
IMF: Táto rubrika je super!

|
reagovat
|
). Tohle je zas pro mě něco jako pro někoho denní zprávy
Ten Štěpánův blog je taky super, spousta skvělejch postřehů a zajímavostí.|
reagovat
|

|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|

|
reagovat
|
, které na jejich filmovou produkci sedí jako málo co, protože pokud už se s něčím trefí, tak obvykle s "nenápadnou" žánrovkou/artovkou pro specifickou cílovku/okrajovou část publika, u které je vlastně otázkou, zda by jí nějaký masivní marketing nějak výrazněji v dosahu/dopadu pomohl. Potřebovali by několik velkých hitů z ranku "film pro všechny" v řadě po dobu pár let (což se jim nikdy nepodařilo - na rozdíl od seriálů), aby se pohnuli z místa. Zda jsou toho jako "streamovací továrna na
, tj. paběrkování na okraji zájmu, utopené obrovské prachy a dříve nebo později zavřený krám. V tomhle businessu jsou karty už dávno rozdány (kauzálové mají mobily, hráči pak konzole a pc), jde o běh na extra dlouhou trať a ani stovky mega k dispozici a masivní head hunting v zavedených studiích nezaručuje vůbec nic, viz zmiňovaná trojice Google, Apple a Amazon. Pro Netflix je to imho předem prohraný boj, který skončí jen jediným možným způsobem.
. Nečekal jsem, že se tahle vlna nechávat si cokoliv posílat do mailu v době blogů, socek a webových notifikací ještě někdy vrátí (zvlášť po klinické smrti rss), ale počteníčko je to zajímavé, tak snad snaha co nejdéle vydrží
. |
reagovat
|
|
reagovat
|