Diskuze k článku Střípky ženy: Recenze

příspěvky 1 - 6 Napsat příspěvek
Povedený film. Velmi intenzivní zážitek, který umí tnout do živého. Je to parádně natočené, herecky bravurně odehrané, jen to tempo tomu ubírá. První půlhodina nás nenechá skoro vydechnou a je tím nejlepším, co ve filmu uvidíme. Zbytek filmu to nemá šanci překonat a vše, co pak vidíme je moc dobře natočené a silné, přesto tomu něco chybí. Vím, že to byl záměr, ale tak nějak jsem čekal trošku něco jiného. 7,5-8/10
778444
0 0
Prvních 30 minut bylo naprosto intenzivních a vyčerpávajících. Zbývající stopáž sice má své momenty, ale velmi často zvolní až do té míry, že filmu spadne řetěz. Tvůrci ho pak zase nahodí, ale spíš šokem, než postupnou gradací. Je mi celkem sympatický záměr režiséra nechat odehrávat příběh spíše v hlavách protagonistů, než na obrazovce, ale pokud ani ve scéně, kdy je celá rodina pohromadě, necítím žádné napětí, tak jsem z toho filmu celkově dost v rozpacích.
Za mě jako filmového fandu 7/10 ale jinak se celkem zdráhám film nějak moc doporučovat.
777961
Prvních 30 minut bylo naprosto intenzivních a vyčerpávajících. Zbývající stopáž sice má své momenty, ale velmi často zvolní až do té míry, že filmu spadne řetěz. Tvůrci ho pak zase nahodí, ale spíš šokem, než postupnou gradací. Je mi celkem sympatický záměr režiséra nechat odehrávat příběh spíše v hlavách protagonistů, než na obrazovce, ale pokud ani ve scéně, kdy je celá rodina pohromadě, necítím žádné napětí, tak jsem z toho filmu celkově dost v rozpacích. Za mě jako filmového fandu 7/10 ale jinak se celkem zdráhám film nějak moc doporučovat.
1 0
a fanoušci "princezny Margaret" můžou přidat ještě jeden bodík. Vanesa je boží ;)
777952