Diskuze k článku Pod vodou: Recenze

příspěvky 1 - 11 Napsat příspěvek
Nečekaně působivá podívaná. Oprostil jsem se od všech předsudků a pustil jsem si to. A byl jsem hodně spokojený. Je to mnohem lepší, než jak se to prezentovalo v trailerech. Atmosféra, napětí, herci, to všechno funguje. A režisér předvádí celkem velké divadlo. Trochu zamrzí, že se musí v poslední půl hodince akčněji rozjet, ale to nic nemění na tom, že jsem ve výsledku spokojený. Podruhé to asi neuvidím, přesto o špatném filmu nemůže být řeč. 7-7,5/10
750087
1 0
Ted jsem se vrátil z kina a musim říct že fakt dobrý. Nečekal jsem nic a dostal jsem velice příjemnej a napínavej horor. Velký překvapení.
742869
1 -1
Byl jsem na tom včera v kině a za mě velká spokojenost. Je to sice zoufale neoriginální, ale ke cti tvůrců musím přiznat, že to zcela jistě nebyl záměr. Tím očividně bylo udělat mix Propasti, Vetřelce a Vetřelců v rámci čisté žánrovky, což se za mě do puntíku povedlo. Občas velmi dobře funguje atmosféra, charaktery jsou stručně načrtnuty a jede se vybíjená. Velmi příjemný zážitek. V podstatě jediné, co mi kazilo dojem, bylo, že jakožto dlouholetý návštěvník Moviezone jsem pořád musel myslet na to, že tohle si na sebe nikdy nevydělá a měli to dát rovnou na Netflix.

Ještě poznámka k béčkovitosti filmu. Během prvních pěti minut (proto to nebudu značit jako spoiler) se divák dozví základní informace o světě. Nějaká megakorporace (s čínsky znějícím názvem) staví na dně Mariánského příkopu (11 km pod vodou) obrovské těžební základny pro stovky lidí, kde každá je poháněna fůzním reaktorem. Když na daném místě vytěží co mohou (ROPU !!!), tak se kousek posunou a postaví novou stejně velkou základnu o kus dál. Proto myslím, že to je jeden z těch filmů, kde už po pěti minutách se diváci jasně rozdělí na tábory "jo to bude dobrý" a "šmárjá to bude blbost". Hrdě se hlásím k první skupině.
742590
Byl jsem na tom včera v kině a za mě velká spokojenost. Je to sice zoufale neoriginální, ale ke cti tvůrců musím přiznat, že to zcela jistě nebyl záměr. Tím očividně bylo udělat mix Propasti, Vetřelce a Vetřelců v rámci čisté žánrovky, což se za mě do puntíku povedlo. Občas velmi dobře funguje atmosféra, charaktery jsou stručně načrtnuty a jede se vybíjená. Velmi příjemný zážitek. V podstatě jediné, co mi kazilo dojem, bylo, že jakožto dlouholetý návštěvník Moviezone jsem pořád musel myslet na to, že tohle si na sebe nikdy nevydělá a měli to dát rovnou na Netflix. Ještě poznámka k béčkovitosti filmu. Během prvních pěti minut (proto to nebudu značit jako spoiler) se divák dozví základní informace o světě. Nějaká megakorporace (s čínsky znějícím názvem) staví na dně Mariánského příkopu (11 km pod vodou) obrovské těžební základny pro stovky lidí, kde každá je poháněna fůzním reaktorem. Když na daném místě vytěží co mohou (ROPU !!!), tak se kousek posunou a postaví novou stejně velkou základnu o kus dál. Proto myslím, že to je jeden z těch filmů, kde už po pěti minutách se diváci jasně rozdělí na tábory "jo to bude dobrý" a "šmárjá to bude blbost". Hrdě se hlásím k první skupině.
2 0
Za mne hodně spokojenost. Žánr hlubinného hororu tu vlastně  byl už 30 let, kde se po The Abyss od Camerona rychlw za sebou vynořily snímky jako Deep Star Six, Leviathan nebo The Rift.
Od Eubanka jsem viděl jak Love, tak The Signal, kde už ukázal, že umí pracovat s malým rozpočtem. Má dobrý napad, ale přiběhově nebyly úplně dotáhnuty.
Underwater je opravu plytké, ale na nic si nehraje. Je to řemeslně povedené, rychle to odsýpá. Člověk je napjatý jak struna ve scénách, kdy je jen světlo skafandru a kolem dokola tma a čeká se odkud potvora skočí.
Za konec taky palec nahoru. V podstatě je tam takový Cthulhu.
A PG-13 tomu vůbec neškodí. Vůbec mi nikde nepřišlo na mysl, že se tvůrci  někde museli drželi zkrátka.
Za mne lepší, než Life,  protože taky nikde jsme si neříkal, že nějaká postava udělala něco dementního. Objektivní 7/10, ale dám to na 8. Protože tento žánr mi chyběl a snad se to nějak zaplatí a Eubank bude točit dál.
741985
Za mne hodně spokojenost. Žánr hlubinného hororu tu vlastně  byl už 30 let, kde se po The Abyss od Camerona rychlw za sebou vynořily snímky jako Deep Star Six, Leviathan nebo The Rift. Od Eubanka jsem viděl jak Love, tak The Signal, kde už ukázal, že umí pracovat s malým rozpočtem. Má dobrý napad, ale přiběhově nebyly úplně dotáhnuty. Underwater je opravu plytké, ale na nic si nehraje. Je to řemeslně povedené, rychle to odsýpá. Člověk je napjatý jak struna ve scénách, kdy je jen světlo skafandru a kolem dokola tma a čeká se odkud potvora skočí. Za konec taky palec nahoru. V podstatě je tam takový [spoiler]Cthulhu.[/spoiler] A PG-13 tomu vůbec neškodí. Vůbec mi nikde nepřišlo na mysl, že se tvůrci  někde museli drželi zkrátka. Za mne lepší, než Life,  protože taky nikde jsme si neříkal, že nějaká postava udělala něco dementního. Objektivní 7/10, ale dám to na 8. Protože tento žánr mi chyběl a snad se to nějak zaplatí a Eubank bude točit dál.
3 -2
Na tohle se těším od první chvíle. Do kina jdu, nenechám si to v bijaku utyct jako právě vynikající Life. Fakt se těším
741941
0 -2
reaguje na: mrazo
Za mě je to určitě lepší než Life. Tam mi ta neuvěřitelná demence vadila, tady mi byla úplně jedno. Už jen díky tomu, jak už psal Hlad, že tě to nenechá moc přemýšlet a furt to někam uhání. Life udělalo tu chybu, že tu bandu blbců v hloupým scénáři nechalo moc mluvit. Navíc tady je občas příjemná klaustrofobní atmosféra a ten béčkovej závěr mi naopak udělal radost.
741926
741918
5 -2