Diskuze k článku Halloween zabíjí: Recenze

6/10

Očakávania boli vskutku všelijaké, nakoniec ale ide o vcelku príjemné prekvapenie. Áno, konečne nejaký svieži prvok v tejto, inač až na pár výnimiek sračkoidnej sérií - spojenie síl, ktoré paradoxne prináša i davové šialenstvo. Áno, scéna z rozvášnenými Amíkmi v špitáli (samozrejme, že Mike Myers je 160 cm vysoký čuník...heh...) je hocijaká, ale také sú aj zhromaždenia organizované pánom Ficom. Jamie ide logicky do ústrania, v popredí máme viacero (viacmenej nudných) nových postav, množstvo poriadne šťavnatých mäsiarčin (pre mňa osobne najlepšie v celej ságe!) a očakávaný záver. Dúfam, že posledný diel sa bude odohrávať v železiarskej fabrike s kopou roztavenej ocele, aby tomu všetkému už bol KONIEC. A pre tých, ktorí si mysleli, že "Evil Dies Tonight" mam iba jeden odkaz: link
814518
Očakávania boli vskutku všelijaké, nakoniec ale ide o vcelku príjemné prekvapenie. Áno, konečne nejaký svieži prvok v tejto, inač až na pár výnimiek sračkoidnej sérií - spojenie síl, ktoré paradoxne prináša i davové šialenstvo. Áno, scéna z rozvášnenými Amíkmi v špitáli (samozrejme, že Mike Myers je 160 cm vysoký čuník...heh...) je hocijaká, ale také sú aj zhromaždenia organizované pánom Ficom. Jamie ide logicky do ústrania, v popredí máme viacero (viacmenej nudných) nových postav, množstvo poriadne šťavnatých mäsiarčin (pre mňa osobne najlepšie v celej ságe!) a očakávaný záver. Dúfam, že posledný diel sa bude odohrávať v železiarskej fabrike s kopou roztavenej ocele, aby tomu všetkému už bol KONIEC. A pre tých, ktorí si mysleli, že "Evil Dies Tonight" mam iba jeden odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=jtVIlHNFjjU
6/10
0 0

4/10

Shodou náhod a podivuhodných okolností nakonec (v podstatě proti své vůli:D) viděno, přičemž po předchozích ohlasech jsem nic moc nečekal a ve výsledku....jsem nic moc nedostal. Kde začít a při tom neplakat?

MM jsem vždy považoval za chorou mysl, která je upřena na jeden cíl (zabít svou sestru*/její dceru/jejího syna/její dceru&dceru její dcery:D) a zbytek obětí jsou jen "vedlejší ztráty", které se mu připletly do cesty. Nikoliv jako vraždící kombajn typu JV, který likviduje vše živé ve svém dosahu hlava nehlava. Tady je MM přesně taková mašina, která rozdává killy na všechny strany. Tahle hra s divákem (koho z těch, které potkal, nechá MM naživu a které zabije?) tady v podstatě úplně chybí (stejně jako minule). Jediné co zbývá, je sledovat killcount a hádat, zda to bude rekord už tady nebo až příště.

Nápad s "povstáním" obyvatel městečka, obrácením rolí lovec/kořist a souvisejícím "honu" na MM je sice fajn, ale byl už ve čtyřce, ve které byl pojat daleko uvěřitelněji. Zde to vykreslení davové psychózy ("evil dies tonight") nemá daleko k libovolné parodické scéně na toto téma s vidlemi a pochodněmi v The Simpsons:D. Na rozdíl od uvedeného seriálu je to však v tomto případě myšleno smrtelně vážně, ovšem působí to stejně vtipně.

Napojení na Carpenterův originál, stran vedlejších postav, vůbec nefunguje. Vždyť se samotným MM vůbec nepřišli do styku a tak jejich obří trauma vyznívá nevěrohodně až směšně. Nehledě na to, že díky konceptu kill machine MM jsou všechny vedlejší postavy divákovi naprosto ukradené, protože nejsou nic více, než jen další maso na porážku.

Nahradit hlavní trojici hrdinek podstatnou část stopáže právě tímhle nudným/nezajímavým/blbým krmením je vysloveně epic fail. Tvl, mám ve filmu JLC (a její dceru/vnučku), tak chci jako divák sakra vidět JLC (a její dceru/vnučku) vs MM! Tohle byla chyba už ve dvojce, o čtyřce a dál (kde JLC nebyla vůbec) ani nemluvě, proto přece vznikla osmička a měla úspěch, ale očividně se Green s McBridem nepoučili a výsledek podle toho také vypadá.

Co si zaslouží pochvalu je jen Carpenterova hudba (hlavní motiv je prostě dokonalý a neoposlouchá se ani po 40 letech), všechny tři herecké představitelky, které se snaží, seč jim síly a mizerný scénář dovoluje a pár jednotlivých scén. Zbytek velký, špatný, meh. Už minule jsem nijak nadšený nebyl, ale ve srovnání s tímhle jde doslova o mistrovský kousek. Halloween Ends příští rok dokoukám čistě z povinnosti, protože "velké finále", ale neslibuji si od toho už absolutně nic.

*Proč, počínaje předchozím filmem, úplně vypustili tu myšlenku rodinné vazby MM a JLC jsem doteď nepochopil. Kromě toho, že s tím ve dvojce přišel sám Carpenter, to jejich vztahu dodávalo větší dynamiku (stejně jako Luke/Leia vs Vader) a nadto vysvětlovalo, proč se MM neustále v rámci série na JLC zaměřuje, byť by měla být jen další z řady desítek jeho (potenciálních) obětí.

P.S. Poučení na závěr: Nenechávat nákup lístků na někoho jiného, neb hrozí riziko komunikačního šumu a nakonec člověk skončí na blábolu jako je tenhle:D.
807774
Shodou náhod a podivuhodných okolností nakonec (v podstatě proti své vůli*:D*) viděno, přičemž po předchozích ohlasech jsem nic moc nečekal a ve výsledku....jsem nic moc nedostal. Kde začít a při tom neplakat? MM jsem vždy považoval za chorou mysl, která je upřena na jeden cíl (zabít svou sestru*/její dceru/jejího syna/její dceru&dceru její dcery*:D*) a zbytek obětí jsou jen "vedlejší ztráty", které se mu připletly do cesty. Nikoliv jako vraždící kombajn typu JV, který likviduje vše živé ve svém dosahu hlava nehlava. Tady je MM přesně taková mašina, která rozdává killy na všechny strany. Tahle hra s divákem (koho z těch, které potkal, nechá MM naživu a které zabije?) tady v podstatě úplně chybí (stejně jako minule). Jediné co zbývá, je sledovat killcount a hádat, zda to bude rekord už tady nebo až příště. Nápad s "povstáním" obyvatel městečka, obrácením rolí lovec/kořist a souvisejícím "honu" na MM je sice fajn, ale byl už ve čtyřce, ve které byl pojat daleko uvěřitelněji. Zde to vykreslení davové psychózy ("evil dies tonight") nemá daleko k libovolné parodické scéně na toto téma s vidlemi a pochodněmi v The Simpsons*:D*. Na rozdíl od uvedeného seriálu je to však v tomto případě myšleno smrtelně vážně, ovšem působí to stejně vtipně. Napojení na Carpenterův originál, stran vedlejších postav, vůbec nefunguje. Vždyť se samotným MM vůbec nepřišli do styku a tak jejich obří trauma vyznívá nevěrohodně až směšně. Nehledě na to, že díky konceptu kill machine MM jsou všechny vedlejší postavy divákovi naprosto ukradené, protože nejsou nic více, než jen další maso na porážku. Nahradit hlavní trojici hrdinek podstatnou část stopáže právě tímhle nudným/nezajímavým/blbým krmením je vysloveně epic fail. Tvl, mám ve filmu JLC (a její dceru/vnučku), tak chci jako divák sakra vidět JLC (a její dceru/vnučku) vs MM! Tohle byla chyba už ve dvojce, o čtyřce a dál (kde JLC nebyla vůbec) ani nemluvě, proto přece vznikla osmička a měla úspěch, ale očividně se Green s McBridem nepoučili a výsledek podle toho také vypadá.   Co si zaslouží pochvalu je jen Carpenterova hudba (hlavní motiv je prostě dokonalý a neoposlouchá se ani po 40 letech), všechny tři herecké představitelky, které se snaží, seč jim síly a mizerný scénář dovoluje a pár jednotlivých scén. Zbytek velký, špatný, meh. Už minule jsem nijak nadšený nebyl, ale ve srovnání s tímhle jde doslova o mistrovský kousek. Halloween Ends příští rok dokoukám čistě z povinnosti, protože "velké finále", ale neslibuji si od toho už absolutně nic.        *Proč, počínaje předchozím filmem, úplně vypustili tu myšlenku rodinné vazby MM a JLC jsem doteď nepochopil. Kromě toho, že s tím ve dvojce přišel sám Carpenter, to jejich vztahu dodávalo větší dynamiku (stejně jako Luke/Leia vs Vader) a nadto vysvětlovalo, proč se MM neustále v rámci série na JLC zaměřuje, byť by měla být jen další z řady desítek jeho (potenciálních) obětí.   P.S. Poučení na závěr: Nenechávat nákup lístků na někoho jiného, neb hrozí riziko komunikačního šumu a nakonec člověk skončí na blábolu jako je tenhle*:D*.
4/10
2 0
Fakt slaboucky. Jeste pochopim nasrany mesto, ale zadnej vztah k postavam nehrozi a navic se chovaj jak dementi. To v slasherech casto. Ale tady to zamrzelo o to vic 4/10
806742
3 0

7/10

Hlad to popsal velmi dobře, ale osobně přidávám body, protože Michaela mám z té svaté trojice hororových vrahů prostě nejradši a tenhle film mi opět dokazuje proč. Dál jsou některé scény natolik dobré, že člověka mrzí, že to okolo je tak nedotažené (scéna v nemocnici s davem, který se utrhnul ze řetězu a vyvrcholení té scény je podle mě hodně silný), sám Michael působí nasraněji než kdy před tím, to jak surově útočí na oběti nikdy nebylo tak intenzivní. Taky se mi lívbí scéna, která následuje poté co Judy Greer sebere Michaelovi masku a než začne Jamie Lee Curtis mluvit. Velmi mě bavilo, že Gordon si hrál s lekačkama - ze scény je jasný, že teďka Michael odněkud vystartuje, ale buď to udělá dřív než to člověk očekává nebo o pár vteřin později. A s tímhle vším by se neměla opomenout ani hudba samotného Carpentera.

A a teďka to mezitím. Odsunutí jak Jamie Lee Curtis (zopakuje si roli z H2, jenže tentokrát se dostane maximálně do čekárny), potažmo Judy Greer i vnučky do pozice vedlejší rolí byla chyba. Vymýšlení nových postav a jejich zasazení do 1978 je zbytečný (snad je cameo jedné postavy ve flashbacích je fajn) a celé to kolem "přeživších" je stupidní, protože na Michaela jenom tak natrefily ale reální v ohřožení nebyly a ve vlastním filmu jsou úplně zybtečný, protože nic zásadního neudělají. Celá ta zápletka s nasraným městem co bere spravedlnost do vlastních rukou by fungovala, kdyby se film odehrává např. od 2 roky později, kdy by bylo cítit, že události H2018 měli na Haddonfield nějaký vliv a do hlavní role se mohl pasovat člověk je v nemocnici s Laurie na stejném pokoji, takhle si Green pochcal předchozí film. No pak tady máme tu poslední věc a to, že Green pochcal u Carpenterův originál tím, že dal Michaelovi nějaký důvod - vzhledem k tomu, že toho cíle v originálu dosáhnul ještě před zabíjením, tak teďka nedává smysl, proč dělal co dělal.

Jsem ale pořád zvědavý na velké finále, protože to mají ještě šanci dovést do zajímavého konce.
806691
Hlad to popsal velmi dobře, ale osobně přidávám body, protože Michaela mám z té svaté trojice hororových vrahů prostě nejradši a tenhle film mi opět dokazuje proč. Dál jsou některé scény natolik dobré, že člověka mrzí, že to okolo je tak nedotažené (scéna v nemocnici s davem, který se utrhnul ze řetězu a vyvrcholení té scény je podle mě hodně silný), sám Michael působí nasraněji než kdy před tím, to jak surově útočí na oběti nikdy nebylo tak intenzivní. Taky se mi lívbí scéna, která následuje poté co Judy Greer sebere Michaelovi masku a než začne Jamie Lee Curtis mluvit. Velmi mě bavilo, že Gordon si hrál s lekačkama - ze scény je jasný, že teďka Michael odněkud vystartuje, ale buď to udělá dřív než to člověk očekává nebo o pár vteřin později. A s tímhle vším by se neměla opomenout ani hudba samotného Carpentera. A a teďka to mezitím. Odsunutí jak Jamie Lee Curtis (zopakuje si roli z H2, jenže tentokrát se dostane maximálně do čekárny), potažmo Judy Greer i vnučky do pozice vedlejší rolí byla chyba. Vymýšlení nových postav a jejich zasazení do 1978 je zbytečný (snad je cameo jedné postavy ve flashbacích je fajn) a celé to kolem "přeživších" je stupidní, protože na Michaela jenom tak natrefily ale reální v ohřožení nebyly a ve vlastním filmu jsou úplně zybtečný, protože nic zásadního neudělají. Celá ta zápletka s nasraným městem co bere spravedlnost do vlastních rukou by fungovala, kdyby se film odehrává např. od 2 roky později, kdy by bylo cítit, že události H2018 měli na Haddonfield nějaký vliv a do hlavní role se mohl pasovat člověk je v nemocnici s Laurie na stejném pokoji, takhle si Green pochcal předchozí film. No pak tady máme tu poslední věc a to, že Green pochcal u Carpenterův originál tím, že dal Michaelovi nějaký důvod - vzhledem k tomu, že toho cíle v originálu dosáhnul ještě před zabíjením, tak teďka nedává smysl, proč dělal co dělal. Jsem ale pořád zvědavý na velké finále, protože to mají ještě šanci dovést do zajímavého konce.
7/10
2 -2
Obrovský sestup po posledním díle dolů... Zábavnost na úrovni Zombieho dvojky a všechny postavy jsou tohle...
U trojky budu, horší to být nemůže. Přitom na konci mohla být velká satisfakce a... Nic.
806312
Obrovský sestup po posledním díle dolů... Zábavnost na úrovni Zombieho dvojky a všechny postavy jsou [url=https://m.youtube.com/watch?v=QICGp-HoXWM]tohle... [/url]U trojky budu, horší to být nemůže. Přitom na konci mohla být velká satisfakce a... Nic.
2 -3

5/10

Hlada musím podepsat. První díl z roku 2018 byl v kině skvělý zážitek a návrat Michaela i Carpenterova soundtracku byla slast. Tady kromě vynikajícího začátku s hasiči všechno více drhlo a i když měli tvůrci dobré nápady, tak provedení už tak dobré nebylo. Počet vražd výrazně stoupnul, ale jak na scéně nebyl Michael, tak mě ty emocionální výlevy všech postav už začaly otravovat, stejně tak jako "Evil dies tonight".
Konec měl dobrý zvrat (nemyslím vysvětlení nesmrtelnosti, ale smrt Karen).
Snad to Green a McBride v trojce zlepší, protože jak jsem jim po prvním díle chtěl tleskat, tak tady by měli dostat scénářem po hlavě.
806298
Hlada musím podepsat. První díl z roku 2018 byl v kině skvělý zážitek a návrat Michaela i Carpenterova soundtracku byla slast. Tady kromě vynikajícího začátku s hasiči všechno více drhlo a i když měli tvůrci dobré nápady, tak provedení už tak dobré nebylo. Počet vražd výrazně stoupnul, ale jak na scéně nebyl Michael, tak mě ty emocionální výlevy všech postav už začaly otravovat, stejně tak jako "Evil dies tonight". Konec měl dobrý zvrat [spoiler](nemyslím vysvětlení nesmrtelnosti, ale smrt Karen). [/spoiler]Snad to Green a McBride v trojce zlepší, protože jak jsem jim po prvním díle chtěl tleskat, tak tady by měli dostat scénářem po hlavě.
5/10
2 -2
reaguje na: Mr. Hlad
To čo sa snažili budovať je myslím celkom zrejmé a ty na to odpovedáš priamo v recenzii a aj v tomto komentári, a in my humble opinion tá myšlienka ktorú sa tu snažili vybudovať v jadre nie je vôbec zlá a pre sériu Halloween celkom originálna.
Malé americké mestečko s množstvom vrážd, zdeptaný obyvatelia z tragédie, každý pozná niekoho kto zomrel vinou Michaela, keď sa objavia nové úmrtia, obyvatelia toho majú dosť, rozhodnú sa vziať spravodlivosť do vlastných rúk and hunt Michael down ...
Len sa to Greenovi vyslovene celé rozpadlo pod rukami a prevedenie je priam žalostné, až primitívne, pretože ono to jednak popiera všetko čo budoval v predošlom filme, kde no one gave a fuck about Michael (okrem Laurie, ktorá sa na neho pripravovala) a fakt to nemôže fungovať až sproste jednoduchým štýlom "aha, toto je to 5 ročné dievčatko z prvého filmu (myšleno ten z 1978), ktoré tam hralo úplne nepodstatnú rolu, nikto si ho nepämatá, ale v tomto filme ju máme späť ako deprimovanú dospelú, AND YOU SHOULD CARE ABOUT HER BECAUSE I SAID SO ... in 2-seconds long flashback!" (a takto to tam je s 20 ďalšími postavami) :)
Toto nemôže fungovať ani na hardcore fans prvého Halloweenu, tak je to plytké a zbytočné.
806289
To čo sa snažili budovať je myslím celkom zrejmé a ty na to odpovedáš priamo v recenzii a aj v tomto komentári, a in my humble opinion tá myšlienka ktorú sa tu snažili vybudovať v jadre nie je vôbec zlá a pre sériu Halloween celkom originálna. [i]Malé americké mestečko s množstvom vrážd, zdeptaný obyvatelia z tragédie, každý pozná niekoho kto zomrel vinou Michaela, keď sa objavia nové úmrtia, obyvatelia toho majú dosť, rozhodnú sa vziať spravodlivosť do vlastných rúk and hunt Michael down ... [/i]Len sa to Greenovi vyslovene celé rozpadlo pod rukami a prevedenie je priam žalostné, až primitívne, pretože ono to jednak popiera všetko čo budoval v predošlom filme, kde [i]no one gave a fuck about Michael [/i](okrem Laurie, ktorá sa na neho pripravovala) a fakt to nemôže fungovať až sproste jednoduchým štýlom "[i]aha, toto je to 5 ročné dievčatko z prvého filmu (myšleno ten z 1978), ktoré tam hralo úplne nepodstatnú rolu, nikto si ho nepämatá, ale v tomto filme ju máme späť ako deprimovanú dospelú, AND YOU SHOULD CARE ABOUT HER BECAUSE I SAID SO ... in 2-seconds long flashback!" [/i](a takto to tam je s 20 ďalšími postavami)[i] *:)*  [/i]Toto nemôže fungovať ani na hardcore fans prvého Halloweenu, tak je to plytké a zbytočné.
806276
1 0
reaguje na: jackb
Ona tam je jedna potenciálně zajímavá scéna, kdy Laurie a její dcera a vnučka sedí v nemocnici a záchranáři tam postupně dovážejí ty oběti z prvního filmu. Vždycky někdo okolo projede a na nosítkách je mrtvola, nebo někdo, koho se pokoušejí zachránit, takže by tam mohlo fungovat to postupné budování děsu, protože stoupá bodycount. Jenže to jsou záběry někde v pozadí, vůbec se to reálně neřeší a nepracuje se s tím. Jen tam jednou nějaká postava když kouká na televizi řekne "hele, to je naše ulice, to bylo u Kropáčku". Ale vzhledem k tomu, že posledně k těmhle postavám člověk neměl vztah a nevadilo to, protože to o tom nebylo, je logické, že to nebude fungovat ani teď. Protože postavy, které jsou mi u zadku ve dvojce, by mě měly zajímat přes postavy, které mi byly u zadku v jedničce. Já fakt netuším, co se Green s McBridem pokoušeli budovat.
806276
Ona tam je jedna potenciálně zajímavá scéna, kdy L[spoiler]aurie a její dcera a vnučka sedí v nemocnici a záchranáři tam postupně dovážejí ty oběti z prvního filmu. Vždycky někdo okolo projede a na nosítkách je mrtvola, nebo někdo, koho se pokoušejí zachránit, takže by tam mohlo fungovat to postupné budování děsu, protože stoupá bodycount.[/spoiler] Jenže to jsou záběry někde v pozadí, vůbec se to reálně neřeší a nepracuje se s tím. Jen tam jednou nějaká postava[spoiler] když kouká na televizi řekne "hele, to je naše ulice, to bylo u Kropáčku".[/spoiler] Ale vzhledem k tomu, že posledně k těmhle postavám člověk neměl vztah a nevadilo to, protože to o tom nebylo, je logické, že to nebude fungovat ani teď. Protože postavy, které jsou mi u zadku ve dvojce, by mě měly zajímat přes postavy, které mi byly u zadku v jedničce. Já fakt netuším, co se Green s McBridem pokoušeli budovat.
806261
2 0
reagují: maddy1111
Ty jo tohle nerad čtu, ale fakt je, že já Michaelovi jsem schopen odpustit ledascos - Ressurection mi svým způsobem nevadí, snad jenom H6 je i na moje poměry slabá záležitost.

Z toho to píše Hlad to chápu tak, že to spadlo do škatulky rutinní vyvražďovačky, kde všechny postavy stojí za prd a fandí se vrahovi ať to tam vyčistí. A přitom H2018 byl super právě, protože tam bylo dost fajn postav.

Ale evidentně se tady ukazuje ten jediný vyložený problém co jsem měl už předchozím dílem - oni s Michaelem pracujou v rámci toho světa jako s nějakou hroznou legendou, kterou by měl každý znát. Problém je, že tohle bez všech následujících dílů nefunguje, protože mu pak zbyde asi 5 obětí (a to jedna je jeho ségra když byl malej) + šežranej pes. To samé jak se pracuje s maskou jako s něčím pro něj zásadním - on ji šlohnul v železářství a žádný význam v jedničce neměla, tohle opět to přišlo až s dalšími díly.

Ale do kina půjdu, svoji Top hororovou sérii podpořím už jenom z principu.
806261
Ty jo tohle nerad čtu, ale fakt je, že já Michaelovi jsem schopen odpustit ledascos - Ressurection mi svým způsobem nevadí, snad jenom H6 je i na moje poměry slabá záležitost. Z toho to píše Hlad to chápu tak, že to spadlo do škatulky rutinní vyvražďovačky, kde všechny postavy stojí za prd a fandí se vrahovi ať to tam vyčistí. A přitom H2018 byl super právě, protože tam bylo dost fajn postav. Ale evidentně se tady ukazuje ten jediný vyložený problém co jsem měl už předchozím dílem - oni s Michaelem pracujou v rámci toho světa jako s nějakou hroznou legendou, kterou by měl každý znát. Problém je, že tohle bez všech následujících dílů nefunguje, protože mu pak zbyde asi 5 obětí (a to jedna je jeho ségra když byl malej) + šežranej pes. To samé jak se pracuje s maskou jako s něčím pro něj zásadním - on ji šlohnul v železářství a žádný význam v jedničce neměla, tohle opět to přišlo až s dalšími díly. Ale do kina půjdu, svoji Top hororovou sérii podpořím už jenom z principu.
2 -2
reagují: Mr. Hlad
reaguje na: Polux
No pokiaľ za "nekompromisně vypointovaný závěr" považujeme to, že tam Michaelovi zabodnú nôž do hlavy a on aj tak v závere po tisíci krát ožije a odznie, že je vlastne nesmrteľný, tak asi jo no :D
806260
No pokiaľ za "nekompromisně vypointovaný závěr" považujeme to, že [spoiler]tam Michaelovi zabodnú nôž do hlavy a on aj tak v závere po tisíci krát ožije a odznie, že je vlastne nesmrteľný[/spoiler], tak asi jo no *:D*
806258
2 0
Peknej text Hlade. Mam to podobne. No stejne pujdu. Uz jen podporit znacku. Skoda ze ne dobrej film
806259
2 0
reaguje na: maddy1111
Ok, díky. Jako minulý týden jsem byl na dvojce Venoma, což je vysloveně filler při čekání na trojku (nebo týmovku), tak nemám úplně chuť si to hned teď zopakovat.

O tom lákání psali v recenzi u konkurence "(...) Lehce potěšující je naopak nečekaně a příjemně nekompromisně vypointovaný závěr, jenž zcela neskrývaně a dostatečně lákavě otevírá dveře další části – plánovanému konci navazující trilogie s názvem Halloween končí (...)", tak jsem doufal, že alespoň ten konec je nějaké světlo na konci tunelu, ale asi smolík no:D.
806258
Ok, díky. Jako minulý týden jsem byl na dvojce Venoma, což je vysloveně filler při čekání na trojku (nebo týmovku), tak nemám úplně chuť si to hned teď zopakovat.  O tom lákání psali v recenzi u konkurence "(...) Lehce potěšující je naopak nečekaně a příjemně nekompromisně vypointovaný závěr, jenž zcela neskrývaně a dostatečně lákavě otevírá dveře další části – plánovanému konci navazující trilogie s názvem [i]Halloween končí[/i] (...)", tak jsem doufal, že alespoň ten konec je nějaké světlo na konci tunelu, ale asi smolík no*:D*.
806252
2 0
reagují: maddy1111
Ono zase... je jasný, že dost lidem ve městě něco provedl - když vezmete, kolik jich sejmul, tak se to dotýká dosti lidí - rodin, příbuzných, kámošů....
806256
3 -1
reaguje na: Polux
Není, ale fakt vôbec, budem spoilerovať, takže to radšej zakryjem, ale Polus pokojne čítaj ďalej ak chceš vedieť ako absolútne neprevratne to skončí ;)
Lákanie na trojku to fakt neobsahuje, nemá to prakticky žiadne finálne (o čom píše aj Hlad v recenzi), ono to končí štýlom ako napríklad Duna, čiže v polovici "diania" - a v tomto prípade "dianie" skutočne nezamienať so slovom "dej", pretože H Kills nemá žiaden dej, nedôjde tu k žiadnemu vývoju, zvratu, ničomu, iba Michael zase vraždí (zavraždí asi tak 156 no-name postáv počas filmu, bez prehánania), odrazu sa na neho nasere celé mesto, a na úplnom konci neoriginálne a v asi troj-sekundovej scéne zavraždí jednu postavu z predošlého filmu (nie, nie Jamie Lee Curtis) a tým to tak nejako naprázdno skončí, bez finále, bez nejakého lákania na Halloween Ends, jedine sa tam po asi dvadsiatich Halloween filmoch nahlas povie, že Michael je vlastne nesmrteľný, resp. naberá silu s každou zavraždenou postavou, ale je to tiež podané iba tak by the way, celý film sa tejto téme vôbec nevenuje, potom to tam Laurie z čista jasna "vysvetlí" doslovne dvomi vetami v nemocnici akoby ju zrazu osvietila všetka múdrosť sveta and that's it ... pokiaľ toto považujeme za lákanie na Halloween Kills, tak asi jo, je to lákanie. No mne to nepríde po všetkých Halloweenoch ktoré sme tu mali doteraz a v ktorých Michaela nedokázal nikto zabiť ako prekvapivá info, a určite nie štýlom ako ledabyle je odprezentované vo filme.
Ak vynecháš, tak v prípade Halloween Kills o nič neprídeš, toto je typický výplňový film medzi jedničkou a trojkou / medzi začiatkom a záverom, naviaže na predošlý Halloween, nič čo sa týka deja sa v ňom nestane, a Ends to celé následne zakončí. Ale reálne ti stačí vidieť už iba ten koniec v ďalšom filme ...
806252
Není, ale fakt vôbec, budem spoilerovať, takže to radšej zakryjem, ale Polus pokojne čítaj ďalej ak chceš vedieť ako absolútne neprevratne to skončí ;) [spoiler]Lákanie na trojku to fakt neobsahuje, nemá to prakticky žiadne finálne (o čom píše aj Hlad v recenzi), ono to končí štýlom ako napríklad Duna, čiže v polovici "diania" - a v tomto prípade "dianie" skutočne nezamienať so slovom "dej", pretože H Kills nemá žiaden dej, nedôjde tu k žiadnemu vývoju, zvratu, ničomu, iba Michael zase vraždí (zavraždí asi tak 156 no-name postáv počas filmu, bez prehánania), odrazu sa na neho nasere celé mesto, a na úplnom konci neoriginálne a v asi troj-sekundovej scéne zavraždí jednu postavu z predošlého filmu (nie, nie Jamie Lee Curtis) a tým to tak nejako naprázdno skončí, bez finále, bez nejakého lákania na Halloween Ends, jedine sa tam po asi dvadsiatich Halloween filmoch nahlas povie, že Michael je vlastne nesmrteľný, resp. naberá silu s každou zavraždenou postavou, ale je to tiež podané iba tak by the way, celý film sa tejto téme vôbec nevenuje, potom to tam Laurie z čista jasna "vysvetlí" doslovne dvomi vetami v nemocnici akoby ju zrazu osvietila všetka múdrosť sveta and that's it ... pokiaľ toto považujeme za lákanie na Halloween Kills, tak asi jo, je to lákanie. No mne to nepríde po všetkých Halloweenoch ktoré sme tu mali doteraz a v ktorých Michaela nedokázal nikto zabiť ako prekvapivá info, a určite nie štýlom ako ledabyle je odprezentované vo filme. [/spoiler]Ak vynecháš, tak v prípade Halloween Kills o nič neprídeš, toto je typický výplňový film medzi jedničkou a trojkou / medzi začiatkom a záverom, naviaže na predošlý Halloween, nič čo sa týka deja sa v ňom nestane, a Ends to celé následne zakončí. Ale reálne ti stačí vidieť už iba ten koniec v ďalšom filme ...
806250
2 0
reagují: Polux
Ten pro mě nepochopitelný hype jedničky mě zcela minul (podle hodnocení na čsfd a imdb si úspěch u diváků představuji maličko jinak, ale whatever) a pokud dvojka chytla dost razantní sešup pohledem někoho, komu se předchozí film dost líbil, tak přemýšlím, zda s tím vůbec ztrácet čas, když jde podle všeho o filler před finále ve trojce.

Je v tom filmu něco podstatného stran děje (četl jsem, že to lákání na trojku na konci je prý docela fajn?), co by mi napřesrok u trojky (pokud kvalitativně nedopadne stejně) případně chybělo? Díky.
806250
Ten pro mě nepochopitelný hype jedničky mě zcela minul (podle hodnocení na čsfd a imdb si úspěch u diváků představuji maličko jinak, ale whatever) a pokud dvojka chytla dost razantní sešup pohledem někoho, komu se předchozí film dost líbil, tak přemýšlím, zda s tím vůbec ztrácet čas, když jde podle všeho o filler před finále ve trojce. Je v tom filmu něco podstatného stran děje (četl jsem, že to lákání na trojku na konci je prý docela fajn?), co by mi napřesrok u trojky (pokud kvalitativně nedopadne stejně) případně chybělo? Díky.
1 -1
reagují: maddy1111
Já nevím, jestli si to pouštět. 2018 se mi hodně líbil a jestli to tímto dílem celé podkopou...
Mně se tehdy nelíbila ani dvojka a ten dementní zvrat sestra/bratr, který udělal jedničce medvědí službu.
806234
Já nevím, jestli si to pouštět. 2018 se mi hodně líbil a jestli to tímto dílem celé podkopou... Mně se tehdy nelíbila ani dvojka a ten dementní zvrat [spoiler]sestra/bratr[/spoiler], který udělal jedničce medvědí službu.
1 -1

4/10

Za hudbu... Halloween 2018 se mi líbil, tohle je shit.