Diskuze k článku The Covenant: Recenze

příspěvky 1 - 14 Napsat příspěvek
reaguje na: speedy.mail
Ani nevím proč, ale myslel jsem že kluci z Moviezone používaj "alternativní zdroje" jenom v případech nejvyšší nouze. Proto jsem po přečtení recenze a po posledním Moviezone Live hledal nejdřív v ofic. zdrojích :)

Díky všem za odpovědi.
869127
Ani nevím proč, ale myslel jsem že kluci z Moviezone používaj "alternativní zdroje" jenom v případech nejvyšší nouze. Proto jsem po přečtení recenze a po posledním Moviezone Live hledal nejdřív v ofic. zdrojích *:)* Díky všem za odpovědi.
868888
1 -1
reaguje na: Hokumate
V aktuální moment ti nezbyde nic jiného než KODI.
868895
868880
2 0
reaguje na: Hokumate
Na VOD to vyšlo zatím pouze v Severní Americe. Takže je asi zřejmé kde.
868888
868880
3 0
reagují: Hokumate
reaguje na: Hokumate
The film was released in the United States on April 21, 2023, by MGM, and internationally by Amazon Prime Video.
868887
868880
2 0

Kde se dá vidět?

Omlouvám se za přiblblej dotaz, ale po dvaceti minutách hledání to nevidím ani v programech kin, ani na streamech. Poradíte kde se dá vidět?
868880
Kde se dá vidět?
1 0
reagují: esmo, speedy.mail, Bo X Be

7/10

V krátkém sledu dorazila další ritchieovka a tentokrát je to naštěstí radostnější podívaná než v případě nedávného výletu mezi špióny. Výsledkem je totiž poctivá testosteronem a patosem nabitá záležitost, dávající po nepříliš výrazném předchozím počinu vzpomenout na starého dobrého Ritchieho v jeho obvyklé (tj. nadstandardní) formě. Na první pohled to vypadá jako takové ty typické adaptace biografických knih (bývalých) vojáků z jejich působení v bojových operacích v Iráku nebo Afghánistánu, ve kterých se to jen hemží podlými protivníky z řad domorodců a sympatickými frajery z řad příslušníků ozbrojených sil, odolávajícími ohromné přesile. A ono tomu tak i na druhý pohled vlastně je, což s sebou přináší jistá pozitiva a jistá negativa.

S oblíbenými motivy podobných válečných žánrovek jako je chlapské přátelství, loajalita, nebo povinnost a čest (dluhy se mají splácet, víme:D?) se tady pracuje dovedně. Akce je po většinu času hodně fajn (na několika místech potěší příhodně použitá ruční kamera), tempo je svižné a OST je přímo parádní. Ani po herecké stránce si není nač stěžovat. Gyllenhaal hraje výborně (podobné "hrdinné" typy mu sedí), ale možná ještě o něco lepší výkon podává Salim (i díky tomu, že má ve filmu mnohem zajímavější a vděčnější postavu). Z pohledu příběhu, respektive dramaturgie, je to už mírně horší.

Nejzábavnější částí filmu je jeho úvod, který se nese v duchu "obyčejný den v životě vojáka, toho času na misi v Afghánistánu", zakončený přepadem, po kterém se ústřední dvojice vydává na svou odyseu. Během cesty zpět na základnu uprostřed filmu se totiž vlastně nic až tak nebezpečného nebo alespoň zajímavého hlavním postavám nepřihodí, respektive předpokládal jsem, že si projdou násobně větším "očistcem", což trochu snižuje váhu celého tohohle podniku, ale natočeno je to atraktivně, takže dejme tomu. Doposud veskrze kladné dojmy bohužel narušuje zbytek filmu se zachraňováním tlumočníka, který je překvapivě odbytý dějově i realizačně, jako by daná část byla ve filmu čistě jen z povinnosti a Ritchie chtěl mít hlavně všechno co nejrychleji za sebou.

Nejen to, celá záchranná mise v závěru působí jako z úplně jiného (a bohužel mnohem horšího) filmu. Ritchie se sice dokáže udržet na uzdě až do konce a akce v jeho podání není zdaleka tak přepálená a téměř až na hraně parodie jako je tomu třeba v případě Baye, ale ten kontrast mezi veškerým předchozím dějem a závěrečnou čtvrt hodinou stran realistického přístupu je jasně rozpoznatelný. Z uvěřitelného survivalu se najednou přepne do regulérní hordy s nekonečnými zástupy protivníků, kteří padají jako kuželky a netrefí ani stodolu, ale srdnatě se ve vlnách dál a dál vrhají do náruče smrti, aby se následně vyrukovalo s tou nejtypičtější klišovitou záchranou na poslední chvíli jaká snad existuje (deus ex machina se tady jmenuje AC-130). Škoda rozpačitého finále, jinak by to byla pecka.
868608
V krátkém sledu dorazila další ritchieovka a tentokrát je to naštěstí radostnější podívaná než v případě nedávného výletu mezi špióny. Výsledkem je totiž poctivá testosteronem a patosem nabitá záležitost, dávající po nepříliš výrazném předchozím počinu vzpomenout na starého dobrého Ritchieho v jeho obvyklé (tj. nadstandardní) formě. Na první pohled to vypadá jako takové ty typické adaptace biografických knih (bývalých) vojáků z jejich působení v bojových operacích v Iráku nebo Afghánistánu, ve kterých se to jen hemží podlými protivníky z řad domorodců a sympatickými frajery z řad příslušníků ozbrojených sil, odolávajícími ohromné přesile. A ono tomu tak i na druhý pohled vlastně je, což s sebou přináší jistá pozitiva a jistá negativa.   S oblíbenými motivy podobných válečných žánrovek jako je chlapské přátelství, loajalita, nebo povinnost a čest (dluhy se mají splácet, víme*:D*?) se tady pracuje dovedně. Akce je po většinu času hodně fajn (na několika místech potěší příhodně použitá ruční kamera), tempo je svižné a OST je přímo parádní. Ani po herecké stránce si není nač stěžovat. Gyllenhaal hraje výborně (podobné "hrdinné" typy mu sedí), ale možná ještě o něco lepší výkon podává Salim (i díky tomu, že má ve filmu mnohem zajímavější a vděčnější postavu). Z pohledu příběhu, respektive dramaturgie, je to už mírně horší.   Nejzábavnější částí filmu je jeho úvod, který se nese v duchu "obyčejný den v životě vojáka, toho času na misi v Afghánistánu", zakončený [spoiler]přepadem[/spoiler], po kterém se ústřední dvojice vydává na svou odyseu. Během cesty [spoiler]zpět na základnu[/spoiler] uprostřed filmu se totiž vlastně nic až tak nebezpečného nebo alespoň zajímavého hlavním postavám nepřihodí, respektive předpokládal jsem, že si projdou násobně větším "očistcem", což trochu snižuje váhu celého tohohle podniku, ale natočeno je to atraktivně, takže dejme tomu. Doposud veskrze kladné dojmy bohužel narušuje zbytek filmu se zachraňováním tlumočníka, který je překvapivě odbytý dějově i realizačně, jako by daná část byla ve filmu čistě jen z povinnosti a Ritchie chtěl mít hlavně všechno co nejrychleji za sebou.   Nejen to, celá záchranná mise v závěru působí jako z úplně jiného (a bohužel mnohem horšího) filmu. Ritchie se sice dokáže udržet na uzdě až do konce a akce v jeho podání není zdaleka tak přepálená a téměř až na hraně parodie jako je tomu třeba v případě Baye, ale ten kontrast mezi veškerým předchozím dějem a závěrečnou čtvrt hodinou stran realistického přístupu je jasně rozpoznatelný. Z uvěřitelného [spoiler]survivalu[/spoiler] se najednou přepne do regulérní [spoiler]hordy s nekonečnými zástupy protivníků, kteří padají jako kuželky a netrefí ani stodolu, ale srdnatě se ve vlnách dál a dál vrhají do náruče smrti[/spoiler], aby se následně vyrukovalo s tou nejtypičtější klišovitou [spoiler]záchranou na poslední chvíli[/spoiler] jaká snad existuje [spoiler](deus ex machina se tady jmenuje AC-130)[/spoiler]. Škoda rozpačitého finále, jinak by to byla pecka.
7/10
3 0
reaguje na: Maverick
Kdyby to režíroval Berg a hrál tam Marky Mark, tak je to o level debilnější film a s o několik levelů horším hercem v hlavní roli. Jejich Lone Survivor je vedle Covenanta neskutečná šmíra.
868508
868504
2 -1
Slabších 7/10. Málo štylizované na to, že je od  Ritchieho. Keby to režíroval Berg a hral tam Markie Mark, nevyzeralo by to moc inak. S tým Starrom medzi hlavnými postavami sa cítim mierne oj.bany.
868504
1 -2
reagují: HAL
Me teda neprisla dobra ani ta prvni polovina. Nevim, 22 let stary Jestrab, Ryan atd. jsou filmy po vsech strankach uplne jinde.
868407
1 -1
hodně mě to bavilo
klidne 8/10
868176
hodně mě to bavilo klidne [b]8/10[/b]
1 0

7/10

Scéna " I have a hook in me " opět připomněla, že Džejk prostě ví co dělá a BAD MOFO a.k.a. Dar Salim to s ním táhl dost obstojně - možná toho utáhl o něco víc xP. Fajn počin.
868129
7/10
3 0
Na život a na smrt 3/10! To jsem vyděl asi úplně jiný film. Míň jak 7/10 to není.
868126
3 -3
souhlas že první půlka je výborná ale pak to uhne úplně do jinam a už tam není zadnej nápad nebo něco co by to zvedlo..finále bez napětí a skoro bez akce
na to jak se teasuje jeden z nejlepších homelander a jeho naslapanej tým plus sraz na přehradě..tak to finale je tak strašně podkoureny že sem se cítil okradenej
868120
souhlas že první půlka je výborná ale pak to uhne úplně do jinam a už tam není zadnej nápad nebo něco co by to zvedlo..finále bez napětí a skoro bez akce  na to jak se teasuje jeden z nejlepších [spoiler]homelander a jeho naslapanej tým plus sraz na přehradě.[/spoiler].tak to finale je tak strašně podkoureny že sem se cítil okradenej
1 0
Díkas za recenzi, dává to jisté naděje pro mého oblíbeného režiséra. Jen škoda, že tohle se mi asi vidět v kině nepoštěstí. Tak holt někdy pozdějc. Mám to ve svém nekonečném pořadí.
868111