Diskuze k článku Jurský svět: Nadvláda: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
reaguje na: FallenMaia
Tak tu diskuzi si začal slovy "Tak teď si to přehnal...".
Nic neprehnal, naopak říct něco takového, aka ve smyslu, že udělal něco, co neměl, je jednoduše diktování toho, co má a nemá říkat...
Že s jeho pohledem nesouhasis nic nemám. Problém mám s vyjádřením a konečným důsledkem toho, co od daného účastníka diskuze vyzadujes.
830777
Tak tu diskuzi si začal slovy "Tak teď si to přehnal...". Nic neprehnal, naopak říct něco takového, aka ve smyslu, že udělal něco, co neměl, je jednoduše diktování toho, co má a nemá říkat... Že s jeho pohledem nesouhasis nic nemám. Problém mám s vyjádřením a konečným důsledkem toho, co od daného účastníka diskuze vyzadujes.
830770
8 0
reagují: FallenMaia
reaguje na: FallenMaia
Tak lidi se radi vymezujou :D Tím spis vůči něčemu co je populární a ne moc kvalitní. Je to stejný u všeho - Call of Duty, Transformers, Imagine Dragons, Babovresky, McDonald a já nevim co všechno. Chapu tvuj argument ze když něco nemám rad tak bych nemel mít potřebu na to plivat a zakazovat ostatním at si to uzivaj. Ale takhle to proste funguje, některý lidi jsou frustrovany ze mainstream je nevkusnej a hloupej a opravdu kvalitní a hodnotný věci jsou většinou nedoceneny. Jen pro doplnění - já se s timhle přístupem neztotoznuju, jenom se snažím zodpovědět ti tvoje otázky :D
830776
Tak lidi se radi vymezujou *:D* Tím spis vůči něčemu co je populární a ne moc kvalitní. Je to stejný u všeho - Call of Duty, Transformers, Imagine Dragons, Babovresky, McDonald a já nevim co všechno. Chapu tvuj argument ze když něco nemám rad tak bych nemel mít potřebu na to plivat a zakazovat ostatním at si to uzivaj. Ale takhle to proste funguje, některý lidi jsou frustrovany ze mainstream je nevkusnej a hloupej a opravdu kvalitní a hodnotný věci jsou většinou nedoceneny. Jen pro doplnění - já se s timhle přístupem neztotoznuju, jenom se snažím zodpovědět ti tvoje otázky *:D*
830770
7 0
reaguje na: KARLOS
Zaujímavé že na jednu stranu hovoríš že je každého slobodná vôla čo a ako kritizovať a ako sa správať a že si netreba všímať internetových komentárov a je správne ich ignorovať a na druhú stranu berieš moje komentáre ako nejaké "diktovanie". Nejak ti to nesedí do toho tvojho scenára. Prečo máš pocit že niečo niekomu diktujem? Veď sa teda správaj tak ako radíš mne a ignoruj to čo tu píšem.

A nie reč nieje len o tom že ludia chodia na filmy o ktorých už dávno vedia že ich nebudú baviť to bol len doplnok. Ja som v prvom rade hovoril o tom že si niekto želá aby dielo ktoré ho nebavilo nedostalo pokračovanie. Na túto tému bola tá moja otázka že prečo.
830770
Zaujímavé že na jednu stranu hovoríš že je každého slobodná vôla čo a ako kritizovať a ako sa správať a že si netreba všímať internetových komentárov a je správne ich ignorovať a na druhú stranu berieš moje komentáre ako nejaké "diktovanie". Nejak ti to nesedí do toho tvojho scenára. Prečo máš pocit že niečo niekomu diktujem? Veď sa teda správaj tak ako radíš mne a ignoruj to čo tu píšem. A nie reč nieje len o tom že ludia chodia na filmy o ktorých už dávno vedia že ich nebudú baviť to bol len doplnok. Ja som v prvom rade hovoril o tom že si niekto želá aby dielo ktoré ho nebavilo nedostalo pokračovanie. Na túto tému bola tá moja otázka že prečo.
830768
1 -4
reagují: KARLOS, Bobby6killer
Existuje docela hromada filmu, na ktere jsem sel diky spatnym recenzim s tak nizkymi naroky, ze me prekvapily, zalibily se, a uz ten prvni dojem nic neprebilo a mam je doted rad, i kdyz o nich ctu jen sama negativa, ktera spokojene nechapu :)
830769
Existuje docela hromada filmu, na ktere jsem sel diky spatnym recenzim s tak nizkymi naroky, ze me prekvapily, zalibily se, a uz ten prvni dojem nic neprebilo a mam je doted rad, i kdyz o nich ctu jen sama negativa, ktera spokojene nechapu *:)*
4 0
reaguje na: FallenMaia
Odpověděl sis na to v nejednom komentáři, kdy to definuješ, že lidi mají potřebu jít na něco, jen aby to mohli kritizovat? Nebo co přesně chceš vědět? SocialniPripad ti několikrát odpověděl, ale jedeš si své. Tak to vnímám tak, že svou odpověď máš. Tvé komentáře nejsou ničím jiným, než snahou někomu diktovat, co smí a nesmí (psát a myslet si).
Že můžou dělat cokoliv jiného? Jistě, ale v tom je kouzlo svobodné vůle. Můžou utratit své finance jen proto, aby mohli na něco (zaslouženě, samozřejmě) plivat. Je to jejich volba.
Ta rada, abys ty komentáře nečetl je pak čistě v zájmu tvého duševního zdraví. Protože jestli tě něco takového rozčiluje, asi moc pohody mít nebudeš. A to, že si lidi dnes myslí, že můžou cokoliv, je pak na jinou debatu. Řeč tu je pouze o tom, proč někdo cíleně jde na film, který se mu ze zásady líbit nebude. Protože může. Stejně tak, jako ho následně může strhat na padrť. Nikomu tím neškodí, každý má právo na posouzení uměleckého, či zábavního díla. Nejsme v socialismu.
830768
Odpověděl sis na to v nejednom komentáři, kdy to definuješ, že lidi mají potřebu jít na něco, jen aby to mohli kritizovat? Nebo co přesně chceš vědět? SocialniPripad ti několikrát odpověděl, ale jedeš si své. Tak to vnímám tak, že svou odpověď máš. Tvé komentáře nejsou ničím jiným, než snahou někomu diktovat, co smí a nesmí (psát a myslet si). Že můžou dělat cokoliv jiného? Jistě, ale v tom je kouzlo svobodné vůle. Můžou utratit své finance jen proto, aby mohli na něco (zaslouženě, samozřejmě) plivat. Je to jejich volba. Ta rada, abys ty komentáře nečetl je pak čistě v zájmu tvého duševního zdraví. Protože jestli tě něco takového rozčiluje, asi moc pohody mít nebudeš. A to, že si lidi dnes myslí, že můžou cokoliv, je pak na jinou debatu. Řeč tu je pouze o tom, proč někdo cíleně jde na film, který se mu ze zásady líbit nebude. Protože může. Stejně tak, jako ho následně může strhat na padrť. Nikomu tím neškodí, každý má právo na posouzení uměleckého, či zábavního díla. Nejsme v socialismu.
830764
4 0
reagují: FallenMaia
reaguje na: KARLOS
Nie ja tú odpoveď neviem, práve preto sa pýtam že prečo? Kde som napísal že na to mám odpoveď? Tvoja reakcia že sú to ich peniaze a ich predstava čo za ne chcú nedáva zmysel keď si zoberiem že majú milión možností ako inak ich utratiť, máš tisíce filmov, tisíce videohier, tisíce seriálov tak prečo schválne robiť nejakú petíciu na to aby sa niečo čo sa mi nepáči zrušilo keď to má evidentne svojich fanúšikov a nikomu to neubližuje? Napísať že mám ignorovať internetové komentáre v dnešnej dobe keď práve tie komentáre udávajú smer mi nepríde správne, v dnešnej chorej dobe keď hercom a tvorcom ľudia na internete posielajú výhružky smrti, rasistické urážky a posmešky. Nie bohužiaľ dnes je internet veľmi mocná zbraň a dokáže ovplyvnovať myslenie ľudí. Možno to vidím až príliš negatívne ale určite by som to nepodcenoval. Pozri sa napríklad na takého Sonica, len na základe internetových reakcií a ohlasov sa rozhodli že zmenia vzhľad hlavnej postavy, rovnako teraz, len na základe toho ako reagujú fanúšikovia chce zrazu štúdio úplne odstrániť Amber z Aquamana a v podobných príkladoch by sa dalo pokračovať. Prečo myslíš že vznikol Snyder Cut? Pretože po tom fanúšikovia na internete tak volali že si štúdio uvedomilo že to možno má zmysel. A to sú len veci ktoré sú nám verejne známe, tých o ktorých nevieme nič a ktoré sa odohrávajú za oponou je mnohonásobne viac. Ja sa na to pozerám zo svojho pohľadu. Ak by som bol režisér a tvorca a zašiel by som na twitter a reakcie na môj nový film/seriál/hru by boli také že by mi tam ľudia písali aby som už nič netočil, žiadne pokračovanie a vyhlasovali by tam petície za zrušenie môjho výtvoru tak by ma to určite ovplyvnilo a verím tomu že každého jedného človeka. Je jedno koľko máš tých pozitívnych reakcií, ak máš rovnaký počet aj tých negatívnych a všetci vieme že tých negativnych je vždy viac počuť pretože tí ľudia sú väčšinou omnoho hlasitejší a ostrejší tak to jednoducho musí na každého zapôsobiť a kto mi bude tvrdiť opak tak klame.
830764
830719
1 -3
reagují: KARLOS
taky sem dával opacka a dvojka mi dnes prijde jako blockbusterovej nahul jako prase...neni to ta velkolepa událost jako jednicka ale hlavně v dnesni době kdyz nepocitam mavericka, tak takova velká zábava tu proste moc neni...
830763
10 0
reaguje na: duro
Já to vim od roku 2001 8)
830757
Já to vim od roku 2001 *8)*
830746
3 -3
reaguje na: SeldomSeen
Jen do něj, nic jinýho si nezaslouží. :D
830754
Jen do něj, nic jinýho si nezaslouží. *:D*
830736
1 0
Nevim no, pro mě je Ztracený svět výbornej blockbuster. Určitě v tom hraje roli nostalgie, protože mi bylo v době uvedení 7-8 let a opakovaně jsem si to chodil půjčovat na VHS, ale asi vždycky mě dvojka bavila víc. A i pár let dozadu jsem si ji pustil radši než jedničku, je taková temnější, děje se tam toho víc, bavilo mě, jak tam měli na ostrově ty velký tábořiště plný lovců. :)
830749
Nevim no, pro mě je Ztracený svět výbornej blockbuster. Určitě v tom hraje roli nostalgie, protože mi bylo v době uvedení 7-8 let a opakovaně jsem si to chodil půjčovat na VHS, ale asi vždycky mě dvojka bavila víc. A i pár let dozadu jsem si ji pustil radši než jedničku, je taková temnější, děje se tam toho víc, bavilo mě, jak tam měli na ostrově ty velký tábořiště plný lovců. *:)*
7 0
Len by som rád definitívne uviedol, že Jurský park 3 je síce priemerný, ale stále omnoho lepší film ako Spielbergova dvojka, a kto to nevie, tak tie filmy už asi dlho nevidel. :D

Mne sa Lost World kedysi v kine celkom páčil, aj na ČSFD som dal 4*, ale uf, keď som to teraz po rokoch znovu videl, ten film (na rozdiel od stále dokonalej jednotky) hrozne zostarol a totálne na ňom vidieť, že ho Spielberg vlastne točil z donútenia a čisto rutinne. Ešte aj scény, ktoré mi kedysi bavili (útes), mi teraz prišli už iba debilné a zle natočené.
830746
Len by som rád definitívne uviedol, že Jurský park 3 je síce priemerný, ale stále omnoho lepší film ako Spielbergova dvojka, a kto to nevie, tak tie filmy už asi dlho nevidel. *:D* Mne sa Lost World kedysi v kine celkom páčil, aj na ČSFD som dal 4*, ale uf, keď som to teraz po rokoch znovu videl, ten film (na rozdiel od stále dokonalej jednotky) hrozne zostarol a totálne na ňom vidieť, že ho Spielberg vlastne točil z donútenia a čisto rutinne. Ešte aj scény, ktoré mi kedysi bavili (útes), mi teraz prišli už iba debilné a zle natočené.
5 -11
reagují: Kostěj
JP: 10/10
JP2: 8/10
JP3: 7/10
JW: 8/10
JW2: N/A
JW3: N/A
830740
JP: 10/10 JP2: 8/10 JP3: 7/10 JW: 8/10 JW2: N/A JW3: N/A
1 0
reaguje na: KarelR
Laciné, vím, ale víš, co... 8)
830736
Laciné, vím, ale víš, co... *8)*
830729
1 0
reagují: BlackAdder
reaguje na: SeldomSeen
?)  link
830729
830727
2 0
reagují: SeldomSeen
reaguje na: SeldomSeen
:D:+
830728
*:D**:+*
830727
4 0
reaguje na: KarelR
Ten článek slibuješ ty? V tom případě asi klidně pište, ne...? ;)
830727
Ten článek slibuješ ty? V tom případě asi klidně pište, ne...? *;)*
830726
13 0
reagují: KarelR, pepo
Hele šetřete si to pod článek MovieZone vs. jurské filmy, jo? :D
830726
Hele šetřete si to pod článek MovieZone vs. jurské filmy, jo? *:D*
4 0
reagují: SeldomSeen
Jurský park - 8/10
Jurský park 2 - 9/10
Jurský park 3 - 5/10
Jurský svět - 7/10
Jurský svět 2 - 7/10 (v kině mi to tak hrozné nepřišlo, od té doby jsem to neviděl)
Jurský svět 3 - bral jsem to jako povinnost do kina, nakonec padne volba spíš na Top Gun 2
830724
Jurský park - 8/10 Jurský park 2 - 9/10 Jurský park 3 - 5/10 Jurský svět - 7/10 Jurský svět 2 - 7/10 (v kině mi to tak hrozné nepřišlo, od té doby jsem to neviděl) Jurský svět 3 - bral jsem to jako povinnost do kina, nakonec padne volba spíš na Top Gun 2
2 0
JP: 9/10 (charakter Granta je šablonovitý až hamba, jinak ten film miluju a vytknout se tomu dá minimum věcí)
TLW:JP: 7/10 (konec ve městě mi nikdy nepřirostl k srdci a kazí dojem, ale zbytek hodně fajn, pořád Spielberg)
JP3: 6/10 (fajn popkornovka bez bez mozku, nostalgie ale dělá hodně, nezatížen náklonností k sérii možná ještě o bod níž)
JW: 7/10 (film ve mě vyrostl a to především díky tomu funkčnímu parku - vidět tu ideu parku v běhu je super a pořád mám nejraději tu první polovinu filmu. Je to ale pořád velmi sterilní filmařina a hloupoučké až na půdu)
JW:FK: 5/10 (první čtvrtina na ostrove pořád super, ale zbytek špatenka. Nebýt dinosaurů a jejich tuny nových variant, které fanoušci dlouho chtěli vidět, šel bych ještě níž. Apropo to prostředí baráku plného dinosaurů se mi nelíbilo už vůbec a hodně mě to kazí dojem z filmu.)
JW:D: 5/10 (mimo sekvenci na Maltě, která šlape výborně, dost špatné. Kdyby nebylo skvělé výpravy a nádherných dinoušů, včetně tuny nových potvůrek, byl by to nejhorší přídavek do série. Z filmařské stránky věci absolutně nezvládnuté vyprávění, dramaturgií to atakuje ty nejnepovedenější splátaniny filmového světa a všechny dobré kroky jsou udupány desítkami kroků špatných.)
Nad rámec hodnocení:
JP Michaela Crichtona: 7/10 (dal bych tomu 9/10, kdyby nebylo příšerně nesympatických a protivných hlavních postav - Lex by zasloužila nejnepříjemnější sežnání série, ale i zbytek osazenstva je nepříjemné až na půdu. Mimo to je to skvělá, krvavá a nápaditá knížka, kde jsou ty dinosauří potvůrky dokonalé)
TLW Michaela Crichtona: 6/10 (co se postav týče, je to o kousek lepší, ale pořád je tam většina představitelů na pomalé a bolestivé trávení v žaludku Rexe. Příběh už není tak dobrý jako prvně, ale pořád to má tunu nápadů. Navíc s divnou literární konstrukcí, kdy se polovinu knížky pátrá po jedné postavě, je to nezáživné až hamba a nakonec se ukáže, že to celé bylo z pohledu vyprávění úplně zbytečné.)
Ano, jsem k tomu velmi přísný a ano, představte si, taky si myslím, že by to měli nechat spát. A to přesto, že jsem fanouškem a i ten Dominion uvidím nejednou. Z tohohle pohledu bych si dokonce troufl říct, že ten animákový spi-off Camp Cretacious předvedl mnohem víc podívané, než ty poslední dva filmové přírustky.
830723
[b]JP: 9/10[/b] (charakter Granta je šablonovitý až hamba, jinak ten film miluju a vytknout se tomu dá minimum věcí) [b]TLW:JP: 7/10[/b] (konec ve městě mi nikdy nepřirostl k srdci a kazí dojem, ale zbytek hodně fajn, pořád Spielberg) [b]JP3: 6/10[/b] (fajn popkornovka bez bez mozku, nostalgie ale dělá hodně, nezatížen náklonností k sérii možná ještě o bod níž) [b]JW: 7/10[/b] (film ve mě vyrostl a to především díky tomu funkčnímu parku - vidět tu ideu parku v běhu je super a pořád mám nejraději tu první polovinu filmu. Je to ale pořád velmi sterilní filmařina a hloupoučké až na půdu) [b]JW:FK: 5/10[/b] (první čtvrtina na ostrove pořád super, ale zbytek špatenka. Nebýt dinosaurů a jejich tuny nových variant, které fanoušci dlouho chtěli vidět, šel bych ještě níž. Apropo to prostředí baráku plného dinosaurů se mi nelíbilo už vůbec a hodně mě to kazí dojem z filmu.) [b]JW:D: 5/10[/b] (mimo sekvenci na Maltě, která šlape výborně, dost špatné. Kdyby nebylo skvělé výpravy a nádherných dinoušů, včetně tuny nových potvůrek, byl by to nejhorší přídavek do série. Z filmařské stránky věci absolutně nezvládnuté vyprávění, dramaturgií to atakuje ty nejnepovedenější splátaniny filmového světa a všechny dobré kroky jsou udupány desítkami kroků špatných.) Nad rámec hodnocení: [b]JP Michaela Crichtona: 7/10[/b] (dal bych tomu 9/10, kdyby nebylo příšerně nesympatických a protivných hlavních postav - Lex by zasloužila nejnepříjemnější sežnání série, ale i zbytek osazenstva je nepříjemné až na půdu. Mimo to je to skvělá, krvavá a nápaditá knížka, kde jsou ty dinosauří potvůrky dokonalé) [b]TLW Michaela Crichtona: 6/10[/b] (co se postav týče, je to o kousek lepší, ale pořád je tam většina představitelů na pomalé a bolestivé trávení v žaludku Rexe. Příběh už není tak dobrý jako prvně, ale pořád to má tunu nápadů. Navíc s divnou literární konstrukcí, kdy se polovinu knížky pátrá po jedné postavě, je to nezáživné až hamba a nakonec se ukáže, že to celé bylo z pohledu vyprávění úplně zbytečné.) Ano, jsem k tomu velmi přísný a ano, představte si, taky si myslím, že by to měli nechat spát. A to přesto, že jsem fanouškem a i ten Dominion uvidím nejednou. Z tohohle pohledu bych si dokonce troufl říct, že ten animákový spi-off Camp Cretacious předvedl mnohem víc podívané, než ty poslední dva filmové přírustky.
4 0
reaguje na: FallenMaia
Dalo by se smečovat a zeptat se, proč se ptáš, když dopředu odpověď víš?
A i kdyby nakrásno platilo všechno, co si myslíš, pak - why not? Jsou to jejich peníze a jejich představa, co za jejich utracení vyžadují.
Apropo stejným způsobem můžeš ignorovat ty je. Jak si sám řekl, tím, že jdou, to finančně podpoří, takže zrovna tvé skupině lidí, které se daná věc líbí, absolutně vůbec neškodí. Že se ti nelíbí, že má někdo jiný názor a vyjadřuje ho ostře, pak jediným východiskem je nečíst komentáře na internetu.
Suma sumárum - i kdyby se všichni chovali podle tvých představ, tobě to může být doslova putna.
830719
Dalo by se smečovat a zeptat se, proč se ptáš, když dopředu odpověď víš? A i kdyby nakrásno platilo všechno, co si myslíš, pak - why not? Jsou to jejich peníze a jejich představa, co za jejich utracení vyžadují. Apropo stejným způsobem můžeš ignorovat ty je. Jak si sám řekl, tím, že jdou, to finančně podpoří, takže zrovna tvé skupině lidí, které se daná věc líbí, absolutně vůbec neškodí. Že se ti nelíbí, že má někdo jiný názor a vyjadřuje ho ostře, pak jediným východiskem je nečíst komentáře na internetu. Suma sumárum - i kdyby se všichni chovali podle tvých představ, tobě to může být doslova putna.
830640
3 0
reagují: FallenMaia