Diskuze k článku Liga spravedlnosti: Recenze

Tržby

:o:o:o
665167
*:o**:o**:o*
Tržby
0 0
Justice League‘s Friday, coming off a solid $13 million Thursday, is coming in at the high end from where we saw it around midday Friday with $38.4M, however, Warner Bros./DC’s superhero ensemble is falling well short of $100M with an industry estimate of $93.5M over three-days, quite far from tracking’s $110M-$120M projection.

Jakože o deset mega míň než Wonder Woman, která stála půlku? Auč ?)
665166
Justice League‘s Friday, coming off a solid $13 million Thursday, is coming in at the high end from where we saw it around midday Friday with $38.4M, however, Warner Bros./DC’s superhero ensemble is falling well short of $100M with an industry estimate of $93.5M over three-days, quite far from tracking’s $110M-$120M projection. Jakože o deset mega míň než Wonder Woman, která stála půlku? Auč *?)*
5 0
Trzby kazdopadne hodne horkej konec tyhle Warnerovsky kapitoly...
665161
5 0
Ty jo, to ja hatu. A pritom se JL jen dostala na uroven marvelovskeho vyplachu, se vsim dobrym i zlym. No vazne, v cem je to horsi nez Avengers? Za me pohodovych 7-8 z 10.

Ten promarneny potenciál tam videt je, ale zadny shit to rozhodne neni. V podstatě to hodne odlehcili, zjednodusili ve vsech smerech, a pustili do sveta. A jak rikam, dojmy jako z kterekoliv marvelovky - pobavilo, ale za par dni zapomenu. Coz me ve vysledku mrzi, protoze prave DCEU melo na to, aby tam byl nejaky ten presah. Jako bylo v BvS, kde vsak pro prekombinovanost a zamereni na hardcore fans misto na konzumního divaka filmu podrazilo nohy.  Tady je to naopak. Konzumni divak je spokojen, fanousek si rika, ze to mohlo byt rozhodne lepsi.

Obecne mam jen dva zasadni problemy. Prvnim je hudba, ktera je tak nevyrazna, az to boli. Tohle Elfman nedal, s hudbou z BvS a hlavne z MoS se to neda srovnat. A druha, ze je hrozne moc videt ta prosekanost a zkratkovitost, kdy zkraceni na 2 hodky tomu dost ublizilo. Proto tam chybi osudovost a nejake tezkotonazni momenty, ktere by zazitek hnaly vyse. Fakt bych chtel videt nejakou extended verzi, ktera tomu prida 40 minut.

Jinak všechny postavy jsou mic fajn, chemie funguje, jsou to sympataci.
665160
Ty jo, to ja hatu. A pritom se JL jen dostala na uroven marvelovskeho vyplachu, se vsim dobrym i zlym. No vazne, v cem je to horsi nez Avengers? Za me pohodovych 7-8 z 10.  Ten promarneny potenciál tam videt je, ale zadny shit to rozhodne neni. V podstatě to hodne odlehcili, zjednodusili ve vsech smerech, a pustili do sveta. A jak rikam, dojmy jako z kterekoliv marvelovky - pobavilo, ale za par dni zapomenu. Coz me ve vysledku mrzi, protoze prave DCEU melo na to, aby tam byl nejaky ten presah. Jako bylo v BvS, kde vsak pro prekombinovanost a zamereni na hardcore fans misto na konzumního divaka filmu podrazilo nohy.  Tady je to naopak. Konzumni divak je spokojen, fanousek si rika, ze to mohlo byt rozhodne lepsi.  Obecne mam jen dva zasadni problemy. Prvnim je hudba, ktera je tak nevyrazna, az to boli. Tohle Elfman nedal, s hudbou z BvS a hlavne z MoS se to neda srovnat. A druha, ze je hrozne moc videt ta prosekanost a zkratkovitost, kdy zkraceni na 2 hodky tomu dost ublizilo. Proto tam chybi osudovost a nejake tezkotonazni momenty, ktere by zazitek hnaly vyse. Fakt bych chtel videt nejakou extended verzi, ktera tomu prida 40 minut. Jinak všechny postavy jsou mic fajn, chemie funguje, jsou to sympataci.
4 -6
Kéž by. Možná my dospějeme do věku, kdy nás takové filmy už nebudou zajímat.
665155
2 -1
Naprosto nesouhlasim. Jednak velka cast fanousku dospeje ;) a druhak uz vznikne nova Justice League a mozna i novy BvS a ty ukazou jak snadno to jde udelat jinak a lip.
665153
5 0
Já si myslím, že i na BvS se bude po letech nahlížet jinak, protože to je ten film, který rozděluje  diváky na dva tábory. Plno filmů je ve své době nedoceněno a po letech se všeobecný názor kritiky i diváctva mění. Třeba Constantine, nebo před chvílí zmiňovaná dvojka a trojka Matrixu, kdy byly bratrosestry nominované na tu pověstnou Zlatou malinu za nejhorší režii. Asi nejlepším příkladem bude Kubrickovo Osvícení. Tehdy příšerně zrežírovaný film s přehrávajícím Nicholsonem. Dnes poprávu mistrovské dílo.
665149
1 0
Rush: toldya ;)
393626
Rush: toldya ;)
0 0
Luboo: ja jsem prave totalne nad veci, nikoho nelamu a nenutim aby se mu to nelibilo, vubec me to netrapi
393625
1 -1

4/10

Včera jsem zkouknul BvS v #UltimateEdition a oproti dnešní JL je předešlý film super kousek. Ben mě jako Batman baví, :+ ale doufám, že uteče pryč!
393621
Včera jsem zkouknul BvS v #UltimateEdition a oproti dnešní JL je předešlý film super kousek. Ben mě jako Batman baví, *:+* ale doufám, že uteče pryč!
4/10
1 0
Prave som sa vratil z JL a musim povedat, ze ma o dost viac nez recenzia prekvapuje "debata" pod nou. Ulohou recenzentov je doporucit alebo nedoporucit nam film a tak nam teoreticky usetrit prachy a cas. Obcas sa s nimi clovek zhodne, obcas nie. V pripade BvS som chapal kazdu vyhradu k filmu, aj ked ma celkom bavil, no tu uz som strateny, pretoze mi to vazne prislo dobre a nerozumiem tomu prudu siry a hnevu, ktory sa z redakcie na film zniesol.

Kazdopadne chapem, ze mate na film svoj pohlad, preto mi pride, ze je uplne mimo, ked ludia napadaju recenziu a hadaju sa s vami, ze je film dobry a mali by ste to uznat.
Rovnako mi pride uplne mimo, ked sa tu s nimi hadate a snazite sa ich naopak presvedcit, ze je to sracka. Neviem si predstavit cloveka, ktoremu sa film paci, vy mu napisete: je to sracka! a jemu sa to prestane pacit. Hlavne ma toto natahovanie prekvapuje od skusenych recenzentov ako Cival, ktory by uz mohol byt trochu nad vecou.

Ohladne JL je situacia asi vsade podobna. Na rottenoch sa paci 39% kritikom, ale 86% divakom.
393620
Prave som sa vratil z JL a musim povedat, ze ma o dost viac nez recenzia prekvapuje "debata" pod nou. Ulohou recenzentov je doporucit alebo nedoporucit nam film a tak nam teoreticky usetrit prachy a cas. Obcas sa s nimi clovek zhodne, obcas nie. V pripade BvS som chapal kazdu vyhradu k filmu, aj ked ma celkom bavil, no tu uz som strateny, pretoze mi to vazne prislo dobre a nerozumiem tomu prudu siry a hnevu, ktory sa z redakcie na film zniesol. Kazdopadne chapem, ze mate na film svoj pohlad, preto mi pride, ze je uplne mimo, ked ludia napadaju recenziu a hadaju sa s vami, ze je film dobry a mali by ste to uznat. Rovnako mi pride uplne mimo, ked sa tu s nimi hadate a snazite sa ich naopak presvedcit, ze je to sracka. Neviem si predstavit cloveka, ktoremu sa film paci, vy mu napisete: je to sracka! a jemu sa to prestane pacit. Hlavne ma toto natahovanie prekvapuje od skusenych recenzentov ako Cival, ktory by uz mohol byt trochu nad vecou. Ohladne JL je situacia asi vsade podobna. Na rottenoch sa paci 39% kritikom, ale 86% divakom.
2 -2

Justice League

Tak jsem to viděl. A popravdě musím říct, že to není žádný zázrak. Na straně druhé ani žádná velká katastrofa. Postavy mě paradoxně všechny bavili včetně Cyborga a to jsem nečekal. Akce nebyla špatná ale předigitalizovaná a ve srovnání s MoS a dokonce i s BvS velice odosobněná a chladná a to mě dost rušilo. Humoru nebylo moc, ovšem byl neškodný a celé to sice rychle uteklo ale, kdyby to bylo tak o půl hodiny delší filmu by to jen prospělo.
Co mě štvalo, byla rušivá zkratkovitost, nedotaženost a neoriginálnost příběhu, některé dialogy a trestuhodně nevyužitý potenciál, který je vidět od začátku do konce. Nejhorší byl ale naprosto nudný a nezajímavý záporák, který jakoby vypadl z nějaké druhořadé počítačové hry.
Celkově bych řekl, že Justice League je vyloženě průměrný film, na kterém se negativně podepsala snaha WB a DC se za každou cenu vyrovnat Marvelu. Původní vize Zacka Snydera plná deprese a temnějšího pojetí se mi líbila a mrzí mě, že se jí studio zaleklo. Vážně bych rád viděl temnou Justice League tak jak si ji asi Zack Snyder představoval.
PS: Ben Affleck je jako Batman naprosto v pohodě a bylo by super, kdyby se s touto rolí rozloučil až ve své sólovce.

Moje hodnocení: 6/10
393619
Tak jsem to viděl. A popravdě musím říct, že to není žádný zázrak. Na straně druhé ani žádná velká katastrofa. Postavy mě paradoxně všechny bavili včetně Cyborga a to jsem nečekal. Akce nebyla špatná ale předigitalizovaná a ve srovnání s MoS a dokonce i s BvS velice odosobněná a chladná a to mě dost rušilo. Humoru nebylo moc, ovšem byl neškodný a celé to sice rychle uteklo ale, kdyby to bylo tak o půl hodiny delší filmu by to jen prospělo. Co mě štvalo, byla rušivá zkratkovitost, nedotaženost a neoriginálnost příběhu, některé dialogy a trestuhodně nevyužitý potenciál, který je vidět od začátku do konce. Nejhorší byl ale naprosto nudný a nezajímavý záporák, který jakoby vypadl z nějaké druhořadé počítačové hry. Celkově bych řekl, že Justice League je vyloženě průměrný film, na kterém se negativně podepsala snaha WB a DC se za každou cenu vyrovnat Marvelu. Původní vize Zacka Snydera plná deprese a temnějšího pojetí se mi líbila a mrzí mě, že se jí studio zaleklo. Vážně bych rád viděl temnou Justice League tak jak si ji asi Zack Snyder představoval. PS: Ben Affleck je jako Batman naprosto v pohodě a bylo by super, kdyby se s touto rolí rozloučil až ve své sólovce. Moje hodnocení: 6/10
Justice League
3 -2

Tržby

První odhady sou že za první víkend dá JL v USA něco okolo 97 milionu, to je teda velký sešup oproti BvS:D
393618
První odhady sou že za první víkend dá JL v USA něco okolo 97 milionu, to je teda velký sešup oproti BvS*:D*
Tržby
0 0

KARLOS

Když mu ale ty scény osekaj a některý vypustej s některý pretocej, tak tam z něho moc nezustane. Od oživení Supermana, spíš toho nápadu ho oživit, ten film nemá se Snyderem nic společného. V té první půlce hi bylo trochu cítit, ale všechno mu osekali.
393616
KARLOS
0 0

Ty su fakt myslíš že kdyby to dělal Snyder dal by tam rádoby vtipného Supermana. Navíc kde byl černej oblek na který lakali. Spousta scén z prvniho traileru i z 2. chybí. Ten film je Studia není ani Snydera ani Whedona. Snyder chtěl ze Stepenwolfa udělat někoho kdo tak úplně není z Darkseidem, ale chce být volný. Ten film totálně prekopali.
393615
0 0
* "Watchmen a 300 ..ten clovek ma jeden z najlepsich vizualov" Oba jsou to doslovně rozpohybované komiksy, realizované prakticky jedna ku jedné...
* A Snyder sám říkal, že JL bude značně odlišná od BvS, mnohem odlehčenější. Imo výchozí materiál z velké části jeho být musí, ale samozřejmně ono je důležité, v jakém kontextu a v jakém sestřihu je realizovaný...
393614
* "Watchmen a 300 ..ten clovek ma jeden z najlepsich vizualov" Oba jsou to doslovně rozpohybované komiksy, realizované prakticky jedna ku jedné... * A Snyder sám říkal, že JL bude značně odlišná od BvS, mnohem odlehčenější. Imo výchozí materiál z velké části jeho být musí, ale samozřejmně ono je důležité, v jakém kontextu a v jakém sestřihu je realizovaný...
2 0

BvS

je vynikajuci film hlavne rozsirena verzia a priklanam sa ku tomu ze vela ludi to nepochopila, nepobrala :)
Civil war podobny zvrat s mamou a nahodnou kamerou niekde v lese + retardovany plan Zema je fakt lepsie ako Marta..ach
Scena Batmana ako naklada Supermanovi je strasne brutalna a fyzicka:)
Justice league je imho shit hlavne kvoli tomu ze sice Snyder natocil ale 85% , ale tipujem ze z toho chcel tak 30% a film by vyzeral uplne inac. Watchmen a 300 ..ten clovek ma jeden z najlepsich vizualov;)
393613
je vynikajuci film hlavne rozsirena verzia a priklanam sa ku tomu ze vela ludi to nepochopila, nepobrala :) Civil war podobny zvrat s mamou a nahodnou kamerou niekde v lese + retardovany plan Zema je fakt lepsie ako Marta..ach Scena Batmana ako naklada Supermanovi je strasne brutalna a fyzicka:)  Justice league je imho shit hlavne kvoli tomu ze sice Snyder natocil ale 85% , ale tipujem ze z toho chcel tak 30% a film by vyzeral uplne inac. Watchmen a 300 ..ten clovek ma jeden z najlepsich vizualov;)
BvS
0 -3