Diskuze k článku Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství: Recenze

reaguje na: The Joker
Ale no tak. Raimi je to hlavne ku koncu, všetky tie takmer hororové scény, hudobný súboj, príšerky a pod. Teda, ak pod Raimim myslíme tvorcu Evil Dead, nie už jeho vypláchnutú verziu zo Spider-Manov a pod. :)
832066
Ale no tak. Raimi je to hlavne ku koncu, všetky tie takmer hororové scény, hudobný súboj, príšerky a pod. Teda, ak pod Raimim myslíme tvorcu Evil Dead, nie už jeho vypláchnutú verziu zo Spider-Manov a pod. *:)*
832048
5 0
reaguje na: The Joker
"Raimiho jsem citil jen pri zacatku v NYC, kdy to ma i nejaky vlastni look a styl, zbytek az na nejaky zachvev tezce genericky."

THIS.
832053
[i]"Raimiho jsem citil jen pri zacatku v NYC, kdy to ma i nejaky vlastni look a styl, zbytek az na nejaky zachvev tezce genericky."[/i] THIS.
832048
2 -1
reaguje na: The Joker
obdobný pád měl i Batman po uvedení na HBO. na IMDb to byla raketa 130-170-210-240-out během 4 dnů
832049
832048
2 0
Na csfd uz jen 70%, po uvedeni na D+ to stihlo ztratit 2%, ci-li tak do utery/stredy dalsi modra marvelovka, to uz je fakt trend. Za sebe: klidne bych veril, ze 80 min toho filmu jsou pretacky. Raimiho jsem citil jen pri zacatku v NYC, kdy to ma i nejaky vlastni look a styl, zbytek az na nejaky zachvev tezce genericky. Kdyz vezmu Raimiho a dalsi velka reziserska jmena z prelomu tisicileti, tak to je jednooky mezi slepyma kralem. Asi jak Kosinskeho Spiderhead srovnavat s tou jeho generaci a Blomkampem, Trevorrowem, Edwardsem, Trankem, Saundersem, Vogt-Robertsem... Takova medaile za ucast, aspon nataci. Uff. Priste radsi neco za 30M ala Hra snu a marvelovky na dobry ceste stat se synonymem k "run into the ground". 2/5*
832048
7 -1
reagují: duro, Vault_13, ovmartin23

6,5

Tak jsem to konečně viděl a bohužel jsou moje pocity stejné jako to, co je psáno v recenzi. Prvního Strange mám rád a patří mezi ty moje oblíbené Marvelovky. Co se sakra stalo? Vůbec jsem se do toho filmu nemohl dostat, vůbec nepřicházelo nějaké napětí. Snad jedině chvilku při souboji s Gargantem, ale to bylo vlastně hned na začátku. Pár momentů to mělo (hudební souboj byl parádní, duše hříšníků daly vzpomenout na Dobyvatele ztracené archy...), ale jinak to působilo tak nějak divně. Celou dobu jsem si říkal, že bych si to radši přečetl jako komiks, než se dívat na to, jak to nedrží pohromadě na plátně. Další verze Strange moc nevyužity, díry ve scénáři, občasné jednání postav na facku, camea pro camea, zápletka dobrá spíš pro jednu dvě epizody seriálu než takovýhle spektákl. Jo a bylo to poprvé, co mě druhá potitulková scéna vyloženě nasrala - na tohle jsem čekal, jo? Nejlíp to zakončila moje drahá polovička větou: "Není nad to, jak si Iron Man ukoval brnění v jeskyni."

Jsme staří, nebo Disney/MARVEL servíruje nablýskaný, nahajpovaný, hvězdně obsazený...průměr?
829479
Tak jsem to konečně viděl a bohužel jsou moje pocity stejné jako to, co je psáno v recenzi. Prvního Strange mám rád a patří mezi ty moje oblíbené Marvelovky. Co se sakra stalo? Vůbec jsem se do toho filmu nemohl dostat, vůbec nepřicházelo nějaké napětí. Snad jedině chvilku při souboji s Gargantem, ale to bylo vlastně hned na začátku. Pár momentů to mělo (hudební souboj byl parádní, duše hříšníků daly vzpomenout na Dobyvatele ztracené archy...), ale jinak to působilo tak nějak divně. Celou dobu jsem si říkal, že bych si to radši přečetl jako komiks, než se dívat na to, jak to nedrží pohromadě na plátně. Další verze Strange moc nevyužity, díry ve scénáři, občasné jednání postav na facku, camea pro camea, zápletka dobrá spíš pro jednu dvě epizody seriálu než takovýhle spektákl. Jo a bylo to poprvé, co mě druhá potitulková scéna vyloženě nasrala - na tohle jsem čekal, jo? Nejlíp to zakončila moje drahá polovička větou: "Není nad to, jak si Iron Man ukoval brnění v jeskyni." Jsme staří, nebo Disney/MARVEL servíruje nablýskaný, nahajpovaný, hvězdně obsazený...průměr?
6,5
1 0

6/10

Mnohovesmír promarněného potenciálu:D. Feige si může gratulovat, že osud tomu chtěl a třetí Spidey šel do kin jako první a namlsal/nahypoval diváky na alternativní reality a camea kdekoho, což následně trailery na druhého Strange ještě násobily, díky čemuž v kinech slušně inkasoval. Přestože jde (opět) o tradičního zástupce dlouhé řady průměrných dvojek/trojek, které slouží jen jako vycpávka mezi jednotlivými velkými eventy, popř. celými fázemi (čest všem výjimkám).

Řemeslně samozřejmě ok, herci fajn (Olsen jednoznačně vede:)), akce vcelku slušná (bohužel ale žádná do budoucna ikonická scéna se nekoná) a to je tak zhruba vše. Příběhově značně odbyté, možnosti alternativních realit trestuhodně nevyužity (to i ten třetí Spidey si s tímhle konceptem dokázal poradit, resp. vyhrát, lépe a to v jeho případě šlo jen o hození pár postav odjinud do "našeho" světa, dokonce i seriálový Loki je jiná liga a o takovém Everything Everywhere All at Once ani nemluvě, to je už úplně jiný sport:D), camea po všem tom hypu a historkách, jak se mocně přetáčelo a přidávaly se další postavy, doslova o ničem (Stewarta jsem sice moc rád v jeho roli opět viděl, ale postava a její přínos zápletce je pouze na úrovni "hele, koho jsme dokázali ukecat, aby se asi na 5 minut ukázal v našem filmu") a zdaleka nejlepší humorná sekvence je o postavě, která v MCU pouze dočasně "hostuje", to hovoří za vše.

Plus teda tímto filmem ustanovené potvrzení, že filmy budou asi vážně těsně navazovat na seriály, mně také ne-až-tak-potěšilo. Protože i u těch epizod si dají práci s nějakým minutovým recapem na úvod (a to mají mezi sebou jen týdenní rozestupy), zatímco tady se veškeré události ve WandaVision pro ne-diváka odbydou jednou větou, která navíc žádnou informační hodnotu nenese, ale zároveň z nich celá zápletka a motivace některých postav vychází.

V alternativním vesmíru by byl druhý Strange možná pecka, v tom našem, ve kterém přichází po Civil War, třetích/čtvrtých Avengers nebo třetím Spideym, bohužel nikoliv a je to škoda. Potenciál tady byl mnohovenesmírný:).
828480
Mnohovesmír promarněného potenciálu*:D*. Feige si může gratulovat, že osud tomu chtěl a třetí Spidey šel do kin jako první a namlsal/nahypoval diváky na alternativní reality a camea kdekoho, což následně trailery na druhého Strange ještě násobily, díky čemuž v kinech slušně inkasoval. Přestože jde (opět) o tradičního zástupce dlouhé řady průměrných dvojek/trojek, které slouží jen jako vycpávka mezi jednotlivými velkými eventy, popř. celými fázemi (čest všem výjimkám). Řemeslně samozřejmě ok, herci fajn (Olsen jednoznačně vede*:)*), akce vcelku slušná (bohužel ale žádná do budoucna ikonická scéna se nekoná) a to je tak zhruba vše. Příběhově značně odbyté, možnosti alternativních realit trestuhodně nevyužity (to i ten třetí Spidey si s tímhle konceptem dokázal poradit, resp. vyhrát, lépe a to v jeho případě šlo jen o hození pár postav odjinud do "našeho" světa, dokonce i seriálový Loki je jiná liga a o takovém Everything Everywhere All at Once ani nemluvě, to je už úplně jiný sport*:D*), camea po všem tom hypu a historkách, jak se mocně přetáčelo a přidávaly se další postavy, doslova o ničem ([spoiler]Stewarta jsem sice moc rád v jeho roli opět viděl, ale[/spoiler] postava a její přínos zápletce je pouze na úrovni "hele, koho jsme dokázali ukecat, aby se asi na 5 minut ukázal v našem filmu") a zdaleka nejlepší humorná sekvence je o [spoiler]postavě, která v MCU pouze dočasně "hostuje"[/spoiler], to hovoří za vše. Plus teda tímto filmem ustanovené potvrzení, že filmy budou asi vážně těsně navazovat na seriály, mně také ne-až-tak-potěšilo. Protože i u těch epizod si dají práci s nějakým minutovým recapem na úvod (a to mají mezi sebou jen týdenní rozestupy), zatímco tady se veškeré události ve WandaVision pro ne-diváka odbydou jednou větou, která navíc žádnou informační hodnotu nenese, ale zároveň [spoiler]z nich celá zápletka a motivace některých postav vychází[/spoiler]. V alternativním vesmíru by byl druhý Strange možná pecka, v tom našem, ve kterém přichází po Civil War, třetích/čtvrtých Avengers nebo třetím Spideym, bohužel nikoliv a je to škoda. Potenciál tady byl [s]mnohove[/s]nesmírný*:)*.
6/10
1 0
Popravdě bavil jsem se víc než jsem očekával. Přesto je zde celá řada věcí, které filmu musím vytknout. Například viditelná zkratkovitost, která druhému Strangeovi hodně škodí. Dokonce jsem měl místy pocit, že tam nějaké scény prostě musí chybět. A to je vždy špatné znamení. Snímku by prospělo, kdyby byl klidně i o půl hodiny delší, aby bylo na všechno více času.
Na straně druhé Elizabeth Olsen byla jednoznačně boží. Jako někdo, kdo viděl WandaVision jsem chápal její trápení. Pevně doufám, že její Scarlet Witch ještě neřekla poslední slovo. Mladá America Chavez byla sice sympatická, ale potřebovala by trochu více prostoru. Je vlastně škoda, že před filmem nedostala vlastní minisérii, ve které by proběhl její origin. Samotný Doctor Strange je sice v pohodě, ale jeho postava by si zasloužila o něco zajímavější vývoj než jen to, že mu naroste třetí oko.
Na filmu je poznat, že jeho hlavním úkolem je připravit půdu pro věci příští. A díky tomu funguje jen jako kousek skládačky. Ale samostatně nikoliv. Kdo neviděl několik předchozích filmů a seriálů tak se bude ztrácet. Takových lidí ovšem nebude mnoho. A pokud se najdou, tvůrci s nimi evidentně nepočítají. Multivesmír má nekonečně mnoho možností a tím pádem obrovský potenciál. Proto je škoda, že jsme z něj viděli jen zlomek. Pořád se ovšem jedná o nadprůměrnou zábavu, na kterou konkurence z DCEU jednoduše nestačí.

Moje hodnocení: 7/10
827848
Popravdě bavil jsem se víc než jsem očekával. Přesto je zde celá řada věcí, které filmu musím vytknout. Například viditelná zkratkovitost, která druhému Strangeovi hodně škodí. Dokonce jsem měl místy pocit, že tam nějaké scény prostě musí chybět. A to je vždy špatné znamení. Snímku by prospělo, kdyby byl klidně i o půl hodiny delší, aby bylo na všechno více času.  Na straně druhé Elizabeth Olsen byla jednoznačně boží. Jako někdo, kdo viděl WandaVision jsem chápal její trápení. Pevně doufám, že její Scarlet Witch ještě neřekla poslední slovo. Mladá America Chavez byla sice sympatická, ale potřebovala by trochu více prostoru. Je vlastně škoda, že před filmem nedostala vlastní minisérii, ve které by proběhl její origin. Samotný Doctor Strange je sice v pohodě, ale jeho postava by si zasloužila o něco zajímavější vývoj než jen to, [spoiler]že mu naroste třetí oko.[/spoiler]   Na filmu je poznat, že jeho hlavním úkolem je připravit půdu pro věci příští. A díky tomu funguje jen jako kousek skládačky. Ale samostatně nikoliv. Kdo neviděl několik předchozích filmů a seriálů tak se bude ztrácet. Takových lidí ovšem nebude mnoho. A pokud se najdou, tvůrci s nimi evidentně nepočítají. Multivesmír má nekonečně mnoho možností a tím pádem obrovský potenciál. Proto je škoda, že jsme z něj viděli jen zlomek. Pořád se ovšem jedná o nadprůměrnou zábavu, na kterou konkurence z DCEU jednoduše nestačí.  Moje hodnocení: 7/10
2 -1
reaguje na: verbst
Protože je to celkem shit, který není příliš podstatný. :D Respektive Strange už jedno takové oko měl ve svém náhrdelníku.

Ale pokud bys chtěl vědět víc, je to tady úplně na konci. ?)
827764
Protože je to celkem shit, který není příliš podstatný. *:D* [spoiler]Respektive Strange už jedno takové oko měl ve svém náhrdelníku. [/spoiler] Ale pokud bys chtěl vědět víc, je to tady [url=https://napojsa.sk/prehled-postav-z-dr-strange-2-a-jaka-bude-jejich-budoucnost/]úplně na konci[/url]. *?)*
827749
1 0
Může mi někdo pls do spoileru vysvětlit to třetí oko? Proč se o tom nikde nemluví?
827749
Může mi někdo pls do spoileru vysvětlit to [spoiler]třetí oko[/spoiler]? Proč se o tom nikde nemluví?
1 0
reagují: Cinefil
reaguje na: johnym
Subjektívny pocit. A ten ti nik neberie. Ja som sa nebavil. Vôbec. O čom to vypovedá? O ničom.

Každý sa inak nastaví. Jednoducho keď som sa na to pozeral som si celý čas hovoril, že WTF?? Mňa nebavili tie groteskné veci.
827515
Subjektívny pocit. A ten ti nik neberie. Ja som sa nebavil. Vôbec. O čom to vypovedá? O ničom. Každý sa inak nastaví. Jednoducho keď som sa na to pozeral som si celý čas hovoril, že WTF?? Mňa nebavili tie groteskné veci.
827480
1 0
Velký fanoušek Marvelu, a na začátku (svatba) jsem si říkal, že tohle vypadá hodně slibně. Nakonec je to můj první marvel, kdy jsem si říkal "to už fakt ne".

Ten potenciál multiverza mi přišel hodně zabitý. Jedou do jiného světa, který vypadá, jako by lidé v něm měli hoooodně rádi startrek, ale jinak celkem anonymní svět, nijak zajímavý - nic ala návrat do budoucnosti/minulosti a vychytávky jiných světů, prostě anonymita na entou. Ale, říkám si, zachrání to různý camea a pomrknutí a hle, jsou tam Ilumináti a když na scénu vjede profesor X, tak olala, nebyl jsem sám, kým to v sále pohnulo. Ale to hnutí vydrželo do chvíle, než Profesor řekl dvě tři věty a z hnutí se stalo pnutí, následované převrácenými panenkami. Je mi jasný proč to tak je, cestování skrz jiné světy a dimenze si nechává Marvel na další Avengers.
Každopádně mě pobavilo, jak rychle si Wanda poradila s nejmocnějšími hrdiny paralelní dimenze. To není ani dobrý ani blbý, prostě mě to jen pobavilo. Představte si alternativní verzi Avengers, vzhlížíte k nim, cítíte se být chráněni, a během pěti minut jsou všichni v čudu. Jajks. Ale to jsem si už asi zvykl, že jakýkoliv nezajímavý místo Wanda smaže během pěti minut (například to tibetský městečko -  vesnici, - náměstíčko).
Nejlepší části jsou pro mě na začátku, ta svatba emocionálně funguje a dostává mě, naprosto se dokážu ze Strangem ztotožnit. Škoda, že ten zbytek je tak odfláklej. Mám z toho pocit takový nedodělanosti, věci, které by měli být parádní: Strange versus Strange, Zombie Strange, America, cestování dimenzemi, mi přijdou prostě nedotažené (ala potenciál tam byl). BTW ty děti Wandy, potřebují herecký kouče:D
827492
Velký fanoušek Marvelu, a na začátku (svatba) jsem si říkal, že tohle vypadá hodně slibně. Nakonec je to můj první marvel, kdy jsem si říkal "to už fakt ne". [spoiler]Ten potenciál multiverza mi přišel hodně zabitý. Jedou do jiného světa, který vypadá, jako by lidé v něm měli hoooodně rádi startrek, ale jinak celkem anonymní svět, nijak zajímavý - nic ala návrat do budoucnosti/minulosti a vychytávky jiných světů, prostě anonymita na entou. Ale, říkám si, zachrání to různý camea a pomrknutí a hle, jsou tam Ilumináti a když na scénu vjede profesor X, tak olala, nebyl jsem sám, kým to v sále pohnulo. Ale to hnutí vydrželo do chvíle, než Profesor řekl dvě tři věty a z hnutí se stalo pnutí, následované převrácenými panenkami. Je mi jasný proč to tak je, cestování skrz jiné světy a dimenze si nechává Marvel na další Avengers. Každopádně mě pobavilo, jak rychle si Wanda poradila s nejmocnějšími hrdiny paralelní dimenze. To není ani dobrý ani blbý, prostě mě to jen pobavilo. Představte si alternativní verzi Avengers, vzhlížíte k nim, cítíte se být chráněni, a během pěti minut jsou všichni v čudu. Jajks. Ale to jsem si už asi zvykl, že jakýkoliv nezajímavý místo Wanda smaže během pěti minut (například to tibetský městečko -  vesnici, - náměstíčko). Nejlepší části jsou pro mě na začátku, ta svatba emocionálně funguje a dostává mě, naprosto se dokážu ze Strangem ztotožnit. Škoda, že ten zbytek je tak odfláklej. Mám z toho pocit takový nedodělanosti, věci, které by měli být parádní: Strange versus Strange, Zombie Strange, America, cestování dimenzemi, mi přijdou prostě nedotažené (ala potenciál tam byl). BTW ty děti Wandy, potřebují herecký kouče:D[/spoiler]
5 -1
reaguje na: johnym
Nejdůležitější ze všeho je to, že já jsem se nebavil.
827490
827480
3 0
reaguje na: HulibrkCZ
Možno máš pravdu, ale to nič nemení na fakte, že ja aj moji synovia sme sme sa parádne bavili a zkina sme odchádzali spokojní.Možem ti menovať  kopu  filmov ktoré majú špičkové scenáre bez akýchkolvek  dier, napriek tomu som po ich pozretí takýto pocit spokojnosti nemal, takže čo je dôležitejšie?
827480
827368
4 -1
reagují: Horace, proust.d
reaguje na: johnym
Prepáč, ale scénář děravý, jako cedník na špagátle, nezachrání ani takový křupavý vizuál a myslím, že členové VFX bandy se teď bičují za nemilosrdné přesčasy strávené nad takovou koninou.
827368
827254
4 -2
reagují: johnym
Takhle to muzes tocit u vseho, ale.... Prislo by mi divne, kdyby si nekdo hral na milovnika vin a po 20ti letech o kazdym rekl ze je super, protoze to ma na flasce napsano "wine" a to je z podstaty dobry. A ze takovych lidi i tady neni malo, kdyz vezmu cemu vsemu (viz Chermyho vycet) tady hafo uzivatelu dalo v minulych mesicich sedmicky a osmicky, co jsem tak v diskuzich zahlidl. :o:o

Jinak to ale Simon Pegg presne vystihl uz v roce 2015: “I’m very much a self-confessed fan of science fiction and genre cinema,” Pegg said. “But part of me looks at how society as it is now and thinks we’ve been infantilized by our own taste. We’re essentially all consuming very childish things—comic books, superheroes… Adults are watching this stuff and taking it seriously. It is a kind of dumbing down in a way, because it’s taking our focus away from real-world issues. Films used to be challenging, emotional journeys or moral questions that might make you walk away and reevaluate how you felt about… whatever. Now we’re walking out of the cinema really not thinking about anything other than the fact that the Hulk just had a fight with a robot.”
827262
Takhle to muzes tocit u vseho, ale.... Prislo by mi divne, kdyby si nekdo hral na milovnika vin a po 20ti letech o kazdym rekl ze je super, protoze to ma na flasce napsano "wine" a to je z podstaty dobry. A ze takovych lidi i tady neni malo, kdyz vezmu cemu vsemu (viz Chermyho vycet) tady hafo uzivatelu dalo v minulych mesicich sedmicky a osmicky, co jsem tak v diskuzich zahlidl. *:o**:o* Jinak to ale Simon Pegg presne vystihl uz v roce 2015: “I’m very much a self-confessed fan of science fiction and genre cinema,” Pegg said. “But part of me looks at how society as it is now and thinks we’ve been infantilized by our own taste. We’re essentially all consuming very childish things—comic books, superheroes… Adults are watching this stuff and taking it seriously. It is a kind of dumbing down in a way, because it’s taking our focus away from real-world issues. Films used to be challenging, emotional journeys or moral questions that might make you walk away and reevaluate how you felt about… whatever. Now we’re walking out of the cinema really not thinking about anything other than the fact that the Hulk just had a fight with a robot.”
6 -4

Why so serious ?

Načo to brať tak vážne a vyčítať filmom každý detail čo sa nám nepáči? Treba si to užívať, film je nádherná zábava, únik z reality na 2 hod./ dobre aj  na 3:))/
Jasné že u niektorých sa to nedá/ zlí  herci, trápny scenár,amatérske postupy.../ ale  žiadne z týchto neduhov som v Strangeovi nezaznamenal. To by sme potom museli podla týchto prísnych kritérií hodnotiť napr. všetky Schwarzeneggerove filmy/ s výnimkou T28)/  ako úplný odpad, čo určite nechceme, ja som sa pri nich bavil parádne, proste splnili svoj účel. Tak ako nový Strange.
827254
Načo to brať tak vážne a vyčítať filmom každý detail čo sa nám nepáči? Treba si to užívať, film je nádherná zábava, únik z reality na 2 hod./ dobre aj  na 3*:))*/ Jasné že u niektorých sa to nedá/ zlí  herci, trápny scenár,amatérske postupy.../ ale  žiadne z týchto neduhov som v Strangeovi nezaznamenal. To by sme potom museli podla týchto prísnych kritérií hodnotiť napr. všetky Schwarzeneggerove filmy/ s výnimkou T2*8)*/  ako úplný odpad, čo určite nechceme, ja som sa pri nich bavil parádne, proste splnili svoj účel. Tak ako nový Strange.
Why so serious ?
4 -6
reagují: HulibrkCZ
reaguje na: JAKLA
Hehe, to je ta symetrie no... Ono by to bilo do očí víc, kdyby bxl ten malíček realisticky menší, protože by to tu symetrii narušovalo. Takhle si toho 99,9% lidí prostě nevšimne.
827253
827200
1 0
reaguje na: Davies182
Jojo, pardonek. Prehlid jsem to, jak tam pokazdy davaj jeji fotku k recenzim. Aspon ta moje prezdivka obcas plni ucel :)
827252
827222
1 0

7/10

Za mna taky priemer. Hororovitejsia atmosfera tomu sedela a Raimi ukazal, ze to stale vie. A navyse v obmedzujucom ratingu!!! Vizualna stranka za mna dobra, aj ked je pravda, ze s multiversmirom mohli pohrat viac a aj viac ukazat, ale mozno si takuto atrakciu setria do trojky.
Objektivnejsie hodnotenie by bolo asi 6/10. Ale ten bodik naviac vybojovali dve veci: Wanda, ktora ako zaporak je vazne uzasna a bolo to desive a nekompromisne. U mna mozno doteraz top villain. A Bruce, kde zafungovala nostalgia a ako sa zacal mlatit, hned mi na mysel prisla dvojka Evil Dead a chut si pustit hned celu trilogiu:D
827246
Za mna taky priemer. Hororovitejsia atmosfera tomu sedela a Raimi ukazal, ze to stale vie. A navyse v obmedzujucom ratingu!!! Vizualna stranka za mna dobra, aj ked je pravda, ze s multiversmirom mohli pohrat viac a aj viac ukazat, ale mozno si takuto atrakciu setria do trojky. Objektivnejsie hodnotenie by bolo asi 6/10. Ale ten bodik naviac vybojovali dve veci: [spoiler]Wanda, ktora ako zaporak je vazne uzasna a bolo to desive a nekompromisne. U mna mozno doteraz top villain. A Bruce, kde zafungovala nostalgia a ako sa zacal mlatit, hned mi na mysel prisla dvojka Evil Dead a chut si pustit hned celu trilogiu*:D*[/spoiler]
7/10
2 -2

7.5/10

Zaujimave, po Endgame mam uplne opacne nazory na Marvel filmy. Eternals sa mi pacili, Spidey mi prisiel ako absolutne priemerny a hlupy film a Strange ma znova prijemne prekvapil. Asi to bude tym ze dalsie budovanie univerza ma uz velmi nezaujima a teraz chcem skor originalne filmy a Strange teda originalny je. Objektivne, ten film ma vela chyb, urcite sposobenych aj pretackami a prehodenim so Spidermanom no Raimi s Elfmanom tomu dali neskutocnu stavu. Tolko napadov ('hudobny suboj'!) v marvelovke neviem kedy som videl..miestami vskutku radost pozerat a pocuvat. Suhlasim so zbytocnymi zenskymi postavami (okrem Wandy samozrejme)  a hlavne ten fuck off vsetkym ludom ktory nevideli WandaVision je prilis..kazdy druhy film na dve a pol hodiny a tu sa nevosiel flashback ktory by vysvetlil Wandinu motivaciu na ktorej stoji cely film? Velmi zvlastne..celkovo prva polovica film je este rozpacita ale v druhej sa Raimi utrhne z retaze (v ramci moznosti) a je to velka parada. Co mi prislo zvlastne, vacsinu filmu je tam krasny vizual, ale v tom laboratoriu to co bolo? Ved to bol vizual ako zo serialoveho Flasha, ako keby som si na telke zapol motion plus..Inak velke plus za vynechanie pokusov o humor, celkovo je to dospelejsie ako som cakal a niektore atmosfericke sceny lahodkove. Takze v ramci univerza asi pruser a nastolenie totalneho chaosu kde sa moze stat uz hocico..ale ako originalny komixovy film palec hore a chcem dalsi blockbuster od Raimiho :+
827238
Zaujimave, po Endgame mam uplne opacne nazory na Marvel filmy. Eternals sa mi pacili, Spidey mi prisiel ako absolutne priemerny a hlupy film a Strange ma znova prijemne prekvapil. Asi to bude tym ze dalsie budovanie univerza ma uz velmi nezaujima a teraz chcem skor originalne filmy a Strange teda originalny je. Objektivne, ten film ma vela chyb, urcite sposobenych aj pretackami a prehodenim so Spidermanom no Raimi s Elfmanom tomu dali neskutocnu stavu. Tolko napadov [spoiler]('hudobny suboj'!) [/spoiler]v marvelovke neviem kedy som videl..miestami vskutku radost pozerat a pocuvat. Suhlasim so zbytocnymi zenskymi postavami (okrem Wandy samozrejme)  a hlavne ten fuck off vsetkym ludom ktory nevideli WandaVision je prilis..kazdy druhy film na dve a pol hodiny a tu sa nevosiel flashback ktory by vysvetlil Wandinu motivaciu na ktorej stoji cely film? Velmi zvlastne..celkovo prva polovica film je este rozpacita ale v druhej sa Raimi utrhne z retaze (v ramci moznosti) a je to velka parada. Co mi prislo zvlastne, vacsinu filmu je tam krasny vizual, ale v tom laboratoriu to co bolo? Ved to bol vizual ako zo serialoveho Flasha, ako keby som si na telke zapol motion plus..Inak velke plus za vynechanie pokusov o humor, celkovo je to dospelejsie ako som cakal a niektore atmosfericke sceny lahodkove. Takze v ramci univerza asi pruser a nastolenie totalneho chaosu kde sa moze stat uz hocico..ale ako originalny komixovy film palec hore a chcem dalsi blockbuster od Raimiho *:+*
7.5/10
4 -3