Diskuze k článku Mikrorecenze karlovarských bijáků I.

příspěvky 1 - 3 Napsat příspěvek
Inu nejsem politolog ale Putin rozhodne Rusko odevzda v lepsim stavu nez je prebral po Jelcinovi. Rusko neni raj ale obycejnym lidem se preci jen krapet dari lepe nez v 90 letech. Nekde jsem cetl ze objem zniceneho prumylu v 90 letech byl vyšší nez za druhe svetove valky :o. Prirozene chapu ze konkurenci Ruska vice vyhovovalo Rusko srazene na kolena za Jelcina, nez mnohem sebevedomejsi za Putina.
689245
Inu nejsem politolog ale Putin rozhodne Rusko odevzda v lepsim stavu nez je prebral po Jelcinovi. Rusko neni raj ale obycejnym lidem se preci jen krapet dari lepe nez v 90 letech. Nekde jsem cetl ze objem zniceneho prumylu v 90 letech byl vyšší nez za druhe svetove valky *:o*. Prirozene chapu ze konkurenci Ruska vice vyhovovalo Rusko srazene na kolena za Jelcina, nez mnohem sebevedomejsi za Putina.
0 0
Za mě naprostej vrchol Burning – fakt mistrovská hra s napětím a očekáváním diváka, navíc s drtivým závěrem. A Steven Yeun je tam naprosto skvělej, škoda, že mimo Koreu se k podobnejm rolím dostane jenom těžko.

Náš boj taky velmi fajn – jak píše Jokolo, hlavně se nebát synopse, je to mimořádně svižný drama, kterýmu by místy delší stopáž i prospěla.
689241
Za mě naprostej vrchol Burning – fakt mistrovská hra s napětím a očekáváním diváka, navíc s drtivým závěrem. A Steven Yeun je tam naprosto skvělej, škoda, že mimo Koreu se k podobnejm rolím dostane jenom těžko. Náš boj taky velmi fajn – jak píše Jokolo, hlavně se nebát synopse, je to mimořádně svižný drama, kterýmu by místy delší stopáž i prospěla.
0 0
Dost souhlasím s Rimsyho názorem na Wildlife. Dana mám strašně rád a potěšilo mě, když ukázal i režijní talent, ale film pro mě neměl dostatečnej emocionální náboj. Potěšily výkony Gyllenhaala a Mulliganový, i atmosféru to občas mělo, ale šlo o takovej klasickej lepší festivalovej snímek - jde spíš o ukázku něčeho než o nějakej vývoj. Ale natočený pěkně.
Spokojenej jsem byl ze Sweet country. Hrozně atmosférickej western, skvěle natočený, i když občas to mělo hluchý pasáže, ale kterej festivalovej film takový pasáže nemá (Tísňové volání :)). Sam Neill tu hraje charismouše jak hovado, ani ty dlouhý statický záběry mi tu nevadily.
I když to možná bylo kvůli momentálnímu vyladění, dost mi sednul i Náš boj. I když se jak čert vyhýbám všemu, co má v synopsi slova "citlivá sonda" nebo "žánrově nezařaditelné", tady se mi příběh o otci, který je zničehonic sám na výchovu dvou dětí, dost líbil. Reálně sepsané dialogy, skvělý výkony neznámých herců a to, že je divák až do konce držen v nejistotě mě bavilo.
Po všech těch traumatizujících filmech o rozvrácenejch rodinách to chce něco odlehčenějšího, pro což trochu doporučuju guilty pleasure Diamantino. Někde jsem viděl srovnání se Zbrusu novým zákonem, ale to sedne jen pro celkovou odlehčenost filmu, která vybočuje z řady běžných filmů na festivalu. Obří chlupatý štěňátka, růžový dým, tajné služby, uprchlíci, vystoupení z EU a hlavní postava s ženskejma prsama - kombinace, která se nemůže nelíbit.
Úkryt - Shannon tu fakt valí, stejně jako Jessica Chastain, která mě poprvé nejen že neštvala, ale naopak dost těšila. Jako psychouš mám rád filmy, kde se hrdina postupně psychologicky rozpitvává, a tady je to navíc korunovaný závěrem, který je do určité míry očekávatelný, ale přesto bobmastický. Taky můžu jen doporučit.
No a zatim největší zklamání - Sklenka na rozloučenou. Je kolem toho velkej humbuk, kterej neni na místě. Mrtě se tam toho nepovedlo, je znát, že jde o režijní debut herce, který do té doby hrál v podstatě jen v True Blood. Téma znělo zajímavě, navíc v tom hrál milovanej Rhys Ifans (který zůstává jediným pozitivem filmu), ale dlouho jsem se v kině tak nemodlil, ať už to skončí. Uječený, nesmyslně dlouhý dialogy o ničem (ale ne v tom spirituálním slova smyslu, jak to u fesťákovejch filmů bejvá - čtvrthodinový vyprávění historky bez vyústění je k ho*nu). Scénárista evidentně chtěl zapracovat do filmu vlastní zkušenosti, ale bez jakýkoliv míry sebereflexe. Kdyby film sestříhali tak na půlku a vyřadily otřesný zbytečný postavy, byl bych mnohem spokojenější.
689239
Dost souhlasím s Rimsyho názorem na [i]Wildlife[/i]. Dana mám strašně rád a potěšilo mě, když ukázal i režijní talent, ale film pro mě neměl dostatečnej emocionální náboj. Potěšily výkony Gyllenhaala a Mulliganový, i atmosféru to občas mělo, ale šlo o takovej klasickej lepší festivalovej snímek - jde spíš o ukázku něčeho než o nějakej vývoj. Ale natočený pěkně. Spokojenej jsem byl ze [i]Sweet country[/i]. Hrozně atmosférickej western, skvěle natočený, i když občas to mělo hluchý pasáže, ale kterej festivalovej film takový pasáže nemá (Tísňové volání *:)*). Sam Neill tu hraje charismouše jak hovado, ani ty dlouhý statický záběry mi tu nevadily. I když to možná bylo kvůli momentálnímu vyladění, dost mi sednul i [i]Náš boj[/i]. I když se jak čert vyhýbám všemu, co má v synopsi slova "citlivá sonda" nebo "žánrově nezařaditelné", tady se mi příběh o otci, který je zničehonic sám na výchovu dvou dětí, dost líbil. Reálně sepsané dialogy, skvělý výkony neznámých herců a to, že je divák až do konce držen v nejistotě mě bavilo. Po všech těch traumatizujících filmech o rozvrácenejch rodinách to chce něco odlehčenějšího, pro což trochu doporučuju guilty pleasure [i]Diamantino[/i]. Někde jsem viděl srovnání se Zbrusu novým zákonem, ale to sedne jen pro celkovou odlehčenost filmu, která vybočuje z řady běžných filmů na festivalu. Obří chlupatý štěňátka, růžový dým, tajné služby, uprchlíci, vystoupení z EU a hlavní postava s ženskejma prsama - kombinace, která se nemůže nelíbit. [i]Úkryt[/i] - Shannon tu fakt valí, stejně jako Jessica Chastain, která mě poprvé nejen že neštvala, ale naopak dost těšila. Jako psychouš mám rád filmy, kde se hrdina postupně psychologicky rozpitvává, a tady je to navíc korunovaný závěrem, který je do určité míry očekávatelný, ale přesto bobmastický. Taky můžu jen doporučit. No a zatim největší zklamání - [i]Sklenka na rozloučenou[/i]. Je kolem toho velkej humbuk, kterej neni na místě. Mrtě se tam toho nepovedlo, je znát, že jde o režijní debut herce, který do té doby hrál v podstatě jen v True Blood. Téma znělo zajímavě, navíc v tom hrál milovanej Rhys Ifans (který zůstává jediným pozitivem filmu), ale dlouho jsem se v kině tak nemodlil, ať už to skončí. Uječený, nesmyslně dlouhý dialogy o ničem (ale ne v tom spirituálním slova smyslu, jak to u fesťákovejch filmů bejvá - čtvrthodinový vyprávění historky bez vyústění je k ho*nu). Scénárista evidentně chtěl zapracovat do filmu vlastní zkušenosti, ale bez jakýkoliv míry sebereflexe. Kdyby film sestříhali tak na půlku a vyřadily otřesný zbytečný postavy, byl bych mnohem spokojenější.
0 0