Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Digitální omlazování by podle Scorseseho mohlo nahradit filmové masky

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
Pokud to vyloženě nebije do očí a slouží to správnýmu účelu (čti film je ve výsledku dobrej), tak mi to nevadí. 
732428
Pokud to vyloženě nebije do očí a slouží to správnýmu účelu (čti film je ve výsledku dobrej), tak mi to nevadí. 
0 0
reagovat
Taky by mohly zmize časové lapsy jako je Fasbender v 90. letech v Dark Phoenix  a McKellen v r. 2000 v X-Men. To samé pán a pán Brumbálovi. IMHO zde to najde největší využití.
732387
Taky by mohly zmize časové lapsy jako je Fasbender v 90. letech v [i]Dark Phoenix[/i]  a McKellen v r. 2000 v [i]X-Men[/i]. To samé pán a pán Brumbálovi. IMHO zde to najde největší využití.
1 0
reagovat
Ja to treba vubec nepotrebuju, byl bych okey s tim, ze mladsi verzi hraje jiny herec.
732383
Ja to treba vubec nepotrebuju, byl bych okey s tim, ze mladsi verzi hraje jiny herec.
0 0
reagovat
Ono ide aj o to, či bude toľko filmov, kde bude potrebné omladzovať. Máme tu takú technológiu, no osobne neverím tomu, že sa bude až tak často využívať. Ak je to kvalitné, tak prečo nie. No opačne - ak má niekto zostarnúť, tam som za klasické filmové masky. Taktiež pri rôznych hororoch či filmoch ako Terminátor som za klasické masky.
732366
Ono ide aj o to, či bude toľko filmov, kde bude potrebné omladzovať. Máme tu takú technológiu, no osobne neverím tomu, že sa bude až tak často využívať. Ak je to kvalitné, tak prečo nie. No opačne - ak má niekto zostarnúť, tam som za klasické filmové masky. Taktiež pri rôznych hororoch či filmoch ako Terminátor som za klasické masky.
0 0
reagovat
reaguje na: KarelR
Pridavat vrasky po staru makeupem je asi preci jen jednodussi, nez je odebirat. Jinak hezky priklad.
732346
Pridavat vrasky po staru makeupem je asi preci jen jednodussi, nez je odebirat. Jinak hezky priklad.
732302
0 0
reagovat
Jako u kazdeho CGI i masek. Pokud to bude udelano dobre a nebude to rusit, tak s tim nemam problem. Treba Oldman v Darkest Hour mel masku skvelou. Omlazovani je samozrejme osemetnejsi, ale i se zminenym Looperem jsem byl v pohode a nijak me to nerusilo.
732345
Jako u kazdeho CGI i masek. Pokud to bude udelano dobre a nebude to rusit, tak s tim nemam problem. Treba Oldman v Darkest Hour mel masku skvelou. Omlazovani je samozrejme osemetnejsi, ale i se zminenym Looperem jsem byl v pohode a nijak me to nerusilo.
0 0
reagovat
ja vidím Benjamina Buttona ako stále neprekonaného..a aký "starý" je to biják..meh Will Smith..:-
732330
ja vidím Benjamina Buttona ako stále neprekonaného..a aký "starý" je to biják..meh Will Smith..*:-*
1 0
reagovat
reaguje na: Godlike
Já si nestěžuju. Je to příklad výše zmíněného tématu. Zkusím jiný - Looper. Tam už ten pokus byl. Jen trochu jinak.
732319
Já si nestěžuju. Je to příklad výše zmíněného tématu. Zkusím jiný - [i]Looper[/i]. Tam už ten pokus byl. Jen trochu jinak.
732309
1 -1
reagovat
reaguje na: Godlike
Imo já je vnímám jako dvě postavy taky..Je to všechno boží, to jo, ale jako jednu celistvou postavu bohužel ne.
732318
Imo já je vnímám jako dvě postavy taky..Je to všechno boží, to jo, ale jako jednu celistvou postavu bohužel ne.
732309
2 0
reagovat
Nemyslím, že je možné tomu zabránit. Omlazování postav je možné, takže se to bude dělat víc a víc. V podstatě není třeba o tom diskutovat, už se to děje, mi to jen musíme "nějak" akceptovat. Jenom jsem zvědavý jestli do dospěje do stavu, kdy bude herec opravdu nesmrtelný.
732317
Nemyslím, že je možné tomu zabránit. Omlazování postav je možné, takže se to bude dělat víc a víc. V podstatě není třeba o tom diskutovat, už se to děje, mi to jen musíme "nějak" akceptovat. Jenom jsem zvědavý jestli do dospěje do stavu, kdy bude herec opravdu nesmrtelný.
0 0
reagovat
No ne, včera jsem koukal na Endgame ve 4k a Michael Douglas tam vypadá vážně divně. 8)
732313
No ne, včera jsem koukal na Endgame ve 4k a Michael Douglas tam vypadá vážně divně. *8)*
0 0
reagovat
Nebude mi to vadit až to bude vypadat uvěřitelně a nebude mě to rušit. Jednoduchý. 
732312
Nebude mi to vadit až to bude vypadat uvěřitelně a nebude mě to rušit. Jednoduchý. 
4 0
reagovat
reaguje na: Cinefil
Nikdy za celej svůj filmovej život jsem neslyšel nikoho řešit, že by si Brando a de Niro nebyli podobní. Jak je to fiktivní charakter, je to dle mého všem jedno a záleží hlavně na výsledku. Experimenty jsou to fajn, přidá to takovou pěknou věrohodnost (faktickou), ale jinak who cares nebo?
732309
Nikdy za celej svůj filmovej život jsem neslyšel nikoho řešit, že by si Brando a de Niro nebyli podobní. Jak je to fiktivní charakter, je to dle mého všem jedno a záleží hlavně na výsledku. Experimenty jsou to fajn, přidá to takovou pěknou věrohodnost (faktickou), ale jinak who cares nebo?
732307
3 -1
reagují: Cinefil, KARLOS
reagovat
Robert De Niro, co se týče omlazování, dopadl vždycky mnohem lépe než 52letý Luděk Munzar, který si v prvním díle seriálu Synové a dcery Jakuba skláře zahrál devatenáctiletého mladíčka. Někde se to holt nepovedlo. :D
732308
Robert De Niro, co se týče omlazování, dopadl vždycky mnohem lépe než 52letý Luděk Munzar, který si [url=https://www.youtube.com/watch?v=FXvYyJYYvDc&t=]v prvním díle seriálu Synové a dcery Jakuba skláře[/url] zahrál devatenáctiletého mladíčka. Někde se to holt nepovedlo. *:D*
3 -1
reagovat
reaguje na: KarelR
Protože jsme na to zvyklí a nic jiného se dělat nedalo. Za pár roků nám to (bohužel) může přijít divné.

A ano, Tenkrát v Americe to dalo v pohodě. U Kmotra II mi to přišlo už trochu divné. Nemluvím tu o hereckých jménech (volba skvělá), ale o tom, že si Brando a Niro nejsou ani zdaleka podobní.
732307
Protože jsme na to zvyklí a nic jiného se dělat nedalo. Za pár roků nám to (bohužel) může přijít divné. A ano, [i]Tenkrát v Americe[/i] to dalo v pohodě. U [i]Kmotra II[/i] mi to přišlo už trochu divné. Nemluvím tu o hereckých jménech (volba skvělá), ale o tom, že si Brando a Niro nejsou ani zdaleka podobní.
732302
0 -1
reagují: Godlike
reagovat
Možná záleží, o kolik je ta omlazená verze mladší, protože někteří herci vypadají dvacet let stejně (např. právě Samuel L. Jackson no Tommy Lee Jones). ;)
732306
Možná záleží, o kolik je ta omlazená verze mladší, protože někteří herci vypadají dvacet let stejně (např. právě Samuel L. Jackson no Tommy Lee Jones). *;)*
1 0
reagovat
reaguje na: Cinefil
No kéž by existovala epická gangsterka, ve který De Niro hraje svoji postavu od roku 1933 do roku 1968 i bez CGI. Oh, wait... :) link

Jinak mně teda přijde, že mladší/starší herec (ať už na chvilku nebo ne) většinou funguje v klidu - ať už jde o Zachraňte vojína Ryana, Zápisník jedné lásky, trojku Indiana Jonese atd. Kdyby tam napálili starýho Damona/Goslinga nebo omlazenýho Forda, nemám pocit, že by to filmy zásadně vylepšilo.
732302
No kéž by existovala epická gangsterka, ve který De Niro hraje svoji postavu od roku 1933 do roku 1968 i bez CGI. Oh, wait... *:)* https://film.moviezone.cz/tenkrat-v-americe/vim Jinak mně teda přijde, že mladší/starší herec (ať už na chvilku nebo ne) většinou funguje v klidu - ať už jde o Zachraňte vojína Ryana, Zápisník jedné lásky, trojku Indiana Jonese atd. Kdyby tam napálili starýho Damona/Goslinga nebo omlazenýho Forda, nemám pocit, že by to filmy zásadně vylepšilo.
732300
9 -4
reagují: SpaceOdyseus, Cinefil
reagovat
Ona ta otázka závisí především v tématu: Kam se poděli středně drahé filmy? (Už nevím, kde jsem to četl). Pak nám totiž budou do kin vstupovat převážně blocky za 150+ mega a nízkorozpočťáky za 10 mega. Je jasné kdo a kdy po digi omlazování sáhne nejčastěji.

Dále je tu otázka, která trápí filmaře od počátku věků: aby hrál jednu postavu stejný herec ve všech letech. Zde to jde udělat buď Chlapectvím, nebo CGI. Tady bych ani problém neviděl. Už nyní je to na solidní úrovni a Irishman vlastně bude první, který se bude řídit výše zmíněné problematiky. Kolikrát zkazil film herec v mladší/starší verzi.

Jen nechci, aby to došlo do bodu, kdy si budou herečky za zenitem retušovat prdel, xicht a zvětšovat cecky jen, aby vydržely dalších tucet let na plátně. A to s tím make-upem souvisí.
732300
Ona ta otázka závisí především v tématu: [i]Kam se poděli středně drahé filmy?[/i] (Už nevím, kde jsem to četl). Pak nám totiž budou do kin vstupovat převážně [i]blocky[/i] za 150+ mega a [i]nízkorozpočťáky [/i]za 10 mega. Je jasné kdo a kdy po digi omlazování sáhne nejčastěji. Dále je tu otázka, která trápí filmaře od počátku věků: [i]aby hrál jednu postavu stejný herec ve všech letech[/i]. Zde to jde udělat buď [i]Chlapectvím[/i], nebo[i] CGI[/i]. Tady bych ani problém neviděl. Už nyní je to na solidní úrovni a Irishman vlastně bude první, který se bude řídit výše zmíněné problematiky. Kolikrát zkazil film herec v mladší/starší verzi. Jen nechci, aby to došlo do bodu, kdy si budou herečky za zenitem retušovat prdel, xicht a zvětšovat cecky jen, aby vydržely dalších tucet let na plátně. A to s tím make-upem souvisí.
1 -2
reagují: KarelR
reagovat
Tak s tím Samuelem je docela jednoduché, on vypadá tak nějak pořád stejně, takže mu dají příčesek a je to:D
732296
Tak s tím Samuelem je docela jednoduché, on vypadá tak nějak pořád stejně, takže mu dají příčesek a je to*:D*
7 -1
reagovat
Obdivuji Martina Scorseseho, že netrpí žádným sentimentem a nebojí se přijmout dnešní filmařské technologie. Dnes točí na digitál a používá digitální omlazování. Podle mě to pro něj není nutnost současné doby, ale naopak výzva. Stejně tak postupuje např. David Fincher, v jehož současných filmech bychom také našli spoustu digitálních zásahů, aniž bychom si to na první podívání uvědomili.

Na druhé straně jsou zde filmaři typu Christophera Nolana, kteří sice používají moderní IMAX kamery, ale stále točí na filmový negativ a odmítají formát 3D (o formátu 4DX raději nemluvě). Takže ta otázka se nedá tak snadno zodpovědět. Vždycky budete mít filmaře, kteří nedají dopustit na stará dobrá prostetika a latex, a pak tu budete mít tvůrce, kteří nedají dopustit na digitální maskování. Stačí si pustit jedenáct let starého Fincherova Benjamina Buttona (Oscar právě za digitální omlazování) a srovnat si tehdejší možnosti s dnešními. Jaká je budoucnost, se tedy nedá odpovědět nijak jednoznačně.
732282
Obdivuji Martina Scorseseho, že netrpí žádným sentimentem a nebojí se přijmout dnešní filmařské technologie. Dnes točí na digitál a používá digitální omlazování. Podle mě to pro něj není nutnost současné doby, ale naopak výzva. Stejně tak postupuje např. David Fincher, v jehož současných filmech bychom také našli spoustu [url=https://videacesky.cz/video/david-fincher-neviditelne-detaily]digitálních zásahů, aniž bychom si to na první podívání uvědomili[/url]. Na druhé straně jsou zde filmaři typu Christophera Nolana, kteří sice používají moderní IMAX kamery, ale stále točí na filmový negativ a odmítají formát 3D (o formátu 4DX raději nemluvě). Takže ta otázka se nedá tak snadno zodpovědět. Vždycky budete mít filmaře, kteří nedají dopustit na stará dobrá prostetika a latex, a pak tu budete mít tvůrce, kteří nedají dopustit na digitální maskování. Stačí si pustit jedenáct let starého Fincherova Benjamina Buttona (Oscar právě za digitální omlazování) a srovnat si tehdejší možnosti s dnešními. Jaká je budoucnost, se tedy nedá odpovědět nijak jednoznačně.
10 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se