Diskuze k článku Sebevražedný oddíl: Recenze

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek

6*

Je mi jasné, že jsem v menšině, ale to fakt nikomu nevadila ta prázdnost celého příběhu a postav? Guardians mají strašně osobité postavy (vím odkud jsou, kam jdou, co je pohání apod.) a díky tomu mám ten film strašně (ale fakt strašně) moc rád. Platí to i o záporákovi, o snaze ochránit zrovna tuhle planetu atd.

Tady je hl. hrdina motivovaný dcerou, kterou defacto nechce (ne, tohle jsem fakt moc nepochopil), žralok je žralok (ok, groot, fajn), Peacemaker je vyloženě voják (nic, ale vyloženě nic víc o něm nevíme), Flag defacto totéž, polka dots má nějaké trauma z dětství, Krysařka tam má jako jediná to, co mi chybělo u zbytku a i u ní je to strašně v pozadí a neoznačil bych to za její motivaci apod...

Akce byla fajn, hlášky apod. jsem si užil ale ta celková plochost bránila jakémukoli "hlubšímu" zážitku.
798683
Je mi jasné, že jsem v menšině, ale to fakt nikomu nevadila ta prázdnost celého příběhu a postav? Guardians mají strašně osobité postavy (vím odkud jsou, kam jdou, co je pohání apod.) a díky tomu mám ten film strašně (ale fakt strašně) moc rád. Platí to i o záporákovi, o snaze ochránit zrovna tuhle planetu atd. Tady je hl. hrdina motivovaný dcerou, kterou defacto nechce (ne, tohle jsem fakt moc nepochopil), žralok je žralok (ok, groot, fajn), Peacemaker je vyloženě voják (nic, ale vyloženě nic víc o něm nevíme), Flag defacto totéž, polka dots má nějaké trauma z dětství, Krysařka tam má jako jediná to, co mi chybělo u zbytku a i u ní je to strašně v pozadí a neoznačil bych to za její motivaci apod... Akce byla fajn, hlášky apod. jsem si užil ale ta celková plochost bránila jakémukoli "hlubšímu" zážitku.
6*
12 -5
reaguje na: David92
Nechceš doufám znovu rozjíždět povídání o Ayer-cutu?
798670
798669
12 -1
reaguje na: Polux

Ayer vs Gunn

Hodně tu čtu jak si namazal Gunn na chleba Ayera s jeho verzí . Ono je ale trochu rozdíl když máte od studia rečeno v případě Gunna “dělej si co chceš a zabij kromě Harley taky kohokoliv chceš” a v případě Ayera mu WB sebralo ten film a předělalo k obrazu svému. To co totiž vyšlo neni absolutně Ayerova verze filmu. Docela je my Ayera celkem líto za to že schytal neskutečnou kritiku za něco co ani není jeho verze filmu. :+
798669
Hodně tu čtu jak si namazal Gunn na chleba Ayera s jeho verzí . Ono je ale trochu rozdíl když máte od studia rečeno v případě Gunna “dělej si co chceš a zabij kromě Harley taky kohokoliv chceš” a v případě Ayera mu WB sebralo ten film a předělalo k obrazu svému. To co totiž vyšlo neni absolutně Ayerova verze filmu. Docela je my Ayera celkem líto za to že schytal neskutečnou kritiku za něco co ani není jeho verze filmu. *:+*
Ayer vs Gunn
798644
6 -5
reagují: Barv666
reaguje na: (=LIFTY=)
Taky jsem na to právě spoléhal:D:D
798668
Taky jsem na to právě spoléhal*:D**:D*
798656
1 0
reaguje na: MeaCulpa
Tak to je fajn. Myslel jsem že to semnou bude horší.
798667
798650
2 0

9/10

Je to pecka. Letos dva skvělé DC filmy, každý jiný, udělali mi radost :+
798661
Je to pecka. Letos dva skvělé DC filmy, každý jiný, udělali mi radost *:+*
9/10
6 -3
Podle mě se jedná o skvělí komiksový zářez a nejlepší film ze světa DC po Man of Steel. Bavil jsem se celou dobu a popravdě ta místy přehnaná brutalita se k tomu v pohodě hodí. James Gunn dokazuje, že podobné filmy mu sedí a pevně doufám, že GotG 3 bude podobná pecka. Musím pochválit povedený casting v čele s Elbou, Robbie, Kinnamanem a dalšími. Velký dojem na mě udělala Daniela Melchior jako Ratcatcher 2, která na mě působila jako křehká a citlivá holka.  Film po všech stránkách funguje přesně tak jak má a obsahuje několik nečekaně silných emotivních momentů. Nuda zde rozhodně nehrozí. Snyder může jen tiše závidět. 8)
Moje hodnocení: 9/10
798658
Podle mě se jedná o skvělí komiksový zářez a nejlepší film ze světa DC po Man of Steel. Bavil jsem se celou dobu a popravdě ta místy přehnaná brutalita se k tomu v pohodě hodí. James Gunn dokazuje, že podobné filmy mu sedí a pevně doufám, že GotG 3 bude podobná pecka. Musím pochválit povedený casting v čele s Elbou, Robbie, Kinnamanem a dalšími. Velký dojem na mě udělala Daniela Melchior jako Ratcatcher 2, která na mě působila jako křehká a citlivá holka.  Film po všech stránkách funguje přesně tak jak má a obsahuje několik nečekaně silných emotivních momentů. Nuda zde rozhodně nehrozí. Snyder může jen tiše závidět. *8)* Moje hodnocení: 9/10
7 -3
Přitom podle pepa by se to divný lidem mělo líbit:D
798656
Přitom podle pepa by se to divný lidem mělo líbit*:D*
8 0
reagují: Vampirelli
reaguje na: Vampirelli
Divnej nejses jen nemas vkus
798650
Divnej nejses jen nemas vkus
798648
12 -5
reagují: Vampirelli
reaguje na: Vampirelli
Tak jsem viděl konečně....a za mě teda bída. Čekal jsem víc podle toho jak to chválí do nebes. Jsem divnej ale první SS mě bavil víc.
798648
798414
7 -5
reagují: MeaCulpa
Šanci jsem tomu dal, ale na mě to prostě nefunguje. Je to lepší, než první SS, což ovšem nebyla velká výzva. Brutální R? Ano, samoúčelného násilí pro násilí tam je požehnaně - a z toho si mám sednout na prdel? Humor? Vždyť je v tom nejvtipnější Cena a digishark, OMFG! Zajímavé, zábavné postavy? Nevidím jich tam mnoho. Třeba Harley - opravdu nechápu, že zrovna tahle otravná postavička tak táhne. Není to sračka, ale - čert to vem, já ty mínuska ustojím - za mě to k ní nemá moc daleko.
798645
6 -8

8/10

Dobrý, hodně dobrý to bylo, ale naprosté nadšení se v mém případě, bohužel, nedostavilo. Asi bylo mé očekávání po přečtení recenze a prvních dojmech nastaveno až příliš vysoko.

Má to skvělé momenty (Rooker v cele, prolog na pláži, čistka v táboře, sebeosvobození Robbie nebo většina scén King Sharka), má to pár slabších momentů (rande s prezidentem, dojemná story holky s krysou, finální akce, nebo většina scén s Davis), příběh je tady jen do počtu (naštěstí to Gunn sem tam vyvažuje změnou časové perspektivy) a akce je imho docela standard (od King Sharka jsem čekal trochu větší divočinu), přičemž i na můj - značně pokleslý - vkus to Gunn v některých scénách už přeháněl s gore, které tam bylo jen proto, aby tam bylo, protože točíme erko. Někdy to bylo v pohodě a fungovalo to, někdy moc ne, tedy alespoň na mně (asi jsem už "too old for this shit":D).

Na druhou stranu casting je super, chemii a dialogy mezi postavami Gunn umí jako málokdo, Elba s Robbie jsou tahouni jako vždy a překvapivě i Cena hraje na maximum (mumlavý chraplák Stallone je top:)), většina vtipů funguje na jedničku a opět, Gunn je jeden z mála, u kterého to, co na papíře vypadá divně až trapně (mýval, strom, živoucí planeta, tady žralok, lasička nebo jednooká obří hvězdice), ve filmu funguje bez sebemenšího zaváhání a celkově si Gunn položil Ayera s přehledem na lopatky. Což je jednoznačně dobrá zpráva jednak s výhledem na trojku GotG, kde snad Gunn nepoleví ze své formy a jednak samozřejmě pro nás, diváky, protože jsme se opět dočkali výborného filmu z DCEU. Jo a nesmím tady zapomenout poděkovat Disneymu za jeho úzkoprsost a mediální připosranost, bez čehož by bylo o jeden slušnej film méně:D
798644
Dobrý, hodně dobrý to bylo, ale naprosté nadšení se v mém případě, bohužel, nedostavilo. Asi bylo mé očekávání po přečtení recenze a prvních dojmech nastaveno až příliš vysoko. Má to skvělé momenty [spoiler](Rooker v cele, prolog na pláži, čistka v táboře, sebeosvobození Robbie nebo většina scén King Sharka)[/spoiler], má to pár slabších momentů [spoiler](rande s prezidentem, dojemná story holky s krysou, finální akce, nebo většina scén s Davis)[/spoiler], příběh je tady jen do počtu (naštěstí to Gunn sem tam vyvažuje [spoiler]změnou časové perspektivy[/spoiler]) a akce je imho docela standard (od King Sharka jsem čekal [spoiler]trochu větší divočinu[/spoiler]), přičemž i na můj - značně pokleslý - vkus to Gunn v některých scénách už přeháněl s gore, které tam bylo jen proto, aby tam bylo, protože točíme erko. Někdy to bylo v pohodě a fungovalo to, někdy moc ne, tedy alespoň na mně (asi jsem už "too old for this shit"*:D*). Na druhou stranu casting je super, chemii a dialogy mezi postavami Gunn umí jako málokdo, Elba s Robbie jsou tahouni jako vždy a překvapivě i Cena hraje na maximum (mumlavý chraplák Stallone je top*:)*), většina vtipů funguje na jedničku a opět, Gunn je jeden z mála, u kterého to, co na papíře vypadá divně až trapně (mýval, strom, živoucí planeta, tady žralok, lasička nebo jednooká obří hvězdice), ve filmu funguje bez sebemenšího zaváhání a celkově si Gunn položil Ayera s přehledem na lopatky. Což je jednoznačně dobrá zpráva jednak s výhledem na trojku GotG, kde snad Gunn nepoleví ze své formy a jednak samozřejmě pro nás, diváky, protože jsme se opět dočkali výborného filmu z DCEU. Jo a nesmím tady zapomenout poděkovat Disneymu za jeho úzkoprsost a mediální připosranost, bez čehož by bylo o jeden slušnej film méně*:D*
8/10
10 -1
reagují: David92
reaguje na: The Joker
S tím úvodem do jisté míry souhlasím, chápu, proč to Gunn takto udělal. Jen bych byl spokojenější, kdyby ty postavy dostaly o pár vteřin navíc pospolu, více by vynikly komediální talenty jednotlivých herců a jejich ztráta by mohla být o to víc šokující. Nemyslel jsem to jako představovačku ala MTV Suicide squad 2016. Každopádně tuto výtku mám asi kvůli tomu, že jsem poslouchal hodinový podcast s Flulou Borgem a ve filmu jsem si ho příliš neužil. Ale pasáž s princeznou Harley mi připadala fakt zbytečná. V té montáži byly jen tři momenty (večeře, pozorování města a ptáků), nebyly ani vtipné, ani romantické a už vůbec ne podstatné pro film (ti zlí generálové tu v podstatě žádnou zásadní roli). Problém mám s tou pasáží jako celkem, do tematiky filmu mi úplně nezapadla a obešel by se bez ní. Gunn chtěl nejspíš ukázat, že Harley zkrátka nemá štěstí na partnery, ale v tomto filmu to k ničemu dalšímu nevedlo a mnohem lepší "character moment" byl pro Harley její útěk, kdy byla prezentována jako nezdolná postava, která ani při mučení neprozradí plán, a následně jako skvělá bojovnice. Ale je nutné brát tento můj názor s rezervou, protože mi ve všech třech filmech Harley nesedla a i kvůli tomu se dívám už s určitou averzí na její scény.  Pokud by mi ta postava sedla, tak bych byl naopak rád za každou další scénu s ní.
798643
[spoiler]S tím úvodem do jisté míry souhlasím, chápu, proč to Gunn takto udělal. Jen bych byl spokojenější, kdyby ty postavy dostaly o pár vteřin navíc pospolu, více by vynikly komediální talenty jednotlivých herců a jejich ztráta by mohla být o to víc šokující. Nemyslel jsem to jako představovačku ala MTV Suicide squad 2016. Každopádně tuto výtku mám asi kvůli tomu, že jsem poslouchal hodinový podcast s Flulou Borgem a ve filmu jsem si ho příliš neužil. Ale pasáž s princeznou Harley mi připadala fakt zbytečná. V té montáži byly jen tři momenty (večeře, pozorování města a ptáků), nebyly ani vtipné, ani romantické a už vůbec ne podstatné pro film (ti zlí generálové tu v podstatě žádnou zásadní roli). Problém mám s tou pasáží jako celkem, do tematiky filmu mi úplně nezapadla a obešel by se bez ní. Gunn chtěl nejspíš ukázat, že Harley zkrátka nemá štěstí na partnery, ale v tomto filmu to k ničemu dalšímu nevedlo a mnohem lepší "character moment" byl pro Harley její útěk, kdy byla prezentována jako nezdolná postava, která ani při mučení neprozradí plán, a následně jako skvělá bojovnice. Ale je nutné brát tento můj názor s rezervou, protože mi ve všech třech filmech Harley nesedla a i kvůli tomu se dívám už s určitou averzí na její scény.  Pokud by mi ta postava sedla, tak bych byl naopak rád za každou další scénu s ní. [/spoiler]
798641
2 -3
reaguje na: Lopak
Musim nesouhlasit: Ta montáž je hodně zručně natočená, je cool i vtipná, song pouštím celý dnešek furt dokola a navíc mě těší, že se v DC teď prosazují Argentinci. :) A ten úvod mně právě přišel originální, že je z pov jen jedné z postav. Žádná nudná, doslovná představovačka jako vždycky. Ta postava nic neví, ty to nevíš s ní a hned jdete to akce. To bylo od Gunna super a inteligentní. V první Squad každýho představí doslova dvakrát nebo třikrát a stejně je to k hovnu. :)
798641
Musim nesouhlasit: [spoiler]Ta montáž je hodně zručně natočená, je cool i vtipná, song pouštím celý dnešek furt dokola a navíc mě těší, že se v DC teď prosazují Argentinci. :) A ten úvod mně právě přišel originální, že je z pov jen jedné z postav. Žádná nudná, doslovná představovačka jako vždycky. Ta postava nic neví, ty to nevíš s ní a hned jdete to akce. To bylo od Gunna super a inteligentní. V první Squad každýho představí doslova dvakrát nebo třikrát a stejně je to k hovnu. :)[/spoiler]
798638
12 -1
reagují: Lopak
reaguje na: Memphis
Do prdele, proč já vůl klikám na ty spoilery...
798639
798613
4 0
Nový Sebevražedný oddíl není špatný film, ale rozhodně bych ho neviděl ve výšinách 9/10. Na to má příliš mnoho slabých míst. Jedním z nich je podle mě Harley, která je stejně otravná jako v předchozích filmech a tady má navíc scénu, kterou mě až bolelo sledovat. Její podivně prezentovaná romantika s generálem nefungovala k rozvinutí charakteru Harley a už vůbec ne k posunutí hlavní dějové linie. Úvodní pasáž na pláži by měla mnohem lepší efekt, kdyby jednotlivé charaktery divák předtím viděl více v akci a mohly alespoň v jedné scéně plně ukázat své schopnosti. Zůstaly až trestuhodně nevyužity a jejich brzká smrt jako šokující fór kvůli tomu na mě až tolik nefungovala. Gunnův humor zde mnohdy nedopadl na úrodnou půdu a u spousty vtipů jsem jen kroutil hlavou (např. Harley si nepamatuje jména).  Ale převažují u mě pozitiva. Film má (až na hluchou pasáž s Harley) dobré tempo, zábavné charaktery i solidní akci. Divák se nestihne nudit a nepřesvědčivé momenty jsou hned vzápětí vyvážení něčím dobrým. Prostředí tropického ostrova připomíná atmosféru starých krvavých válečných filmů a po této stránce Sebevražedný oddíl funguje nejlépe.
798638
Nový Sebevražedný oddíl není špatný film, ale rozhodně bych ho neviděl ve výšinách 9/10. Na to má příliš mnoho slabých míst. Jedním z nich je podle mě Harley, která je stejně otravná jako v předchozích filmech a tady má navíc scénu, kterou mě až bolelo sledovat. [spoiler]Její podivně prezentovaná romantika s generálem nefungovala k rozvinutí charakteru Harley a už vůbec ne k posunutí hlavní dějové linie. Úvodní pasáž na pláži by měla mnohem lepší efekt, kdyby jednotlivé charaktery divák předtím viděl více v akci a mohly alespoň v jedné scéně plně ukázat své schopnosti. Zůstaly až trestuhodně nevyužity a jejich brzká smrt jako šokující fór kvůli tomu na mě až tolik nefungovala. Gunnův humor zde mnohdy nedopadl na úrodnou půdu a u spousty vtipů jsem jen kroutil hlavou (např. Harley si nepamatuje jména).  [/spoiler]Ale převažují u mě pozitiva. Film má (až na hluchou pasáž s Harley) dobré tempo, zábavné charaktery i solidní akci. Divák se nestihne nudit a nepřesvědčivé momenty jsou hned vzápětí vyvážení něčím dobrým. Prostředí tropického ostrova připomíná atmosféru starých krvavých válečných filmů a po této stránce Sebevražedný oddíl funguje nejlépe.
4 -6
reagují: The Joker
reaguje na: (=LIFTY=)
Děckám sadu ne, tetce jo :D
798635
Děckám sadu ne, tetce jo *:D*
798634
3 0
Jako já jsem ujetý na horory, čím krvavější a šťavnatější smrt, tím vic si to užívám (Nezvratné osudy FTW) Ale jako tady už to chvilkami bylo zbytečně moc (ukousla mrkajici hlava v puse King Sharka)
Docela mě pobavilo, že asi o deset řad dál seděly tak osmileté děcka, které na to vzala zřejmě teta (smradi otravní, sedět blíž, tak jim dám za nějaké výkřiky sadu)
798634
Jako já jsem ujetý na horory, čím krvavější a šťavnatější smrt, tím vic si to užívám (Nezvratné osudy FTW) Ale jako tady už to chvilkami bylo zbytečně moc[spoiler] (ukousla mrkajici hlava v puse King Sharka) [/spoiler]Docela mě pobavilo, že asi o deset řad dál seděly tak osmileté děcka, které na to vzala zřejmě teta (smradi otravní, sedět blíž, tak jim dám za nějaké výkřiky sadu)
5 0
reagují: esmo
reaguje na: pepo
Definuj normálního člověka.
798633
Definuj normálního člověka.
798626
2 0
reaguje na: Memphis

MoralSquad

Glorifikace násilí?:o Takže když si tyto scény užívám a chtěl bych je ještě šťavnatější tak glorifikuju násilí? Protože jestli tohle hraničilo pak mé představy o parádním filmu v tomto stylu předčí veškeré tvé nejhorší představy.
798629
Glorifikace násilí?*:o* Takže když si tyto scény užívám a chtěl bych je ještě šťavnatější tak glorifikuju násilí? Protože jestli tohle hraničilo pak mé představy o parádním filmu v tomto stylu předčí veškeré tvé nejhorší představy.
MoralSquad
798613
4 0