Diskuze k článku Tiché místo: Část II: Recenze

příspěvky 1 - 12 Napsat příspěvek

5/10

5/10, a to iba za to, že to ma svoje production values (zvuk, efekty, herecke vykony), inač totalne sklamanie. Iba skopirovana jednotka (ako to už niekto spomenul, nevidil by som sa, ak by išlo iba o akusi director's version predchadzajucej časti...), ale s ďalšimi postavami a samozrejme bez momentu prekvapenia. Rovnaký svet, rovnake kliše, rovnaká chuť sfacepalmovať si čelo a doslova ABSENCIA SCENÁRA robi z tejto jednohubky iba akusi pomyselnú epizodu zo serialu. Tam by mi to nevadilo, ale toto ako hollowoodsky film? Džiiizs, veď sa tam dokopy nič nestalo... Pritom sa dalo omnoho viac výťažiť napr. z faktu, že emzáci neznašaju vodu (zato dobre kormidlujú lode, hahaha), pripadne viac opisať uvodný utok, armádu, atď...:-
814464
5/10, a to iba za to, že to ma svoje production values (zvuk, efekty, herecke vykony), inač totalne sklamanie. Iba skopirovana jednotka (ako to už niekto spomenul, nevidil by som sa, ak by išlo iba o akusi director's version predchadzajucej časti...), ale s ďalšimi postavami a samozrejme bez momentu prekvapenia. Rovnaký svet, rovnake kliše, rovnaká chuť sfacepalmovať si čelo a doslova ABSENCIA SCENÁRA robi z tejto jednohubky iba akusi pomyselnú epizodu zo serialu. Tam by mi to nevadilo, ale toto ako hollowoodsky film? Džiiizs, veď sa tam dokopy nič nestalo... Pritom sa dalo omnoho viac výťažiť napr. z faktu, že emzáci neznašaju vodu (zato dobre kormidlujú lode, hahaha), pripadne viac opisať uvodný utok, armádu, atď...*:-*
5/10
1 -2
Výborné, určitě alespoň 8/10. Skvěle natočené i zahrané. A podle mě tam nápady teda byly, žádná kopie jedničky. Bylo tam i pár nelogičností, ale s tím dokážu žít. Jinak jsem si maximálně užil akci i lekačky. Za mě poctivě natočeno a důstojný nástupce, není co dodat.
794485
2 -2
Užil jsem si to. Není to taková pecka jako jednička, protože chybí moment překvapení. Nicméně to nic nemění na tom, že je to dobře natočený a zahraný film, který nestačí nudit. 7,5/10
794233
1 0

7/10

Jako připomínka, že Cillian Murphy je furt king of cool a ve filmech ho vídáme trestuhodně zřídka, solid.
794231
7/10
3 0
Bylo to takový nemastný neslaný no. Takový zbytečný. Ale první film v kině po roce a půl :)
794196
1 0

7/10

Vychtěné pokračování (a je to na filmu imho vidět, ať už Krasinského do vzniku dvojky donutilo studio, Blunt nebo on sám nakonec změnil názor), ale kéž by všechna vychtěná pokračování dopadla alespoň takto.

Je fakt, že jde spíše o A Quite Place 1.5 a kdyby mi někdo řekl, že je to režisérská verze jedničky s hodinou a půl nových záběrů, které původně skončily na podlaze střižny (z časových, nikoliv kvalitativních, důvodů), tak bych tomu bez problémů věřil, protože film opravdu nepřináší nic moc nového, ať už jde o lore toho fikčního světa (což jsem trochu po jedničce doufal*), dějovou linku, nebo vývoj charakterů a to těch stávajících i nově příchozích (kromě Murphyho nestojí nikdo další za řeč a i samotná Murphyho postava není, bohužel, nijak zvlášť prokreslena). Škoda rovněž doslova utnutého konce, který postavy zanechává rozestavěné jako v šachové partii a jen umocňuje pocit, že celý film je jen taková mezihra, resp. filler mezi jedničkou, která představila svět a postavy a velkým finále (ať už to bude cokoliv) ve trojce.

Na druhou stranu Blunt i děcka pořád hrají skvěle, sound design je stále pecka, o napětí a akci není nouze, screen time monster šel nahoru a prolog z doby day one je fajn (a i když do lore nepřináší vůbec nic nového a film by se bez něj úplně obešel, alespoň je to šance znovu se setkat s Krasinského postavou). Koho bavila jednička a nebude od dvojky čekat nic nového, ale jen další setkání se svými oblíbenými postavami (tzn. profláklý koncept "more of the same"), nebude v zásadě zklamán.

*A pokusí se třeba vysvětlit, co vůbec při invazi a po ní dělala armáda a proč se - po zjištění, že monstra jsou citlivá na zvuk - nepokusila na monstra zaútočit sonickými zbraněmi v celém jejich spektru od infra po ultra zvuk, aby zjistila, zda na některou frekvenci náhodou nereagují paralyzujícím způsobem. O protiútoku ze vzduchu, kde je monstra nemohou nijak ohrozit, ani nemluvě. Odhalení ve dvojce, bohužel, zavdává příčinu jen k dalším otázkám - co se stalo se všemi těmi letadlovými loděmi, které v době invaze byli na vodě a jak je možné, že lze monstra zabít střelnou zbraní/ocelovou trubkou, ale exploze, která má násobně větší kinetickou energii, jim neublíží?).
794152
Vychtěné pokračování (a je to na filmu imho vidět, ať už Krasinského do vzniku dvojky donutilo studio, Blunt nebo on sám nakonec změnil názor), ale kéž by všechna vychtěná pokračování dopadla alespoň takto. Je fakt, že jde spíše o A Quite Place 1.5 a kdyby mi někdo řekl, že je to režisérská verze jedničky s hodinou a půl nových záběrů, které původně skončily na podlaze střižny (z časových, nikoliv kvalitativních, důvodů), tak bych tomu bez problémů věřil, protože film opravdu nepřináší nic moc nového, ať už jde o lore toho fikčního světa (což jsem trochu po jedničce doufal*), dějovou linku, nebo vývoj charakterů a to těch stávajících i nově příchozích (kromě Murphyho nestojí nikdo další za řeč a i samotná Murphyho postava není, bohužel, nijak zvlášť prokreslena). Škoda rovněž doslova utnutého konce, který postavy zanechává rozestavěné jako v šachové partii a jen umocňuje pocit, že celý film je jen taková mezihra, resp. filler mezi jedničkou, která představila svět a postavy a velkým finále (ať už to bude cokoliv) ve trojce.  Na druhou stranu Blunt i děcka pořád hrají skvěle, sound design je stále pecka, o napětí a akci není nouze, screen time monster šel nahoru a [spoiler]prolog z doby day one[/spoiler] je fajn (a i když do lore nepřináší vůbec nic nového a film by se bez něj úplně obešel, [spoiler]alespoň je to šance znovu se setkat s Krasinského postavou[/spoiler]). Koho bavila jednička a nebude od dvojky čekat nic nového, ale jen další setkání se svými oblíbenými postavami (tzn. profláklý koncept "more of the same"), nebude v zásadě zklamán. *A pokusí se třeba vysvětlit, co vůbec při invazi a po ní dělala armáda a proč se - po zjištění, že monstra jsou citlivá na zvuk - nepokusila na monstra zaútočit sonickými zbraněmi v celém jejich spektru od infra po ultra zvuk, aby zjistila, zda na některou frekvenci náhodou nereagují paralyzujícím způsobem. O protiútoku ze vzduchu, kde je monstra nemohou nijak ohrozit, ani nemluvě. Odhalení ve dvojce, bohužel, zavdává příčinu jen k dalším otázkám[spoiler] - co se stalo se všemi těmi letadlovými loděmi, které v době invaze byli na vodě a jak je možné, že lze monstra zabít střelnou zbraní/ocelovou trubkou, ale exploze, která má násobně větší kinetickou energii, jim neublíží?).[/spoiler]
7/10
1 0
reaguje na: Dm683