Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Nejlepší filmy roku 2020

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
  1. To The Ends of The Earth
  2. A Sun
  3. The Wild Goose Lake
  4. Chlast
  5. Beasts Clawing At Straws
  6. Shithouse
  7. The Woman Who Ran
  8. Never Rarely Sometimes Always
  9. Mank
  10. Období dešťů
Nevešlo se: Better Days, Days, Čas lovit, Hater, Neviditelný
Oblíbený film: Neviditelný
Nejzábavnější film: Čas lovit
Film, který jsem neviděl a štve mě to: Minari, Sekerka, Chicagský tribunál
Nejlepší český film: V síti
Guilty Pleasure: Host
775655
[list=1][*]To The Ends of The Earth[/*][*]A Sun[/*][*]The Wild Goose Lake[/*][*]Chlast[/*][*]Beasts Clawing At Straws[/*][*]Shithouse[/*][*]The Woman Who Ran[/*][*]Never Rarely Sometimes Always[/*][*]Mank[/*][*]Období dešťů[/*][/list][b]Nevešlo se: [/b]Better Days, Days, Čas lovit, Hater, Neviditelný [b]Oblíbený film: [/b]Neviditelný [b]Nejzábavnější film: [/b]Čas lovit [b]Film, který jsem neviděl a štve mě to: [/b]Minari, Sekerka, Chicagský tribunál [b]Nejlepší český film: [/b]V síti [b]Guilty Pleasure: [/b]Host
4 -1
reagovat
reaguje na: Mack.
:+ Taky bych měl Na nože asi na prvním místě,ale je fakt, že jsem plno kousků ještě neviděl... 
775648
*:+* Taky bych měl Na nože asi na prvním místě,ale je fakt, že jsem plno kousků ještě neviděl... 
775628
2 0
reagovat
reaguje na: Cival
Nevím, nepřipadá mi to tak. 4, 5 let jsem tady nic nepsal a zpátky mě více méně nahnal jen covid a věci s tím spjaté.  Povznést... To bych to musel prožívat, aby nějak řešil, jestli se potřebuji povznést nebo ne.  Jen konstatuji. Vždycky. Tenet je pro mě 6/10 film a nemám pocit, že třeba US kritici to přijali nějak skvostně a úžasně. Warneři... no, tam se vedení mění každé tři roky, či-li tam dlouhodobě asi něco úplně nefunguje. A za tah s Maxem jsem je chválil, pokud se nepletu. Kritizovat Česko... tak záleží v čem, ale žádné demonstrace a petice jak někteří psychopatičtí jedinci nepodporuji.  Myslím, že se mou kritiku čehokoliv / kohokoliv snažím něčím podložit, ne jen aby to bylo v rovině "subjektivní pravdy". Spíš mi připadá dětinské a absurdní něco jen tak plácnout, zařvat a poserte se. Že budu mít názor, který není sluníčkový... Realita není Instagram a podobný hlouposti. Nebo že budu mít očekávání... A kdo je nemá. ;) Samozřejmě, jako každý jiný diskuzák je i MZ neředěná bublina. ;) Jinak ale přeji hezký večer. 
775636
Nevím, nepřipadá mi to tak. 4, 5 let jsem tady nic nepsal a zpátky mě více méně nahnal jen covid a věci s tím spjaté.  Povznést... To bych to musel prožívat, aby nějak řešil, jestli se potřebuji povznést nebo ne.  Jen konstatuji. Vždycky. Tenet je pro mě 6/10 film a nemám pocit, že třeba US kritici to přijali nějak skvostně a úžasně. Warneři... no, tam se vedení mění každé tři roky, či-li tam dlouhodobě asi něco úplně nefunguje. A za tah s Maxem jsem je chválil, pokud se nepletu. Kritizovat Česko... tak záleží v čem, ale žádné demonstrace a petice jak někteří psychopatičtí jedinci nepodporuji.  Myslím, že se mou kritiku čehokoliv / kohokoliv snažím něčím podložit, ne jen aby to bylo v rovině "subjektivní pravdy". Spíš mi připadá dětinské a absurdní něco jen tak plácnout, zařvat a poserte se. Že budu mít názor, který není sluníčkový... Realita není Instagram a podobný hlouposti. Nebo že budu mít očekávání... A kdo je nemá. *;)* Samozřejmě, jako každý jiný diskuzák je i MZ neředěná bublina. *;)* Jinak ale přeji hezký večer. 
775624
6 -3
reagovat
Celou topku nedám, protože ty filmy jsou fakt hodně promichany. Ale 1. Na nože je jasný. Na ten film je radost koukat i poněkolikáté.
775628
Celou topku nedám, protože ty filmy jsou fakt hodně promichany. Ale 1. Na nože je jasný. Na ten film je radost koukat i poněkolikáté.
4 -1
reagují: remy
reagovat
reaguje na: KarelR
Bylo by strašně super, kdybyste tohle s do_odem zase obnovili :+

Je to sice 2 roky stará věc, ale jeden z nejzábavnějších letošních zážitků jsem strávil u Call of Duty WW2, nádherný filmový příběh a jedno z nej WW2 od Band of Brothers. Skvělý cut scény s Joshem Duhamelem a Jonathanem Tuckerem. Dohrál jsem to za odpoledne. 
775626
Bylo by strašně super, kdybyste tohle s do_odem zase obnovili *:+* Je to sice 2 roky stará věc, ale jeden z nejzábavnějších letošních zážitků jsem strávil u Call of Duty WW2, nádherný filmový příběh a jedno z nej WW2 od Band of Brothers. Skvělý cut scény s Joshem Duhamelem a Jonathanem Tuckerem. Dohrál jsem to za odpoledne. 
775586
2 -1
reagovat
reaguje na: The Joker
Proti tobe se citim fakt jako kral zivotniho optimismu :D:D Vzdyt uz x let jen brblas jak je vsude vsechno v hajzlu, od Ceska pres Warnery az po Nolanovu ložnici, jak zahorklej dedek :D Nechces se nad to trochu povznest? ;)
775624
Proti tobe se citim fakt jako kral zivotniho optimismu *:D**:D* Vzdyt uz x let jen brblas jak je vsude vsechno v hajzlu, od Ceska pres Warnery az po Nolanovu ložnici, jak zahorklej dedek *:D* Nechces se nad to trochu povznest? *;)*
775567
7 -4
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: 5h1nj1
No ale jsi na českých stránkách, takže je to logický. Můžeš samozřejmě i na německý, anglický, čínský, nebo prostě na ty stránky, kde žiješ, a tam to bude pro tebe relevantní. 
Každý ať si dělá co považuje za dobré, já jsem rád, že do jisté míry oficiální velké stránky typu MovieZone se řídí tímhle základním pravidlem.  Už z dob magazínů Premiere a Cinema, (kdy prodleva mezi filmy v zahraničí a u nás byla šílená a už byla možnost pirátství) to mám prostě tak zajetý. A dá to rozum, jak po legální a slušné stránce, tak i po stránce informační hodnoty pro běžného konzumenta. 
775615
No ale jsi na českých stránkách, takže je to logický. Můžeš samozřejmě i na německý, anglický, čínský, nebo prostě na ty stránky, kde žiješ, a tam to bude pro tebe relevantní.  Každý ať si dělá co považuje za dobré, já jsem rád, že do jisté míry oficiální velké stránky typu MovieZone se řídí tímhle základním pravidlem.  Už z dob magazínů Premiere a Cinema, (kdy prodleva mezi filmy v zahraničí a u nás byla šílená a už byla možnost pirátství) to mám prostě tak zajetý. A dá to rozum, jak po legální a slušné stránce, tak i po stránce informační hodnoty pro běžného konzumenta. 
775613
1 -4
reagovat
reaguje na: lucasino
Aha, mas pravdu, je tam seznam. Dekuji.
Sice se v tom neda nic filtrovat, obsahuje i stare tituly a nevim, jestli pocita s VOD premierami, ale alespon neco. Proc to tedy nemaji jako podminku v
podrobnem vyhledavani, kdyz tu informaci o premiere zjevne v databazi
maji, to tedy netusim. Tam jsem to logicky hledal v prvni rade.

Kazdopadne jsem se utvrdil, ze film roku podle CESKE metriky byl pro me tedy Gentlemen. :)
A dle ocekavani, nekolik veci z me topky tu bohuzel vubec neprobehlo (a ani hadam neprobehne).

Btw, ve svem "no hate" prispevku to trochu zbytecne dramatizujes.
V dnesni globalni spolecnosti me bezne nezajima stav v nejake nepodstatne
dire uprostred Evropy, v ktere se ani zrovna nemusim nachazet. :p
V me filmove databazi jsou proste data premier naparovana z IMDB databaze,
kterou jsem po dlouhem zvazovani pred davnymi lety zvolil jako
smerodatnou.
Tak jsem jen netusil, podle jakeho klice bych mel ted porovnat s temi seznamy, co tu byly uvedeny.
Nejake nesmyslne reci o piratstvi si nech od cesty, nebo te umlatim svymi hromadami bluray disku! :p
775613
Aha, mas pravdu, je tam seznam. Dekuji. Sice se v tom neda nic filtrovat, obsahuje i stare tituly a nevim, jestli pocita s VOD premierami, ale alespon neco. Proc to tedy nemaji jako podminku v podrobnem vyhledavani, kdyz tu informaci o premiere zjevne v databazi maji, to tedy netusim. Tam jsem to logicky hledal v prvni rade. Kazdopadne jsem se utvrdil, ze film roku podle CESKE metriky byl pro me tedy Gentlemen. :) A dle ocekavani, nekolik veci z me topky tu bohuzel vubec neprobehlo (a ani hadam neprobehne). Btw, ve svem "no hate" prispevku to trochu zbytecne dramatizujes. V dnesni globalni spolecnosti me bezne nezajima stav v nejake nepodstatne dire uprostred Evropy, v ktere se ani zrovna nemusim nachazet. :p V me filmove databazi jsou proste data premier naparovana z IMDB databaze, kterou jsem po dlouhem zvazovani pred davnymi lety zvolil jako smerodatnou. Tak jsem jen netusil, podle jakeho klice bych mel ted porovnat s temi seznamy, co tu byly uvedeny. Nejake nesmyslne reci o piratstvi si nech od cesty, nebo te umlatim svymi hromadami bluray disku! :p
775603
5 -1
reagují: lucasino
reagovat
Vážená redakce, neuvažujete společně se čtenáři během například již ledna 2021stanovit z nejlepších filmů roku, nejlepší film prvních dvaceti let 21 století?
Je dobře, že Tři redaktoři nezapomněli i na adaptaci Dreyfusovi aféry. Neviděl jsem zatím Tribunál, podívám se na něj. Osobně bych k nejlepším filmům  zařadil: Na Nože a Vlkochodce (pro mne je scéna kde Mebh Óg MacTíre a Robyn Goodfellowe jsou poprvé spolu ve vlčí podobě s písničkou od Aurory na pozadí, i jeden z nejlepších filmových momentů roku 2020). A do žebříčku řadím subjektivně i The Last of US II, je to sice hra, ale pro mne je toto dílo nejlepší umělecká počin tohoto roku, uvidíme jak si povede na HBO.
775612
Vážená redakce, neuvažujete společně se čtenáři během například již ledna 2021stanovit z nejlepších filmů roku, nejlepší film prvních dvaceti let 21 století? Je dobře, že Tři redaktoři nezapomněli i na adaptaci Dreyfusovi aféry. Neviděl jsem zatím Tribunál, podívám se na něj. Osobně bych k nejlepším filmům  zařadil: Na Nože a Vlkochodce (pro mne je scéna [spoiler]kde Mebh Óg MacTíre a Robyn Goodfellowe jsou poprvé spolu ve vlčí podobě s písničkou od Aurory na pozadí, i jeden z nejlepších filmových momentů roku 2020[/spoiler]). A do žebříčku řadím subjektivně i The Last of US II, je to sice hra, ale pro mne je toto dílo nejlepší umělecká počin tohoto roku, uvidíme jak si povede na HBO.
2 -4
reagovat

TOP filmy 2020 bez určení pořadí

El hoyo
First Cow
Little Women
Never Rarely Sometimes Always
Possessor
Shirley
Swallow
Tenet
The Assistant
Uncut Gems

Čestné uznání: Adults in the Room, Birds of Prey, Gretel and Hansel, Jojo Rabbit, Kajillionaire, Mulan, The Devil All the Time, The Invisible Man, The Lighthouse, True History of the Kelly Gang

Česká zmínka: Modelář (český film roku), Princezna zakletá v čase, Smečka

Zklamání roku: 1917, Borat Subsequent Moviefilm, Da 5 Bloods, Emma, Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga, Hillbilly Elegy, I'm Thinking of Ending Things, On the Rocks, The Trial of the Chicago 7, The Vast of Night

Neviděno: Ammonite, Mank, The Midnight Sky

775611
[b]El hoyo First Cow Little Women Never Rarely Sometimes Always Possessor Shirley Swallow Tenet The Assistant Uncut Gems [/b]Čestné uznání:[b] Adults in the Room, Birds of Prey, Gretel and Hansel, Jojo Rabbit, Kajillionaire, Mulan, The Devil All the Time, The Invisible Man, The Lighthouse, True History of the Kelly Gang [/b]Česká zmínka: [b]Modelář [/b](český film roku), [b]Princezna zakletá v čase, Smečka [/b]Zklamání roku: [b]1917, Borat Subsequent Moviefilm, Da 5 Bloods, Emma, Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga, Hillbilly Elegy, I'm Thinking of Ending Things, On the Rocks, The Trial of the Chicago 7, The Vast of Night [/b]Neviděno: [b]Ammonite, Mank, The Midnight Sky[/b] [b] [/b]
TOP filmy 2020 bez určení pořadí
4 -10
reagovat

2020

Bez poradia

Chlast
Little Women
Tenet
The Lighhouse
Uncut Gems
Jojo Rabbit
Gentlemen
The Devil All the time
The Trial of Chicago 7
Víkend na chate 
775610
Bez poradia Chlast Little Women Tenet The Lighhouse Uncut Gems Jojo Rabbit Gentlemen The Devil All the time The Trial of Chicago 7 Víkend na chate 
2020
1 -1
reagovat
reaguje na: Randal K.

Absolutne

Ma nenapadlo porovnavat WW84 a Tenet ale ako si to napísal tak máš veru pravdu. Pre mňa osobne je ďalšia paralela tých filmov ich "nediváckosť", mne sa Tenet páčil predsa len o dosť viac, ako pointa je tam, dokonca nie taká prvoplánová, ten vysvetlený grandfather paradox tomu dáva trošku zmysel, mne sa dokonca páči ako studené to miestami je, Nolan je tu mega autorský, točí si to trošku pre seba, podobne ako minulý rok Tarantinov Hollywood. Paradoxne na mňa tie emócie fungujú v Tenete asi najviac u Nolana za dlhé roky, len si ich divák musí možno trosku domyslieť. Ani nerozmumiem tým výtkam že chybaju herci s charizmou. Scénka s Pattinsonom a Washingtonom na konci, ako prišlo mi to o dosť silnejšie ako Inception (žena deti), tie postavy majú dobrú bro chémiu, Debicki hrá veľmi dobre len ju obmedzuje jej scenár a postava, ale to suvisí s tým že Nolan nevie proste napísať plnokrvnú ženskú postavu, ale nejak to ani v jeho fipmoch nikdy nehľadám, keďže jeho filmarina bola vždy o iných kvalitách.

No a späť k WW84, podobne mi príde že ten film celkom míňa divákov komiks univerza, lebo Jenkins ho cielene natočila pomerne autorsky inak, s minomom akcie, nejakou emocionalitou postáv a návratom ku 80 tkam, ktoré má zrejme rada. Ako správne napísal jeden recenzent tu, príde mu akoby ten film bol natočený 2 roky pred prvým Iron Manom keď sa ešte nevedelo čo so superhrdinami. Osobne si myslím že to bol jej zámer, starosvetská romantika, nejaké to dobrodružstvo s dávkou eskapizmu za monumentálnej hudby. Výsledok je o poznanie horší ale stále to nie je imho filmový brak.

O oboch filmoch by sa dalo povedať, they dont make movies like this anymore .:)
775609
Ma nenapadlo porovnavat WW84 a Tenet ale ako si to napísal tak máš veru pravdu. Pre mňa osobne je ďalšia paralela tých filmov ich "nediváckosť", mne sa Tenet páčil predsa len o dosť viac, ako pointa je tam, dokonca nie taká prvoplánová, ten vysvetlený grandfather paradox tomu dáva trošku zmysel, mne sa dokonca páči ako studené to miestami je, Nolan je tu mega autorský, točí si to trošku pre seba, podobne ako minulý rok Tarantinov Hollywood. Paradoxne na mňa tie emócie fungujú v Tenete asi najviac u Nolana za dlhé roky, len si ich divák musí možno trosku domyslieť. Ani nerozmumiem tým výtkam že chybaju herci s charizmou. Scénka s Pattinsonom a Washingtonom na konci, ako prišlo mi to o dosť silnejšie ako Inception (žena deti), tie postavy majú dobrú bro chémiu, Debicki hrá veľmi dobre len ju obmedzuje jej scenár a postava, ale to suvisí s tým že Nolan nevie proste napísať plnokrvnú ženskú postavu, ale nejak to ani v jeho fipmoch nikdy nehľadám, keďže jeho filmarina bola vždy o iných kvalitách. No a späť k WW84, podobne mi príde že ten film celkom míňa divákov komiks univerza, lebo Jenkins ho cielene natočila pomerne autorsky inak, s minomom akcie, nejakou emocionalitou postáv a návratom ku 80 tkam, ktoré má zrejme rada. Ako správne napísal jeden recenzent tu, príde mu akoby ten film bol natočený 2 roky pred prvým Iron Manom keď sa ešte nevedelo čo so superhrdinami. Osobne si myslím že to bol jej zámer, starosvetská romantika, nejaké to dobrodružstvo s dávkou eskapizmu za monumentálnej hudby. Výsledok je o poznanie horší ale stále to nie je imho filmový brak. O oboch filmoch by sa dalo povedať, they dont make movies like this anymore .*:)*
Absolutne
775595
1 -6
reagovat
reaguje na: lucasino
Hele, nechci tady ty clanky furt dokola repostovat, ale... Dle zpravy EU jejich 446M obyvatel stahlo Justice League 43M krat. Fakt to neni jen o CR, i kdyz je popularni tvrdit opak. Jestli neco, tak je v Cesku nedostatecny vztah a vnimani kultury, ci-li se toci absolutni shity a vic subscribers ma Netflix na % populace i v Rumunsku a Madarsku. Ale... je rok 2020, studia maji streamy, v CR bezi porad i Moje Kino Doma, je jen na nich, jak k tomu pristoupi. Tuplem v dobe pandemie, kdy je zjevny, ze Evropa to bude mit tezky jeste 3-4 mesice. Ze je dnes zajima se hlavne zavdecit Wall Street a vse ostatni ted jde stranou svedci o jejich vztahu k potencialnim zakaznikum a ne ze ne.
775608
Hele, nechci tady ty clanky furt dokola repostovat, ale... Dle zpravy EU jejich 446M obyvatel stahlo Justice League 43M krat. Fakt to neni jen o CR, i kdyz je popularni tvrdit opak. Jestli neco, tak je v Cesku nedostatecny vztah a vnimani kultury, ci-li se toci absolutni shity a vic subscribers ma Netflix na % populace i v Rumunsku a Madarsku. Ale... je rok 2020, studia maji streamy, v CR bezi porad i Moje Kino Doma, je jen na nich, jak k tomu pristoupi. Tuplem v dobe pandemie, kdy je zjevny, ze Evropa to bude mit tezky jeste 3-4 mesice. Ze je dnes zajima se hlavne zavdecit Wall Street a vse ostatni ted jde stranou svedci o jejich vztahu k potencialnim zakaznikum a ne ze ne.
775604
4 -1
reagovat
reaguje na: lucasino
Rozhodně by člověk pirátit neměl, ať už mu situace na trhu nahrává jakkoliv. 
A pít a kurvit se by taky neměl, ale zkrátka ho to baví. Tak bych to přirovnal k této dynamice.
775607
Rozhodně by člověk pirátit neměl, ať už mu situace na trhu nahrává jakkoliv.  A pít a kurvit se by taky neměl, ale zkrátka ho to baví. Tak bych to přirovnal k této dynamice.
775604
6 -2
reagovat
reaguje na: The Joker
No ale tak to bohužel je. To neznamená, že ten film musím krást. 
Já jsem třeba sběratel Blu-ray a stačí se podívat na naši nabídku titulů a na nabídku v sousedním Rakousku. Každý trh je prostě jiný. U nás do velké míry způsobeno právě tím pirátstvím. 
775604
No ale tak to bohužel je. To neznamená, že ten film musím krást.  Já jsem třeba sběratel Blu-ray a stačí se podívat na naši nabídku titulů a na nabídku v sousedním Rakousku. Každý trh je prostě jiný. U nás do velké míry způsobeno právě tím pirátstvím. 
775600
1 -8
reagují: The Joker, Lodbrok
reagovat
reaguje na: 5h1nj1
Je to tam, stačí jít do sekce kino premiéry a tam dát kompletní přehled premiér a zvolit rok. 
775603
Je to tam, stačí jít do sekce kino premiéry a tam dát kompletní přehled premiér a zvolit rok. 
775598
2 -1
reagují: 5h1nj1
reagovat
reaguje na: lucasino
Mne zas pripada ubohy pristup studii k neamerickym trhum. Bylo to u Tenet a pokracuje to dal. A to ani nezminuji nabidku streamu. Jedina priorita US. Pak Cina. Pak Kanada, UK, Aus. Pak Francie, Nemecko. Pak Korea. Pak zbytek bohate Evropy. Pak ta silnejsi Asie. A potom nekde ti trpaslici. :+
775600
Mne zas pripada ubohy pristup studii k neamerickym trhum. Bylo to u Tenet a pokracuje to dal. A to ani nezminuji nabidku streamu. Jedina priorita US. Pak Cina. Pak Kanada, UK, Aus. Pak Francie, Nemecko. Pak Korea. Pak zbytek bohate Evropy. Pak ta silnejsi Asie. A potom nekde ti trpaslici. *:+*
775596
6 -1
reagují: lucasino
reagovat
reaguje na: KarelR
Ok, diky. A kde najdu takovy seznam vsech filmu s lokalni premierou 2020?
Kdyz jsem vylistoval tituly na CSFD, taky to hledalo podle svetove premiery...
775598
Ok, diky. A kde najdu takovy seznam vsech filmu s lokalni premierou 2020? Kdyz jsem vylistoval tituly na CSFD, taky to hledalo podle svetove premiery...
775594
2 -1
reagují: lucasino
reagovat
reaguje na: 5h1nj1

No hate, ale musím to ze sebe dostat :D

Škoda, že lidi pořád nechápou pointu. Aby mohli film oficiálně vidět, musí mít oficiální premiéru. A jsme v ČR, takže oficiální českou premiéru. Proto tu nebude Soul, u nás má premiéru až v lednu. Pirátské možnosti se ignorují.. Pirátit v dnešní době film mi přijde fakt ubohý. A pochybuju, že například 800 hodnotících na ČSFD vidělo WW84 na Slovensku v kině (2 dny) a nebo přes VPN na Maxu. Hnus. Nemám peníze? Tak na to nečumím. Mám peníze? Tak si počkám. V dnešní době myslím není kam spěchat...
Takže proto se do výročních seznamů berou české premiéry toho daného roku. Asi by ten žebříček neměl význam, kdyby tam byl film, který u nás ještě oficiálně není možné vidět. 
775596
Škoda, že lidi pořád nechápou pointu. Aby mohli film oficiálně vidět, musí mít oficiální premiéru. A jsme v ČR, takže oficiální českou premiéru. Proto tu nebude Soul, u nás má premiéru až v lednu. Pirátské možnosti se ignorují.. Pirátit v dnešní době film mi přijde fakt ubohý. A pochybuju, že například 800 hodnotících na ČSFD vidělo WW84 na Slovensku v kině (2 dny) a nebo přes VPN na Maxu. Hnus. Nemám peníze? Tak na to nečumím. Mám peníze? Tak si počkám. V dnešní době myslím není kam spěchat... Takže proto se do výročních seznamů berou české premiéry toho daného roku. Asi by ten žebříček neměl význam, kdyby tam byl film, který u nás ještě oficiálně není možné vidět. 
No hate, ale musím to ze sebe dostat :D
775593
2 -9
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: gaboo
Parádnu hudbu, kameru, triky a kurva dobre natočených je X blockbusterov. 

To je to na čo poniektorí pri Nolanovi poukazujú - uňho sa často prehliadajú nedostatky, ktoré sú vytýkané iným filmom a zároveň sa ako pozitíva vyzdvihujú veci, ktoré ako pozitíva pri iných filmoch vyzdvihované nie sú. Je okolo neho trošku kult (a ja ho mám rád). 

Mne sa Tenet páčil ako zábava, je vyšpekulovaný komplexne, ale je to blbosť. To inverzné plynutie času je nezmysel. A ľudia to u Nolana ospravedlňujú, lebo "je to predsa Nolan" a IMO aj preto, že Nolanove filmy majú civilnú, "bondovskú" a "dospelo" pôsobiacu vizuálnu štylizáciu a výpravu. Prehliada sa fakt, že postavy Washingtona a Pattinsona sú bez  akejkoľvek psychológie, že Branaghov oligarcha je ako priemerný bondovský villain (a že Branagh miestami solídne prehráva), atď. 

Napríklad Ďuro Červenák na CSFD dá Tenetu 5 hviezd a píše o tom, že tam "nie je čo nechápať" a o "famóznej hudbe" a potom WW1984 vytkne, že dej má "šialene stupídnu zápletku" a že "Zimmer hučí s techno verziou Morriconeho Misie". Čiže absurdná blbosť Tenet sa pri "sofistikovanom dospelom thrilleri" veľkoryso prehliada a pri prepálenom komikse o amazonke z cudzej planéty je to isté vytýkané. Je to trošku dvojitý meter, nie že nie...A nič v zlom, ale soundtrack WW1984 je vo viacerých recenziách chválený ako jedna z naj vecí čo Zimmer zložil, ja soundtracky počúvam dlhé, dlhé roky a osobne si dovolím povedať, že Zimmer Goranssona pomerne zadupáva do zeme (a to sa mi soundtrack Tenet páči).

Proste veľa ľudí hodnotí podľa kolektívneho úzusu - jednoducho keď je názor, že Tenet je "komplikovaná pecka od majstra nie pre každého" tak mnohí aktívne hľadajú veci čo sa im na filme páčia. A naopak keď je kolektívny úzus, aj zo zámoria, že WW1984 je "stupídna blbosť", tak to funguje rovnako a aktívne sa hľadajú veci čo sa filmu vytýkajú. Podobne napríklad dopadlo aj Hillbilly Elegy, ktoré nie je žiadny zázrak, ale stačí pár hysterických recenzií o "misery porn" (či ako to bolo) a už to každý recenzent kopíruje, lebo proste tie negatívne recenzie už má v hlave a film pozerá s vopred ovplyvneným názorom. 

Hovorím - mne sa Tenet páčil, ale kebyže mu objektívne chceme vytýkať veci, ktoré sa vytýkajú iným filmom, nájdu sa.  
775595
Parádnu hudbu, kameru, triky a kurva dobre natočených je X blockbusterov.  To je to na čo poniektorí pri Nolanovi poukazujú - uňho sa často prehliadajú nedostatky, ktoré sú vytýkané iným filmom a zároveň sa ako pozitíva vyzdvihujú veci, ktoré ako pozitíva pri iných filmoch vyzdvihované nie sú. Je okolo neho trošku kult (a ja ho mám rád).  Mne sa Tenet páčil ako zábava, je vyšpekulovaný komplexne, ale je to blbosť. To inverzné plynutie času je nezmysel. A ľudia to u Nolana ospravedlňujú, lebo "je to predsa Nolan" a IMO aj preto, že Nolanove filmy majú civilnú, "bondovskú" a "dospelo" pôsobiacu vizuálnu štylizáciu a výpravu. Prehliada sa fakt, že postavy Washingtona a Pattinsona sú bez  akejkoľvek psychológie, že Branaghov oligarcha je ako priemerný bondovský villain (a že Branagh miestami solídne prehráva), atď.  Napríklad Ďuro Červenák na CSFD dá Tenetu 5 hviezd a píše o tom, že tam "nie je čo nechápať" a o "famóznej hudbe" a potom WW1984 vytkne, že dej má "šialene stupídnu zápletku" a že "Zimmer hučí s techno verziou Morriconeho Misie". Čiže absurdná blbosť Tenet sa pri "sofistikovanom dospelom thrilleri" veľkoryso prehliada a pri prepálenom komikse o amazonke z cudzej planéty je to isté vytýkané. Je to trošku dvojitý meter, nie že nie...A nič v zlom, ale soundtrack WW1984 je vo viacerých recenziách chválený ako jedna z naj vecí čo Zimmer zložil, ja soundtracky počúvam dlhé, dlhé roky a osobne si dovolím povedať, že Zimmer Goranssona pomerne zadupáva do zeme (a to sa mi soundtrack Tenet páči). Proste veľa ľudí hodnotí podľa kolektívneho úzusu - jednoducho keď je názor, že Tenet je "komplikovaná pecka od majstra nie pre každého" tak mnohí aktívne hľadajú veci čo sa im na filme páčia. A naopak keď je kolektívny úzus, aj zo zámoria, že WW1984 je "stupídna blbosť", tak to funguje rovnako a aktívne sa hľadajú veci čo sa filmu vytýkajú. Podobne napríklad dopadlo aj Hillbilly Elegy, ktoré nie je žiadny zázrak, ale stačí pár hysterických recenzií o "misery porn" (či ako to bolo) a už to každý recenzent kopíruje, lebo proste tie negatívne recenzie už má v hlave a film pozerá s vopred ovplyvneným názorom.  Hovorím - mne sa Tenet páčil, ale kebyže mu objektívne chceme vytýkať veci, ktoré sa vytýkajú iným filmom, nájdu sa.  
775580
9 -7
reagují: Pa3cky
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se