. Ty starsi filmy me proste bavi a to i kdyz je clovek videl xkrat. Vetsina novych nebavi ani napoprve. Znam lidi co ty nove filmy v pulce vypinaji a to driv bylo neco nemyslitelneho.. takze asi tak.
2 -12
reagovat
On se prostě jen zasekl u těch osmdesátkových akčních fláků a odmítá jakýkoli posun jinam. Obávám se že tohle ke stáru čeká většinu lidí, sám se toho docela děsím až třeba za dvacet let nebudu schopný přijmout to "čím se baví dneska ty mladý", ať už to v té době bude cokoli. Doba mi ostatně ujíždí už teď, dokonce ani na Tik Toku nejsem :D

Není divu že pak na všechny moderní akční filmy nadává, má prostě smutný život. Jen je tedy docela úsměvné že ty staré vychvaluje jako by to byly filmy kdovíjak inteligentní ve srovnání s tím jaké se točí teď... když přitom jediný rozdíl je že většina těch novějších filmů si svou pitomost uvědomuje a přiznává ji, pracuje s ní. Což se ale občas dělo i v minulosti, třeba Arnieho Poslední akční hrdina je v tomhle hrozně nadčasový (a imho právě proto tehdy trochu propadl, předběhl svou dobu)
785191
On se prostě jen zasekl u těch osmdesátkových akčních fláků a odmítá jakýkoli posun jinam. Obávám se že tohle ke stáru čeká většinu lidí, sám se toho docela děsím až třeba za dvacet let nebudu schopný přijmout to "čím se baví dneska ty mladý", ať už to v té době bude cokoli. Doba mi ostatně ujíždí už teď, dokonce ani na Tik Toku nejsem *:D* Není divu že pak na všechny moderní akční filmy nadává, má prostě smutný život. Jen je tedy docela úsměvné že ty staré vychvaluje jako by to byly filmy kdovíjak inteligentní ve srovnání s tím jaké se točí teď... když přitom jediný rozdíl je že většina těch novějších filmů si svou pitomost uvědomuje a přiznává ji, pracuje s ní. Což se ale občas dělo i v minulosti, třeba Arnieho Poslední akční hrdina je v tomhle hrozně nadčasový (a imho právě proto tehdy trochu propadl, předběhl svou dobu)
11 0
reagují: LV426
reagovat
reaguje na: LV426
Chlape ty seš stokrát větší konzerva než já a to je co říct. :D 8)
785190
Chlape ty seš stokrát větší konzerva než já a to je co říct. *:D* *8)*
785138
12 0
reagovat
Doba jde dopředu, nedá se nic dělat. Osmdesátá a devadesátá léta přály akčním filmům. Dnes jsou v módě komiksove filmy.
Spousta herců to pochopila (Kurt Russell, Stallone, Lundgren) a odskočila si klidně přivydělat do Marvelu nebo DC. 
Pak je takový Willis, který to nikdy nepochopí a bude točit filmy, které nikoho v této době nezajímají a stal se z něj protivný dědek.
Tak se s tím smiř, pust si Posledního skauta a nech ostatní si užívat zase jejich nadšení z komiksových filmů.
A k té poznámce o MZ Speciálu... Pochybuju, že by Hlad a spol nevzpomínali za 30 let na nejzásadnější filmy této doby, jako byli třeba Avengers.
785189
Doba jde dopředu, nedá se nic dělat. Osmdesátá a devadesátá léta přály akčním filmům. Dnes jsou v módě komiksove filmy. Spousta herců to pochopila (Kurt Russell, Stallone, Lundgren) a odskočila si klidně přivydělat do Marvelu nebo DC.  Pak je takový Willis, který to nikdy nepochopí a bude točit filmy, které nikoho v této době nezajímají a stal se z něj protivný dědek. Tak se s tím smiř, pust si Posledního skauta a nech ostatní si užívat zase jejich nadšení z komiksových filmů. A k té poznámce o MZ Speciálu... Pochybuju, že by Hlad a spol nevzpomínali za 30 let na nejzásadnější filmy této doby, jako byli třeba Avengers.
13 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se