V čem je prosimtě přizpůsobení se publiku zpátečnícký přístup? Vždyť je přeci práce s cílovkami alfou a omegou propagace. Popravdě nevím jak a na jaké úrovni děláš marketing, ale vinit zákazníky z neúspěchu kampaně, ehm..... :)))
Netuším, proč utíkáš k Top Gunu a Wonder Woman, my už neřešíme Piráty a Star Trek? Protože tam jsi napsal nesmysl, že to pohřbili diváci. Uměl bys to tvrzení nějak dokázat? Hádám že ne, protože to pohřbili producenti, kteří nedokázali pracovat s cílovkami. A btw nebavím se jenom o kvalitě, Piráti nebyli horší než minimálně 2 předchozí filmy, jen nikoho nezajímali.
Podívej, tyhle v korunách miliardové produkce prochází od začátku do konce nějaký divácký průzkum v různé formě pracující s cílovkami a končí např. testovacími projekcemi. Nedokážu si představit, co by se muselo stát, aby to u Star Treku nebo Pirátů neproběhlo, proto je prostě nonsense tvrdit u AAA produkcí, že je pohřbí diváci.
reaguje na:
Chermy
|
reagovat
|
"přizpůsobovat" se je přesně zpátečnický postup, který vede do pekel... což je přesně vidět na chybných krocích některých studí... jako, nekonečně dojit rodinu Skywalkerů, nebo Hana Sola, Wolverina, nebo toho Sparrowa... protože to je to co chtějí diváci vidět ne? Dojit Wonder Woman a jiné ženské hrdinky jen protože jednička zázrakem oslovila ženy... ne, takhle to nefunguje a řada producentů v tom nekonečně stále dělá chyby... někdy až takové boty jako poslat do kin zpět Morbiuse... Ne, jde o to OSLOVIT diváka... a tady, teď už zcela vážně je perfektní příklad ten Top Gun... který nikdo moc primárně nechtěl, trh po tom nevolal... ale vše v tom filmu od SCÉNÁŘE po casting a kameru, dokázalo OSLOVIT širokou škálu diváků... a byla to i škola marketingu, kde zbytečně neplácali prachy a počkali si... a pustili ven minimum(ukázky ), ale kulervoucí.. a opravdu až když bylo jasné, že to do kin půjde...
Ani ty Piráty, ani ten Star trek nevnímám jako něco, co by "Hollywood přizabil" nebo zcela pohřbil :) Protože v obou případech dodal Hollywood dobrý až přímo skvělý film.... takže jestli to někdo pohřbil tak diváci
.

...druhý diel najlepší. (zabitie série nemrzí)....uvidíme čo seriál
