Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Star Wars: Poslední z Jediů: Blu-ray

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek
Epizoda 9 vydělá šílenou hromadu peněz. Pokud nepodcení propagaci, což se imho nestane (EP 7, 8 a RO měly kampaň parádní, naprostá tragédie to byla u Sola, což byl taky jeden z elementů jeho neúspěchu, takže si to Disney pohlídá), tak to výdělkama skončí někde mězi EP 7 a 8. Sedmičku to nedorovná, to ani nejde - ten efekt 30-letého čekání zkrátka nejde zopakovat. Ale nárůst oproti osmičce tam bude. To rozporuplné přijetí osmičky nebude mít zásadní vliv. Všichni diskutující hrdinové, nejen tady na MZ, co řvou, že se SW skončili, na to stejně půjdou, protože zakončení trilogie je zkrátka událost a pokud to Disney jako událost prodá skrze trailery, tak je hotovo.

Ono navíc to, že prostřední díl trilogie vydělá nejmíň, je docela častý jev (viz. ep. 1-3, Avengers atd).
687877
Epizoda 9 vydělá šílenou hromadu peněz. Pokud nepodcení propagaci, což se imho nestane (EP 7, 8 a RO měly kampaň parádní, naprostá tragédie to byla u Sola, což byl taky jeden z elementů jeho neúspěchu, takže si to Disney pohlídá), tak to výdělkama skončí někde mězi EP 7 a 8. Sedmičku to nedorovná, to ani nejde - ten efekt 30-letého čekání zkrátka nejde zopakovat. Ale nárůst oproti osmičce tam bude. To rozporuplné přijetí osmičky nebude mít zásadní vliv. Všichni diskutující hrdinové, nejen tady na MZ, co řvou, že se SW skončili, na to stejně půjdou, protože zakončení trilogie je zkrátka událost a pokud to Disney jako událost prodá skrze trailery, tak je hotovo. Ono navíc to, že prostřední díl trilogie vydělá nejmíň, je docela častý jev (viz. ep. 1-3, Avengers atd).
7 -5
reagují: JokoloCZ
reagovat
reaguje na: 8Paul
Ja opatrne souhlasim, jestli to da miliardu, potecou u Disney slzy stesti. Moc neverim, ze se slava Star Wars nekdy vrati na puvodni level. Stari fandove bud vymiraji nebo odpadaji (podle hesla "zbav se minulosti" - zdravim timto Billy Dee, ktery ve svem pozehnanem veku ma zachranovat devitku) a to jsou ti, kteri nejvic utraceji za vsechny ty kraviny, mladi to berou jako kazdy dalsi blockbuster , kdyz se jim to libi tak hura, pristi tyden jdu na dalsi flak, to neni matros, ktery frencizu bude drzet. Tehdy byla jina doba, nebylo video, vhs nemel skoro nikdo, zadny internet, nula konkurence. Druha trilogie se svezla na vlne, tahle treti dojizdi a rok a pul je malo na to, aby si ti, kteri nesli na Sola a nebyli spokojeni s 8mickou rekli tohle bude jiny, jdu na to. Reknem si v lednu 2020 jak budou naskakovat cisla, ja ale rikam, ze miliarda bude limit a to jeste jestli se povede reklamni kampan. Z toho, co se vyklada, ze bude....no, je septanda i o originu Leii, takze za me nejblizsi leta zadne kino nehrozi. Nadeje upinam k mymo oblibenymu Favreau, kde ovsem tv format muze limitovat. Ne, kdyz bude jeden pribeh rozkouskovany, jo kdyz to budou epizodky jako u milionu dalsich serialu, kde se budou resit na vlas stejne veci, jen na jinych planetach. Ovsem pokud je Jon fandou soucasnych trendu.... :-)
687865
Ja opatrne souhlasim, jestli to da miliardu, potecou u Disney slzy stesti. Moc neverim, ze se slava Star Wars nekdy vrati na puvodni level. Stari fandove bud vymiraji nebo odpadaji (podle hesla "zbav se minulosti" - zdravim timto Billy Dee, ktery ve svem pozehnanem veku ma zachranovat devitku) a to jsou ti, kteri nejvic utraceji za vsechny ty kraviny, mladi to berou jako kazdy dalsi blockbuster , kdyz se jim to libi tak hura, pristi tyden jdu na dalsi flak, to neni matros, ktery frencizu bude drzet. Tehdy byla jina doba, nebylo video, vhs nemel skoro nikdo, zadny internet, nula konkurence. Druha trilogie se svezla na vlne, tahle treti dojizdi a rok a pul je malo na to, aby si ti, kteri nesli na Sola a nebyli spokojeni s 8mickou rekli tohle bude jiny, jdu na to. Reknem si v lednu 2020 jak budou naskakovat cisla, ja ale rikam, ze miliarda bude limit a to jeste jestli se povede reklamni kampan. Z toho, co se vyklada, ze bude....no, je septanda i o originu Leii, takze za me nejblizsi leta zadne kino nehrozi. Nadeje upinam k mymo oblibenymu Favreau, kde ovsem tv format muze limitovat. Ne, kdyz bude jeden pribeh rozkouskovany, jo kdyz to budou epizodky jako u milionu dalsich serialu, kde se budou resit na vlas stejne veci, jen na jinych planetach. Ovsem pokud je Jon fandou soucasnych trendu.... :-)
687832
2 -6
reagovat
reaguje na: 8Paul
Ja si myslím že miliarda celosvetovo padne určite, všetko ale záleží od trailerov, či budú skvelé alebo len dobré :))
687836
Ja si myslím že miliarda celosvetovo padne určite, všetko ale záleží od trailerov, či budú skvelé alebo len dobré *:))*
687832
1 -1
reagují: Robur
reagovat
reaguje na: mecano
Jsem fakt hodně zvědavej na box office epizody 9. Já na ní nepůjdu - osmička můj interest v tuhle nepovedenou fanfikci zabila kompletně (sedmička částečně).
Výdělky Sola jsou tragičtější než čekali i ti největší pesimisti - je to fakt neuvěřitelný. A vsadil bych se, že být osmička přijatá univerzálně superkladně, tak by na tom Solo byl úplně jinak.
Ale devítka furt bude mít nějakej hype a třeba si to Abrams nějak podá. Tipnul bych jí celosvětovej box office 900 mega.
687832
Jsem fakt hodně zvědavej na box office epizody 9. Já na ní nepůjdu - osmička můj interest v tuhle nepovedenou fanfikci zabila kompletně (sedmička částečně). Výdělky Sola jsou tragičtější než čekali i ti největší pesimisti - je to fakt neuvěřitelný. A vsadil bych se, že být osmička přijatá univerzálně superkladně, tak by na tom Solo byl úplně jinak. Ale devítka furt bude mít nějakej hype a třeba si to Abrams nějak podá. Tipnul bych jí celosvětovej box office 900 mega.
687821
5 -10
reagují: mecano, FallenMaia
reagovat
reaguje na: gaboo
copak nemuzu.....aspon nekdy? :D
687823
copak nemuzu.....aspon nekdy? *:D*
687822
2 -1
reagovat
reaguje na: mecano
"pristi mesic se zacne natacet vsemi ocekavana Epizoda 9"
ale no ;)
687822
"pristi mesic se zacne natacet [b]vsemi[/b] ocekavana Epizoda 9" ale no *;)*
687821
2 -7
reagují: mecano
reagovat
trochu dat:
pristi mesic se zacne natacet vsemi ocekavana Epizoda 9
chvilicku poni, v poslednim kvartale loku to rozjede Jon Favreau, par dilu si napise a natoci sam. Kazda serie by mela mit 10 dilu a triky na urovni filmovych Star Wars. Chteli by to stihnout hodit na podzim 2019, kdy se ma rozjet Disney kanal.
Nataceni Indiana Jonese 5 zatim vychazi na duben 2019.
Pote se planuje Obi-Wan
2020 by se mel natacet film o Boba Fettovi.
A trilogie Riana Johnsona je stale v planu.

Posledni tri radky nejsou zatim potvrzene.
687821
trochu dat: pristi mesic se zacne natacet vsemi ocekavana Epizoda 9 chvilicku poni, v poslednim kvartale loku to rozjede Jon Favreau, par dilu si napise a natoci sam. Kazda serie by mela mit 10 dilu a triky na urovni filmovych Star Wars. Chteli by to stihnout hodit na podzim 2019, kdy se ma rozjet Disney kanal. Nataceni Indiana Jonese 5 zatim vychazi na duben 2019. Pote se planuje Obi-Wan 2020 by se mel natacet film o Boba Fettovi. A trilogie Riana Johnsona je stale v planu. Posledni tri radky nejsou zatim potvrzene.
2 -1
reagují: 8Paul, gaboo
reagovat
reaguje na: mecano
:D
687820
*:D*
687819
1 0
reagovat
Billy Dee Williams zacal pred par tydny cvicit trikrat tydne a dal se na dietku. Ze by prikaz z dabingoveho studia...?
687819
Billy Dee Williams zacal pred par tydny cvicit trikrat tydne a dal se na dietku. Ze by prikaz z dabingoveho studia...?
1 0
reagují: do_Od
reagovat
Mangold je busy do 2020, takze zatim se Boba Fett trochu odsouva...
687818
Mangold je busy do 2020, takze zatim se Boba Fett trochu odsouva...
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Gonzi, ja o tech filmech, a myslim tim celou puvodni hexalogii, premyslim tak, ze se to stalo kdysi davno, ze je to per huba prenaseno na dalsi generace a drobne nepresnosti jsou normalni. To rikam i tem, kteri v prvni trilogii vykladaji, jak spatne jsou to souboje, ze v novych ty mece jen svistej atd...proste nekdo neco nekde zbleptnul jinak, a dnes si to uz nikdo tolik nepamatuje. Tim lze omluvit i horsi herecke vykony, pripadne nelibozvucne dialogy, a jedeme dal...
687817
Gonzi, ja o tech filmech, a myslim tim celou puvodni hexalogii, premyslim tak, ze se to stalo kdysi davno, ze je to per huba prenaseno na dalsi generace a drobne nepresnosti jsou normalni. To rikam i tem, kteri v prvni trilogii vykladaji, jak spatne jsou to souboje, ze v novych ty mece jen svistej atd...proste nekdo neco nekde zbleptnul jinak, a dnes si to uz nikdo tolik nepamatuje. Tim lze omluvit i horsi herecke vykony, pripadne nelibozvucne dialogy, a jedeme dal...
687813
1 0
reagovat

Jen aby to zaznělo jinými slovy

SW EPI-III mají poměrně jasné a dobré dramatické oblouky. "Legenda o Anakinovi" je sama o sobě zajímavá. Nové světy jsou zajímavé, rozšiřování vesmíru je zajímavé atd... ta trilogie má jedinou (byť zásadní) chybu - Lucas nezůstal u world buildingu a nástřelu linek, ale taky si to sám napsal a zrežíroval.
Proč se tady teď dělá z Anakina postava "bez linky" jen protože jej hraje blbý herec, nebo protože říká blbé věty fakt nechápu. Je tam jasně vystavěné, že ztrácí hodně a bojí se, že ztratí ještě víc, že přes svou obrovskou sílu není dost dobrý, což jej pohání kupředu, pryč od Jediů, až k jeho tragickému konci.
687813
SW EPI-III mají poměrně jasné a dobré dramatické oblouky. "Legenda o Anakinovi" je sama o sobě zajímavá. Nové světy jsou zajímavé, rozšiřování vesmíru je zajímavé atd... ta trilogie má jedinou (byť zásadní) chybu - Lucas nezůstal u world buildingu a nástřelu linek, ale taky si to sám napsal a zrežíroval. Proč se tady teď dělá z Anakina postava "bez linky" jen protože jej hraje blbý herec, nebo protože říká blbé věty fakt nechápu. Je tam jasně vystavěné, že ztrácí hodně a bojí se, že ztratí ještě víc, že přes svou obrovskou sílu není dost dobrý, což jej pohání kupředu, pryč od Jediů, až k jeho tragickému konci.
Jen aby to zaznělo jinými slovy
8 -2
reagují: mecano
reagovat
VII byla skvělá, na tu půlnoční projekci nikdy nezapomenu. Kdybych nebyl na VIII v imaxu, tak bych asi odešel z kina, dost to šlape na paty Transformers 5
687803
VII byla skvělá, na tu půlnoční projekci nikdy nezapomenu. Kdybych nebyl na VIII v imaxu, tak bych asi odešel z kina, dost to šlape na paty Transformers 5
2 -3
reagovat

SW od Disneyho

Jen stručné shrnutí mých dosavadních pocitů (nikoliv věcných argumentů) ohledně Disneyho SW, samozřejmě se spoilery, ale předpokládám, že tady už stejně diskutující všechny uvedené filmy viděli.

Ep. VII - nuda s kupou nesympatických postav. Jak jsem byl rád, že se konečně vracíme po dlouhé odmlce do světa SW, tak fakt, že se jedná o (ne)přiznanou kopírku Ep. IV, ve které hrají o řád méně sympatické postavy (Finn, Poe...), způsobil, že jsem odcházel z kina neskutečně popuzený tím, co jsem právě viděl. Časem vyprchalo rozhořčení a zůstal jen pocit naprosté zbytečnosti, nudy a sterilnosti.

Rogue One - asi nejhorší film celého SW univerza (ano, včetně prequelové trilogie). Díky RO jsem vlastně zpětně začal mít celkem rád postavy Ep. VII, jelikož jsem si uvědomil, že jejich nijakost a mírná nesympatičnost je vlastně fajn ve srovnání s osazenstvem RO, kde jsem každému přál dlouhou a bolestivou smrt jen chvíli poté, co se na plátně ukázal. Z mého pohledu naprostý fail, který na konci pouze kosmeticky vylepšila geniální scéna s Vaderem (kterou si dodnes občas pouštím), asi jako když po půlhodině televizních zpráv z černé kroniky dá redakce na konec zvířátko, aby se jim diváci nechtěli zabít.

Ep. VIII - zcela zjevně rozporuplný film, ve kterém bych spoustu věcí udělal jinak, ale pořád jsem si jej dokázal užít a vlastně mě dost bavil. Přetrvává nesympatičnost většiny postav, ale kupodivu to hodně tahají (v pozitivním slova smyslu) nahoru Luke a Kylo. Technicky nádherně natočený film s parádní hudbou, ten rozdíl oproti "sterilnímu" Abramsovi je citelný z celého filmu.

Solo - dobrý film, který (ne vlastní vinou) dojel na rozporuplné přijetí Ep. VIII. I přesto, že souhlasím se zdejší recenzí ve stylu "kdyby se to nejmenovalo Star Wars a kdyby se hlavní postava nejmenovala Han Solo, bylo by to jen další snesitelné scifko", tak ten film je (pro mě osobně) mnohem lepší než např. o dost lépe přijatý RO. Lepší postavy, lepší casting, celkově lepší tempo. Vlastně je až s podivem, jak dobře ten film nakonec dopadl, když člověk vezme v potaz patálie, které provázely proces jeho vzniku.

Ep. IX - selektivně se těším = chci vědět, jak to celé dopadne, chci vědět, jak dopadne Kylo, chci vědět, jak dopadne řád Jediů jako takový. Je mi ukradený nový odboj, je mi ukradený First Order, je mi zcela ukradený Poe a ještě víc Finn. Proto ten selektivní těšingr.
687724
Jen stručné shrnutí mých dosavadních pocitů (nikoliv věcných argumentů) ohledně Disneyho SW, samozřejmě se spoilery, ale předpokládám, že tady už stejně diskutující všechny uvedené filmy viděli. Ep. VII - nuda s kupou nesympatických postav. Jak jsem byl rád, že se konečně vracíme po dlouhé odmlce do světa SW, tak fakt, že se jedná o (ne)přiznanou kopírku Ep. IV, ve které hrají o řád méně sympatické postavy (Finn, Poe...), způsobil, že jsem odcházel z kina neskutečně popuzený tím, co jsem právě viděl. Časem vyprchalo rozhořčení a zůstal jen pocit naprosté zbytečnosti, nudy a sterilnosti. Rogue One - asi nejhorší film celého SW univerza (ano, včetně prequelové trilogie). Díky RO jsem vlastně zpětně začal mít celkem rád postavy Ep. VII, jelikož jsem si uvědomil, že jejich nijakost a mírná nesympatičnost je vlastně fajn ve srovnání s osazenstvem RO, kde jsem každému přál dlouhou a bolestivou smrt jen chvíli poté, co se na plátně ukázal. Z mého pohledu naprostý fail, který na konci pouze kosmeticky vylepšila geniální scéna s Vaderem (kterou si dodnes občas pouštím), asi jako když po půlhodině televizních zpráv z černé kroniky dá redakce na konec zvířátko, aby se jim diváci nechtěli zabít. Ep. VIII - zcela zjevně rozporuplný film, ve kterém bych spoustu věcí udělal jinak, ale pořád jsem si jej dokázal užít a vlastně mě dost bavil. Přetrvává nesympatičnost většiny postav, ale kupodivu to hodně tahají (v pozitivním slova smyslu) nahoru Luke a Kylo. Technicky nádherně natočený film s parádní hudbou, ten rozdíl oproti "sterilnímu" Abramsovi je citelný z celého filmu. Solo - dobrý film, který (ne vlastní vinou) dojel na rozporuplné přijetí Ep. VIII. I přesto, že souhlasím se zdejší recenzí ve stylu "kdyby se to nejmenovalo Star Wars a kdyby se hlavní postava nejmenovala Han Solo, bylo by to jen další snesitelné scifko", tak ten film je (pro mě osobně) mnohem lepší než např. o dost lépe přijatý RO. Lepší postavy, lepší casting, celkově lepší tempo. Vlastně je až s podivem, jak dobře ten film nakonec dopadl, když člověk vezme v potaz patálie, které provázely proces jeho vzniku. Ep. IX - selektivně se těším = chci vědět, jak to celé dopadne, chci vědět, jak dopadne Kylo, chci vědět, jak dopadne řád Jediů jako takový. Je mi ukradený nový odboj, je mi ukradený First Order, je mi zcela ukradený Poe a ještě víc Finn. Proto ten selektivní těšingr.
SW od Disneyho
5 -4
reagovat
reaguje na: Douglas
O.K. beru. Je to tak. 
687722
O.K. beru. Je to tak. 
687718
0 0
reagovat
reaguje na: DCR
Ale abych nebyl rétoricky nefér...

1. Reagoval jsem na tvrzení (označme si jej jako X), že desetiletý kluk nemůže zaznamenat vývoj. Nehledal jsem paralelu mezi Anakinem a těmi postavami, nýbrž jsem nabízel protipříklad k tvrzení X.

2. S tím souvisí, že pokud se mi snažíte vysvětlit, že některé z těchto dětských postav představují jiný typ postavy, než má představovat Anakin, jsem ochoten na to za jistých podmínek přistoupit. Tou podmínkou je ovšem vymezení tematické, nikoli funkční.

Pokud budeme nazírat postavu Anakina ve SKRYTÉ HROZBĚ externě jako členitou postavu, která je předurčena projít vývojem od bezvýznamného chlapce k největšímu padouchovi fikčního vesmíru, pak ano. Na této tematické úrovni jde o významně jiný typ postavy než malý Kid i Danny.

Pokud ovšem budeme přemýšlet o funkci, již postava chlapce plní v procesu vyprávění příběhu z fikčního světa SKRYTÉ HROZBY, pak mezi nimi významného rozdílu není, ba naopak - Elliot z E. T. je nesrovnatelně aktivnější a vlivnější postava než Anakin.

Anakin sám o sobě totiž představuje po většinu času svého druhu pasivní objekt při vyjednávání dospělých postav. I když má prostor se předvést (závod kluzáků), je tak v širších souvislostech vyprávění příběhu. Aktivní, samostatně jednající postavou se stane až na konci filmu - a to se dá říci i o Dannym.

3. Sama diskuze mi jinak nepřipadá inspirativní, jen jsem nechtěl vypadat jako nezdvořák, který v reakci na komentář jen utrousí sarkasmus. ;)
687718
Ale abych nebyl rétoricky nefér... 1. Reagoval jsem na tvrzení (označme si jej jako X), že desetiletý kluk nemůže zaznamenat vývoj. Nehledal jsem paralelu mezi Anakinem a těmi postavami, nýbrž jsem nabízel protipříklad k tvrzení X. 2. S tím souvisí, že pokud se mi snažíte vysvětlit, že některé z těchto dětských postav představují jiný typ postavy, než má představovat Anakin, jsem ochoten na to za jistých podmínek přistoupit. Tou podmínkou je ovšem vymezení tematické, nikoli funkční. Pokud budeme nazírat postavu Anakina ve SKRYTÉ HROZBĚ externě jako členitou postavu, která je předurčena projít vývojem od bezvýznamného chlapce k největšímu padouchovi fikčního vesmíru, pak ano. Na této tematické úrovni jde o významně jiný typ postavy než malý Kid i Danny. Pokud ovšem budeme přemýšlet o funkci, již postava chlapce plní v procesu vyprávění příběhu z fikčního světa SKRYTÉ HROZBY, pak mezi nimi významného rozdílu není, ba naopak - Elliot z E. T. je nesrovnatelně aktivnější a vlivnější postava než Anakin. Anakin sám o sobě totiž představuje po většinu času svého druhu pasivní objekt při vyjednávání dospělých postav. I když má prostor se předvést (závod kluzáků), je tak v širších souvislostech vyprávění příběhu. Aktivní, samostatně jednající postavou se stane až na konci filmu - a to se dá říci i o Dannym. 3. Sama diskuze mi jinak nepřipadá inspirativní, jen jsem nechtěl vypadat jako nezdvořák, který v reakci na komentář jen utrousí sarkasmus. ;)
687714
10 0
reagují: DCR
reagovat
reaguje na: DCR
Nad pojmem "statický hybatel" budu muset ještě popřemýšlet.
687716
Nad pojmem "statický hybatel" budu muset ještě popřemýšlet.
687714
6 0
reagovat
Jinak se asi shodneme všichni, že Anakin/Vader je alfou omegou celého vesmíru Star Wars. Rozmíchání nových dějových linek je pouhou nastavovanou kaší a vařením z vody. Shodnou se se mnou tržební analytici MZ, že kdyby se v RO propagaci a následně ve filmu neobjevil sám velký sýpající Sith, byla by tržba filmu o třetinu nižší?
687715
Jinak se asi shodneme všichni, že Anakin/Vader je alfou omegou celého vesmíru Star Wars. Rozmíchání nových dějových linek je pouhou nastavovanou kaší a vařením z vody. Shodnou se se mnou tržební analytici MZ, že kdyby se v RO propagaci a následně ve filmu neobjevil sám velký sýpající Sith, byla by tržba filmu o třetinu nižší?
7 -3
reagovat
reaguje na: Douglas
Z většiny uvedených filmů se uplatňují dětské postavy jako pouzí statičtí hybatelé děje (E.T., Osvícení, Kid) a hloubka jejich vývoje, pokud tam nějaká je, nemá pro děje příběhu význam. Anakin je pro SW 1 až 3 klíčová postava, která je nějakým, lehce podprůměrným výkonem hereckých představitelů zpracována. Nelze porovnávat roli chlapečka z Osvícení či E.T. s mnohovrstevnatě pojatou rolí Anakina ze SW.
687714
Z většiny uvedených filmů se uplatňují dětské postavy jako pouzí statičtí hybatelé děje (E.T., Osvícení, Kid) a hloubka jejich vývoje, pokud tam nějaká je, nemá pro děje příběhu význam. Anakin je pro SW 1 až 3 klíčová postava, která je nějakým, lehce podprůměrným výkonem hereckých představitelů zpracována. Nelze porovnávat roli chlapečka z Osvícení či E.T. s mnohovrstevnatě pojatou rolí Anakina ze SW.
687692
5 -3
reagují: Douglas, Douglas
reagovat
reaguje na: Douglas
Chápu, kam tim míříš, ale já to myslel maličko jinak. Ani jeden z tvejch uváděnejch filmů neni součást trilogie ani tak širokýho světa, jako Star Wars, který má přece jen na starost mnohem víc postav a dějových linek, přestože vývoj Anakina je hlavní.
A už jsem to říkal několikrát - Ep I měla za cíl postavit základy, ukázat, odkud je, jaký je a co ho formovalo, aby se mohl rozvíjet v dalších dvou epizodách.
687699
Chápu, kam tim míříš, ale já to myslel maličko jinak. Ani jeden z tvejch uváděnejch filmů neni součást trilogie ani tak širokýho světa, jako Star Wars, který má přece jen na starost mnohem víc postav a dějových linek, přestože vývoj Anakina je hlavní. A už jsem to říkal několikrát - Ep I měla za cíl postavit základy, ukázat, odkud je, jaký je a co ho formovalo, aby se mohl rozvíjet v dalších dvou epizodách.
687692
4 -2
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se