Diskuze k článku The Tax Collector: Recenze

příspěvky 1 - 10 Napsat příspěvek

2/10

Ayerovi muselo přeskočit, jinak si tohle nedokážu vysvětlit. Ten film nemá žádný děj, Shia je snad nejzbytečnější postava v celém filmu, celý je to neskutečně uchaný, hloupý, místy vyloženě hnusně natočený a debilně sestříhaný. Fakt jsem si myslel, že když mi jinak Ayerův styl celkem sedne, že si tady najdu něco pro sebe - ale ne. Jeden z nejhorších filmů roku, dokonce velmi blízko úrovni té sračky s Gibsonem co jsem viděl pár týdnů nazpátek.
762249
2/10
0 0

4/10

Měl jsme s filmem dost podobný problém, jako zazněl v recenzi. Všichni do jednoho jsou v tom filmu profesionální hajzlové, nebo někdo (rodina), kdo je v tom bez problémů podporuje, takže nebylo komu držet palce a veškeré osudy těch postav mi byly ukradené. Mnohé jiné filmy to mají stejně, ale buď mají ty postavy i nějakou "světlou" stránku osobnosti, nebo to táhne charisma hereckého představitele. Tady nikoliv (Shia se sice snaží maximálně, ale škatulka jeho charakteru "loajální poskok/psychopat" mu bohužel moc herecké práce nedovoluje). Plus ten závěrečný zvrat jako vystřižený z Bad Boys 2 (aneb sice se neznáme a nic z toho mít nebudete, ale nasadíte svůj život, abychom zachránili unesené členy mé rodiny, jo a pozor - je to dobrovolné, takže každý z vás teď řekne, jestli do toho jde nebo ne:D:D:D) byl prostě k smíchu. On byl k smíchu už tam, ale tady je to o to horší, že jde o svět, ve kterém vám nikdo nezapálí ani cigaretu, pokud z toho něco mít nebude, natožpak aby pro vás riskoval svůj život.
761703
Měl jsme s filmem dost podobný problém, jako zazněl v recenzi. Všichni do jednoho jsou v tom filmu profesionální hajzlové, nebo někdo (rodina), kdo je v tom bez problémů podporuje, takže nebylo komu držet palce a veškeré osudy těch postav mi byly ukradené. Mnohé jiné filmy to mají stejně, ale buď mají ty postavy i nějakou "světlou" stránku osobnosti, nebo to táhne charisma hereckého představitele. Tady nikoliv (Shia se sice snaží maximálně, ale škatulka jeho charakteru "loajální poskok/psychopat" mu bohužel moc herecké práce nedovoluje). Plus ten závěrečný zvrat jako vystřižený z[spoiler] Bad Boys 2 (aneb sice se neznáme a nic z toho mít nebudete, ale nasadíte svůj život, abychom zachránili unesené členy mé rodiny, jo a pozor - je to dobrovolné, takže každý z vás teď řekne, jestli do toho jde nebo ne*:D**:D**:D*)[/spoiler] byl prostě k smíchu. On byl k smíchu už tam, ale tady je to o to horší, že [spoiler]jde o svět, ve kterém vám nikdo nezapálí ani cigaretu, pokud z toho něco mít nebude, natožpak aby pro vás riskoval svůj život.[/spoiler]
4/10
0 0
Tohle mě nejvíc mrzí kvůli Shiovi, doufal jsem že to bude svým způsobem jeho návrat na výsluní v mainstreamu, kde jsou nekonformní herci jako on hodně potřeba.