Diskuze k článku Není čas zemřít: Recenze

reaguje na: Cival
zdalo sa mi že väčšina filmu bola natočená ako pastiš na originálne bondovky (stovky striel vypálené na bonda nezanechajú škrabnutie, zloduchovia sa objavujú z ničoho nič v cool zostavách auto\motorka\vrtulník a kombinácie, a po desiatkach umierajú po ledabolej strele od boku; uprostred zabíjania sa hlavný hrdinovia rádoby vtipne popichujú,atd atd, skrátka 12 ročný chlapec niekedy v 1970-1990 píše "coolest movie ever". Čím viac nad tým rozmýšľam tým väčší mám k tomu filmu odpor. A aby sme to zaktuálnili tak doplníme pár prvkov ktoré akože adresujú problémy súčasnej spoločnosti. Čím sa mostíkom dostávam prečo toto píšem ako reakciu na Cival. Pokiaľ máme filmovú sériu založenú na postave tajný agent elegán a děvkař, tak prečo je problém ak niekomu vadí popretie jednej zo základných ingrediencií série?  Postoj v recenzii sa mi trochu javí ako snaha byť pápežskejší než pápež, obzvlášt pri filme ktorý si to nezaslúži, jednak tým že je otvorene nerealisticky hlúpy a druhak celá táto kauzička mi príde skôr než snaha o búranie stereotypov umelo vyvolaný producentský kalkul. Silných 5/10.
822347
811092
0 -2
No tvl… To bylo fakt špatný. :( Vůbec to na mě nefungovalo hlavně z dramaturgického hlediska. Spousta věcí k dořešení a přesto spousta zbytečných slepých uliček. A u spousty věcí jsem si říkal WTF, proč se to děje zrovna tak, jak se to děje… no nic 6/10 a nejlepší Craigův Bond je zdaleka CR.
820496
No tvl… To bylo fakt špatný. *:(* Vůbec to na mě nefungovalo hlavně z dramaturgického hlediska. Spousta věcí k dořešení a přesto spousta zbytečných slepých uliček. A u spousty věcí jsem si říkal WTF, proč se to děje zrovna tak, jak se to děje… no nic 6/10 a nejlepší Craigův Bond je zdaleka CR.
3 -1
reaguje na: Cival
71 to asi nespadne, spis tech 73. Zalezi kde se udela stopka v poctu hodnoceni (25-30K?). Tak Last Duel pri tom tematu, strukture a stopazi asi nikdy nebyl uplne mainstreamovy, ale prinejhorsim se zastavi v high 70s (patrne vys), coz by byl porad druhy nejlepsi Scott za poslednich 15 let. Shoky & Morty bylo fajn prekvapko, ale tomuhle bych tech 6.5/10 nebo 3/5 dal take, preci jen v poslednich 20-30 min uz nevi kudy kam. Jasne, nazor proti nazoru, ale fakt mne ta hodnoceni pripadaji nejak tak v norme. Posledni veta... No, jsem toho dukazem, ci-li to patrne sedi, ale to je zas nasledek te nepretrzite dostupnosti cehokoliv plus ze dnes jsou filmy proste "content". :)
811094
811092
0 0
reaguje na: The Joker
71% je proste malo. To by melo mit vic. I kdyz to nedocenujes :) Ale jen za dva dny sel Scott o 3% dolu a to ma jen 2k hodnoceni, Shoky o 10% dolu a pulka mych adeptu na VIM je v modra, tak se nemuzu zbavit dojmu, ze lidi jsou proste rozmazleny a chtej vsechno hned, zadarmo a jeste to odstrelej :)
811092
811087
3 0
reagují: neven, The Joker
reaguje na: Cival
Tak to je jeden extrem a vypovida obecne o tom napeti ve spolecnosti, ale jako teda doufam ze s tou erou kdy kazda marvelovka koncila v cervenem je konec. Tyhle prumerny, genericky studiovy vyrobky musely vzdy dlouhodobe vest k upadku zajmu o navstevu kina a covid to samozrejme urychlil. Nicmene, Duna drzi pekne a Last Duel, i kdyz mohl byt o par minut kratsi, nejspis bude tez. A urcite lze na csfd vypozorovat ruzne trendy, napriklad pad zajmu o Fast & Furious znacku je zdrcujici a take proto me neprekvapi, kdyz dalsi dil skonci uplnym box office fiaskem.
Primo k tomu Bondovi... No, uz ma jen 77.1 po 10K a zcela uprimne: kdyz se tam dostanou do Italie a zamestnanec hotelu absolutne silenym prizvukem rekne "vej-ar-bernink-vysis", tak jsem neveril ze to Fukunaga mysli vazne. A bohuzel cely film je prepaleny mixed bag s nesmyslnou stopazi. Ze to bude po streamu vyrazne padat bylo jasny, spis me zpetne zarazeji ty uvodni skoro-nadseny reakce. :)
811087
Tak to je jeden extrem a vypovida obecne o tom napeti ve spolecnosti, ale jako teda doufam ze s tou erou kdy kazda marvelovka koncila v cervenem je konec. Tyhle prumerny, genericky studiovy vyrobky musely vzdy dlouhodobe vest k upadku zajmu o navstevu kina a covid to samozrejme urychlil. Nicmene, Duna drzi pekne a Last Duel, i kdyz mohl byt o par minut kratsi, nejspis bude tez. A urcite lze na csfd vypozorovat ruzne trendy, napriklad pad zajmu o Fast & Furious znacku je zdrcujici a take proto me neprekvapi, kdyz dalsi dil skonci uplnym box office fiaskem. Primo k tomu Bondovi... No, uz ma jen 77.1 po 10K a zcela uprimne: kdyz se tam dostanou do Italie a zamestnanec hotelu absolutne silenym prizvukem rekne "vej-ar-bernink-vysis", tak jsem neveril ze to Fukunaga mysli vazne. A bohuzel cely film je prepaleny mixed bag s nesmyslnou stopazi. Ze to bude po streamu vyrazne padat bylo jasny, spis me zpetne zarazeji ty uvodni skoro-nadseny reakce. :)
811079
1 -2
reagují: Cival
reaguje na: The Joker
No kdyz vidim jak tam po releasu na streamu pada brutalne vsechno, tak bych se ani nedivil 58% :D A ano, je mi z tech ratingu na bliti, nejen kvuli filmum, kde se nekdo odvazil dat cernocha nebo homo polibek.
811079
No kdyz vidim jak tam po releasu na streamu pada brutalne vsechno, tak bych se ani nedivil 58% *:D* A ano, je mi z tech ratingu na bliti, nejen kvuli filmum, kde se nekdo odvazil dat cernocha nebo homo polibek.
808339
3 0
reagují: The Joker
S odstupem času si dovolím také něco napsat. Měl jsem dvě projekce a jsem fakt  fanda Bonda. Něco, jako Cival s Nolanem :-) A můj názor je
jasnej. Luxusní zakončení určité ságy. Rozpitvaní scénaristi, třeba jako
u Star Wars, se mají co učit. Lea je sice obcas katastrofální, ale z
toho je najednou parádní a krásná Francouzka, co umí hrát. Malek je
herec jednoho ksichtu a je momentálně v kurzu, proto mně obchází. Ale
titulková scéna hlavně  z pistole vs scéna v raketovým sile v
tunelu.....to chce fakt na to mít tohle vymyslet. No prostě parádní odkaz . Díky všem,
co si tohle přečetli. A také díky za tip ohledně mezer za čiarkou a
bodkou. Snad konečně tento můj názor na film nějakýho slohovkáře
nenasere. A jestli ano, ať si vylíže.Zduř.
809155
S odstupem času si dovolím také něco napsat. Měl jsem dvě projekce a jsem fakt  fanda Bonda. Něco, jako Cival s Nolanem :-) A můj názor je jasnej. Luxusní zakončení určité ságy. Rozpitvaní scénaristi, třeba jako u Star Wars, se mají co učit. Lea je sice obcas katastrofální, ale z toho je najednou parádní a krásná Francouzka, co umí hrát. Malek je herec jednoho ksichtu a je momentálně v kurzu, proto mně obchází. Ale titulková scéna hlavně  z pistole vs scéna v raketovým sile v tunelu.....to chce fakt na to mít tohle vymyslet. No prostě parádní odkaz . Díky všem, co si tohle přečetli. A také díky za tip ohledně mezer za čiarkou a bodkou. Snad konečně tento můj názor na film nějakýho slohovkáře nenasere. A jestli ano, ať si vylíže.Zduř.
1 0

5-8/10

Chtěl jsem napsat komentář po prvním shlédnutí, ale šel jsem na to ještě jednou a pořád jsem si nebyl jistý. Teď jsem se na to podíval doma a rozhodně je to mé nejtěžší letošní hodnocení. Craigova Bonda mám nejradši a na jeho poslední akci jsem se hodně těšil. Když se konečně dostal na plátno, byl jsem po projekci hodně rozpačitý. Největší plus filmu je sám Craig (pochopitelně) a tady jde za hraním Bonda ještě dál. Hned po něm kulervoucí akce, která srší nápady a její nejlepší momenty chcete okamžitě vidět znovu. Může za to hlavně i vynikající kamera. Zimmer odvádí svou normální práci a to stačí. Dále Ana de Armas, která není jen pastvou pro pánské oči (oscara pro kostymérku), ale je i krásně roztomilá a akci zvládla na jedničku. Nejeden chlap by jí dal přednost před spásou světa. Itálie je top, všichni jsme viděli proč.

Teď zápory. Song od Billie Eilish je slabej a pořád nechápu, proč je ona podle všech tak dobrá. Lashana Lynch mi byla hrozně nesympatická (barva mě nezajímá) a pro příběh absolutně nedůležitá. Myslel jsem si, že je to mladý Arsenio Hall :D Svět je v ohrožení a ona řeší, kdo je teda 007 (vždyť je to teď úplně jedno proboha!). Bonda čeká hodně důležitý výslech Blofelda a ona ještě chce, aby to pokazil. Co bych tam dal za takovou Zoe Saldana. Příběh samotný mě moc nezaujal, protože nevěděl, o čem chce být. Pořád vykládání o Spectre a Blofeldovi, aby si tvůrci po hodině a půl vzpomněli, že tam mají Maleka. Neustálé vymlouvání se, že kvůli Spectre se nemůže nahodit nový příběh je blbost. Blofeld je ve vězení, jeho základna vybuchla a tečka. Už se k tomu vracet nemusíme a jedeme dál. Stopáž je fakt dlouhá, ale přemýšlel jsem nad tím celou dobu projekce. Fukunaga má v akčních scénách jasno a jde mu to výborně. Hned po Itálii jsem si řekl, že byl výborná volba. Ale ve vyprávění už mu to tempo hapruje a celý film tím hodně trpí. Hodně mi chyběl Mendes, který měl daleko jistější rukopis a celkově jeho uchopení Bonda mi bylo víc po chuti. Mám velmi rád i proklínané Spectre, kde se jelo na velmi pomalý thriller, ale stejně to fungovalo dobře, protože ten film věděl, čím chce být. Komu se nelíbí nic nevyčítám, není pro každého. A poznámky, že je stupidní nechápu, protože u No time to die jste museli hodně přimhouřit oči. Dále humor je zde nejtrapnější ze všech pěti filmů (dr. Obručev - Proč??) a to mám jeho lehkost u bondovek normálně rád. Ani u samotného Bonda nefungoval a to už je co říct. Finální akce postrádá našlapané tempo, které by si Craig zasloužil ve své poslední misi. Schody jsou boží, ale čekal jsem ještě víc (že se to začne masakrovat od příjezdu na ostrov až do Craigova konce a ne Malekův nekonečný proslov).

Shrnul bych to jedním slovem. Kočkopes.
Je to výborný akční film, ale slabá bondovka.
808397
Chtěl jsem napsat komentář po prvním shlédnutí, ale šel jsem na to ještě jednou a pořád jsem si nebyl jistý. Teď jsem se na to podíval doma a rozhodně je to mé nejtěžší letošní hodnocení. Craigova Bonda mám nejradši a na jeho poslední akci jsem se hodně těšil. Když se konečně dostal na plátno, byl jsem po projekci hodně rozpačitý. Největší plus filmu je sám Craig (pochopitelně) a tady jde za hraním Bonda ještě dál. Hned po něm kulervoucí akce, která srší nápady a její nejlepší momenty chcete okamžitě vidět znovu. Může za to hlavně i vynikající kamera. Zimmer odvádí svou normální práci a to stačí. Dále Ana de Armas, která není jen pastvou pro pánské oči (oscara pro kostymérku), ale je i krásně roztomilá a akci zvládla na jedničku. Nejeden chlap by jí dal přednost před spásou světa. Itálie je top, všichni jsme viděli proč.  Teď zápory. Song od Billie Eilish je slabej a pořád nechápu, proč je ona podle všech tak dobrá. Lashana Lynch mi byla hrozně nesympatická (barva mě nezajímá) a pro příběh absolutně nedůležitá. Myslel jsem si, že je to mladý Arsenio Hall *:D* Svět je v ohrožení a ona řeší, kdo je teda 007 (vždyť je to teď úplně jedno proboha!). Bonda čeká hodně důležitý výslech Blofelda a ona ještě chce, aby to pokazil. Co bych tam dal za takovou Zoe Saldana. Příběh samotný mě moc nezaujal, protože nevěděl, o čem chce být. Pořád vykládání o Spectre a Blofeldovi, aby si tvůrci po hodině a půl vzpomněli, že tam mají Maleka. Neustálé vymlouvání se, že kvůli Spectre se nemůže nahodit nový příběh je blbost. Blofeld je ve vězení, jeho základna vybuchla a tečka. Už se k tomu vracet nemusíme a jedeme dál. Stopáž je fakt dlouhá, ale přemýšlel jsem nad tím celou dobu projekce. Fukunaga má v akčních scénách jasno a jde mu to výborně. Hned po Itálii jsem si řekl, že byl výborná volba. Ale ve vyprávění už mu to tempo hapruje a celý film tím hodně trpí. Hodně mi chyběl Mendes, který měl daleko jistější rukopis a celkově jeho uchopení Bonda mi bylo víc po chuti. Mám velmi rád i proklínané Spectre, kde se jelo na velmi pomalý thriller, ale stejně to fungovalo dobře, protože ten film věděl, čím chce být. Komu se nelíbí nic nevyčítám, není pro každého. A poznámky, že je stupidní nechápu, protože u No time to die jste museli hodně přimhouřit oči. Dále humor je zde nejtrapnější ze všech pěti filmů (dr. Obručev - Proč??) a to mám jeho lehkost u bondovek normálně rád. Ani u samotného Bonda nefungoval a to už je co říct. Finální akce postrádá našlapané tempo, které by si Craig zasloužil ve své poslední misi. Schody jsou boží, ale čekal jsem ještě víc [spoiler](že se to začne masakrovat od příjezdu na ostrov až do Craigova konce a ne Malekův nekonečný proslov).  [/spoiler] Shrnul bych to jedním slovem. Kočkopes. Je to výborný akční film, ale slabá bondovka.
5-8/10
5 -2
reaguje na: AndyKaufman
Ty jsi měl snahu tvrdit, že to upirátil, což je možná ještě horší, když jsi k tomu neměl důkaz. :D
808344
Ty jsi měl snahu tvrdit, že to upirátil, což je možná ještě horší, když jsi k tomu neměl důkaz. *:D*
808335
3 -3
reaguje na: The Joker
WTF scény? Který?
808341
WTF scény? Který?
808339
1 -3
reaguje na: The Joker
Podle me se pletes a o ikonku se nevsazej.
808340
808339
2 -2
reaguje na: Cival
Vsak jsem si dal horni hranici 73%. ;) Mozna se ted pletu ale po 2 tydnech v kinech melo NTTD 83-84, ted 79.9 a klidne bych se vsadil o ikonku, ze nakonec skonci bliz QoS/Spectre nez Skyfall, protoze stopaz a celkova prepalenost/wtf sceny, coz samozrejme vynikne doma a ne v pritmi salu. ;)
808339
808338
3 -1
reagují: Cival, verbst, TedGeorge
reaguje na: The Joker
71% tam nebude, to se klidne vsadim - ano, kino pridava, ale tohle je fakt dojmologicky placani
808338
808305
4 -1
reagují: The Joker
reaguje na: The Joker
Hele jasně, ale tady se bavíme o spotřebních blockbusterech, film kalibru Shawshank, Prestige nebo TDK vznikne jednou za pár let. Ale to není nic nového, to platilo už tehdy - zrovna ten Shawshank byl komerčně dost průser, věhlas získal až po letech, zato v top 5 box office hitů z toho roku máš Flinstounovy a Santa Clause, a ty si dneska pamatuje kdo?
A TDK nevyletěl tehdy na csfd po premiéře snad mezi 5 nejlepších filmů v žebříčku? Ten taky spadnul, i když jen trochu.

Btw Vojína Ryana jsem viděl poprvé na dovolené v Tatrách - na malé zrnící černobílé televizi. Obraz jak 2WW dokumenty a bylo to boží.
808337
Hele jasně, ale tady se bavíme o spotřebních blockbusterech, film kalibru Shawshank, Prestige nebo TDK vznikne jednou za pár let. Ale to není nic nového, to platilo už tehdy - zrovna ten Shawshank byl komerčně dost průser, věhlas získal až po letech, zato v top 5 box office hitů z toho roku máš Flinstounovy a Santa Clause, a ty si dneska pamatuje kdo? A TDK nevyletěl tehdy na csfd po premiéře snad mezi 5 nejlepších filmů v žebříčku? Ten taky spadnul, i když jen trochu. Btw Vojína Ryana jsem viděl poprvé na dovolené v Tatrách - na malé zrnící černobílé televizi. Obraz jak 2WW dokumenty a bylo to boží.
808328
2 -1
reaguje na: marekkubacek
Vůbec ne, je mi to uplně jedno a všimni si, že nemám sebemenší snahu tě přesvědčovat o tom, že se ti to má líbit. :)
808335
Vůbec ne, je mi to uplně jedno a všimni si, že nemám sebemenší snahu tě přesvědčovat o tom, že se ti to má líbit. *:)*
808334
1 -2
reagují: Ne__Ty
reaguje na: AndyKaufman
Očividně tobě vadí to, že film, kterej se líbil tobě se někomu nelíbí, ale nikdo ti tvůj pohled na věc nebere, tak klídek. Do kina se dostanu málokdy a minule před Bondem vyhrála jednoznačně Duna a vůbec toho nelituju.
808334
808314
4 -3
reagují: AndyKaufman
reaguje na: The Joker
Jo to je dobrej argument. :+
Já viděl třeba Terminátora 2 poprvé na miniaturní mizerný televizi v pokojíčku u kamaráda z xkrát přehrané VHS, že to pomalu nemělo barvy a urvalo mi to koule. V kině by mi je to vystřelo z mléčný dráhy nejspíš.
808332
Jo to je dobrej argument. *:+* Já viděl třeba Terminátora 2 poprvé na miniaturní mizerný televizi v pokojíčku u kamaráda z xkrát přehrané VHS, že to pomalu nemělo barvy a urvalo mi to koule. V kině by mi je to vystřelo z mléčný dráhy nejspíš.
808328
2 -1
reaguje na: HAL
Na druhou stranu, snad kazdy videl Shawshank nebo Dokonaly trik nebo hafo dalsich filmu "zadarmo". Stejne tak TDK po vsech tech uvedenich v tv a jinde jen potvrdil sve postaveni... Coz je samozrejme ten problem, maloktery blockbuster je TDK. Vlastne zadny dalsi. Drahych filmu se toci vic nez kdy jindy a vetsina z nich spadne prave do te jedne skupiny 65-75%.
808328
808318
2 -1
reagují: HAL, AndyKaufman
reaguje na: AndyKaufman
S tým nič nenarobíš, ja takto budem zajtra hodnotiť Shang-Chi. :D:D:D8)
808327
S tým nič nenarobíš, ja takto budem zajtra hodnotiť Shang-Chi. *:D**:D**:D**8)*
808314
10 -1
reaguje na: The Joker
Imho si tu korelaci vysvětluješ dost nesmyslně - je úplně jedno o kolik líp film působí v kině než doma. Až doma zadarmo se na něj konečně podívají lidi které tak moc nezajímal aby platili za lístek a ti právě s větší pravděpodobností dají nižší hodnocení.
808318
808310
4 -1