Diskuze k článku Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství: Recenze

reaguje na: Horace
Ano, bohužel patřím k jednomu z mála jedinců, komu se Logan nelíbil. :)
827234
Ano, bohužel patřím k jednomu z mála jedinců, komu se Logan nelíbil. *:)*
827220
2 -1
Tak už to mám za sebou... a cítím se asi ještě hůř, než imf. Cítím se, že ve svých 35 letech jsem nespokojenej morous, který má pocit, že svět se v hovno otočil a filmy jsou řidší, než kdy dřív... Už i ta Endgame mi přišla slabší, než Infinity War, ale časem jsem si zvykl na změnu tempa i ten přetaženej fór s tlustým Thorem,(který jeho dosavadní vývoj celkem znásilnil), dokážu ignorovat. Ale pořád je to špička v žánru a je neskutečné jak to vše ukočírovali. Jen pro mě prostě zůstává vrchol celé MCU někde u Winter Soldiera a tak si říkám... ještě že je tu ten Tom Crusie protože jestli mi konečně tohle nepřinese Top Gun, tak je fakt všechno ztracený! Nepamatuji kdy jsem z kina odcházel spokojený... Batman byl strašně dlouhý a přeplácaný, Kingsman nechutná a debilní sračka, Krotitelé duchů prázdná a bezduchá (mrk mrk) rutina, Uncharted neskutečně dementní klišovitá břečka, Smrt na Nilu přebarvičkovaná, plastová oplzlost (jak od úlisného dědka, co si dlouho neštrejchl a nuda navrch), Cruella... opravdu krásně stylové a naleštěné hovno, kde postavy nemají absolutně žádný vývoj, jsou jen jakési karikatury divných poruch osobnosti, Poslední souboj strašně roztahaný a doslovný, jako když mi manželka po 350 vypráví tu samou věc, Rozhněvaný muž film, který měl svůj vrchol někde v půlce, nebo spíš v traileru.... Bez výčitek... no kde bych začal... Mizerové navždy - zápletka, jak z hlavy Vina Diesela, Star Wars - asi nejdebilnější a nejsmutnější znásilňování divákova IQ v dějinách kinematografie, horší byla snad už jen poslední série Hry o trůny, Duna dvě a půl hodinový pilot k možná dobrému filmu... No suma sumárum, naposledy jsem byl opravdu nadšený z Le Mans '66 - krásně natočený, napsaný a zahraný film se srdcem a energií... Jinak se mi stále častěji stává, že seriály naprosto drtí to co vychází v kinech... Gangs of London, Reacher, Arcane, Mayor of Kingstown, Boys, MINDHUNTER, Nevina, Waco, Jack Ryan... fakt se čím dál víc vyplatí zůstat doma :( a to mě dost trápí.. :- Ale to jsem se nechal unést, zpět ke Strangeovi... je to zkratkovitá promarněná šance tématu, který mohl být událostí roku.. ale tohle je vážně lazy writting ve své nejhorší podobě... útok na Kamar-Taj mohla být stylová, když ne epická bitva, ale nebyl čas... postavy jsou jen neživé figurky, které jen plní jeden nudný quest za druhým, to jak rychle Wong zradí prakticky všecno a všechny, jen protože to scénárista potřeboval, úplně bije do očí, všechna ta camea úplně zbytečná a špatně napsaná/zahraná - Mordo asi nakonec zapomene, že má lítací botky - je to úplně jak v Pitch meeting - "proč duel nepokračuje?" "scéna skončila pane, potřebujeme jít dál" "aha, ok" Hayley Atwell mě překvapila jak stračně špatně hraje, jako by měla celou dobu kolík v zadku.. vůbec celá tahle pasáž byla divná.... a asi už je to na mě prostě všechno až moc komiksové... i kdyby to bylo lépe napsané, tak postava "America Chavez, která nosí jeanovou bundu s americkými hvězdičkami a vytváří portály mezi vesmíry pomocí.... amerických hvězdiček... a zplodily ji dvě ženy... to je na mě asi fakt moc... a fialová Charlize Theron + třetí očíčko mi jen připomnělo ošklivě digitálního ožralého skřítka spolu s Harry Stylesem z konce Ethernals a podtrhuje, že se to všechno řítí někam, kde asi nemusím být... konzervativní morous domluvil :)
827233
Tak už to mám za sebou... a cítím se asi ještě hůř, než imf. Cítím se, že ve svých 35 letech jsem nespokojenej morous, který má pocit, že svět se v hovno otočil a filmy jsou řidší, než kdy dřív... Už i ta Endgame mi přišla slabší, než Infinity War, ale časem jsem si zvykl na změnu tempa i ten přetaženej fór s tlustým Thorem,(který jeho dosavadní vývoj celkem znásilnil), dokážu ignorovat. Ale pořád je to špička v žánru a je neskutečné jak to vše ukočírovali. Jen pro mě prostě zůstává vrchol celé MCU někde u Winter Soldiera a tak si říkám... ještě že je tu ten Tom Crusie protože jestli mi konečně tohle nepřinese Top Gun, tak je fakt všechno ztracený! Nepamatuji kdy jsem z kina odcházel spokojený... Batman byl strašně dlouhý a přeplácaný, Kingsman nechutná a debilní sračka, Krotitelé duchů prázdná a bezduchá (mrk mrk) rutina, Uncharted neskutečně dementní klišovitá břečka, Smrt na Nilu přebarvičkovaná, plastová oplzlost (jak od úlisného dědka, co si dlouho neštrejchl a nuda navrch), Cruella... opravdu krásně stylové a naleštěné hovno, kde postavy nemají absolutně žádný vývoj, jsou jen jakési karikatury divných poruch osobnosti, Poslední souboj strašně roztahaný a doslovný, jako když mi manželka po 350 vypráví tu samou věc, Rozhněvaný muž film, který měl svůj vrchol někde v půlce, nebo spíš v traileru.... Bez výčitek... no kde bych začal... Mizerové navždy - zápletka, jak z hlavy Vina Diesela, Star Wars - asi nejdebilnější a nejsmutnější znásilňování divákova IQ v dějinách kinematografie, horší byla snad už jen poslední série Hry o trůny, Duna dvě a půl hodinový pilot k možná dobrému filmu... No suma sumárum, naposledy jsem byl opravdu nadšený z Le Mans '66 - krásně natočený, napsaný a zahraný film se srdcem a energií... Jinak se mi stále častěji stává, že seriály naprosto drtí to co vychází v kinech... Gangs of London, Reacher, Arcane, Mayor of Kingstown, Boys, MINDHUNTER, Nevina, Waco, Jack Ryan... fakt se čím dál víc vyplatí zůstat doma :( a to mě dost trápí.. *:-* Ale to jsem se nechal unést, zpět ke Strangeovi... je to zkratkovitá promarněná šance tématu, který mohl být událostí roku.. ale tohle je vážně lazy writting ve své nejhorší podobě... útok na Kamar-Taj mohla být stylová, když ne epická bitva, ale nebyl čas... postavy jsou jen neživé figurky, které jen plní jeden nudný quest za druhým, to jak rychle Wong [spoiler]zradí prakticky všecno a všechny[/spoiler], jen protože to scénárista potřeboval, úplně bije do očí, všechna ta camea úplně zbytečná a špatně napsaná/zahraná - Mordo asi nakonec zapomene, že má lítací botky - je to úplně jak v Pitch meeting - "proč duel nepokračuje?" "scéna skončila pane, potřebujeme jít dál" "aha, ok" [spoiler]Hayley Atwell[/spoiler] mě překvapila jak stračně špatně hraje, jako by měla celou dobu kolík v zadku.. vůbec celá tahle pasáž byla divná.... a asi už je to na mě prostě všechno až moc komiksové... i kdyby to bylo lépe napsané, tak postava "America Chavez, která nosí jeanovou bundu s americkými hvězdičkami a vytváří portály mezi vesmíry pomocí.... amerických hvězdiček... a zplodily ji dvě ženy... to je na mě asi fakt moc... a fialová[spoiler] Charlize Theron + třetí očíčko [/spoiler]mi jen připomnělo ošklivě digitálního ožralého skřítka spolu s Harry Stylesem z konce Ethernals a podtrhuje, že se to všechno řítí někam, kde asi nemusím být... konzervativní morous domluvil :)
12 -2
reaguje na: mimomisu
Jsi mimo mísu, Spáčilka by tomu dala tak 30%, tu recenzi psal Marvel fanboy 8)
827222
Jsi mimo mísu, Spáčilka by tomu dala tak 30%, tu recenzi psal Marvel fanboy *8)*
827206
3 0
reagují: mimomisu
reaguje na: KousejPivo
Rimjob na tebe! :)
827221
Rimjob na tebe! :)
827215
2 -1
reagují: dawko
reaguje na: KousejPivo
Áno, aj tvoj pohľad je subjektívny. Ale stavať túto vec nad Loganom... :-
827220
Áno, aj tvoj pohľad je subjektívny. Ale stavať túto vec nad Loganom... *:-*
827215
2 0
reagují: KousejPivo

Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství

Zdravím! Já jsem asi viděl jiný film, než redakce. CGI, postavy, scénář a vše kolem toho mi přišlo naprosto v pohodě, sleduji komiksový film, ne drama navrhované na Oscara. Za mě 8 z 10, lepší než nudní Eternals, neslaný nemastný Shang-Chi a rozhodně lepší než Logan! ;)
827215
Zdravím! Já jsem asi viděl jiný film, než redakce. CGI, postavy, scénář a vše kolem toho mi přišlo naprosto v pohodě, sleduji komiksový film, ne drama navrhované na Oscara. Za mě 8 z 10, lepší než nudní Eternals, neslaný nemastný Shang-Chi a rozhodně lepší než Logan! *;)*
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství
3 -8
reagují: Cival, Horace
reaguje na: Muf
Ja som si Eternals tiez uzil najviac zo vsetkych poslednych marveloviek.
827213
827212
2 -3
reaguje na: Child
"eternal byli skvělí" :D:D:D:D:D:D:D:D lol
827212
"eternal byli skvělí" *:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D* lol
827127
3 -9
reagují: HellblazerZabud
reaguje na: MILFhunter69
srovnatelný ... prostě generická comiksárna
827210
827205
2 0
reaguje na: MILFhunter69
To naštěstí ne :)
827208
To naštěstí ne *:)*
827205
1 0
Spáčilová tomu dala 80% a z recenze je cítit, že je fanynka Raimiho (což mi přijde docela cool). Do kina půjdu s velkou rezervou, podobných recenzí jako od Imfa je přeci jenom moc na můj vkus. Maximálně budu lehce příjemně překvapený.
827206
1 0
reagují: Davies182
bože můj, já jdu do kina až zítra a už teď mám obavy. Řekntě mi aspon, že to není tak špatný jak Black Widow :D
827205
bože můj, já jdu do kina až zítra a už teď mám obavy. Řekntě mi aspon, že to není tak špatný jak Black Widow *:D*
2 0
reagují: RainMakeR, Snipsley
reaguje na: Chermy
No podľa toho ako si naladený. Nalaď sa na niečo neseriózne a ber to ako komédiu Thor: Ragnarok. Inak sa to brať ani nedá.

Mne prišiel prvý Strange lepší a bavil ma. Toto nie :-
827204
No podľa toho ako si naladený. Nalaď sa na niečo neseriózne a ber to ako komédiu Thor: Ragnarok. Inak sa to brať ani nedá. Mne prišiel prvý Strange lepší a bavil ma. Toto nie *:-*
827202
2 0
Recenzi zatím číst nebudu, protože na to za chvíli jdu. Ale hodnocení nižší, než první Strange? Ten je sice fajn, ale veskrze průměrný film... a no way home považuji přímo za špatný film, rozplizlý, nelogický, se spoustou trapných rádoby humorných okamžiků... vzhledem k tomu, že jediné další na co se letos v kině těším je Top Gun a Avatar, tohle jsem osobně měl v očekávání nejvýš, protože mám Strange jako postavu moc rád, horory ještě radši, Elfmanova hudba je skvělá.... a ...zejména po tom, co z něj udělali v No way home neschopného kreténa, jsem se fakt těšil na reparát... a ty vlažné reakce ze všech stran věstí, že to pro mě bude největší letošní zklamání :-
827202
Recenzi zatím číst nebudu, protože na to za chvíli jdu. Ale hodnocení nižší, než první Strange? Ten je sice fajn, ale veskrze průměrný film... a no way home považuji přímo za [url=https://www.youtube.com/watch?v=MbmTMEYnEzo]špatný film[/url], rozplizlý, nelogický, se spoustou trapných rádoby humorných okamžiků... vzhledem k tomu, že jediné další na co se letos v kině těším je Top Gun a Avatar, tohle jsem osobně měl v očekávání nejvýš, protože mám Strange jako postavu moc rád, horory ještě radši, Elfmanova hudba je skvělá.... a ...zejména po tom, co z něj udělali v No way home neschopného kreténa, jsem se fakt těšil na reparát... a ty vlažné reakce ze všech stran věstí, že to pro mě bude největší letošní zklamání *:-*
3 -1
reagují: Horace
Zaujímavé je aký dlhý malíček ma DS a tomto plagáte. Dlhší ako ukazovák. Grafik sa vybláznil... :D
827200
Zaujímavé je aký dlhý malíček ma DS a tomto [url=https://www.moviezone.cz/obr/Z2FsbGVyeWFsdDIvMjYwMDI2]plagáte[/url]. Dlhší ako ukazovák. Grafik sa vybláznil... *:D*
1 0
reagují: HotShot
Já se snad k tomu moc ani vyjadřovat nechci nebo spíš to je hodně těžké. Chvilku jsem se bavil chvilku zas wtf (a tím nemyslím What if...) pak zas komický sjednocení a rozprašení multiverseavengers. Každopádně říkam to pořád Shang-chi má celkem slušný origin a Eternals jsou krásnej film který má hlavu a patu začátek prostředek a konec a důležitý věci se uzavřely a něco se nechalo otevřené pro sequel. Ale tohle ... u Mozarta jsem přemýšlel že odejdu s kina ... Kevinovi jen držím palce aby to pořád ukočíroval.
827198
1 -3
Já vlastně nevím. Hrozně rád bych tomu napálil 8, vlastně jsem se bavil a ty hororový věci byly tak super, ale těch multiverz se prostě už účastnit nemůžu. Vždyť je tam všechno úplně jedno. Nekonečno verzí všeho, nic vlastně není důležité. Měl jsem skončit po Endgame..
827194
5 -1

5.5/10

Velke sklamanie, zajtra si z toho moc pametat nebudem. Jedine tak evil dead prvky. Fantasticka recenzia a mzlive komentare k filmu:+
827185
Velke sklamanie, zajtra si z toho moc pametat nebudem. Jedine tak evil dead prvky. Fantasticka recenzia a mzlive komentare k filmu*:+*
5.5/10
3 0
Doufám, že se nějaká fáze co nejdřív ukončí ukončením multiverzu, je v tom fakt strašný bordel a chce to zas něco v mnohem komornějším měřítku. Ale myslím, že jsou moje naděje marné :D tak uvidíme.

Hůl určitě nelámu, na to jsme pořád na začátku. MCU mě původně taky začal bavit až se Civil War. Ještě nás čeká hodně představovaček a hluchých míst, než to zaklapne v něco unikátního.
827181
Doufám, že se nějaká fáze co nejdřív ukončí ukončením multiverzu, je v tom fakt strašný bordel a chce to zas něco v mnohem komornějším měřítku. Ale myslím, že jsou moje naděje marné *:D* tak uvidíme. Hůl určitě nelámu, na to jsme pořád na začátku. MCU mě původně taky začal bavit až se Civil War. Ještě nás čeká hodně představovaček a hluchých míst, než to zaklapne v něco unikátního.
2 0