Diskuze k článku Zlato: Recenze

příspěvky 1 - 9 Napsat příspěvek

8/10

Sedlo mi to dokonale. Hrouda zlata v písku a co s tím dál :-) za mě vynikající jednohubka o přiměřené stopáži. Efron to zvládl úplně na pohodu. Nevím, co kdo čekal více? Pokud je pro někoho to, co se ve filmu Efronovi dělo, málo, tak je holt už semletej tunou filmů a nedokáže Efronovo utrpení docenit. Pokud je málo, že se škvaří na slunci, že nemá co jíst a pít, že má větev zapíchnutou v boku, že někoho zavraždil, že ho ohrožují psi, že ho semele pouštní bouře, že má halucinace... tak by se měl jít léčit, případně rovnou koukat na gore a vynechat škatuli survival. Nevím, co by se ještě muselo stát na rámec výše uvedeného, aby to bylo "větší drama"... Velmi se mi líbila příroda, tenhle biom já rád + předvídatelně vypečenej "kamarád", který čekal "za bukem", až Efron vypustí duši (což jsem předvídal od dialogu, kdo u šutru zůstane trčet) byl také fajn. Ale i přes to, že scénář byl v podstatě jasný, jde o vynikající jednohubku, kterou se nebudu stydět doporučovat.
821457
8/10
1 0
reaguje na: Cival
Je to jízda i po xtý :) Baví mě to pořád, protože Boyle umí nejen poutavě vyprávět, ale i bavit vizuálně. To je to co dělá ten film tak výjimečný. Protože jinak je to samozřejmě banální příběh :) Vsadím se, že tenhle film sjíždím častěji, než ty kdysi tak vychválené Mlčení - já vím, na první pohled nesrovnatelná díla... ale to je právě důvod, proč jsem 127 hodin nazval jízdou... Protože to také může být nudná meditace jako Mlčení... a nebo Zlato ;)
818271
Je to jízda i po xtý :) Baví mě to pořád, protože Boyle umí nejen poutavě vyprávět, ale i bavit vizuálně. To je to co dělá ten film tak výjimečný. Protože jinak je to samozřejmě banální příběh *:)* Vsadím se, že tenhle film sjíždím častěji, než ty kdysi tak vychválené Mlčení - já vím, na první pohled nesrovnatelná díla... ale to je právě důvod, proč jsem 127 hodin nazval jízdou... Protože to také může být nudná meditace jako Mlčení... a nebo Zlato *;)*
817980
3 -1
Já jsem dostal, co jsem čekal a na vrh velmi slušné herectví Efrona. Mohlo se jít více za hranu, mohli zkusit něco trochu originálnějšího, nicméně ve výsledku jde o dobrý film, kterému ten bodík nahoru rád dám. 7/10
818095
Já jsem dostal, co jsem čekal a na vrh velmi slušné herectví Efrona. Mohlo se jít více za hranu, mohli zkusit něco trochu originálnějšího, nicméně ve výsledku jde o dobrý film, kterému ten bodík nahoru rád dám. [b]7/10[/b]
1 -1

6/10

Podle traileru to vypadalo hodně nadějně - Efron v netradiční roli, působivá australská příroda a celkově poctivý survival. Výsledný film je ale ztělesněním promarněného potenciálu. Efron kromě postupujícího fyzického utrpení nemá co hrát (přitom zápletka slibovala spousty "psychologických" příležitostí - pocity šílenství, zoufalství, rezignace, naděje, viny, atd. - kterým se ovšem film téměř nebo vůbec nevěnuje), samotný děj stran tradičních survival propriet (příroda, počasí, lidé) toho nabízí překvapivě málo a přítomné "balvany v cestě" jdou mnohem méně za hranu, než bych očekával a doufal (přičemž příležitostí k rozehrání většího dramatu je zde spousta (třeba očekávané vyhrocení vztahu Efrona s Hayesem, aneb počínající mamon, se v podstatě nekoná), po hříchu však z velké části zůstávají nenaplněné), film tak zachraňuje jen zmíněná "madmaxovská" příroda a především střídmá délka.
817990
Podle traileru to vypadalo hodně nadějně - Efron v netradiční roli, působivá australská příroda a celkově poctivý survival. Výsledný film je ale ztělesněním promarněného potenciálu. Efron kromě postupujícího fyzického utrpení nemá co hrát (přitom zápletka slibovala spousty "psychologických" příležitostí - [spoiler]pocity šílenství, zoufalství, rezignace, naděje, viny, atd.[/spoiler] - kterým se ovšem film téměř nebo vůbec nevěnuje), samotný děj stran tradičních survival propriet [spoiler](příroda, počasí, lidé)[/spoiler] toho nabízí překvapivě málo a přítomné "balvany v cestě" jdou mnohem méně za hranu, než bych očekával a doufal (přičemž příležitostí k rozehrání většího dramatu je zde spousta [spoiler](třeba očekávané vyhrocení vztahu Efrona s Hayesem, aneb počínající mamon, se v podstatě nekoná)[/spoiler], po hříchu však z velké části zůstávají nenaplněné), film tak zachraňuje jen zmíněná "madmaxovská" příroda a především střídmá délka.
6/10
1 -1
reaguje na: Chermy
Šokující je to, že. někdo chodí pravidelně na filmový web a čeká od recenzí předem hodnocení dle svého gusta. Šokující je rovněž, že někdo argumentuje tím, že se film nikomu nelíbí a nikdo ho nezná, což je ve své době případ mnoha dnes uznávaných klasik. Holt začal jsi dnes sérii nekončících šoků.
817981
817979
11 -3
reaguje na: Chermy
127 hodin je pohodová sedmička ty jízdo ;) Podruhý už to moc nestrhne…
817980
817979
5 -3
reagují: Chermy
Nejvíc šokující je na recenzi fakt, že autor dává 127 hodinám, tedy v rámci žánru téměř dokonalému filmu, který je neskutečná jízda od začátku do konce, prakticky stejné hodnocení, jako tomuhle filmu, který prakticky nikoho nezajímá a nikomu se nelíbí... :)
817979
Nejvíc šokující je na recenzi fakt, že autor dává 127 hodinám, tedy v rámci žánru téměř dokonalému filmu, který je neskutečná jízda od začátku do konce, prakticky stejné hodnocení, jako tomuhle filmu, který prakticky nikoho nezajímá a nikomu se nelíbí... *:)*
2 -4
reagují: proust.d, Cival
reaguje na: fr3ak