Kosinski má rozhodně vizuál v malíku. Když se mu do ruky dostane dobrý scénář, tak to stojí za to. Viz Top Gun Maverick a doufejme i nadcházející F1.
Mimochodem tady je pěkné video o natáční Oblivion Why OBLIVION Refused to Settle For Green Screens
|
reagovat
|
. Koncipovat to jen jako procedurální pátrání po někom, kdo zná někoho, kdo zná někoho, kdo bla bla bla a na konci filmu divákům předat, že "pravda je (stále) tam venku", by v tomhle případě bylo trestuhodné mrhání potenciálu.
, bez většího prozrazovaní to dokáže perfektně navodit atmosféru, žádná akce, minimum dialogů a přesto se člověk do kina těší, protože kombinace Nolanova přízemnějšího vizuálu s Harryhausen-like triky, to je něco co jsme ještě neviděli. Estetika kostýmů mi nevadí, protože nás čeká Jáson a Argonauti nebo Souboj Titánů v moderním podání a v režii Nolana, kdo by před pár lety čekal, že se něčeho takového dočkáme.