Diskuze k článku Red Notice: Recenze

příspěvky 1 - 15 Napsat příspěvek
Takže film ve výsledku stejně bídný, jak mohutně naznačovaly trailery, jen díky čísílkům přehrání se v budoucna ze strany Netflixu dočkáme o to více konzumní, uniformní zábavy pro popík křoupající masy :-
809104
Takže film ve výsledku stejně bídný, jak mohutně naznačovaly trailery, jen díky čísílkům přehrání se v budoucna ze strany Netflixu dočkáme o to více konzumní, uniformní zábavy pro popík křoupající masy *:-*.
1 0
reaguje na: Polux
Az ma serie aka lepsia jednohubka z toho mohla byt keby sa toho ujal Justin Lin alebo Michael Bay
808986
808901
1 -2
takovy slusny prumer...neurazi,nepotesi...
ale porad lepsi,nez ten western s Idrisem,to bylo teprve utrpeni
808950
takovy slusny prumer...neurazi,nepotesi... ale porad lepsi,nez ten western s Idrisem,to bylo teprve utrpeni
1 -4

WTF?

4/10 s prižmúreným okom :- ...toľko WTF scén (ten býk čí nájdenie bunkru, džííízs krajst!) v jednom A-čkovom filme som nevidel už dlho, a to zelené plátno doslova ťahalo oči. Katastrofa...
808933
4/10 s prižmúreným okom *:-* ...toľko WTF scén (ten býk čí nájdenie bunkru, džííízs krajst!) v jednom A-čkovom filme som nevidel už dlho, a to zelené plátno doslova ťahalo oči. Katastrofa...
WTF?
3 0
reaguje na: ryan32
Áno, súhlasím, tá scéna mala aspoň náznaky nejakej hravosti. CGI na spomínaný rozpočet naozaj bieda, ústredná trojica si z rozpočtu musela ukrojiť naozaj veľa keď to takto dopadlo.
808903
808891
1 -1
Nevím jaké tomu dát hodnocení, jelikož sem to pustil a viděl asi tak tříčtvrtě hodiny než sem u toho usnul:Dtakže určitě někde pod 5/10 protože ani nemám chuť se k tomu vracet a dosledovat to:+:D
808902
Nevím jaké tomu dát hodnocení, jelikož sem to pustil a viděl asi tak tříčtvrtě hodiny než sem u toho usnul*:D*takže určitě někde pod 5/10 protože ani nemám chuť se k tomu vracet a dosledovat to*:+**:D*
4 -1

6/10

Naštěstí zdaleka ne tak hrozné, jak to po trailerech vypadalo, na druhou stranu tady ani není moc co chválit. Jednoduše další spotřební jednohubka (zlÍ jazykové by napsali pásová výroba:D) od Netflixu, jen s největšími hvězdami současnosti a budgetem okolo 200m. Což není divu, když si Johnson i Gadot vzali 20m, Johnson film spoluprodukoval (takže další prachy z budgetu:)) a Reynolds na tom o moc hůře asi nebude, jinak to na filmu bohužel vidět absolutně není.

Zápletka po všech těch Indyho dobrodružstvích a jeho copycat následovnících už nemá moc čím překvapit, ale to asi čekal málokdo. Je tady prostě všechno - honba za vymyšleným MacGuffinem, sympatičtí hrdinové, femme fatale, heisty, útěk z vězení, humor, homo/buddy třenice, trocha té digitální akce (včetně okopírovaného průletu rakety skrz - True Lies pozdravuje:)), "překvapivé" twisty v závěru a dokonce i na ty nacisty (a okaté pomrknutí popísknutí směrem k Indymu) nakonec dojde. Aneb nechte umělou inteligenci analyzovat hromady podobných filmů z minulosti a počkejte si na výsledek v podobě zbrusu nového scénáře. S velkou pravděpodobností bude vypadat nějak takto. Ovšem i podobný materiál dokáže schopný režisér - hypoteticky - přetavit do slušného filmu. S čímž asi po podobných kouscích hladový a rozdavačný Netflix počítal a proto si s Johnsonem nakonec plácl a vyšachoval tím Universal. To by ovšem nesměl skončit v rukou těžkého rutinéra Thurbera, který další a další projekty očividně dostává jen proto, že si po osobní stránce sedl s Johnsonem (jiné vysvětlení snad ani není možné:D).

Johnson s Reynoldsem a Gadot hrají pořád totéž, to bylo jasné už z trailerů a role jsou jim v tomto ohledu psány doslova na tělo. Komu se jejich (otřepaná a ohraná) poloha zamlouvá, bude si libovat i zde. Komu po všech předchozích filmech už moc ne (bohužel můj případ), bude po většinu stopáže (zejména u neúnavně hláškujícího Reynoldse) skřípat zuby. Možná paradoxně mi jako nejmenší zlo z trojice vychází Gadot, ale to bude spíše souviset s mojí slabostí vůči ní už od čtyřky F&F:). Ostatní herci samozřejmě nestojí ani za řeč. Lokace naprosto nevyužité (kdyby byly ve filmu místopisné titulky "někde v Evropě/Asii/Americe", vyšlo by to zcela nastejno), akce je skrznaskrz CGI (v tomto případě Common Generic Interaction) a je ji překvapivě málo, protože hlavní prostor zde dostal humor, který sem tam trefí cíl, po většinu času je ovšem, na můj pokleslý vkus, značně bezzubý. Symptomatická je v tomto ohledu sekvence v úvodu filmu, ve kterém je vyhlídka na vtipnou/nápaditou honičku mezi elektrickým Taycanem a skútrem rázně ukončena hned v zárodku ve prospěch zmíněného humoru. I ten závan morálního dilematu v samotném finále (dá Johnson přednost práci nebo vzniklému přátelství s Reynoldsem?) je raději hozen do koše ve prospěch rádobyvtipného "překvapivého" twistu (který imho vůči předchozímu ději nedává příliš smysl).

Celkově v celém filmu není vůbec nic, co by zavdalo uznale pokývat hlavou, překvapením nadzvednout obočí, nebo se labužnicky pousmát a to jak co do formy (žádný nápaditý úhel kamery/záběrování, chytrý střih, neobvyklá hudba, atd.), tak i obsahu (žádná originální akční scéna, neotřelá lokace, důmyslný plán a provedení heistu, atd.). Prostě ničím nevyčnívající a neurážející standard, což je při dané výši rozpočtu a hercích kalibru Johnsona, Reynoldse a Gadot docela škoda. Na druhou stranu to, naštěstí, nemá tradičních Netflixáckých přepálených 150 minut a související problémy s nadbytečnou vatou a kolísavým tempem. Předpokládám, že v těch 2 minutových statistikách (nebo jak to právě teď Netflix počítá) to bude opět trhat rekordy a dvojka bude odklepnuta záhy (pokud už nyní není na cestě). Těžko soudit, zda je to dobře nebo špatně.
808901
Naštěstí zdaleka ne tak hrozné, jak to po trailerech vypadalo, na druhou stranu tady ani není moc co chválit. Jednoduše další spotřební jednohubka (zlÍ jazykové by napsali pásová výroba*:D*) od Netflixu, jen s největšími hvězdami současnosti a budgetem okolo 200m. Což není divu, když si Johnson i Gadot vzali 20m, Johnson film spoluprodukoval (takže další prachy z budgetu*:)*) a Reynolds na tom o moc hůře asi nebude, jinak to na filmu bohužel vidět absolutně není.   Zápletka po všech těch Indyho dobrodružstvích a jeho copycat následovnících už nemá moc čím překvapit, ale to asi čekal málokdo. Je tady prostě všechno - honba za vymyšleným MacGuffinem, sympatičtí hrdinové, femme fatale, heisty, útěk z vězení, humor, homo/buddy třenice, trocha té digitální akce (včetně okopírovaného průletu rakety skrz - True Lies pozdravuje*:)*), "překvapivé" twisty v závěru a dokonce i na ty nacisty (a okaté [s]pomrknutí[/s] popísknutí směrem k Indymu) nakonec dojde. Aneb nechte umělou inteligenci analyzovat hromady podobných filmů z minulosti a počkejte si na výsledek v podobě zbrusu nového scénáře. S velkou pravděpodobností bude vypadat nějak takto. Ovšem i podobný materiál dokáže schopný režisér - hypoteticky - přetavit do slušného filmu. S čímž asi po podobných kouscích hladový a rozdavačný Netflix počítal a proto si s Johnsonem nakonec plácl a vyšachoval tím Universal. To by ovšem nesměl skončit v rukou těžkého rutinéra Thurbera, který další a další projekty očividně dostává jen proto, že si po osobní stránce sedl s Johnsonem (jiné vysvětlení snad ani není možné*:D*).   Johnson s Reynoldsem a Gadot hrají pořád totéž, to bylo jasné už z trailerů a role jsou jim v tomto ohledu psány doslova na tělo. Komu se jejich (otřepaná a ohraná) poloha zamlouvá, bude si libovat i zde. Komu po všech předchozích filmech už moc ne (bohužel můj případ), bude po většinu stopáže (zejména u neúnavně hláškujícího Reynoldse) skřípat zuby. Možná paradoxně mi jako nejmenší zlo z trojice vychází Gadot, ale to bude spíše souviset s mojí slabostí vůči ní už od čtyřky F&F*:)*. Ostatní herci samozřejmě nestojí ani za řeč. Lokace naprosto nevyužité (kdyby byly ve filmu místopisné titulky "někde v Evropě/Asii/Americe", vyšlo by to zcela nastejno), akce je skrznaskrz CGI (v tomto případě Common Generic Interaction) a je ji překvapivě málo, protože hlavní prostor zde dostal humor, který sem tam trefí cíl, po většinu času je ovšem, na můj pokleslý vkus, značně bezzubý. Symptomatická je v tomto ohledu sekvence v úvodu filmu, ve kterém je vyhlídka na vtipnou/nápaditou honičku [spoiler]mezi elektrickým Taycanem a skútrem[/spoiler] rázně ukončena hned v zárodku ve prospěch zmíněného humoru. I ten závan morálního dilematu v samotném finále [spoiler](dá Johnson přednost práci nebo vzniklému přátelství s Reynoldsem?)[/spoiler] je raději hozen do koše ve prospěch rádobyvtipného "překvapivého" twistu (který imho vůči předchozímu ději nedává příliš smysl).   Celkově v celém filmu není vůbec nic, co by zavdalo uznale pokývat hlavou, překvapením nadzvednout obočí, nebo se labužnicky pousmát a to jak co do formy (žádný nápaditý úhel kamery/záběrování, chytrý střih, neobvyklá hudba, atd.), tak i obsahu (žádná originální akční scéna, neotřelá lokace, důmyslný plán a provedení heistu, atd.). Prostě ničím nevyčnívající a neurážející standard, což je při dané výši rozpočtu a hercích kalibru Johnsona, Reynoldse a Gadot docela škoda. Na druhou stranu to, naštěstí, nemá tradičních Netflixáckých přepálených 150 minut a související problémy s nadbytečnou vatou a kolísavým tempem. Předpokládám, že v těch 2 minutových statistikách (nebo jak to právě teď Netflix počítá) to bude opět trhat rekordy a dvojka bude odklepnuta záhy (pokud už nyní není na cestě). Těžko soudit, zda je to dobře nebo špatně.
6/10
4 -4
reagují: dawko
reaguje na: woody
Sky Captain and the World of Tomorrow je boží. Takových zhmotněných pulpů nevzniklo snad ani pět.
808900
808894
6 0
808899
5 0
reaguje na: spoock
Protože kvalita filmu se přeci odvíjí od množství zhlédnutí...
808898
808886
2 0
reaguje na: woody
Za těch 200 milionů mohli radši postavit stadion nebo nemocnici. Využít je na natočení takové hrůzy je plýtvání.
808897
808894
4 0
Mně na tom filmu nejvíc fascinuje ta úplně příšerná scéna na corridě před greenscreenem, která vypadá jak nějaký cvičení ke Světu zítřka. Plus ten digitální býk. Jo a ještě ta argentinská džungle, to mělo pro změnu vibe starých hammerovek, natočených ve studiu s několika palmami a liánami. To je vlastně nejsmutnější - že ty prachy (vlastně 140 mega bez jejich honorářů) tam nejsou NIKDE vidět. Ale jakože fakt NIKDE. Interiérová bitka s lešením, digitální ruský hrad, interiérová bitka u mafiána, ta corrrida, honička digitálním nacistickým bunkrem a ... všechno.
808894
10 0
reagují: hanak_v_exilu, HellFire
reaguje na: matthewSVK
Úplně souhlasím. Bohužel strašně průměrná věc pro mě s pitomým závěrem, kterou navíc natočil strašný rutinér bez žádné špetky něčeho zapamatovatelného a zajímavého. Občas jsem se i zasmála, líbila se mi scéna útěku po lešení, která je dle mě celkem zajímavá a zábavná, ale zbytek je bohuzel nudná vata. Za tu hromadu peněz dodal Netflix buddy variaci na Indiana Jonese, ale nedokáže to patřičně prodat, bohužel ani skrz své předražené hvězdy. Raději si znovu pustím Rockův starší kousek Vítejte v džungli, než tady toto.
808891
808889
9 0