Diskuze k článku Shang-Chi a legenda o deseti prstenech: Recenze

6/10

Slušná sólovka, ale po těch ohlasech jsem čekal mnohem víc. U té, pro mnohé, zlomové scény v autobusu jsem si teda nějak zázračné choreografie nevšiml, navíc se tam až moc střihá a trikově je to po lesu nejhorší scéna. Herci to táhnou nahoru a nebýt to prakticky live-action verze Kung-fu pandy 3, dal bych i víc.
802862
6/10
3 -1

Hm

Nechápu ty nářky nás digibordelem druhé části, sakra je to fantasy , ja bych chtěl konečně v tom duchu celý film, jediné co se tomu za poslední roky blížilo je Lotr a Warcraft, takže za mně spokojenost, komorních srajd je kde co , ale draky , titány orky , klidně v mixu se sci-fi high tech nikde, takže to beru vsemi deseti a jestli to mají být filmy od Marcelu klidně
802623
Hm
3 -2
8/10* spokojenost
802376
8/10* spokojenost
2 -1

6/10

Nie je až tak zlé ako som sa bál. Prvá polka super kung fu scény topka, dokonca ani ta Awkvafina mi nevadila, humoru tam nebolo až tak veľa, celkom tam aj sadol, druhá polka je to horšie, hlavný hrdina nie je drevo našťastie ale z hľadiska hereckého výkonu tam vo filme moc toho nepredviedol, záporák je na tom iba o chlp lepšie, zvyšok ansáblu nič moc, to fakt tam najvýraznejšia postava bola Awkvafina? :o Najviac mi na tom filme vadí taká sterilnosť, resp že je z hľadiska príbehu a emócii taký nemastný neslaný. Určite by filmu viac prospelo zvýraznenie toho konfliktu medzi otcom a synom ako aj otcova posadnutosť zachrániť svoju manželku , dalo sa tam z hľadiska emócii vytrieskať oveľa oveľa viac. Mne osobne to CGI v druhej polke až tak nevadí, na druhú stranu ak si mám vybrať medzi Snyder CGI a Disney CGI (Mulan, Shang chi, Kniha džungle, Jungle Cruise) tak teda Snyderovo CGI mi príde ako menšie zlo.

P.S. Keďže zomrel ten choreograf kung fu scén tak sa obávam ako to bude vyzerať v sequeli, dúfam že nájdu nejakú schopnú náhradu keďže tie dve kung fu scény boli to najlepšie vo filme
802233
Nie je až tak zlé ako som sa bál. Prvá polka super kung fu scény topka, dokonca ani ta Awkvafina mi nevadila, humoru tam nebolo až tak veľa, celkom tam aj sadol, druhá polka je to horšie, hlavný hrdina nie je drevo našťastie ale z hľadiska hereckého výkonu tam vo filme moc toho nepredviedol, záporák je na tom iba o chlp lepšie, zvyšok ansáblu nič moc, to fakt tam najvýraznejšia postava bola Awkvafina? *:o* Najviac mi na tom filme vadí taká sterilnosť, resp že je z hľadiska príbehu a emócii taký nemastný neslaný. Určite by filmu viac prospelo zvýraznenie toho konfliktu medzi otcom a synom ako aj otcova [spoiler]posadnutosť zachrániť svoju manželku[/spoiler] , dalo sa tam z hľadiska emócii vytrieskať oveľa oveľa viac. Mne osobne to CGI v druhej polke až tak nevadí, na druhú stranu ak si mám vybrať medzi Snyder CGI a Disney CGI (Mulan, Shang chi, Kniha džungle, Jungle Cruise) tak teda Snyderovo CGI mi príde ako menšie zlo. P.S. Keďže zomrel ten choreograf kung fu scén tak sa obávam ako to bude vyzerať v sequeli, dúfam že nájdu nejakú schopnú náhradu keďže tie dve kung fu scény boli to najlepšie vo filme
6/10
1 -1

4/10

Kentus:-
Prva tretina filmu super, potom to ide dolu vodou a poslednu pol hodinu som velmi, velmi trpel :(
802136
Kentus*:-*  Prva tretina filmu super, potom to ide dolu vodou a poslednu pol hodinu som velmi, velmi trpel *:(*
4/10
2 -2
reaguje na: maddy1111
Nic z toho, cos tu napsal, nemění nic na tom, že se to stejně tak může správně ustálit jako standardní čínština (příp. jenom čínština) a kantonština. Zbytek té zprávy mi přijde docela bezpředmětný, ale – jakkoliv teď vyvolávám přesně opačný dojem – je mi to vlastně jedno a vím, že sklouzávám do arogantního tónu, tak to teď ze své strany zkusím utnout v naději, že za úplného kokota ještě nejsem. :D
801456
Nic z toho, cos tu napsal, nemění nic na tom, že se to stejně tak může správně ustálit jako standardní čínština (příp. jenom čínština) a kantonština. Zbytek té zprávy mi přijde docela bezpředmětný, ale – jakkoliv teď vyvolávám přesně opačný dojem – je mi to vlastně jedno a vím, že sklouzávám do arogantního tónu, tak to teď ze své strany zkusím utnout v naději, že za úplného kokota ještě nejsem. *:D*
801453
2 -2
reaguje na: Spazz
Pojem "standarna cinstina" u nas, ale nikomu nic moc nepovie. Maximalne dostanes otazku "Ci maju aj nestandardnu cinstinu?" :)
a hlavne na fore o filmu nepotrebuje uzivatel ktory do kontaktu s tym jazykom nikdy neprisiel poznat celu historiu jazyka, neni to tu ziadne sinologicke forum ;)
To, ze sa to v anglictine ustalilo simply ako Mandarin a Cantonese (uz to je fajn, ze aj ludia u nas rozlisuju aspoň tieto dva) je praveze veľmi podstatne, kedze aj do nášho jazyka skor prenikaju vyrazy ustalene v angličtine nez cinstine.
A realne som este nestretol Cinana, ktorý by sa pohorsoval nad niecim co je oznacene ako "Mandarin Chinese" v anglictine ;)
801453
Pojem "standarna cinstina" u nas, ale nikomu nic moc nepovie. Maximalne dostanes otazku "Ci maju aj nestandardnu cinstinu?" :) a hlavne na fore o filmu nepotrebuje uzivatel ktory do kontaktu s tym jazykom nikdy neprisiel poznat celu historiu jazyka, neni to tu ziadne sinologicke forum ;)   To, ze sa to v anglictine ustalilo simply ako Mandarin a Cantonese (uz to je fajn, ze aj ludia u nas rozlisuju aspoň tieto dva) je praveze veľmi podstatne, kedze aj do nášho jazyka skor prenikaju vyrazy ustalene v angličtine nez cinstine.  A realne som este nestretol Cinana, ktorý by sa pohorsoval nad niecim co je oznacene ako "Mandarin Chinese" v anglictine ;)
801451
2 0
reagují: Spazz
Standardní čínština.

"Mandarínština" je sice reálný pojem, označující reálnou formu mluvy, ale se standardní čínštinou nic společného nemá, vpodstatě vlastně už vůbec neexistuje a je to prostě paskvil... že je to tak ustálené v angličtine na celé věci vůbec nic nemění.
801451
Standardní čínština. "Mandarínština" je sice reálný pojem, označující reálnou formu mluvy, ale se standardní čínštinou nic společného nemá, vpodstatě vlastně už vůbec neexistuje a je to prostě paskvil... že je to tak ustálené v angličtine na celé věci vůbec nic nemění.
1 -2
reagují: maddy1111
reaguje na: SocialniPripad
"mandrinsky? Nevyznám se v tom"

Jj, je to mandarínčina... Dokonca fakt učebnicová mandarínčina
801450
"mandrinsky? Nevyznám se v tom"  Jj, je to mandarínčina... Dokonca fakt učebnicová mandarínčina
801345
2 0
Já chápu, že spousta lidí má po dlouhém období corony tendenci nadhodnocovat zážitky z kina, ale tenhle film je prostě jasných 5-6/10, neurazí to, ale za týden si z toho nebudu pamatovat jedinou scénu. Absolutní průměrnost ve všech ohledech.

Narozdíl třeba od Captain Marvel mě neiritovala hlavní postava, ale reálně na filmu nemůžu najít nic zapamatovatelného. Bojové scény fajn, ale zase v kdejakém americkém i asijském filmu najdete výrazně lepší, digibordel nic moc, nevýrazné postavy, nevýrazné schopnosti, nevýrazný příběh.

Mimochodem pro lidi co pochopí referenci, tak "čínský bambus vydrží všechno" jak přes kopírák :D
801446
Já chápu, že spousta lidí má po dlouhém období corony tendenci nadhodnocovat zážitky z kina, ale tenhle film je prostě jasných 5-6/10, neurazí to, ale za týden si z toho nebudu pamatovat jedinou scénu. Absolutní průměrnost ve všech ohledech. Narozdíl třeba od Captain Marvel mě neiritovala hlavní postava, ale reálně na filmu nemůžu najít nic zapamatovatelného. Bojové scény fajn, ale zase v kdejakém americkém i asijském filmu najdete výrazně lepší, digibordel nic moc, nevýrazné postavy, nevýrazné schopnosti, nevýrazný příběh.  Mimochodem pro lidi co pochopí referenci, tak "čínský bambus vydrží všechno" jak přes kopírák :D
3 -3
Jak se tak dívám, dojmy máme většinou veskrze podobné.
Kdo nic neočekává (očekával vůbec někdo pecku od Shang-Chi?) dostane slušný popcornový blockbuster se sympatickými postavami, slušně natočenou kontaktní akcí s několika fajn nápady, které jsem nečekal a docela rychle s odvíjejícím dějem. Jasně digitální finále, je dle mého zbytečné a kdyby to zůstalo v "intimní" rovině jeden na jednoho byl bych mnohem radši.
Nečekaně se ve filmu mluví dost čínsky (mandrinsky? Nevyznám se v tom) Což bych od amerického blockbuseru pro masy nečekal. Zajímavé osvěžení. Humor trochu spíš pro teenagery, ale dalo se to zvládnout. Lepších 6/10 :+

Jen začínám mít obavy jak se to celé ukočíruje dohromady když máme řešit timeline z Lokiho, teď existují "alternativní" světy s démony, do toho klasičtí záporáci, kteří mají jen technologie. Pevně doufám, že nás nečeká jeden velký galimatyáš.
801345
Jak se tak dívám, dojmy máme většinou veskrze podobné. Kdo nic neočekává (očekával vůbec někdo pecku od Shang-Chi?) dostane slušný popcornový blockbuster se sympatickými postavami, slušně natočenou kontaktní akcí s několika fajn nápady, které jsem nečekal a docela rychle s odvíjejícím dějem. Jasně digitální finále, je dle mého zbytečné a kdyby to zůstalo v "intimní" rovině jeden na jednoho byl bych mnohem radši.  Nečekaně se ve filmu mluví dost čínsky (mandrinsky? Nevyznám se v tom) Což bych od amerického blockbuseru pro masy nečekal. Zajímavé osvěžení. Humor trochu spíš pro teenagery, ale dalo se to zvládnout. Lepších 6/10 *:+* Jen začínám mít obavy [spoiler]jak se to celé ukočíruje dohromady když máme řešit timeline z Lokiho, teď existují "alternativní" světy s démony, do toho klasičtí záporáci, kteří mají jen technologie. Pevně doufám, že nás nečeká jeden velký galimatyáš.[/spoiler]
2 0
reagují: maddy1111
Netěšil jsem se. Trailery mě nebavily, celé mi to přišlo jako sázka na jistotu s příslibem zelených bankovek od Činy. Nakonec je to mnohem lepší, než jsem čekal. První půlka šlape dobře, akční scény jsou top (autobus a lešení), kontaktní souboje jsou dobře a zábavně natočené. A pak přijde druhá půlka, která není špatně natočená, jen je tam úplně na sílu. Zbytečný digibordel, ze kterého se mi chtělo spát. Film to občas přežene s humorem, bez kterého bych se klidně obešel. Herecky to není vůbec špatné až jsem byl překvapený. Není to žádný zázrak, a ani žádné zklamaní. 6/10
801302
2 -2
Fakt to nebolo zlé. Sám som prekvapený ako mi to sadlo. Ani mi nevadila tá druhá polka filmu, keď sa to preklopilo do fantasy. Práve naopak. Na druhú stranu viem pochopiť, že na to bude niekto pozerať so zdvihnutým obočím. Ale ako vždy, je to o tom s akým očakávaním na to človek ide. Čo mi ale hlava nebere, ako mohol byť hlavný hrdina v ukážkach také nesympatické drevo a nakoniec vo filme byť presný opak... 7,5/10
801261
4 0
reaguje na: rush
Nečekal, to bylo pouhé konstatování:D... čekal jsem že za to budu bit mínusy:+:D...u Marvelu je to klasika.:D Jinak všem to přeju, když se líbí tak se líbí. No hejt8)... frustrovaný z toho fakt nejsem.:D
801235
Nečekal, to bylo pouhé konstatování*:D*... čekal jsem že za to budu bit mínusy*:+**:D*...u Marvelu je to klasika.*:D* Jinak všem to přeju, když se líbí tak se líbí. No hejt*8)*... frustrovaný z toho fakt nejsem.*:D*
801206
2 -7
Frustratu a lidi na spektru je zde v posledni dobe nejak moc... :o:o Nicmene ty ohlasy jsou asi dle ocekavani a ono zjevne ve vetsine pripadu plati, ze kdyz jde film jen do kin, tak CSFD bude vyrazne vys a naopak. Byt Widow kino-exkluzivita, tak nepochybuji ze je v cervenem. A naopak Shang Chi nebo Free Guy budou kratce po uvedeni na hrane 70%.
801216
Frustratu a lidi na spektru je zde v posledni dobe nejak moc... *:o**:o* Nicmene ty ohlasy jsou asi dle ocekavani a ono zjevne ve vetsine pripadu plati, ze kdyz jde film jen do kin, tak CSFD bude vyrazne vys a naopak. Byt Widow kino-exkluzivita, tak nepochybuji ze je v cervenem. A naopak Shang Chi nebo Free Guy budou kratce po uvedeni na hrane 70%.
2 -4
Mať vaše problémy, chlapci.
Oooh, ježiši, niekto koho absolútne nepoznám si dovolil si ten film užiť a páčil sa mu, ježiši, mám skazený celý deň, AKO LEN MOHOL !! ... :+
801209
Mať vaše problémy, chlapci. [i]Oooh, ježiši, niekto koho absolútne nepoznám si dovolil si ten film užiť a páčil sa mu, ježiši, mám skazený celý deň, AKO LEN MOHOL !! ... *:+*[/i]
13 -1
reaguje na: Taylor
Co si čekal že Marvel fanboys, co na to jdou do kina hned první víkend to zhejtujou? Ne to dávají pět hvězd každé marvelovce:D
801206
Co si čekal že Marvel fanboys, co na to jdou do kina hned první víkend to zhejtujou? Ne to dávají pět hvězd každé marvelovce*:D*
801205
4 -12
reagují: Taylor
...a děcka na CSFD už to rychle a zběsile pětkujou:D
801205
...a děcka na CSFD už to rychle a zběsile pětkujou*:D*
2 -11
reagují: rush

6/10

Osobně mě bavila ta první "civilní" část, fight v autobuse geniální, ale ta čínská Středozem už byla spíš jedno velké WTF. Místy děravý scénář popírající dosavadní děj, ale na to jsme v MCU zvyklí (Timetravel!) A ten čtyřnohý zadek s křídlama mne jako divák urážel.. :D Na druhou stranu hlavní hrdina fajn, bude mít ještě dost prostoru se ukázat a hlavne růst. 6/10
801203
Osobně mě bavila ta první "civilní" část, fight v autobuse geniální, ale ta čínská Středozem už byla spíš jedno velké WTF. Místy děravý scénář popírající dosavadní děj, ale na to jsme v MCU zvyklí (Timetravel!) A ten čtyřnohý zadek s křídlama mne jako divák urážel.. *:D* Na druhou stranu hlavní hrdina fajn, bude mít ještě dost prostoru se ukázat a hlavne růst. 6/10
6/10
2 -2
Díky Hladoviza recenzi, protože přestože dal "jen" 6/10, tak nalákal na první marvelovku, kterou jsem po trailerech nechtěl vidět v kině, ale nakonec jsem rád, že jsem šel. Bavilo to víc než třeba Snake Eyes a spousta starších marvelovek.
801183
4 0