Diskuze k článku Avengers: Endgame: Recenze

příspěvky 121 - 140 Napsat příspěvek
reaguje na: FallenMaia
Alebo vlastne ani nie, kľudne by im stačilo skočiť do minulosti na tú Garden planétu ešte pred ten moment kedy by Thanos luskol a zničil by kamene a zobrať ho naspäť do budúcnosti aj s rukavicou a kompletnou  sadou kameňov :D:D Ale to už by bolo asi moc. Potom by mu len stačilo lusknúť niekde schovaný v budúcnosti na svojej lodi a celá Zem by sa vyparila. :))
716080
[spoiler]Alebo vlastne ani nie, kľudne by im stačilo skočiť do minulosti na tú Garden planétu ešte pred ten moment kedy by Thanos luskol a zničil by kamene a zobrať ho naspäť do budúcnosti aj s rukavicou a kompletnou  sadou kameňov *:D**:D* Ale to už by bolo asi moc. Potom by mu len stačilo lusknúť niekde schovaný v budúcnosti na svojej lodi a celá Zem by sa vyparila.[/spoiler] *:))*
716078
0 0
reagují: x_ander_jc
Len ma napadla taká vec. Vo filme sme videli cestovať Thanosa aj so svojou obrovskou armádou a celou loďou do budúcnosti aj keď nechápem ako je to možné. Čiže ten Thanos aj s loďou na konci vo finálnom fighte bol ten mladší Thanos z budúcnosti a teda aj Gamora, Nebula všetky tie nestvúry a bojovníci atď. A ten pôvodný Thanos vlastne zomrel na tej svojej planéte, nejakej záhrade či čo to bolo. Lenže teraz tak premýšľam, kde bola tá jeho loď? Sanctuary II? Myslím toho starého Thanosa z Infinity War, veď on keď luskol a zmizla polovica vesmíru tak odišiel na tú svoju planétu ale loď nám už neukázali, ani celú tú jeho armádu, videli sme zomrieť len Gamoru a členov Black Order a pár tých oblúd vo Wakande. Ale jeho loď celá zostala. To znamená že vlastne musela niekde byť aj počas Endgame. A preto ma napadlo že by sme Thanosa ako Marvelovského záporáka ešte nemuseli zahadzovať a brať ho ako na isto mŕtveho. Veď na tej jeho lodi ešte má kopu svojich posluhovačov a tí mohli podobne ako to bolo s tou Nebulou vidieť presne všetko čo sa odohralo pretože rovnako v ten moment boli vo vesmíre zároveň dve Sanctuary II, jedna na Zemi a druhá niekde v riti. A kľudne môžu vytvoriť tie Pymove častice a vrátiť sa do minulosti podobne ako Avengers a Thanosa buď priniesť z minulosti alebo zozbierať znova tie kamene keďže už by vedeli kde sú a lusknutím oživiť celú tú jeho armádu. Takže Thanos sa ešte môže niekedy v budúcnosti do MCU vrátiť, zrovna keď to nebude nikto očakávať. Čo vy na to? :)):D
716078
Len ma napadla taká vec. [spoiler]Vo filme sme videli cestovať Thanosa aj so svojou obrovskou armádou a celou loďou do budúcnosti aj keď nechápem ako je to možné. Čiže ten Thanos aj s loďou na konci vo finálnom fighte bol ten mladší Thanos z budúcnosti a teda aj Gamora, Nebula všetky tie nestvúry a bojovníci atď. A ten pôvodný Thanos vlastne zomrel na tej svojej planéte, nejakej záhrade či čo to bolo. Lenže teraz tak premýšľam, kde bola tá jeho loď? Sanctuary II? Myslím toho starého Thanosa z Infinity War, veď on keď luskol a zmizla polovica vesmíru tak odišiel na tú svoju planétu ale loď nám už neukázali, ani celú tú jeho armádu, videli sme zomrieť len Gamoru a členov Black Order a pár tých oblúd vo Wakande. Ale jeho loď celá zostala. To znamená že vlastne musela niekde byť aj počas Endgame. A preto ma napadlo že by sme Thanosa ako Marvelovského záporáka ešte nemuseli zahadzovať a brať ho ako na isto mŕtveho. Veď na tej jeho lodi ešte má kopu svojich posluhovačov a tí mohli podobne ako to bolo s tou Nebulou vidieť presne všetko čo sa odohralo pretože rovnako v ten moment boli vo vesmíre zároveň dve Sanctuary II, jedna na Zemi a druhá niekde v riti. A kľudne môžu vytvoriť tie Pymove častice a vrátiť sa do minulosti podobne ako Avengers a Thanosa buď priniesť z minulosti alebo zozbierať znova tie kamene keďže už by vedeli kde sú a lusknutím oživiť celú tú jeho armádu. Takže Thanos sa ešte môže niekedy v budúcnosti do MCU vrátiť, zrovna keď to nebude nikto očakávať.[/spoiler] Čo vy na to? *:))**:D*
0 -4
reaguje na: eya
Pecka, souhlas :+ Mám to stejně, ale to neznamená, že by se mi to nelíbilo. Furt bych dal minimálně 8/10. Mně navíc lehce zklamalo, jak to bylo celkově takový absolutně doslovný. Chci víc scén typu Thanosova dialogu s malou Gamorou po lusknutí v IW.
716076
Pecka, souhlas *:+* Mám to stejně, ale to neznamená, že by se mi to nelíbilo. Furt bych dal minimálně 8/10. Mně navíc lehce zklamalo, jak to bylo celkově takový absolutně doslovný. Chci víc scén typu Thanosova dialogu s malou Gamorou po lusknutí v IW.
716065
1 0
reaguje na: eya
Ja mam vzdy problem prepisat svoje pocity a myslienky do textu. Tak ti dakujem, ze si to sem do bodky napisal za mna :+
716072
Ja mam vzdy problem prepisat svoje pocity a myslienky do textu. Tak ti dakujem, ze si to sem do bodky napisal za mna *:+*
716065
1 -1
reaguje na: eya

Přesně tak!

Souhlasím!
716071
Souhlasím!
Přesně tak!
716065
0 0
reaguje na: PorkChopExpress
No hele mne se to právě celkem nelíbilo, dával jsem 7/10 viz můj komentář níže ;)
716067
No hele mne se to právě celkem nelíbilo, dával jsem 7/10 viz můj komentář níže *;)*
716064
0 0

Spíše zklamání

To, co bratři Russovi provedli s Hulkem a zejména s Thorem, mi - tak jako mnohým ostatním - výrazně pokazilo jakýsi emoční prožitek filmu. Ne snad proto, že bych Thora adoroval a byl zklamaný, že z hero je zero, ale pakliže režiséři udělají z významné postavy přímo komediálního a parodického šaška, který tuto roli plní bezezbytku od svého nástupu až do posledních vteřin filmu, jak pak mohu akceptovat jeho dramatickou úlohu? Bratři Russovi v jednu vteřinu dávkují nálož tlustého a vyloženě přiblblého Thora ("haha"), zatímco o krátký okamžik dále po dívákovi žádají slzy a vážné emoce. Že humor k MCU neodmyslitelně patří, to vím a akceptuji. Vytvořit však z tolik proklamovaného vrcholu desetileté ságy, ve kterém navíc poprvé zahynou stěžejní postavy včetně té vůbec nejvýznamnější a nejpopulárnější, z větší půle přímo komedii, to je nanejvýš skutečně blbý nápad. Dramatická rovina v IW byla přinejmenším o úroveň výše a úpěnlivý souboj Iron Mana s Thanosem vyvrcholený probodnutím IM měl na mě emočně podstatně výraznější dopad než jeho samotná smrt v Endgame - a to je IM moje vůbec nejoblíbenější postava...

Dávno jsem přistoupil na pravidla hry a rádoby vědecké otázky jako je cestování časem, síla jednotlivých hrdinů či materiálů vůbec neřeším. Mám rád sci-fi a veškeré filmy z MCU, nakonec mám rád i Endgame... ale hovořit o absolutním filmařském a vypravěčském řemeslu není fér.

Samotnou kapitolou je závěrečná bitva, pro některé epická, pro mě spíše falešně epická. Totiž, ony rádoby epické nástupy hrdinů (Cpt. America a kladivo budiž čestnou výjimkou, to byla paráda) působí v mých očích spíše trapně a doslova jsem si zakryl oči dlaní a kroutil hlavou - proč?! Jasně, je to jakýsi trademark Marvelu opakující se ve všech Avengers filmech (o to víc oceňuji chytrou sebeironii prvních Avengers, a tedy Iron Manovo "Pózovat jako frajeři můžeme později..." při návratu v čase do bitvy v NY)... jsem ale dospělý člověk a patos mi vadí, respektive svojí prvoplánovou snahou podkopává onu dramatickou rovinu. Navíc, po IW jsem další bitvu anonymních monster a panďuláků vidět nepotřeboval, ba naopak bych mnohem raději uvítal komornější a chytrý souboj mezi Thanosem a Avengers, podobně jako v IW. Jako mnohem dospělejší se mi jeví řešení v animovaných Avengers, ve kterých se Thanos pokouší zlikvidovat Avengers kámen po kameni... rozumím však, že Marvel především cílí, bez urážky, na jiný druh publika (já bych řekl pubertální, ale to by jistě nebylo přesné), které toto akceptuje spíše, tedy respektuji, že se Marvel nepokoušel vytvořit emotivní veledílo.

"Lépe to již natočit nešlo" - zásadně a subjektivně nesouhlasím. Samotná zápletka se mi líbí, cestování časem je cool a v MCU dosud neviděno, byť dle mého názoru se dalo z látky vytěžit podstatně více. Recenzi chápu coby recenzi komiksového geeka, ostatně Imf to v textu několikrát potvrzuje a subjektivitu zdůrazňuje... já nesouhlasím, ale to je asi tak vše, co s tím můžu dělat :-)
716065
[spoiler]To, co bratři Russovi provedli s Hulkem a zejména s Thorem, mi - tak jako mnohým ostatním - výrazně pokazilo jakýsi emoční prožitek filmu. Ne snad proto, že bych Thora adoroval a byl zklamaný, že z hero je zero, ale pakliže režiséři udělají z významné postavy přímo komediálního a parodického šaška, který tuto roli plní bezezbytku od svého nástupu až do posledních vteřin filmu, jak pak mohu akceptovat jeho dramatickou úlohu? Bratři Russovi v jednu vteřinu dávkují nálož tlustého a vyloženě přiblblého Thora ("haha"), zatímco o krátký okamžik dále po dívákovi žádají slzy a vážné emoce. Že humor k MCU neodmyslitelně patří, to vím a akceptuji. Vytvořit však z tolik proklamovaného vrcholu desetileté ságy, ve kterém navíc poprvé zahynou stěžejní postavy včetně té vůbec nejvýznamnější a nejpopulárnější, z větší půle přímo komedii, to je nanejvýš skutečně blbý nápad. Dramatická rovina v IW byla přinejmenším o úroveň výše a úpěnlivý souboj Iron Mana s Thanosem vyvrcholený probodnutím IM měl na mě emočně podstatně výraznější dopad než jeho samotná smrt v Endgame - a to je IM moje vůbec nejoblíbenější postava...[/spoiler] Dávno jsem přistoupil na pravidla hry a rádoby vědecké otázky jako je [spoiler]cestování časem[/spoiler], síla jednotlivých hrdinů či materiálů vůbec neřeším. Mám rád sci-fi a veškeré filmy z MCU, nakonec mám rád i Endgame... ale hovořit o absolutním filmařském a vypravěčském řemeslu není fér. [spoiler]Samotnou kapitolou je závěrečná bitva, pro některé epická, pro mě spíše falešně epická. Totiž, ony rádoby epické nástupy hrdinů (Cpt. America a kladivo budiž čestnou výjimkou, to byla paráda) působí v mých očích spíše trapně a doslova jsem si zakryl oči dlaní a kroutil hlavou - proč?! Jasně, je to jakýsi trademark Marvelu opakující se ve všech Avengers filmech (o to víc oceňuji chytrou sebeironii prvních Avengers, a tedy Iron Manovo "Pózovat jako frajeři můžeme později..." při návratu v čase do bitvy v NY)... jsem ale dospělý člověk a patos mi vadí, respektive svojí prvoplánovou snahou podkopává onu dramatickou rovinu. Navíc, po IW jsem další bitvu anonymních monster a panďuláků vidět nepotřeboval, ba naopak bych mnohem raději uvítal komornější a chytrý souboj mezi Thanosem a Avengers, podobně jako v IW. Jako mnohem dospělejší se mi jeví řešení v animovaných Avengers, ve kterých se Thanos pokouší zlikvidovat Avengers kámen po kameni... rozumím však, že Marvel především cílí, bez urážky, na jiný druh publika (já bych řekl pubertální, ale to by jistě nebylo přesné), které toto akceptuje spíše, tedy respektuji, že se Marvel nepokoušel vytvořit emotivní veledílo.[/spoiler] "Lépe to již natočit nešlo" - zásadně a subjektivně nesouhlasím. Samotná zápletka se mi líbí, [spoiler]cestování časem[/spoiler] je cool a v MCU dosud neviděno, byť dle mého názoru se dalo z látky vytěžit podstatně více. Recenzi chápu coby recenzi komiksového geeka, ostatně Imf to v textu několikrát potvrzuje a subjektivitu zdůrazňuje... já nesouhlasím, ale to je asi tak vše, co s tím můžu dělat :-)
Spíše zklamání
9 -4
reagují: Bobby6killer, SteKi, MikeZet
reaguje na: AndyKaufman
Čteš to co píšu vůbec? Nebo čteš to po sobě? Říká ti něco výroková logika? Neva, hlavní je, jestli se ti to líbilo a zbytek je asi jedno...
716064
716061
2 -6
reagují: AndyKaufman
reaguje na: PorkChopExpress
Srovnávat génia jedné planety s géniem vesmírných rozměrů je ta chyba. ;)
716061
Srovnávat génia jedné planety s géniem vesmírných rozměrů je ta chyba. *;)*
716058
7 -2
reagují: PorkChopExpress
PorkChopExpress ma pravdu, ten rozhovor ma dost sklamal a respekt k nim o nieco klesol. Je to proste lazy writing.
Rozoberat to nazoaj nemam chut ani hadzat na to dalsi drahocenny cas do kanala. Ale dakujem, dost mi to osvetlilo, aj ked mozno nie tak, ako to bolo zamyslane.
716060
PorkChopExpress ma pravdu, ten rozhovor ma dost sklamal a respekt k nim o nieco klesol. Je to proste lazy writing. Rozoberat to nazoaj nemam chut ani hadzat na to dalsi drahocenny cas do kanala. Ale dakujem, dost mi to osvetlilo, aj ked mozno nie tak, ako to bolo zamyslane.
2 -11
reaguje na: AndyKaufman
Já v podstatě ani víc v klidu být nemůžu. Já jen operuju s tím, co mi dává ten film. Tony vymyslí cestování časem, ale neumí naklonovat pymovy částice, které vymyslel Pym před 40ti lety. Thanos (a jeho partička) je podle režisérů mega génius, který umí naklonovat pymovy částice (což Tony ani Bruce neumí), ale ještě neměl tak nějak čas vymyslet cestování časem. Opravdu vám tohle nikomu nepřipadá jako lazy writing? No tááák. To se ale babrám v jednotlivostech. Ten film prostě celkově moc nefunguje, jinak by mě tyhle maličkosti vůbec netrápily.
716058
Já v podstatě ani víc v klidu být nemůžu. Já jen operuju s tím, co mi dává ten film. [spoiler]Tony vymyslí cestování časem, ale neumí naklonovat pymovy částice, které vymyslel Pym před 40ti lety. Thanos (a jeho partička) je podle režisérů mega génius, který umí naklonovat pymovy částice (což Tony ani Bruce neumí), ale ještě neměl tak nějak čas vymyslet cestování časem. Opravdu vám tohle nikomu nepřipadá jako lazy writing? No tááák. [/spoiler]To se ale babrám v jednotlivostech. Ten film prostě celkově moc nefunguje, jinak by mě tyhle maličkosti vůbec netrápily.
716055
3 -10
reagují: AndyKaufman
reaguje na: PorkChopExpress
Hoď se trochu do klidu ;)

Předpokládáš, že bytosti, které si dokáží naklonovat armádu a vyrobit si mega lodě a roboty nedokáží, co pozemský vědec někdy v 70. letech? Zvlášť když jim to stačí jen okopírovat
716055
Hoď se trochu do klidu *;)* [spoiler]Předpokládáš, že bytosti, které si dokáží naklonovat armádu a vyrobit si mega lodě a roboty nedokáží, co pozemský vědec někdy v 70. letech? Zvlášť když jim to stačí jen okopírovat [/spoiler]
716053
11 0
reagují: PorkChopExpress
reaguje na: x_ander_jc
To není možný. Chceš mi jako fakt napsat, že u příspěvku, kterej je o GoT u kteryho poslední věta před spoilerem mluví o nelogickejch věcech, tak u toho si nečekal spoilery z GoT? Proč bych tam psal o EG?
Nepleť si afektovanost s na*ranosti. Protože tohle mi spíš přijde, jak kdyby mě někdo trollil a to mě v diskuzích  nehorázně štve.
716054
To není možný. Chceš mi jako fakt napsat, že u příspěvku, kterej je o GoT u kteryho poslední věta před spoilerem mluví o nelogickejch věcech, tak u toho si nečekal spoilery z GoT? Proč bych tam psal o EG? Nepleť si afektovanost s na*ranosti. Protože tohle mi spíš přijde, jak kdyby mě někdo trollil a to mě v diskuzích  nehorázně štve.
716050
0 -6
reagují: Robur
reaguje na: Ex-SOLDIER
Wau, tak na ten rozhovor bych jim řekl jenom - běžte se vycpat! "Jak dostane Thanos armádu do budoucnosti? No, oni jsou géniové, tak si vyrobili další pymáky! Jsou totiž ještě větší géniové než Tony a Bruce, ti je vyrobit neumí, i když zase umí vynalézt cestování časem, to zase neumí Thanos, ten zase není takovej génius v těch časových...ehm... víte..no...to je jedno!" OK, je to superhrdinskej comics, já to beru (osobně dám vždy přednost Sandmanovi nebo čemukoliv od Alana), ale takhle si se všema vytírat prdel? Tohle je prostě špatně napsaný a vysvětlení je jak pro malý hloupý děcka. Ať řeknou rovnou, hele, máme to v prdeli, je to film, kde borec udělá obrácenou Möebiovu pásku a vymyslí tak cestování časem, tak už se nás na to neptejte, můžeme si prostě dělat co chceme - tahle odpověď by mě urazila míň. Čím víc bych do čehokoliv v tom filmu ryl, tím hloupější by byl a nikdo by nemohl říct půl slova. Oproti Endgame je prostě IW přímočará, má jasný pravidla, na nic si nehraje, dávkuje parádně emoce. Thor potřebuje novej čagan, OK, zaletí do kovárny, hele nefacháme, musíš zažehnout hvězdu, zážeh, pác, máš kladivo. Nádherný, jednoduchý. Oproti tomu - jdeme do minulosti, jééé, nevyšlo to a mám velkou prdel, tak půjdeme ještě víc do minulosti, protože to náhodou víme a v té ještě větší minulosti budeme očumovat táty a bývalky, protože jde o hovno přece...když už jsme tady. A nebudeme řešit,  jak jsme se dostali do bunkru, dáme tam radši, jak jedeme výtahem s černoškou a ta nás pak nahání. Ach jo.
716053
Wau, tak na ten rozhovor bych jim řekl jenom - běžte se vycpat! "[spoiler]Jak dostane Thanos armádu do budoucnosti? No, oni jsou géniové, tak si vyrobili další pymáky! Jsou totiž ještě větší géniové než Tony a Bruce, ti je vyrobit neumí, i když zase umí vynalézt cestování časem, to zase neumí Thanos, ten zase není takovej génius v těch časových...ehm... víte..no...to je jedno!" OK, je to superhrdinskej comics, já to beru (osobně dám vždy přednost Sandmanovi nebo čemukoliv od Alana), ale takhle si se všema vytírat prdel? Tohle je prostě špatně napsaný a vysvětlení je jak pro malý hloupý děcka. Ať řeknou rovnou, hele, máme to v prdeli, je to film, kde borec udělá obrácenou Möebiovu pásku a vymyslí tak cestování časem, tak už se nás na to neptejte, můžeme si prostě dělat co chceme - tahle odpověď by mě urazila míň. [/spoiler]Čím víc bych do čehokoliv v tom filmu ryl, tím hloupější by byl a nikdo by nemohl říct půl slova. Oproti Endgame je prostě IW přímočará, má jasný pravidla, na nic si nehraje, dávkuje parádně emoce. Thor potřebuje novej čagan, OK, zaletí do kovárny, hele nefacháme, musíš zažehnout hvězdu, zážeh, pác, máš kladivo. Nádherný, jednoduchý. [spoiler]Oproti tomu - jdeme do minulosti, jééé, nevyšlo to a mám velkou prdel, tak půjdeme ještě víc do minulosti, protože to náhodou víme a v té ještě větší minulosti budeme očumovat táty a bývalky, protože jde o hovno přece...když už jsme tady. A nebudeme řešit,  jak jsme se dostali do bunkru, dáme tam radši, jak jedeme výtahem s černoškou a ta nás pak nahání. Ach jo.[/spoiler]
716042
4 -10
reagují: AndyKaufman
reaguje na: Ex-SOLDIER
pecka, díky :+
716052
pecka, díky *:+*
716042
5 -1
reaguje na: x_ander_jc
Jako že řekl mladému pymovi "hele, uprav mi gpsku, nechci se objevit na plošině, ale 5 metrů vedle, na lavičce?" :) Já bych to neřešil, bylo to udělané čistě pro efekt, logiku protentokrát vynechat.
716051
[spoiler]Jako že řekl mladému pymovi "hele, uprav mi gpsku, nechci se objevit na plošině, ale 5 metrů vedle, na lavičce?" *:)* Já bych to neřešil, bylo to udělané čistě pro efekt, logiku protentokrát vynechat.[/spoiler]
716048
1 0
reaguje na: OzyTheKing
Ať se dívám, jak se dívám, z tvého příspěvku prostě nejde vyčíst (před rozliknutím spoileru), že se týká GoT. Ale tuhle diskusi končím, nemá to smysl, když vidím tu tvoji afektovanost...
716050
716049
3 0
reagují: OzyTheKing
reaguje na: x_ander_jc
Možná proto, že příspěvek je o GoT, tam byly spoilery z GoT? :o:o:o OMG
Já se taky nedivím, myslím, že většina lidí se nediví, protože odmítám uvěřit, že si většina lidí myslí u příspěvku, kterej je o GoT, že tam budou spoilery z Endgame.
716049
Možná proto, že příspěvek je o GoT, tam byly spoilery z GoT? *:o**:o**:o* OMG Já se taky nedivím, myslím, že většina lidí se nediví, protože odmítám uvěřit, že si většina lidí myslí u příspěvku, kterej je o GoT, že tam budou spoilery z Endgame.
716046
0 -5
reagují: x_ander_jc
reaguje na: Ex-SOLDIER
:+

Tak ohledně Capa je to jasné, myslel jsem si že to tak bude. Zkrátka svůj život prožil v alternativní realitě a jako stařík se vrátil do té původní předat štít. Mohli se tam ještě zeptat na to, jak se tam teda vrátil, když se neobjevil na plošině, ale jsem schopný si to sám pro sebe zdůvodnit tím, že potkal mladého Pyma, který mu zdokonalil tu GPS věc na ruce 8)
716048
*:+* Tak ohledně Capa je to jasné, [spoiler]myslel jsem si že to tak bude. Zkrátka svůj život prožil v alternativní realitě a jako stařík se vrátil do té původní předat štít. Mohli se tam ještě zeptat na to, jak se tam teda vrátil, když se neobjevil na plošině, ale jsem schopný si to sám pro sebe zdůvodnit tím, že potkal mladého Pyma, který mu zdokonalil tu GPS věc na ruce *8)*[/spoiler]
716042
7 0
reagují: alibagil