Diskuze k článku Sebevražedný oddíl: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
A viděl jsi to doma nebo v kině? Já jen, že na mobilu ten King Shark vypadá fakt blbě, ale v kině mě jeho propracovanost docela překvapila.
798768
6 0

4/10

Prvnímu Sebevražednemu oddílu jsem dal 5/10 .
V případě druhého nemůžu dát víc jak 4/10, protože je to taková břečka s lacinými a hrozně vypadajícími kostýmy, plus slabé CGI Žraločáka a hvězdí olihně a samozřejmě ten lobotomicky příběh a celý vizual filmu jsou prostě hrozné a to laciné erko pro efekt dospělosti filmu, který je určený tak pro desetilete děti!
798766
Prvnímu Sebevražednemu oddílu jsem dal 5/10 . V případě druhého nemůžu dát víc jak 4/10, protože je to taková břečka s lacinými a hrozně vypadajícími kostýmy, plus slabé CGI Žraločáka a hvězdí olihně a samozřejmě ten lobotomicky příběh a celý vizual filmu jsou prostě hrozné a to laciné erko pro efekt dospělosti filmu, který je určený tak pro desetilete děti!
4/10
3 -13
reagují: Castio
Celé je to síce pekné a cool, ale mňa to proste nebavilo. Zasmial som sa pri scéne s rebelmi, užil si akčné sólo s Harley Quinn a pretrpel koniec. Odchádzal som domov neuspokojený.
798757
10 -3
reaguje na: The Joker
Ja natacanie v lokaciach ocenujem, ale nemozu na mna vizualne posobit ako seagalo van damme lundgrenovka. Akurat snimane s vacsim budgetom
798713
798711
6 -2
reaguje na: pepo
O to nejde... Mě spíš mrzí, že když se to jako jeden z mála blockbusterů snaží točit co nejvíc na lokacích (jeli i do Portugalska), tak nakonec je to lidem jedno. Teď třeba nadcházející Red Notice... Nejdřív keců, že to bude jak bondovka a pak soundstage v Atlantě supluje šest nebo sedm zemí. Se už ani nedivím, že divákům u marvelovek nevadí sterilní audiovizuál, že akční scény nedělá režisér, ale úplně jinej tým (Gunn tohle údajně u Guardians odmítl ale kdo ví). Vlastně se to řemeslo už vůbec nedoceňuje, tak proč nevolit cestu pohodlnosti a lepšího time-managementu v podobě green-screenů. :(
798711
798710
6 0
reagují: pepo
reaguje na: The Joker
Njn. Mal som to dat do uvodzoviek. Jednicku mam za 5/10
798710
798708
1 0
reagují: The Joker
reaguje na: pepo
Bez ohledu co si myslím o jedničce (dnes tak za 3/10, ale byl to obrovskej hit mezi lidma mimo filmové/comicsové nadšence, to uznávám), tak ty "bulharské" kulisy... No, mně ta Jižní Amerika připadá dost jasně rozpoznatelná. Stejně jako v Expendables. A stejně jako kanadské lesy ve všech těch X-Menech, Fantastic, Four, Arrow a dalších. Lazy by bylo to natočit komplet před green-screenem v ateliérech Tylera Perryho, tak jak to vždy dělá Rock a marvelovky. Jinak je dle těch propadajících se hodnoceních na csfd a rottenech zjevný, že tohle úplně ta největší masovka nebude, no.
798708
798706
5 0
reagují: pepo

Trosku viac

Je to uplne ine ako jednotka, ale neprislo mi to az o tolko lepsie ako naposledy. R- kove brutalitky aj fuckovanie mi uplne nestacia. Hlavny problem vidim v tom, ze team nie je tak chytlavy ako naposledy (Will Smith strasne chyba, Margott je malo) a epicky velkofilm si predstavujem inak ako dzunglu a bulharske VOD kulisy (strasne  mi to pripominalo prve expendables bez nostalgie). Ale inak velmi slusny blockbuster.  Je tam hromada roztomilych napadov, dve naozaj vynikajuce sceny (utek Harley a nastup na zaverecny battle) a ta podvratnost sa ceni. Gunn to vsak opat nezvlada dat do strhujuceho tvaru. Chodte na to, je to ine ako tradicna blockbustrova produkcia, ale bacha na hype. 7/10

Normalnymi ludmi v komentaroch som myslel nefilmovych fanusikov, ale obycajnych konzumentov. Ti tu inakost neocenia
798706
Je to uplne ine ako jednotka, ale neprislo mi to az o tolko lepsie ako naposledy. R- kove brutalitky aj fuckovanie mi uplne nestacia. Hlavny problem vidim v tom, ze team nie je tak chytlavy ako naposledy (Will Smith strasne chyba, Margott je malo) a epicky velkofilm si predstavujem inak ako dzunglu a bulharske VOD kulisy (strasne  mi to pripominalo prve expendables bez nostalgie). Ale inak velmi slusny blockbuster.  Je tam hromada roztomilych napadov, dve naozaj vynikajuce sceny (utek Harley a nastup na zaverecny battle) a ta podvratnost sa ceni. Gunn to vsak opat nezvlada dat do strhujuceho tvaru. Chodte na to, je to ine ako tradicna blockbustrova produkcia, ale bacha na hype. 7/10 Normalnymi ludmi v komentaroch som myslel nefilmovych fanusikov, ale obycajnych konzumentov. Ti tu inakost neocenia
Trosku viac
6 -4
reagují: The Joker
reaguje na: do_Od
Ok, jak jsi to napsal, tak s tím vlastně i souhlasím :+. Možná mi to příště sedne líp, když budu mít jinak nastavená očekávání.
798704
Ok, jak jsi to napsal, tak s tím vlastně i souhlasím *:+*. Možná mi to příště sedne líp, když budu mít jinak nastavená očekávání.
798699
3 0
reaguje na: Castio
Úplně souhlasím.
798703
Úplně souhlasím.
798702
2 -3

5/10

Po přečtení recenze mám pocit, že jsem byl v kině na úplně jiném filmu. Za mě tam teda všechny ty věci, které vychvaluješ prostě nefungovaly. Postavy mi byly totálně ukradené. Jasně, že všichni herci v těch rolích excelovali (možná s výjimkou Ceny, na ten jeho debilní kukuč si prostě nikdy nezvyknu a to jsem ho měl jako wrestlera rád :D), ty postavy byly ale hrozně ploché a strašně na sílu se ze sebe pořád snažily sypat nějaké hlášky.

Nějaká snaha je nějak více prokreslit mi navíc přišla hrozně trapná a nudná (rodič tyran, rodič tyran, rodič blázen...to je vše)? A ani ten King Shark mě vlastně zas tak moc nebavil. Všechny jeho cool momenty byly totiž prozrazeny v traileru a nic moc navíc už tam ani nepředvedl.

Prvotní vyvražďovačka pak sice byla překvapivá a stylová, ale za mě i tak moc nefungovala (takový Deadpool 2 zvládl něco podobného o dost lépe). Některé postavy byly občas zabíjeny úplně zbytečně a občas zase úplně nepochopitelně přežily. Upřímně jsem se pak hlasitě zasmál asi jen jednou.

Jediný nějak opravdu napínavý fight byl ten s Peacekamerem a Flagem. Linka s Harley a prezidentem absolutně mimo a zbytečná a ani ten Starro toho nakonec moc nepředvedl. Ke konci už jsem se tak jen modlil, ať už to skončí. Asi jsem po tak nadšených ohlasech čekal trochu více no. :D Komu se to líbilo, si to vždycky všechno nějak obhájí. Za mě to byl ale teda docela průser, ve kterém nefugovalo skoro nic...
798702
Po přečtení recenze mám pocit, že jsem byl v kině na úplně jiném filmu. Za mě tam teda všechny ty věci, které vychvaluješ prostě nefungovaly. Postavy mi byly totálně ukradené. Jasně, že všichni herci v těch rolích excelovali (možná s výjimkou Ceny, na ten jeho debilní kukuč si prostě nikdy nezvyknu a to jsem ho měl jako wrestlera rád *:D*), ty postavy byly ale hrozně ploché a strašně na sílu se ze sebe pořád snažily sypat nějaké hlášky. Nějaká snaha je nějak více prokreslit mi navíc přišla hrozně trapná a nudná (rodič tyran, rodič tyran, rodič blázen...to je vše)? A ani ten King Shark mě vlastně zas tak moc nebavil. Všechny jeho cool momenty byly totiž prozrazeny v traileru a nic moc navíc už tam ani nepředvedl. Prvotní vyvražďovačka pak sice byla překvapivá a stylová, ale za mě i tak moc nefungovala (takový Deadpool 2 zvládl něco podobného o dost lépe). Některé postavy byly občas zabíjeny úplně zbytečně a občas zase úplně nepochopitelně přežily. Upřímně jsem se pak hlasitě zasmál asi jen jednou. [spoiler]Jediný nějak opravdu napínavý fight byl ten s Peacekamerem a Flagem. [/spoiler]Linka s Harley a prezidentem absolutně mimo a zbytečná a ani ten Starro toho nakonec moc nepředvedl. Ke konci už jsem se tak jen modlil, ať už to skončí. Asi jsem po tak nadšených ohlasech čekal trochu více no. *:D* Komu se to líbilo, si to vždycky všechno nějak obhájí. Za mě to byl ale teda docela průser, ve kterém nefugovalo skoro nic...
5/10
11 -10
reagují: Vampirelli
reaguje na: Gonzi
Bloodsport se naučí být otcem/vůdcem skrz interakce s Ratcatcher, King Shark se naučí mít kamarády, kteří nejsou žrádlo, Polka Dot překoná trauma z matky, Harley se vysvobodí ze začarovaného kruhu randění se špatnými muži, Flag přestane jen poslušně poslouchat rozkazy a vzbouří se proti Amandě Waller a Peacemaker jako jediný nabídne zvrat v tom smyslu, že nedokáže uposlechnout srdce (nezabíjet Flaga a Ratcatcher), ale dál se drží svého kodexu (chránit americký mír za každou cenu) -> a imho se tak stalo jen proto, že se jeho charakter v tomhle ohledu změní až v seriálu. Motivace jsou pak jasný, někteří chtějí umřít, někteří dostanou příležitost vraždit ve jménu Ameriky, někteří milují chaos, jiní chrání svoji dceru, někdo tam je čistě proto, že nemá na výběr a jediný King Shark tam je proto, aby se divák bavil. Nejdůležitější je to semknutí týmu na konci, kdy se ze samorostů stanou hrdinové riskující vlastní život k z záchraně ostatních. Ono to není zas tak složitý na rozklíčování, ty motivace jsou v tomhle ohledu stejně přímočarý jako u Wicka, jen jsou zasypaný hromadou cool akce a humoru.
798699
[spoiler]Bloodsport se naučí být otcem/vůdcem skrz interakce s Ratcatcher, King Shark se naučí mít kamarády, kteří nejsou žrádlo, Polka Dot překoná trauma z matky, Harley se vysvobodí ze začarovaného kruhu randění se špatnými muži, Flag přestane jen poslušně poslouchat rozkazy a vzbouří se proti Amandě Waller a Peacemaker jako jediný nabídne zvrat v tom smyslu, že nedokáže uposlechnout srdce (nezabíjet Flaga a Ratcatcher), ale dál se drží svého kodexu (chránit americký mír za každou cenu) -> a imho se tak stalo jen proto, že se jeho charakter v tomhle ohledu změní až v seriálu. Motivace jsou pak jasný, někteří chtějí umřít, někteří dostanou příležitost vraždit ve jménu Ameriky, někteří milují chaos, jiní chrání svoji dceru, někdo tam je čistě proto, že nemá na výběr a jediný King Shark tam je proto, aby se divák bavil. Nejdůležitější je to semknutí týmu na konci, kdy se ze samorostů stanou hrdinové riskující vlastní život k z záchraně ostatních.[/spoiler] Ono to není zas tak složitý na rozklíčování, ty motivace jsou v tomhle ohledu stejně přímočarý jako u Wicka, jen jsou zasypaný hromadou cool akce a humoru.
798692
22 -5
reagují: Gonzi
:D Konečně plně souhlasím se vším a dávám taky 9/10*  Uff takových filmů není mnoho 8)
798697
*:D* Konečně plně souhlasím se vším a dávám taky 9/10*  Uff takových filmů není mnoho *8)*
5 -3
Akorát mám dotaz na čtenáře DC, jak moc jsou si postavy věrné proti komiksům? Marvel při převodu na filmové plátno mnohdy původní postavu převrátí naruby (a právě třeba u GotG dost zásadně).
798696
2 0

9/10

Poctivých 9/10. Nádherný mix akce s odlehčujícími prvky. Vážně doufám, že to vydělá balík a Gunn dostane víc šancí si točit podle svého.
798694
9/10
5 -3
reaguje na: (=LIFTY=)
Já BloodSporta pochopil, jen mi to přišlo trochu wtf v kontextu předchozí scény... Jinak já od toho nečekám kdoví co, jen mám (už poměrně dlouho) averzi na akční filmy, které nezvládnou dát jasnou motivaci hlavním postavám. Fakt mi bohatě stačí děj typu prvního Johna Wicka, který ale tady není.

Polka má trauma z matky, ale co já s tím? Proč je na té misi? Nevím (sníží mu trest - a? jak s tím naloží? proč chce z vězení? jak se tam vůbec dostal v první řadě?). Zní to jako blbost, ale já absolutně nemám proč mu fandit, neboť mi je úplně u zadnice jestli umře po minutě, hodině, nebo nikdy. A překvapivě se to týká všech zúčastněných, protože i BloodSport šel na misi, takže je dcera defacto zachráněna.

Čímž chci říct, že se těžce fandí lidem, kteří jdou "do práce pracovat". Jejich práce je sice vizuálně zajímavější a nahláškovanější, než kdyby to byla parta účetních, ale pořád mi je jedno jestli odvedou práci dobře nebo špatně.

A vadí mi to, protože to jsou naprosté základy vyprávění a takhle mi jako nejkvalitnější oblouk zůstává shark a jeho hledání přátelství a bloodshot a jeho odpor k myším.

Bavil jsem se dost (táborová scéna je geniální) ale tohle prostě funguje řádově líp i v Expendables :D (což je hezky srovnatelný film), kde je krásně vidět, jak se "jen práce" přelívá do osobnějších rovin.
798692
Já BloodSporta pochopil, jen mi to přišlo trochu wtf v kontextu předchozí scény... Jinak já od toho nečekám kdoví co, jen mám (už poměrně dlouho) averzi na akční filmy, které nezvládnou dát jasnou motivaci hlavním postavám. Fakt mi bohatě stačí děj typu prvního Johna Wicka, který ale tady není. Polka má trauma z matky, ale co já s tím? Proč je na té misi? Nevím (sníží mu trest - a? jak s tím naloží? proč chce z vězení? jak se tam vůbec dostal v první řadě?). Zní to jako blbost, ale já absolutně nemám proč mu fandit, neboť mi je úplně u zadnice jestli umře po minutě, hodině, nebo nikdy. A překvapivě se to týká všech zúčastněných, protože i BloodSport šel na misi, takže je dcera defacto zachráněna. Čímž chci říct, že se těžce fandí lidem, kteří jdou "do práce pracovat". Jejich práce je sice vizuálně zajímavější a nahláškovanější, než kdyby to byla parta účetních, ale pořád mi je jedno jestli odvedou práci dobře nebo špatně. A vadí mi to, protože to jsou naprosté základy vyprávění a takhle mi jako nejkvalitnější oblouk zůstává shark a jeho hledání přátelství a bloodshot a jeho odpor k myším. Bavil jsem se dost (táborová scéna je geniální) ale tohle prostě funguje řádově líp i v Expendables *:D* (což je hezky srovnatelný film), kde je krásně vidět, jak se "jen práce" přelívá do osobnějších rovin.
798688
1 -4
reagují: do_Od
9/10
Zrovna Bloodsportova motivace mi přišla celkem zřejmá. Jak sám řekl, jeho vlastní fotr z něj udělal jen zbraň bez emocí, takže by pro svou dceru nedokázal být dobrý otec, protože to prostě neumí. To ale neznamená, že je mu úplně ukradená.
Taky jsem čekal víc od King Sharka, jeho nejlepší kill jsme viděli už v traileru, což je rozhodně škoda. Čekal jsem, že po vzoru Doom Slayera tam doslova roztrhá mnohem víc lidí.
A docela mě překvapilo cameo od Waititiho jako Ratcatchera 1, ten se fakt nasere všude:D
798689
9/10 Zrovna Bloodsportova motivace mi přišla celkem zřejmá. [spoiler]Jak sám řekl, jeho vlastní fotr z něj udělal jen zbraň bez emocí, takže by pro svou dceru nedokázal být dobrý otec, protože to prostě neumí. To ale neznamená, že je mu úplně ukradená.  [/spoiler]Taky jsem čekal víc od[spoiler] King Sharka, jeho nejlepší kill jsme viděli už v traileru, což je rozhodně škoda. Čekal jsem, že po vzoru Doom Slayera tam doslova roztrhá mnohem víc lidí.[/spoiler] A docela mě překvapilo cameo od [spoiler]Waititiho jako Ratcatchera 1, ten se fakt nasere všude*:D*[/spoiler]
2 -2
reaguje na: Gonzi
No BloodSport je motivovaný tím, že jeho dítě by skončilo v nejhorším vězení v okoli (v ten moment vymeknul). Polkovo trauma je tam hodně popsané. Peacemaker má jasnou motivaci ve světový mír i přes mrtvoly (Watchmeni, mrk mrk) Ale hlavně každý má motivaci ve snížení trestu a případná smrt by pro ně byla taky vysvobození...
Ale jako v pořádku, já vypnul, bavil se a neměl čas tohle řešit. Někomu se to ale prostě nepovede.
798688
No BloodSport je motivovaný tím,[spoiler] že jeho dítě by skončilo v nejhorším vězení v okoli (v ten moment vymeknul).[/spoiler] Polkovo trauma je tam hodně popsané. Peacemaker má jasnou motivaci ve světový mír i přes mrtvoly (Watchmeni, mrk mrk) Ale hlavně každý má motivaci ve snížení trestu a případná smrt by pro ně byla taky vysvobození... Ale jako v pořádku, já vypnul, bavil se a neměl čas tohle řešit. Někomu se to ale prostě nepovede.
798683
6 -2
reagují: Gonzi
reaguje na: Gonzi
Ale nejsi.  Já tomu dal 7/10, ale jak to odleželo ještě jsem bodík ubral.

Já si na nějaký fans toho či onoho nehraju.   Ale alergii na Marvel smečku zde uhnízděnou teda mám.  Dnes jsem si dal 2x Strážce a tam také musím změnit hodnocení na 11/10 :D
798687
Ale nejsi.  Já tomu dal 7/10, ale jak to odleželo ještě jsem bodík ubral.  Já si na nějaký fans toho či onoho nehraju.   Ale alergii na Marvel smečku zde uhnízděnou teda mám.  Dnes jsem si dal 2x Strážce a tam také musím změnit hodnocení na 11/10 :D
798683
1 -5
reaguje na: Gonzi
Když je Fans klub DC spokojen tak jim to přejme ,už od Nolena a Snydera to moc nebylo řečeno odkud pochází , jaké následky za své jednání ponesou a nějaké vztahy rodinné to se moc nenosí u DC jen když jsou fans spokojeni .
798685
798683
2 -1