Diskuze k článku Avengers: Endgame: Recenze

příspěvky 561 - 577 Napsat příspěvek
reaguje na: Hairy_Ass
Ja by som odporucal: Avengers 1, 2, IW; Winter Soldier, Civil War, Thor: Ragnarok, Guardians of the Galaxy, Antman and the Wasp. Inak, Vulture ma celkom podareny clanok o tom, ktore filmy su MUST SEE pred Endgame: Link
715164
Ja by som odporucal: Avengers 1, 2, IW; Winter Soldier, Civil War, Thor: Ragnarok, Guardians of the Galaxy, Antman and the Wasp. Inak, Vulture ma celkom podareny clanok o tom, ktore filmy su MUST SEE pred Endgame: [url=https://www.vulture.com/2019/04/12-marvel-movies-to-see-before-avengers-endgame.html ]Link[/url]
715161
2 -2
reagují: Hairy_Ass
reaguje na: Hairy_Ass
Bohužel asi všechny. Já kdysi dávno viděl druhého Thora a odmítl se na něj podívat znovu. No včera jsem asi deset minut tápal.
715163
715161
0 -1

7/10

Nikdy bych nevěřil, že to někdy napíšu, ale v případě Endgame se asi poprvé ztotožňuju s Rimsyho prvními dojmy:D

Ten film je po produkční stránce neuvěřitelně dobře zvládnutej moloch, což je samo o sobě achievement jako prase. Russoovci odvedli až děsivě obrovskej kus práce a hodí se smeknout, že tenhle guláš zvládli vůbec ukočírovat. Problém je, alespoň pro mě, že přes všechno to fandovský pomrkávání Endgame ztratilo jiskru.

Mně osobně v něm chyběl větší tah na branku, epické scény jako nástup Thora v IW (kapitánovo laškování s kladivem se tomu nicméně hodně blížilo) a, nezlobte se na mě, i logika. Vím, že je to "jen" komiksový film, ale naprostá ignorace, či rovnou dehonestace, vývojového oblouku některých postav (jeden příklad za všechny: Thor, který se z největšího drsňáka ve vesmíru proměnil v... tlustý prase) mě asi bude štvát ještě hodně dlouho.

Stejně jako řešení konfliktu ala deus ex machina. A je úplně jedno, že nešlo o ani tak o cestování časem, jako spíš o cestování mezi alternativními realitami. Ten film toho nabízí strašně moc, ale vlastně hrozně málo. Jak už tu kdosi psal, je neuvěřitelně zahleděný do sebe a je to poznat. Obzvlášť u finální bitky, která z mého pohledu absolutně nedává smysl:- Nebo vysvětlí mi někdo, jak je možné, že v IW chybělo jen málo a v cca 5 lidech sundali Thanose s rukavicí, zatímco tady si s ním bez rukavice nebyla schopná poradit celá superhrdinská MCU sestava?:(

Za mě tedy fandovských 7/10, objektivně spíš 6/10. Znovu v kině už určitě ne, na to je to až moc dlouhé, dost zbytečně, nutno podotknout, ale naprosto souhlasím, že je to parádní rozloučení se s jednou dlouhou a úspěšnou fází. Za to před Marvelem smekám:+
715162
Nikdy bych nevěřil, že to někdy napíšu, ale v případě Endgame se asi poprvé ztotožňuju s Rimsyho prvními dojmy*:D* Ten film je po produkční stránce neuvěřitelně dobře zvládnutej moloch, což je samo o sobě achievement jako prase. Russoovci odvedli až děsivě obrovskej kus práce a hodí se smeknout, že tenhle guláš zvládli vůbec ukočírovat. Problém je, alespoň pro mě, že přes všechno to fandovský pomrkávání Endgame ztratilo jiskru. Mně osobně v něm chyběl větší tah na branku, epické scény jako nástup Thora v IW ([spoiler]kapitánovo laškování s kladivem se tomu nicméně hodně blížilo[/spoiler]) a, nezlobte se na mě, i logika. Vím, že je to "jen" komiksový film, ale naprostá ignorace, či rovnou dehonestace, vývojového oblouku některých postav ([spoiler]jeden příklad za všechny: Thor, který se z největšího drsňáka ve vesmíru proměnil v... tlustý prase[/spoiler]) mě asi bude štvát ještě hodně dlouho. Stejně jako řešení konfliktu [spoiler]ala deus ex machina. A je úplně jedno, že nešlo o ani tak o cestování časem, jako spíš o cestování mezi alternativními realitami.[/spoiler] Ten film toho nabízí strašně moc, ale vlastně hrozně málo. Jak už tu kdosi psal, je neuvěřitelně zahleděný do sebe a je to poznat. Obzvlášť u finální bitky, která z mého pohledu absolutně nedává smysl*:-* [spoiler]Nebo vysvětlí mi někdo, jak je možné, že v IW chybělo jen málo a v cca 5 lidech sundali Thanose s rukavicí, zatímco tady si s ním bez rukavice nebyla schopná poradit celá superhrdinská MCU sestava?*:(*[/spoiler] Za mě tedy fandovských 7/10, objektivně spíš 6/10. Znovu v kině už určitě ne, na to je to až moc dlouhé, dost zbytečně, nutno podotknout, ale naprosto souhlasím, že je to parádní rozloučení se s jednou dlouhou a úspěšnou fází. Za to před Marvelem smekám*:+*
7/10
14 -6
reagují: Joker_George, Rokle
Mohli byste poradit, který filmy musím bezpodmínečně mít nakoukané?  Chápu, že asi všechny a komiksy k tomu, ale abych si takové ty nejdůležitější pomrknuti pochopil . Díky. Hlavně se ten dotaz týká prvních filmů. Ty novější si ještě docela pamatuji.
715161
0 -1
reagují: FallenMaia, Revanx, koff
reaguje na: koff
Presne napsane. IW dala moje pritelkyne co nevidela do te doby zadny Marvel film uplne v pohode. Tohle je proste jina kava. To prirovnani k zaveru nejakeho serialu presne sedi. A sedi i jak psali nekteri ze to je film poskladany z fun servisu. A to bych rozhodne nebral negativne. Jestli na to pritelkyni dostanu tak jsem zvedavej co si z toho odnese.
715160
715157
1 -1
reaguje na: kubeckam
Pokud máš všeobecný přehled o vývoji MCU, tak myslim že to půjde bez problému. Ale toho pomrknutí je tam toho tolik, že by to chtělo vydět všechno a hlavně si myslim, že to emocionálně líp funguje se znalostma vztahů atd.
715159
715148
0 -2
Za mě taky 10/10. Opravdu čím víc o tom filmu přemýšlím, tak mám lepší pocit. Emocionálně to na mě působí hodně, ale zároveň dokážu pochopit proč na někoho ne - pokud se mu Marvelovky "jenom" líbili, tak chápu, že to nebude mít až takovou sílu.

Otázka na zamyšlení - Za jak dlouho myslíte, že Russovi a Feige ohlásí práce na Secret Wars? Po tomhle si myslim, že to nebude trvat dlouho.
715158
Za mě taky 10/10. Opravdu čím víc o tom filmu přemýšlím, tak mám lepší pocit. Emocionálně to na mě působí hodně, ale zároveň dokážu pochopit proč na někoho ne - pokud se mu Marvelovky "jenom" líbili, tak chápu, že to nebude mít až takovou sílu. Otázka na zamyšlení - Za jak dlouho myslíte, že Russovi a Feige ohlásí práce na Secret Wars? Po tomhle si myslim, že to nebude trvat dlouho.
4 -2
Pro Endgame je chybou přistupovat k němu jako k samostatnému filmu. V tomto ohledu bude daleko za IW. Jeho síla je ve vztahu k celému MCU. Je to season finale, spousta postav si spoustu věcí vyříkala, spousta postav se poobjímala, linky se uzavřely. Vše zakončeno chaotickým infernem, které už bylo čistou moderní komixovou esencí. Kdo čte moderní komixové sešity, ví, že to není nic jednoduchého. Kolikrát abyste něco pochopili, resp. užili si to naplno, musíte mít načteny desítky, ne-li stovky jiných sešitů. A tak je to i s tímto filmem. Pro mě jako pro fanouška skvělé a důstojné zakončení velké události a dlouhé cesty. Obávám se, že nic tak velkého se v komixovém filmovém světě již nebude opakovat.
715157
10 -3
reagují: Marlax
Zatim nectu, ale pri pohledu na desitku si odpoledne beru volno a rezervuju posledni volnej listek na 17:00 s titulkama
715156
3 -2
Za mna 7/10. Bohuzial, absolutna predvidatelnost mi zabranila citit akukolvek
osudovost ci lutost nad stratou niektorych postav. Jedine co zanechalo silnejsi dojem bol zaciatok zaverecnej bitky a par vtipnych momentov. Inak je to remeselne zrucne urobeny film ktoremu vsak do dokonalosti chyba prilis vela. A to mam Marvel filmy rad. Skoda.
715155
Za mna 7/10. Bohuzial, absolutna predvidatelnost mi zabranila citit akukolvek osudovost ci [spoiler]lutost nad stratou niektorych postav[/spoiler]. Jedine co zanechalo silnejsi dojem bol zaciatok zaverecnej bitky a par vtipnych momentov. Inak je to remeselne zrucne urobeny film ktoremu vsak do dokonalosti chyba prilis vela. A to mam Marvel filmy rad. Skoda.
8 -7

Děkuju :)

Ještě pořád neopadla vlna adrenalinu co mi proudí v žilách po všerejší premiéře, a to jsem se mezitím vyspala. Tvoje recenze mi nahodila husí kůži a připomněla proč byl ten film tak awesome. Takže děkuju :)
715154
Děkuju :)
6 -3
715153
[url=https://i.imgur.com/GI6MF66.jpg]Otisky rukou OG 6 + Kevina Feigeho před Chinese Theatre[/url] *:+* Ať už je zítra večer...
1 -1
reaguje na: Haney
Ale zustal bych na zaverecny predstaveni postav. Je povedene...
715152
[spoiler]Ale zustal bych na zaverecny predstaveni postav. Je povedene...[/spoiler]
715149
8 -1

Asi ano...

no je to těžké... ono první část filmu, je taková pozvolná, ani necítíte pořádně z toho, že se jedná o finále velké ságy... velmi to člověka chlácholí, ale zároveň to působí značně depresivním dojmem. Co si budeme povídat ten tu má být. Kdybych měl hodnotit film za první půlku tak dostanete Marvelovský standart, možná lehce pod standart...takže tak 7 až 7,5 bodu z 10... pak se sice celý film začne poměrně rozjíždět, když dojde na realizaci plánu, následuje i finální fight svaté trojce a pak epické finále, které je ale, krom epického nástupu místy i dosti nepřehledné. Trpí tady hodně problémem, který byl u Aquamana. Člověk ztrácí přehled o tom kde, co, jak a proč. Snaží se tu film pomrkávat na všechny fanoušky tím co se děje a pak příjde rozhodující zlom, který Vás prostě chytne za srdíčko a pokud jste s postavami žily, tak Vás to nepustí jen tak a nějaká ta slzička ukápne. Prostě finále je Epic a to nejen po stránce velkého rozkličení naších superhrdinů ale i co se týče loučení.

Dávám tomu 8/10... nejraději bych tomu dal tu devítku... ale stopáž byla tak dlouhá a první půlka natolik přestřelena, že to nemohu udělat...
715150
no je to těžké... ono první část filmu, je taková pozvolná, ani necítíte pořádně z toho, že se jedná o finále velké ságy... velmi to člověka chlácholí, ale zároveň to působí značně depresivním dojmem. Co si budeme povídat ten tu má být. Kdybych měl hodnotit film za první půlku tak dostanete Marvelovský standart, možná lehce pod standart...takže tak 7 až 7,5 bodu z 10... pak se sice celý film začne poměrně rozjíždět, když dojde na realizaci plánu, následuje i finální fight svaté trojce a pak epické finále, které je ale, krom epického nástupu místy i dosti nepřehledné. Trpí tady hodně problémem, který byl u Aquamana. Člověk ztrácí přehled o tom kde, co, jak a proč. Snaží se tu film pomrkávat na všechny fanoušky tím co se děje a pak příjde rozhodující zlom, který Vás prostě chytne za srdíčko a pokud jste s postavami žily, tak Vás to nepustí jen tak a nějaká ta slzička ukápne. Prostě finále je Epic a to nejen po stránce velkého rozkličení naších superhrdinů ale i co se týče loučení. Dávám tomu 8/10... nejraději bych tomu dal tu devítku... ale stopáž byla tak dlouhá a první půlka natolik přestřelena, že to nemohu udělat...
Asi ano...
2 -4
reaguje na: kubeckam
potitulková scéna není
715149
[spoiler]potitulková scéna není[/spoiler]
715148
2 0
reagují: Rockyky

Ještě dva dny!

Ta sobota je nějak zatraceně daleko :D
Jinak je nějaká potitulková scéna? A hodí se nějak zásadně zhlédnout určité předchozí filmy?
715148
Ta sobota je nějak zatraceně daleko *:D* Jinak je nějaká potitulková scéna? A hodí se nějak zásadně zhlédnout určité předchozí filmy?
Ještě dva dny!
1 -1
reagují: jackb, Haney

10/10

Ja jsem říkal, že těch 10 prostě padne... Byli jsme součástí nečeho unikátního... To je asi tak všechno, co bych k tomu říkal teď, když většina lidí teprve do kina míří. Snad jen, že předpremieru jsem dal v Atmos a není to vůbec špatné, ale o víkendu ještě jednou IMAX.
715147
10/10
4 -4