Diskuze k článku Smrt ve tmě 2: Recenze

příspěvky 1 - 16 Napsat příspěvek
Bavilo mě to o chloupek méně než jednička (atmosféra/budování napětí), ale jako celek jsem si to báječně užil. Za mě krásných 8/10 oba filmy. Asi je to i tím, že jsem posledních 10 let na tenhle žánr zanevřel a teď jsem byl příjemně překvapen. Lang naprosto parádní a jeho kondici bych chtěl mít 8)
802681
Bavilo mě to o chloupek méně než jednička (atmosféra/budování napětí), ale jako celek jsem si to báječně užil. Za mě krásných 8/10 oba filmy. Asi je to i tím, že jsem posledních 10 let na tenhle žánr zanevřel a teď jsem byl příjemně překvapen. Lang naprosto parádní a jeho kondici bych chtěl mít *8)*
0 0
reaguje na: P.J
Jj, ved to je taky rakusky zvyk ktory sa rozsiril do sveta.. Zomrie ti pribuzny, tak si na ulici ukradnes nahradneho :+
801490
Jj, ved to je taky rakusky zvyk ktory sa rozsiril do sveta.. Zomrie ti pribuzny, tak si na ulici ukradnes nahradneho *:+*
801480
1 0
Jednička mě (v rámci žánru) bavila dost a jedním z hlavních důvodů byla právě Langova postava a to, že vlastně skoro není komu fandit. Ta otočka ve dvojce mi přijde fakt moc, takže to asi spíš vynechám.
801487
1 0
reaguje na: P.J
Sám bys chtěl dělat Langovi takovou náhradu co? 8)
801481
Sám bys chtěl dělat Langovi takovou náhradu co? *8)*
801480
2 -1
Podle mě byl Lang hrdina i v jedničce, prostě mu holka přejela dceru tak chtěl jen náhradu. ;)
801480
2 -1
reagují: maddy1111, esmo

6/10

Bylo to přitatženější za vlasy, než jednička, ale zabavilo mě to zhruba stejně, takže proč ne :+
801478
Bylo to přitatženější za vlasy, než jednička, ale zabavilo mě to zhruba stejně, takže proč ne *:+*
6/10
1 0
reaguje na: maddy1111
Tak říkám, že si to nepamatuju...
801430
Tak říkám, že si to nepamatuju...
801415
2 -2
reaguje na: (=LIFTY=)
:D:D
801428
*:D**:D*
801423
1 0
reaguje na: fr3ak
801423
[url=https://cdn.xsd.cz/resize/339484211ebc3796a2f2b841a6b60798_resize=680,383_.jpg?hash=3ad28cd3803baec39f85843a71de65f4]Máte s Tedem společný sklep?[/url]*8)*
801406
2 -1
reagují: Mr.Nobody
reaguje na: fr3ak
Jj, držať v pivnici ženu a pchať do nej pipetu so spermami, to si človek vlastne len chrani svoj majetok, aj tak sa da na to pozerať :)

link
801415
Jj, držať v pivnici ženu a pchať do nej pipetu so spermami, to si človek vlastne len chrani svoj majetok, aj tak sa da na to pozerať *:)* https://cdn3.whatculture.com/images/2016/12/9c8459e379a3c07a-600x338.jpg
801406
2 -2
reagují: fr3ak
reaguje na: fr3ak
Tři slova: pipeta na krocana.
801410
Tři slova: pipeta na krocana.
801406
2 -2
Mě jednička přišla strašně nezajímavá a vlastně si z ní už vůbec nic nepamatuju. Hlavně nevím, že by Lang v prvním díle udělal něco, co by z něj mělo dělat záporáka. Vždyť tam jen chránil svůj majetek ne?
801406
2 -7
6/10
Zo žánru horor sa to už definitívne presunulo do žánru akčný thriller a namiesto hrôzy má titulná postava "The Blind Mana" stvárňujúca Stephenom Langom budiť skôr sympatie. Prekvapivo ani jedna z týchto zmien výrazne nevadí. Stále si to drží temnú atmosféru, nekompromisné jednanie s postavami, aj slušnú dravosť a krvavosť celého diania, akurát tam kde bol prvý film neustále o krok pred divákom a prekvapoval ho tým, čo za situáciu vymyslí ďalej, neustále stupňoval napätie a mal prichystaných aj pár hardcore odhalení (to koho a prečo väzní v pivnici Stephen Lang). Dvojka nič také neobsahuje.  Z postavy Stephena Langa budiaceho v prvom filme hrôzu, tak skôr vytvára obyčajného slepého dedka, ktorý neustále chybuje a na toho smrtiaceho zabijáka z prvého filmu sa nekonzistentne mení počas filmu iba vtedy, keď to vyhovuje scenáru.

Film si síce stále drží dostatočný drive a tá hodinka a pol ubehne nečakane rýchlo, akurát namiesto postupného eskalovania celého diania a dostávania postáv do čoraz bezvýchodiskovejších situácii sa tentoraz ide v rovnako nastalenom tempe od úplneho začiatku až po samotný záver, bez jediného prekvapenia a dostatočného zadosťučinenia na samotnom konci. Samotný záver je tak najslabším článkom filmu, kde sa namiesto poriadne řezničiny, ktorú si podobný film vyslovene žiadal odohraje len obyčajný súboj jeden na jedného a v posledných minutách k tomu ešte prihraje zbytočne sentimentálne finále, kde Stephena Langa má divák po udalostiach z prvého filmu až nepatrične ľutovať.
Fanúšikov prvého filmu, ku ktorým sa radím aj ja, dvojka nijako neurazí, vďaka skromnej stopáži nedokáže ani na minútu nudiť. Akurát namiesto tradičného pravidla sequelov "more of the same", to v tomto pokračovaní nešťasne vymněklo a vo výsledku tak pôsobí absolútne zbytočne. Je to rozhodne škoda, pretože s hororovým námetom z prvého filmu (partia, ktorá sa ocitne v dome slepého zabijáka, ktorý reaguje na akýkoľvek zvuk) sa dalo rozhodne pracovať podobným štýlom ďalej. Namiesto toho to celé už hneď v druhom filme padlo do vôd rutinného akčného thrilleru. Neurážlivého, ale predsa len príliš obyčajného.
801398
[b]6/10[/b] Zo žánru [i]horor[/i] sa to už definitívne presunulo do žánru [i]akčný thriller[/i] a namiesto hrôzy má titulná postava "The Blind Mana" stvárňujúca Stephenom Langom budiť skôr sympatie. Prekvapivo ani jedna z týchto zmien výrazne nevadí. Stále si to drží temnú atmosféru, nekompromisné jednanie s postavami, aj slušnú dravosť a krvavosť celého diania, akurát tam kde bol prvý film neustále o krok pred divákom a prekvapoval ho tým, čo za situáciu vymyslí ďalej, neustále stupňoval napätie a mal prichystaných aj pár hardcore odhalení (to koho a prečo väzní v pivnici Stephen Lang). Dvojka nič také neobsahuje.  Z postavy Stephena Langa budiaceho v prvom filme hrôzu, tak skôr vytvára obyčajného slepého dedka, ktorý neustále chybuje a na toho smrtiaceho zabijáka z prvého filmu sa nekonzistentne mení počas filmu iba vtedy, keď to vyhovuje scenáru. Film si síce stále drží dostatočný drive a tá hodinka a pol ubehne nečakane rýchlo, akurát namiesto postupného eskalovania celého diania a dostávania postáv do čoraz bezvýchodiskovejších situácii sa tentoraz ide v rovnako nastalenom tempe od úplneho začiatku až po samotný záver, bez jediného prekvapenia a dostatočného zadosťučinenia na samotnom konci. Samotný záver je tak najslabším článkom filmu, kde sa namiesto poriadne [i]řezničiny, [/i]ktorú si podobný film vyslovene žiadal odohraje len obyčajný súboj jeden na jedného a v posledných minutách k tomu ešte prihraje zbytočne sentimentálne finále, kde Stephena Langa má divák po udalostiach z prvého filmu až nepatrične ľutovať. Fanúšikov prvého filmu, ku ktorým sa radím aj ja, dvojka nijako neurazí, vďaka skromnej stopáži nedokáže ani na minútu nudiť. Akurát namiesto tradičného pravidla sequelov "[i]more of the same[/i]", to v tomto pokračovaní nešťasne [i]vymněklo[/i] a vo výsledku tak pôsobí absolútne zbytočne. Je to rozhodne škoda, pretože s hororovým námetom z prvého filmu (partia, ktorá sa ocitne v dome slepého zabijáka, ktorý reaguje na akýkoľvek zvuk) sa dalo rozhodne pracovať podobným štýlom ďalej. Namiesto toho to celé už hneď v druhom filme padlo do vôd rutinného akčného thrilleru. Neurážlivého, ale predsa len príliš obyčajného.
1 -1

6/10

Totéž co jednička minus originalita prvotního nápadu, plus tradiční atributy pokračování - více gore, více mrtvol, chatrnější zápletka. Lang to na druhou stranu neskutečně táhne (v dalším Avatarovi doufám neskončí v...avatarovi jako Weaver, ale zůstane člověkem), otočka s hlavní postavou ala T2 nebo pozdější díly F&F je v tomto žánru vcelku neokoukaná a vítaná změna (ať už dává smysl nebo ne) a samotná akce a finále je hodně fajn. Pokud někdy vznikne trojka, tak kvůli Langovi bude mít mou pozornost.
801396
6/10
2 0
Je to fajn, ale ta část u matky s otcem je hrozně o ničem... Radši zkrátit o 20 minut a nechat jen Langa kosit, protože bitky jsou tam výborné a celá ta scéna se schovavackou té malé, na jeden záběr, je boží...
801393
Je to fajn, ale ta část u [spoiler]matky s otcem[/spoiler] je hrozně o ničem... Radši zkrátit o 20 minut a nechat jen Langa kosit, protože bitky jsou tam výborné a celá ta scéna se schovavackou té malé, na jeden záběr, je boží...
3 0
Jednička je super vec a Lang exceluje:+Akurát mi príde divné keď ho tu vykreslili za klaďáka:D:D
801388