Diskuze k článku Zombieland 2: Rána jistoty: Recenze

příspěvky 1 - 4 Napsat příspěvek
Hodně příjemná oddechová komedie, která mě dala přesně to co jsem chtěl a svým způsobem i čekal. Je to v podstatě jako jednička, jen s větším rozpočtem a mírným upgradem. A funguje to parádně pokud vás bavila jednička. A mě bavila dost. Režisér Ruben Fleischer má fajn nápady, velmi dobře zapojuje hudbu do akce, a nebojí se zkoušet nové věci(honička v Elvisově muzeum). Herci z prvního dílu jsou parádně sehraný a užívají si své postavy. I nové postavy mají dost prostoru a rozhodně jsou příjemný zpestřením a to ať už jde o Rosario Dawson, Lukea Wilsona nebo luxusně obsazenou Zoey Deutch, která si svou postavu užívá snad na 200%. Film je dost zábavný, má dobré tempo a skvělé narážky a odkazy. Zombieland 2: Rána jistoty je povedené a zábavné pokračovaní.

PS: Takhle cool cameo a potitulkovou scénu jsem dost dlouho neviděl. 7,5/10
734203
Hodně příjemná oddechová komedie, která mě dala přesně to co jsem chtěl a svým způsobem i čekal. Je to v podstatě jako jednička, jen s větším rozpočtem a mírným upgradem. A funguje to parádně pokud vás bavila jednička. A mě bavila dost. Režisér Ruben Fleischer má fajn nápady, velmi dobře zapojuje hudbu do akce, a nebojí se zkoušet nové věci(honička v Elvisově muzeum). Herci z prvního dílu jsou parádně sehraný a užívají si své postavy. I nové postavy mají dost prostoru a rozhodně jsou příjemný zpestřením a to ať už jde o Rosario Dawson, Lukea Wilsona nebo luxusně obsazenou Zoey Deutch, která si svou postavu užívá snad na 200%. Film je dost zábavný, má dobré tempo a skvělé narážky a odkazy. Zombieland 2: Rána jistoty je povedené a zábavné pokračovaní. PS: Takhle cool cameo a potitulkovou scénu jsem dost dlouho neviděl. 7,5/10
2 0
Bavili jsme se parádně :D, taky žádný extra vývoj v tomhle případě nepotřebuju. A postava "blondýny" teda úplný luxus :D:D:D:+
733988
Bavili jsme se parádně *:D*, taky žádný extra vývoj v tomhle případě nepotřebuju. A postava "blondýny" teda úplný luxus *:D**:D**:D**:+*
1 0
Souhlas s recenzí, že člověk dostane v podstatě to samé jako před deseti lety ...ale v tomhle případě to vůbec nevadí! Já se rychle chytl a bavil se královsky až do konce... žádná hláška není mimo, nevšiml jsem si, díky střídmé stopáži, žádného hluchého místa, nové postavy potěší a do jedné mě bavily. Stará parta nezklamala, akce je nápaditá a Woody Harrelson je největší frajer pod sluncem !!!  :D spokojenost a chci třetí díl !!!!!
733242
Souhlas s recenzí, že člověk dostane v podstatě to samé jako před deseti lety ...ale v tomhle případě to vůbec nevadí! Já se rychle chytl a bavil se královsky až do konce... žádná hláška není mimo, nevšiml jsem si, díky střídmé stopáži, žádného hluchého místa, nové postavy potěší a do jedné mě bavily. Stará parta nezklamala, akce je nápaditá a Woody Harrelson je největší frajer pod sluncem !!!  *:D* spokojenost a chci třetí díl !!!!!
1 0
Já rozhodně od druhých dílů nepotřebuju, aby něco někam posouvaly, takže mi to nijak vadit nebude. Dám si to jako dablfíčr v Aeru na Halloween společně s The Thing.. :+
733187