Diskuze k článku Yesterday: Recenze

Prvni pulka skvela, druha skoro slaba - romantika neverohodne motana a klopotna a jeste Curtis vykrada moc sam sebe, skoda.
729143
5 0

7/10

Pro mě tedy spíše příjemná jednohubka než zásadní událost filmového roku. Ano, má to hity Beatles, které stále berou za srdíčko, fajn zápletku s "jiným" světem, roztomilou Lily James, skvěle využitého Ed Sheerana, neselhávajícího Boyla a kameru, pár zapamatováníhodných scén (setkání s dvojicí podivínů a návštěva starého pána, premiéra Let it be), ale ... Ale pak je tu dost podivná a odfláklá milostná linka, která mě minula, ať jsem se jí snažila jít naproti sebevíc. Dva a půlkrát je položena zásadní otázka, proč hlavní hrdina (heterosexuál) už dvacet let odmítá někoho tak krásného, obětavého a milujícího, jako je Ellie. To, že z Jacka vždy vypadne něco ve stylu "Ehmm, uhhh, no, ohhh.", popřípadě zaryté mlčení neberu jako doklad ňoumovitosti hlavního hrdiny, ale jako berličku pro scénáristu, který sám netuší, proč by ji proboha nechtěl ani ve chvíli, kdy se mu sama nabízí. Takové trable s "kamarádem" byly mnohem uvěřitelnější v romanci Ann Hathaway a Jima Sturgesse v Jednom dnu.
723545
7/10
0 0
Kéž bych byl tak nenáročný divák jako Karel a Karlos. Curtis je pro mě taky modla, Láska nebeská každé Vánoce atd, Sing Street je geniální. Ale tohle byla fakt těžce odfláknutá práce. Kromě toho fajn nápadu ten film vůbec nic nemá, Curtis si s tím světem vůbec nepohrál, člověk vůbec nemá pocit, že je z hlavní postavy nějaká megastár, veškerý jeho progres strašně z rychlíku, v podstatě jenom formou pár záběrů na stoupající sledovanost na YouTube. Nejhorší prohřešek ale je, že ani ta romance vůbec nefunguje, chemie nula a Lily je sice roztomilá, ale její chování je pěkně WTF, strašně na tom jde vidět, jak si postavy říkají věci jen aby se dostaly z bodu A do bodu B, místo toho aby se bavily jako skuteční lidé. Kate McKinnon úplně příšerná, každá věta s úšklebkem, neumí hrát nic jiného než karikatury. Bohužel mi ten film byl tak ukradený, že když Curtis přišel s emocionálním trumfem, který měl být ekvivalent loučení s otcem v Lásky čas a dveře otevřel starý Lennon, tak už mě napadaly akorát vtipy o Žbirkovi. Boyle z toho až na barvičky a pár nakloněných záběrů není cítit vubec. Jediná výhoda je, že narozdíl od Bohemian Rhapsody si po Yesterday už dva dny písničky Beatles zpívám a nechci si dát vrtačku ke spánku kdykoliv je slyším. 5/10
723291
Kéž bych byl tak nenáročný divák jako Karel a Karlos. Curtis je pro mě taky modla, Láska nebeská každé Vánoce atd, Sing Street je geniální. Ale tohle byla fakt těžce odfláknutá práce. Kromě toho fajn nápadu ten film vůbec nic nemá, Curtis si s tím světem vůbec nepohrál, člověk vůbec nemá pocit, že je z hlavní postavy nějaká megastár, veškerý jeho progres strašně z rychlíku, v podstatě jenom formou pár záběrů na stoupající sledovanost na YouTube. Nejhorší prohřešek ale je, že ani ta romance vůbec nefunguje, chemie nula a Lily je sice roztomilá, ale její chování je pěkně WTF, strašně na tom jde vidět, jak si postavy říkají věci jen aby se dostaly z bodu A do bodu B, místo toho aby se bavily jako skuteční lidé. Kate McKinnon úplně příšerná, každá věta s úšklebkem, neumí hrát nic jiného než karikatury. Bohužel mi ten film byl tak ukradený, že když Curtis přišel s emocionálním trumfem, který měl být ekvivalent loučení s otcem v Lásky čas [spoiler]a dveře otevřel starý Lennon, tak už mě napadaly akorát vtipy o Žbirkovi[/spoiler]. Boyle z toho až na barvičky a pár nakloněných záběrů není cítit vubec. Jediná výhoda je, že narozdíl od Bohemian Rhapsody si po Yesterday už dva dny písničky Beatles zpívám a nechci si dát vrtačku ke spánku kdykoliv je slyším. 5/10
0 -1
Dostal som presne to, čo som čakal. Príjemný zážitok v kine s parádnou hudbou, dobre vypointovanými gagmi a krásnou Lily.Osobne ma to asi baviloi viac než bohémia. A pritom Queeni su moja top kapela už nejý ten piatok. Chrobáci ale dostali presný opak toho čo Freddy a spol. Žiadny sterilný, prikrášlujúci životopis. Paul a spol. dostali neotrelú poctu, ktorá o ich hudbe a význame hovorí viac než remeselne dobrý prepis udalostí. Yesterday má srdiečko, príjemnú lovestory a tak trochu aj poukazuje na priemysel, ktorý chce všetko prežuvať do neurážajúcej a ľúbivej kašičky zobrazený v jednej osobe až démonickou Kate McKinnon.
8-9/10
723288
Dostal som presne to, čo som čakal. Príjemný zážitok v kine s parádnou hudbou, dobre vypointovanými gagmi a krásnou Lily.Osobne ma to asi baviloi viac než bohémia. A pritom Queeni su moja top kapela už nejý ten piatok. Chrobáci ale dostali presný opak toho čo Freddy a spol. Žiadny sterilný, prikrášlujúci životopis. Paul a spol. dostali neotrelú poctu, ktorá o ich hudbe a význame hovorí viac než remeselne dobrý prepis udalostí. Yesterday má srdiečko, príjemnú lovestory a tak trochu aj poukazuje na priemysel, ktorý chce všetko prežuvať do neurážajúcej a ľúbivej kašičky zobrazený v jednej osobe až démonickou Kate McKinnon. 8-9/10
0 -2
Příběh jsem čekal taky trošku rozvinutejsi, protože ta myšlenka je fakt skvělá. Trošku mi to v tom "nedění" připomnělo Cooperovo A Star is born s tím rozdílem, že ta se mohla opřít nejen o vynikající her. výkony ale zrovna tak nakažlivé songy, které má Yesterday plně k dipozici, bohužel v tomhle případě moc nenadchnou. Má to fajn začátek, konec, pár gagů, Ed Sheerana a tot asi imho vše.
723286
2 0
Moc mě mrzí, že to musím napsat, ale jinak to prostě nejde. Na Yesterday jsem se moc těšil a doufal jsem v co nejlepší film, a černého koně tohoto roku. A o to více mě mrzí, že mě to nesedlo, tak jak jsem chtěl. Je to dobrý film, přesto ne výborný. Já filmu šel hodně naproti a film mě to oplatil několika skvělými scény a fajn romantikou. Bohužel je to všechno. Osobně jsem čekal mnohem více využití písní od The Beatles, více Boylea a trochu propracovanější příběh. Ke konci je přesně takové jaké to mělo být celou dobu, a ne jenom na konci. Do Lily James se nelze nezamilovat a ona je srdcem tohoto filmu. 6,5-7/10

PS: Doufám, že druhá projekce do konce roku to zlomí.
723264
Moc mě mrzí, že to musím napsat, ale jinak to prostě nejde. Na Yesterday jsem se moc těšil a doufal jsem v co nejlepší film, a černého koně tohoto roku. A o to více mě mrzí, že mě to nesedlo, tak jak jsem chtěl. Je to dobrý film, přesto ne výborný. Já filmu šel hodně naproti a film mě to oplatil několika skvělými scény a fajn romantikou. Bohužel je to všechno. Osobně jsem čekal mnohem více využití písní od The Beatles, více Boylea a trochu propracovanější příběh. Ke konci je přesně takové jaké to mělo být celou dobu, a ne jenom na konci. Do Lily James se nelze nezamilovat a ona je srdcem tohoto filmu. 6,5-7/10 PS: Doufám, že druhá projekce do konce roku to zlomí.
4 -2

5/10

Bohužel obrovsky zahozený potenciál. Dejte téměř jakémukoli šikovnému scenáristovi základní premisu a určitě z toho udělá lepší příběh :( Vždyť už jenom ty písničky samy o sobě tomu přidávají několik hvězdiček.

Nesympatičtí hrdinové, skoro na pěst, začátek se strašně vleče a ani pak se to kdovíjak nerozjede. Vlastně je to kupodivu nuda, romantická linka nefunguje vůbec a těch pár vtípků to moc nezachrání. V Lásky čas byl taky dost nesympatický ten hlavní ňouma, ale aspoň to tam zachraňovala Rachel McAdams a několik naprosto skvělých scén, tady nejsou v podstatě žádné, které bych si chtěl ještě někdy pustit. Po skvělém traileru obrovské zklamání; navíc jednu z mých nejoblíbenějších scén z traileru (Something in the way she moves) úplně vystřihli.
722965
Bohužel obrovsky zahozený potenciál. Dejte téměř jakémukoli šikovnému scenáristovi základní premisu a určitě z toho udělá lepší příběh :( Vždyť už jenom ty písničky samy o sobě tomu přidávají několik hvězdiček. Nesympatičtí hrdinové, skoro na pěst, začátek se strašně vleče a ani pak se to kdovíjak nerozjede. Vlastně je to kupodivu nuda, romantická linka nefunguje vůbec a těch pár vtípků to moc nezachrání. V Lásky čas byl taky dost nesympatický ten hlavní ňouma, ale aspoň to tam zachraňovala Rachel McAdams a několik naprosto skvělých scén, tady nejsou v podstatě žádné, které bych si chtěl ještě někdy pustit. Po skvělém traileru obrovské zklamání; [spoiler]navíc jednu z mých nejoblíbenějších scén z traileru (Something in the way she moves) úplně vystřihli[/spoiler].
5/10
5 0

9/10

Jak by řekl Cival, snadnej šuk. :D
722836
Jak by řekl Cival, snadnej šuk. *:D*
9/10
0 -2

9/10

Veděl jsem, že duo Boyle a Curtis bude super, ale ne až takhle :) Jasně je to pohádka, ale tak to přece má být. Strašně jsem si užíval Boylovu energickou režii. Písníčky Beatles mají od něj ve filmu obrovský drive, který zašlape Bohemian Rhapsody. Protože srovnání jsem si neodpustil. Rhapsody bylo fajn, ale bylo to tak šablonovité a uhlazené pro diváky. Yesterday baví, rozesměje i dojme. Ed Sheeren byl dobrej, když jen v klidu hrál sám na kytaru a zpíval. Pak se z něj stala další obět dnešní doby. Tady byl ale super i přes mé počáteční obavy. Ale hlavně Lily James musím vyzdvihnout. Hned jsem se do ní ve filmu zamiloval a nejspíš nebudu sám. Úsměvná zápletka, Boylova dravá režie a připomenutí skvělých písniček Beatles. Není to určitě pro všechny, ale hrozně jsem se bavil :+
722812
Veděl jsem, že duo Boyle a Curtis bude super, ale ne až takhle *:)* Jasně je to pohádka, ale tak to přece má být. Strašně jsem si užíval Boylovu energickou režii. Písníčky Beatles mají od něj ve filmu obrovský drive, který zašlape Bohemian Rhapsody. Protože srovnání jsem si neodpustil. Rhapsody bylo fajn, ale bylo to tak šablonovité a uhlazené pro diváky. Yesterday baví, rozesměje i dojme. Ed Sheeren byl dobrej, když jen v klidu hrál sám na kytaru a zpíval. Pak se z něj stala další obět dnešní doby. Tady byl ale super i přes mé počáteční obavy. Ale hlavně Lily James musím vyzdvihnout. Hned jsem se do ní ve filmu zamiloval a nejspíš nebudu sám. Úsměvná zápletka, Boylova dravá režie a připomenutí skvělých písniček Beatles. Není to určitě pro všechny, ale hrozně jsem se bavil *:+*
9/10
1 -2
reaguje na: do_Od
Nebol si iba v soku, ked si zistil, ze na rozpovedanie pribehu nepotrebujes 46842 hodin?
722799
722795
5 -1
reaguje na: KARLOS
Přeju ti to. Akorát moc nesedí ten závěr příspěvku, Boyla mám rád, Curtise obyčejně taky, romcomy a ještě navíc ty hudební fakt můžu (Sing Street ftw!) a... Yesterday je horší průměr, ze kterého si po necelém týdnu od projekce nevybavím jedinou hezkou scénu :) hlavní postava je nesympatickej vůl, film si s tou hudbou vůbec nehraje, nemá to žádnej drive, prostě to tak uměle plyne až do konce, aniž by mě to jakkoli oslovilo. Bavil mě tam v podstatě jen Sheeran a Kate McKinnon. Dával jsem po projekci 6, teď bych možná šel na 5/10. (Pro srovnání About Time je pecka a Lásku nebeskou si pouštím každé Vánoce)
722795
Přeju ti to. Akorát moc nesedí ten závěr příspěvku, Boyla mám rád, Curtise obyčejně taky, romcomy a ještě navíc ty hudební fakt můžu (Sing Street ftw!) a... Yesterday je horší průměr, ze kterého si po necelém týdnu od projekce nevybavím jedinou hezkou scénu *:)* hlavní postava je nesympatickej vůl, film si s tou hudbou vůbec nehraje, nemá to žádnej drive, prostě to tak uměle plyne až do konce, aniž by mě to jakkoli oslovilo. Bavil mě tam v podstatě jen Sheeran a Kate McKinnon. Dával jsem po projekci 6, teď bych možná šel na 5/10. (Pro srovnání About Time je pecka a Lásku nebeskou si pouštím každé Vánoce)
722794
3 -1
reagují: pepo
reaguje na: Rokle
Po dnu od projekce se mi vybavují jedna skvělá scéna za druhou, jak přemýšlím, tak přemýšlím a nemůžu najít jedinou, byť sebemenší věc, co bych tomu vytknul a imo v tom žánru romcomů je tak pusto a prázdno, že by byla blbost alibisticky snižovat hodnocení.
Jako ano, pokud někdo nemusí hudební filmy, nesedne mu Boylův dravý styl, a především, z celého srdce nenávidí ten jmenovaný žánr a tudíž i jeho nekorunovaného krále... pak to samozřejmně bude vidět jinak? Ale to je přece v pořádku, jenže si nedokážu představit člověka, co se mu líbí Láska nebeská a v hodnocení se držel zpátky...
722794
Po dnu od projekce se mi vybavují jedna skvělá scéna za druhou, jak přemýšlím, tak přemýšlím a nemůžu najít jedinou, byť sebemenší věc, co bych tomu vytknul a imo v tom žánru romcomů je tak pusto a prázdno, že by byla blbost alibisticky snižovat hodnocení. Jako ano, pokud někdo nemusí hudební filmy, nesedne mu Boylův dravý styl, a především, z celého srdce nenávidí ten jmenovaný žánr a tudíž i jeho nekorunovaného krále... pak to samozřejmně bude vidět jinak? Ale to je přece v pořádku, jenže si nedokážu představit člověka, co se mu líbí Láska nebeská a v hodnocení se držel zpátky...
722788
0 0
reagují: do_Od
reaguje na: KARLOS
Kluci, zase nepřehánějte... 8)
722788
Kluci, zase nepřehánějte... *8)*
722760
1 -1
reagují: KARLOS
reaguje na: KARLOS
722770
722760
0 0
Já myslím, že by měl Karel dostat za uši:(. Dát tomuhle 9/10 je podobný úlet, jako dát Příběhu kostiček 10/10:o:-.
Tohle je nekompromisních 10/10 :+:+:+ a to nejsem ani Beatfan, co má doma všechny LPčka.
:D;)
Ano, je to nekompromisní limonádka, kde je z toho Curtis cítit tak na půlku zeměkoule, ale zároveň z toho Boyla vyčuchají i lidi, co si spletou Baye s Nolanem. A predikce Hlada, že si ti při natáčení honili péra za tónů Hey Jude je pravda jen na půl - ta láska k Broukům je tam cítit každým coulem, ale zase to má natolik svérázný feeling, že to není jen umatlaná pocta modlám tvůrců.
Každopádně krom božího písničkového soundracku to má hrozně fajn i score instrumentální, audiovizuálně to nakopává zádele veškeré nynější konkurenci v kinech a měl by to povinně vidět každý, komu je alespoň trochu blízký Curtis, nebo Boyle, nebo Beatles, nebo kombinace všeho dohromady.
722760
Já myslím, že by měl Karel dostat za uši*:(*. Dát tomuhle 9/10 je podobný úlet, jako dát Příběhu kostiček 10/10*:o**:-*. [spoiler]Tohle je nekompromisních 10/10 *:+**:+**:+* a to nejsem ani Beatfan, co má doma všechny LPčka. *:D**;)*[/spoiler]Ano, je to nekompromisní limonádka, kde je z toho Curtis cítit tak na půlku zeměkoule, ale zároveň z toho Boyla vyčuchají i lidi, co si spletou Baye s Nolanem. A predikce Hlada, že si ti při natáčení honili péra za tónů Hey Jude je pravda jen na půl - ta láska k Broukům je tam cítit každým coulem, ale zase to má natolik svérázný feeling, že to není jen umatlaná pocta modlám tvůrců. Každopádně [spoiler]krom božího písničkového soundracku to má hrozně fajn i score instrumentální, audiovizuálně to nakopává zádele veškeré nynější konkurenci v kinech a měl by to povinně vidět každý, komu je alespoň trochu blízký Curtis, nebo Boyle, nebo Beatles, nebo kombinace všeho dohromady.[/spoiler]
3 -3
reagují: Rokle, KarelR
Kdybyste někdo chtěl ochutnávku, jak zhruba vypadá Curtis + Boyle + Beatles + Lily James... 8) link
722107
Kdybyste někdo chtěl ochutnávku, jak zhruba vypadá Curtis + Boyle + Beatles + Lily James... *8)* https://www.youtube.com/watch?v=5NpMwpgHmA8
1 -1
reaguje na: Vincent
Starý info, fixnul jsem, sorry. Je samozřejmě příští pátek ;)
722093
Starý info, fixnul jsem, sorry. Je samozřejmě příští pátek *;)*
722091
1 0
Scheisse! Proc je US premiera az v zari? :o
722091
Scheisse! Proc je US premiera az v zari? *:o*
0 0
reagují: KarelR
reaguje na: hroubek

Ad. Across the Universe

Viděl jsem ho ještě asi 2x vždy cca s 5 letým odstupem... a mám ten film rád i dnes.. ale mám z něj podobný pocit, jako ty.. a s přibývajícím časem vidím víc a víc ten nevyužitý potenciál, víc mě vadí ty zbytečné scény (omg, cirkus) a přemrštěná stopáž, ale ty super pasáže jsou pořád stejně super 8):+
722087
Viděl jsem ho ještě asi 2x vždy cca s 5 letým odstupem... a mám ten film rád i dnes.. ale mám z něj podobný pocit, jako ty.. a s přibývajícím časem vidím víc a víc ten nevyužitý potenciál, víc mě vadí ty zbytečné scény (omg, cirkus) a přemrštěná stopáž, ale ty super pasáže jsou pořád stejně super *8)**:+*
Ad. Across the Universe
722045
3 0