Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Kraťas od tvůrců Raidu je velkou motivací

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
mne ta choreografie k samurajum nesedi, to chtělo činske reálie.
344104
mne ta choreografie k samurajum nesedi, to chtělo činske reálie.
0 0
reagovat
Vy jste fakt játra... s troškou dobryho svetla natocite krasnej kratas i na Nikon d 3100, sice neumi uplne dobre pripojit externi mikrak, ale zvuk si muzete nahrat bokem (coz se i casto dela)...ach jo:)
343918
Vy jste fakt játra... s troškou dobryho svetla natocite krasnej kratas i na Nikon d 3100, sice neumi uplne dobre pripojit externi mikrak, ale zvuk si muzete nahrat bokem (coz se i casto dela)...ach jo*:)*
0 0
reagovat
2 TonyClifton> Proboha, jak te vubec napadlo srovnani s Kurosawou? On tocil opravdovy dramata, vetsinou na Shakespeareovsky motivy, preneseny do prostredi feudalniho Japonska. A v jeho filmech vystupovali" opravdovi" samurajove a ne lidi, co se rezou "katanama" jak penderkama a rikaj tomu samurajsky souboj :P :_) Tohle a Kurosawa ma k sobe podobne daleko jako Excalibur (1981) a Posledni lovec carodejnic (2015) :_)
343910
2 TonyClifton> Proboha, jak te vubec napadlo srovnani s Kurosawou? On tocil opravdovy dramata, vetsinou na Shakespeareovsky motivy, preneseny do prostredi feudalniho Japonska. A v jeho filmech vystupovali" opravdovi" samurajove a ne lidi, co se rezou "katanama" jak penderkama a rikaj tomu samurajsky souboj :P :_) Tohle a Kurosawa ma k sobe podobne daleko jako Excalibur (1981) a Posledni lovec carodejnic (2015) :_)
0 0
reagovat

Axis

Jo, par dukazu mozna i na netu existuje. Ale to je patnact let, hrozne to leti. Byli jsme tenkrat takovy trochu ucha. Resp. kluci kopat umeli, ale to nataceni jsme si spis osahavali. Bitka v zahradnictvi byl ale muj kamarad Michal Reich a jeho studentsky film z Famu (Den draka).
343899
Jo, par dukazu mozna i na netu existuje. Ale to je patnact let, hrozne to leti. Byli jsme tenkrat takovy trochu ucha. Resp. kluci kopat umeli, ale to nataceni jsme si spis osahavali. Bitka v zahradnictvi byl ale muj kamarad Michal Reich a jeho studentsky film z Famu (Den draka).
Axis
0 0
reagovat

imf

Já se tady hlásím o odpověď...Děkuji ;)
343896
Já se tady hlásím o odpověď...Děkuji *;)*
imf
0 0
reagovat

Hal

No je to APS-C, ale se 4K a nabity technologii. S poradnym nasvicenim nemusis resit citlivost, s kvalitnim sklem udelas DOF, mozna ne takovou jako na FF, ale mam vyzkouseno, ze f/1.8 ti i na APS-C udela hezkou hloubku ostrosti. Na bezzrcadlovce mas naopak smulu, to je jejich jedina nevyhoda (jinak totiz treba Panasonic G7 i se sklem za dvacku dela uzasnej obraz se spoustou customizace). Technicke okenko out...
343892
No je to APS-C, ale se 4K a nabity technologii. S poradnym nasvicenim nemusis resit citlivost, s kvalitnim sklem udelas DOF, mozna ne takovou jako na FF, ale mam vyzkouseno, ze f/1.8 ti i na APS-C udela hezkou hloubku ostrosti. Na bezzrcadlovce mas naopak smulu, to je jejich jedina nevyhoda (jinak totiz treba Panasonic G7 i se sklem za dvacku dela uzasnej obraz se spoustou customizace). Technicke okenko out...
Hal
0 0
reagovat
Mat dnesnu techniku pred 10timi rokmi (kedy sa poriadna hlbka ostrosti dala dosiahnut akurat cez DOF adaptery), tak skacem od radosti. Fakt uz sa clovek nemoze na nic vyhovarat a ked sa vyhovara, tak nema talent. :)
343886
Mat dnesnu techniku pred 10timi rokmi (kedy sa poriadna hlbka ostrosti dala dosiahnut akurat cez DOF adaptery), tak skacem od radosti. Fakt uz sa clovek nemoze na nic vyhovarat a ked sa vyhovara, tak nema talent. :)
0 0
reagovat
HAL: Staré manuální skla jsou sice hrozně super, vinětace i geometrie na úrovni dnešních skel, kresba o něco málo slabší, ale pořád imho dostatečná, ale největší problém u těch skel vidím v tom, ne že jsou manuální (což je naopak výhoda), ale že nemají moderní optické členy a z ty skla hodně opticky „deformují“ a neredukují odlesky… Na video, zvlášť „umělecké“ je to hrozně, ale hrozně super a ten obrázek bez přehánění vypadá jak z analogu (logicky), ale do top klavity mají teda hoooodně daleko.
343870
HAL: Staré manuální skla jsou sice hrozně super, vinětace i geometrie na úrovni dnešních skel, kresba o něco málo slabší, ale pořád imho dostatečná, ale největší problém u těch skel vidím v tom, ne že jsou manuální (což je naopak výhoda), ale že nemají moderní optické členy a z ty skla hodně opticky „deformují“ a neredukují odlesky… Na video, zvlášť „umělecké“ je to hrozně, ale hrozně super a ten obrázek bez přehánění vypadá jak z analogu (logicky), ale do top klavity mají teda hoooodně daleko.
0 0
reagovat

imf

D500 těžko, to je APS-C.

A když nechceš aby to stálo moc velkou pálku, je nějaký problém natáčení na FF na staré manuální skla? Opticky jsou pořád skvělé, a ostření se tak jako tak neřeší - a že na Sony nasadíš úplně cokoli je jeho dost velká výhoda. Sám s tím tedy nemám zkušenosti, s tou A7 jsem nedávno běhal po Ostravě, ale měl jsem na ní hlavně Zeiss Batis 25mm f/2, což je jedno z nejlepších skel.
343860
D500 těžko, to je APS-C. A když nechceš aby to stálo moc velkou pálku, je nějaký problém natáčení na FF na staré manuální skla? Opticky jsou pořád skvělé, a ostření se tak jako tak neřeší - a že na Sony nasadíš úplně cokoli je jeho dost velká výhoda. Sám s tím tedy nemám zkušenosti, s tou A7 jsem nedávno běhal po Ostravě, ale měl jsem na ní hlavně Zeiss Batis 25mm f/2, což je jedno z nejlepších skel.
imf
0 0
reagovat

Hal

Rekl si to sam, je rozdil mezi A7 a A7S a A7R. Navic zrovna skla stoji u Sony obrovskou raketu. Jinak samozrejme na nataceni je A7S/R nejvetsi pecka, z levnejsich 4K variant pak Panasonic GH4. Kdo neveri, at se zepta lidi, co toci treba videoklipy nebo online veci (mineno za penize, profesionalne). Samozrejme i z canonackyho nebo nikonackyho fullframu jdou hezky obrazky, ale co se tyce videa, tak zrovna tahle dvojka rychle ztraci prave na Sony (ackoliv se Nikon ted chce pochlapit s D500).

Nex-7 asi Evans pouzival, protoze ji mel doma. Vic bych v tom nevidel. O to vetsi duvod, kdyz natoci tohle pomerne nevyhovujicim nastrojem. Napady maji prednost pred technikou.
343844
Rekl si to sam, je rozdil mezi A7 a A7S a A7R. Navic zrovna skla stoji u Sony obrovskou raketu. Jinak samozrejme na nataceni je A7S/R nejvetsi pecka, z levnejsich 4K variant pak Panasonic GH4. Kdo neveri, at se zepta lidi, co toci treba videoklipy nebo online veci (mineno za penize, profesionalne). Samozrejme i z canonackyho nebo nikonackyho fullframu jdou hezky obrazky, ale co se tyce videa, tak zrovna tahle dvojka rychle ztraci prave na Sony (ackoliv se Nikon ted chce pochlapit s D500). Nex-7 asi Evans pouzival, protoze ji mel doma. Vic bych v tom nevidel. O to vetsi duvod, kdyz natoci tohle pomerne nevyhovujicim nastrojem. Napady maji prednost pred technikou.
Hal
0 0
reagovat

imf

Sony A7 je nová pod 30 a to je na natáčení už výtečně použitelný nástroj. Hlavním kriteriem tady ale byla imho velikost, a NEX je velký pomalu jako GoPro.

Samozřejmě na natáčení specializovaná FF Sony A7S je za dvojnásobek, ale to už jsme u 4K a 400k ISO. To pak jde nasvítit i kapesní baterkou.

343842
Sony A7 je nová pod 30 a to je na natáčení už výtečně použitelný nástroj. Hlavním kriteriem tady ale byla imho velikost, a NEX je velký pomalu jako GoPro. Samozřejmě na natáčení specializovaná FF Sony A7S je za dvojnásobek, ale to už jsme u 4K a 400k ISO. To pak jde nasvítit i kapesní baterkou.
imf
0 0
reagovat
Evans je génius a moc bych tohle chtěl vidět v celovečerním vydání a ani by se tam nemuselo mluvit. IMHO mi to přijde lepší jak půlka produkce Kurosawy, kterou jsem viděl...
343819
Evans je génius a moc bych tohle chtěl vidět v celovečerním vydání a ani by se tam nemuselo mluvit. IMHO mi to přijde lepší jak půlka produkce Kurosawy, kterou jsem viděl...
0 0
reagovat
Raidy jsou super, ale tohle me vubec nebavilo... chybi tomu ta dynamika a "tyvole to byl husteh chvat" feeling. Tady se jen tri lidi plácaj mecema v lese a nataci je nekdo, komu je hrozna zima.

kdyz to porovnam treba s touhle scenou, tak to z lesa pusobi, jako bych to natacel ja.
343818
Raidy jsou super, ale tohle me vubec nebavilo... chybi tomu ta dynamika a "tyvole to byl husteh chvat" feeling. Tady se jen tri lidi plácaj mecema v lese a nataci je nekdo, komu je hrozna zima. kdyz to porovnam treba s touhle [link="https://www.youtube.com/watch?v=SHt6sYe9w9M"]scenou[/link], tak to z lesa pusobi, jako bych to natacel ja.
0 0
reagovat
škoda rotřesené kamery... choreografie by víc vynikla se stabilním obrazem.
343816
škoda rotřesené kamery... choreografie by víc vynikla se stabilním obrazem.
0 0
reagovat
Kratas jsem jeste nevidel, ale to ze Evans ulitava na sve silene choreografii a nevenuje se dejepisu je pro me jako pro filmoveho fandu velike plus. Strasne rad bych videl od Evanse celovecerni samurajsky film, ale tesim se vlastne na cokoli, co spolu se svymi herci/kaskadery/choreografy vyplodi. Btw. do dneska me strasne sere, ze z novych Star Wars byla vystrizena akcni scena tech dvou indoneskych magoru, strasne bych si pral ji videt alespon na BD.
343813
Kratas jsem jeste nevidel, ale to ze Evans ulitava na sve silene choreografii a nevenuje se dejepisu je pro me jako pro filmoveho fandu velike plus. Strasne rad bych videl od Evanse celovecerni samurajsky film, ale tesim se vlastne na cokoli, co spolu se svymi herci/kaskadery/choreografy vyplodi. Btw. do dneska me strasne sere, ze z novych Star Wars byla vystrizena akcni scena tech dvou indoneskych magoru, strasne bych si pral ji videt alespon na BD.
0 0
reagovat
Raid mam rad, ale tenhle kratas nema se samurajskym stylem boje vubec nic spolecnyho... Kdyby si na to vzali cinsky "kung-fu" mece, asi by mne to bolelo min :_)... Ty voe na takovejhle serm (cepel na cepel bum, bum, bac) zadna katana s ostrim z kalene prekladane ocele vyzne kovana nebyla... :- Souboj samuraju naopak spise pripominal souboj pistolniku, kdo rychlejc tasil a presneji seknul tak vyhral... zadny dlouhy sileny sermovacky... Kdyz uz na "serm" doslo, tak se samuraj snazi protivnikuv utok spis odklonit, odrazit stranou, vyhnout se mu a rozhodne nejde takhle brutelne ostri na ostri... ono v tom kratasu je taky videt jak se ty cepele prohybaji a ze to zadny poradny katany nejsou... proste za mne kratas :-
343810
Raid mam rad, ale tenhle kratas nema se samurajskym stylem boje vubec nic spolecnyho... Kdyby si na to vzali cinsky "kung-fu" mece, asi by mne to bolelo min :_)... Ty voe na takovejhle serm (cepel na cepel bum, bum, bac) zadna katana s ostrim z kalene prekladane ocele vyzne kovana nebyla... *:-* Souboj samuraju naopak spise pripominal souboj pistolniku, kdo rychlejc tasil a presneji seknul tak vyhral... zadny dlouhy sileny sermovacky... Kdyz uz na "serm" doslo, tak se samuraj snazi protivnikuv utok spis odklonit, odrazit stranou, vyhnout se mu a rozhodne nejde takhle brutelne ostri na ostri... ono v tom kratasu je taky videt jak se ty cepele prohybaji a ze to zadny poradny katany nejsou... proste za mne kratas *:-*
0 0
reagovat
imf: :+:+:+:+:+ A jinak...
Fullfame je hlavně fajn v tom, že nenatahuje ohniska, což je imho největší problém menších čipů a to, co se ušetří na těle se pak draze vykupuje na široké optice (jako opravdu široké). Ve zbytku je to u videa vlastně i "šumák" - kvalitativně se to pozná s až dalšími investicemi. V tomhle ohledu bych "šetřil" na těle a sahal po "dražších" sklech...
Software spadnul neskutečným způsobem a opět, technicky vybavenější věci jsou mnohdy i kontraproduktivní. V jednoduchosti je síla.
343812
imf: *:+**:+**:+**:+**:+* A jinak... Fullfame je hlavně fajn v tom, že nenatahuje ohniska, což je imho největší problém menších čipů a to, co se ušetří na těle se pak draze vykupuje na široké optice (jako opravdu široké). Ve zbytku je to u videa vlastně i "šumák" - kvalitativně se to pozná s až dalšími investicemi. V tomhle ohledu bych "šetřil" na těle a sahal po "dražších" sklech... Software spadnul neskutečným způsobem a opět, technicky vybavenější věci jsou mnohdy i kontraproduktivní. V jednoduchosti je síla.
0 0
reagovat

imf

Možná si o pamatuju špatně, ale nenatáčel jsi společně s partou mladejch kaskadéru něco podobnýho (myslím škatulkou). Vím že tu byl na MZet i kousek z bitky v zahradnictví, ale víc už z hlavy nevydoluju.
343811
Možná si o pamatuju špatně, ale nenatáčel jsi společně s partou mladejch kaskadéru něco podobnýho (myslím škatulkou). Vím že tu byl na MZet i kousek z bitky v zahradnictví, ale víc už z hlavy nevydoluju.
imf
0 0
reagovat
Jak se to vezme... Premiere CS5 mozna neni nejnovejsi, ale zvlada v podstate vsechno, co potrebujes. A licenci dneska koupis za sedmdesat dolaru. To podle me neni drahy. :) A jasne, fullfame je pro filmovy look idealni, ale to zaciname na ctyriceti tisicich za 6D. Verim, ze s APS-C s rozumnym sklem nadela zacinajici filmar stejne parady. Ono je to taky o sviceni, kdy jde udelat dobrej look fakt i s tim telefonem. Ale to uz do toho prilis vrtame. :)
343808
Jak se to vezme... Premiere CS5 mozna neni nejnovejsi, ale zvlada v podstate vsechno, co potrebujes. A licenci dneska koupis za sedmdesat dolaru. To podle me neni drahy. :) A jasne, fullfame je pro filmovy look idealni, ale to zaciname na ctyriceti tisicich za 6D. Verim, ze s APS-C s rozumnym sklem nadela zacinajici filmar stejne parady. Ono je to taky o sviceni, kdy jde udelat dobrej look fakt i s tim telefonem. Ale to uz do toho prilis vrtame. :)
0 0
reagovat
Dnes skutočne technika nie je drahá, ale tak ako v minulosti aj dnes platí, že nápad je tým najdôležitejším. Filmy typu Záhada Blair With boli natočené príšerne a zožali aj tak veľký úspech. NEX-7 ale nie je FX, ktorý ponúka maximálne možnosti ako sa priblížiť filmovému looku. Ak si všimneme tak aj v najnovších Star Wars boli použité plnoformáty od Canonu (kukni galeriu). Pravdepodobne sa jedná o 5D Mark III. Čiže radšej ako APS-C by som siahol po FX formáte. U týchto fotoaparátoch je však problém s vyššou snímkovacou frekvenciou, ale pre bežné veci sa to dá pužiť, navyše s nejakými super pluginami do After Effects ako napr. Twixtor sa dajú robiť divy. Čo sa týka aplikácií tak taký DaVinci resolve je v basic verzii úplne free, a to sa jedná už o profi nástroj. Čiže možnosti sú len to zasa nehovorme príliš nahlas lebo nás trh zasype lacnými pokusmi bez nápadu.
343805
Dnes skutočne technika nie je drahá, ale tak ako v minulosti aj dnes platí, že nápad je tým najdôležitejším. Filmy typu Záhada Blair With boli natočené príšerne a zožali aj tak veľký úspech. NEX-7 ale nie je FX, ktorý ponúka maximálne možnosti ako sa priblížiť filmovému looku. Ak si všimneme tak aj v najnovších Star Wars boli použité plnoformáty od Canonu ([link="http://film.moviezone.cz/star-wars-sila-se-probouzi/galerie/174190"]kukni galeriu[/link]). Pravdepodobne sa jedná o 5D Mark III. Čiže radšej ako APS-C by som siahol po FX formáte. U týchto fotoaparátoch je však problém s vyššou snímkovacou frekvenciou, ale pre bežné veci sa to dá pužiť, navyše s nejakými super pluginami do After Effects ako napr. Twixtor sa dajú robiť divy. Čo sa týka aplikácií tak taký DaVinci resolve je v basic verzii úplne free, a to sa jedná už o profi nástroj. Čiže možnosti sú len to zasa nehovorme príliš nahlas lebo nás trh zasype lacnými pokusmi bez nápadu.
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se