Diskuze k článku Greyhound: Recenze

:+
759424
*:+*
8/10
1 -1

8/10

Včera viděno a opravdu líbílo. Přesně natočený pro člověka co má slabost pro atmosférický druhoválečný filmy a Hankse. Tempo od začátku až do konce, žádný hluchý místa. CGI bylo možná levnější, ale nijak zásadně mi to nepřišlo. Soundtrack byl supr a délka tomu jen pomohla (každý film nemusí mít přes 120min, že pane Netflix). No a Hanks, je vidět že si tu roli napsal pro sebe, bez něj by to asi nefungovalo :+
759361
Včera viděno a opravdu líbílo. Přesně natočený pro člověka co má slabost pro atmosférický druhoválečný filmy a Hankse. Tempo od začátku až do konce, žádný hluchý místa. CGI bylo možná levnější, ale nijak zásadně mi to nepřišlo. Soundtrack byl supr a délka tomu jen pomohla (každý film nemusí mít přes 120min, že pane Netflix). No a Hanks, je vidět že si tu roli napsal pro sebe, bez něj by to asi nefungovalo *:+*
8/10
3 -1
Chvíli jsem přemýšlel dát víc. Délka 90 minut mínus titulky, mínus pár zbytečných minut na úvod s předáváním dárků, mínus pár
závěrečných minut a máme přes hodinu napínavou naháněčku konvoje a
destroyerů s U-Boaty, kde není čas vydechnou, stejně jako Tom Hanks,
který musí řešit jedno hlášení za druhým. Prostě žádný čas na vývoj
postav, kromě úvodu, který je zbytečný, jen poctivé řemeslo s trochou
digitální vody, která v 4K HDR prostě vynikne. 8/10
759311
Chvíli jsem přemýšlel dát víc. Délka 90 minut mínus titulky, mínus pár zbytečných minut na úvod s předáváním dárků, mínus pár závěrečných minut a máme přes hodinu napínavou naháněčku konvoje a destroyerů s U-Boaty, kde není čas vydechnou, stejně jako Tom Hanks, který musí řešit jedno hlášení za druhým. Prostě žádný čas na vývoj postav, kromě úvodu, který je zbytečný, jen poctivé řemeslo s trochou digitální vody, která v 4K HDR prostě vynikne. 8/10
2 -1
Ani ne, dokonce i na mobilu Ti umožní MovieZone hezky editovat svoje příspěvky (aspoň na omezenou dobu).
759279
759272
2 0
Myslíš takhle odkaz 1 a takhle odkaz 2 :D?
759278
Myslíš takhle [url=http://cainpullo.sweb.cz/HX%2025.jpg]odkaz 1[/url] a takhle [url=https://en.wikipedia.org/wiki/Convoy_PQ_17]odkaz 2[/url] *:D*?
2 0
Kdyz si najedes do praveho horniho rohu tveho prispevku, najdes tam takovou tuzku. Na tu kliknes a muzes vesele editovat ... ;)
759270
Kdyz si najedes do praveho horniho rohu tveho prispevku, najdes tam takovou tuzku. Na tu kliknes a muzes vesele editovat ... *;)*
759269
7 0
reaguje na: esmo
Nemusíš. Ten zvuk se ozve vždycky až v okamžiku, kdy už ta ponorka vidět je.
759240
759205
2 0
Souhlas s recenzí - dějově jednoduchý film, zvraty také moc nečekejte. Ale musím uznat, že mě to také bavilo. Ano ponorkoví kapitání by se nikdy takhle nechovali drželi si odstup co se dá, ale zase je to filmově zajímavější.

Pěkně to ukazeje ten první střet, kdy tu nepřátelskou ponorku vidíme jen nachvilk na začátku a zbytek "boje" se vlastně vede totálně naslepo, jen s pomocí mapy, tužky, pravítka a intuice. Tak ten boj reálně vypadal, ale celý film by to prostě neutáhlo.

Jinak pěkně zpracované detaily (vybavení můstku, "rádiová" helma, opakování povelů) a napětí tam prostě bylo. Určitě solidní nadprůměr, který každého military-fandu potěší, zvlášť v tomhle suchu..
759215
Souhlas s recenzí - dějově jednoduchý film, zvraty také moc nečekejte. Ale musím uznat, že mě to také bavilo. Ano ponorkoví kapitání by se nikdy takhle nechovali drželi si odstup co se dá, ale zase je to filmově zajímavější. Pěkně to ukazeje ten první střet, kdy tu nepřátelskou ponorku vidíme jen nachvilk na začátku a zbytek "boje" se vlastně vede totálně naslepo, jen s pomocí mapy, tužky, pravítka a intuice. Tak ten boj reálně vypadal, ale celý film by to prostě neutáhlo. Jinak pěkně zpracované detaily (vybavení můstku, "rádiová" helma, opakování povelů) a napětí tam prostě bylo. Určitě solidní nadprůměr, který každého military-fandu potěší, zvlášť v tomhle suchu..
2 0
Tohle beru jako spoiler... "(hlavně když se začnou ozývat velrybí zvuky signalizující přítomnost ponorek)" :-
759205
Tohle beru jako spoiler... "(hlavně když se začnou ozývat velrybí zvuky signalizující přítomnost ponorek)" *:-*
2 -3
reagují: Mr. Hlad

6/10

Lehký nadprůměr, který drží nad vodou (ehm ehm) krátká stopáž, s tím související tempo, výkon Hankse a tuny (průměrného) cgi. Osobní linka Hankse a Shue vyzní úplně do ztracena a kdoví proč ve filmu vůbec je (přestože má trochu náběh na Hanksovu postavu v SPR - když dotáhnu tuhle misi do konce, vysloužím si tím morální právo se vrátit ke své milované), celá podlinka s tím urychlením dosahu leteckého doprovodu je taková zvláštní (vůbec není vysvětleno, za jakou cenu toho dosáhli a proč takto nebyla plánovaná cesta konvoje úplně zpočátku), konec je strašně uspěchaný a celkové pojetí Hanksovy postavy je docela nejednoznačné. Na jednu stranu je nezkušený, protože je to jeho první konvoj vůbec, na druhou stranu v každé bojové situaci ví co má dělat a v podstatě nechybuje. Jediné drobné zaváhání je vlastně jen porada, zda ne/volat o pomoc a dilema se zachráněním trosečníků vs nechráněný zbytek konvoje. Z toho se dalo určitě vytěžit více (nedůvěra posádky vůči zelenáči, která může v kritický okamžik přerůst až v nevraživost, aby se na konci přerodila v happyend (vydobytí si důvěry posádky, táhnutí za jeden provaz atd)). Plus podlinka s provokacemi kapitána německé ponorky ve vysílačce si přímo říkala o to, aby spolu během filmu vedli na dálku dialog (něco ve stylu Willis a Rickman v Die Hard). No a nakonec taktika ponorek - nevím do jaké míry to byla Hanksova fabulace, ale rozhodně si nepamatuji, že by se v nějakém filmu ponorka záměrně dostala k lodi na pár metrů. Ano eliminuje se tak možnost lodi účinně ponorku ostřelovat, ale ta míra ohrožení ponorky tak blízko lodě (hlubinné nálože, "najetí" lodě na ponorku) je imho tak veliká, že by ji žádný kapitán neriskoval. Ale když už to ve filmu měli, celou dobu jsem na to potopení ponorky najetím čekal a ono nic:-)
759202
Lehký nadprůměr, který drží nad vodou (ehm ehm) krátká stopáž, s tím související tempo, výkon Hankse a tuny (průměrného) cgi. Osobní linka Hankse a Shue vyzní úplně do ztracena a kdoví proč ve filmu vůbec je (přestože má trochu náběh na Hanksovu postavu v SPR - když dotáhnu tuhle misi do konce, vysloužím si tím morální právo se vrátit ke své milované),[spoiler] celá podlinka s tím urychlením dosahu leteckého doprovodu je taková zvláštní (vůbec není vysvětleno, za jakou cenu toho dosáhli a proč takto nebyla plánovaná cesta konvoje úplně zpočátku),[/spoiler] konec je strašně uspěchaný a celkové pojetí Hanksovy postavy je docela nejednoznačné. [spoiler]Na jednu stranu je nezkušený, protože je to jeho první konvoj vůbec, na druhou stranu v každé bojové situaci ví co má dělat a v podstatě nechybuje. Jediné drobné zaváhání je vlastně jen porada, zda ne/volat o pomoc a dilema se zachráněním trosečníků vs nechráněný zbytek konvoje. Z toho se dalo určitě vytěžit více (nedůvěra posádky vůči zelenáči, která může v kritický okamžik přerůst až v nevraživost, aby se na konci přerodila v happyend (vydobytí si důvěry posádky, táhnutí za jeden provaz atd)). Plus podlinka s provokacemi kapitána německé ponorky ve vysílačce si přímo říkala o to, aby spolu během filmu vedli na dálku dialog (něco ve stylu Willis a Rickman v Die Hard).[/spoiler] No a nakonec taktika ponorek[spoiler] - nevím do jaké míry to byla Hanksova fabulace, ale rozhodně si nepamatuji, že by se v nějakém filmu ponorka záměrně dostala k lodi na pár metrů. Ano eliminuje se tak možnost lodi účinně ponorku ostřelovat, ale ta míra ohrožení ponorky tak blízko lodě (hlubinné nálože, "najetí" lodě na ponorku) je imho tak veliká, že by ji žádný kapitán neriskoval. Ale když už to ve filmu měli, celou dobu jsem na to potopení ponorky najetím čekal a ono nic:-) [/spoiler]
6/10
2 -1
Valecna jednohubka se supr Hanksem .. nic vic nic min .. :+